Jump to content

Gume, upiti, preporuke, homologacija


Guest

Recommended Posts

2 hours ago, asterix said:


Evo npr. konkretno, VW Polo neke gume "voli" a neke ne...

Ako ga posjedujes, šapnem ti koje su ove iz "priče" pa ćeš naglo završiti na optici trapa, a kad tamo sve idealno... I tako, počneš vjerovat pričama...



 

Mene zanima koje voli a koje ne!

Mk3 6n2

Link to comment
Share on other sites

9n2,npr za početak, popularnu savu s3 Eskimo na prednjem trapu podnosi jako loše.

Nije neka sreća(ali ipak punooo bolje) ni sa aktualnom cjelogodišnjom Continentalkom.

Da ne ispadne da sam zabrijao, bez ikakvih problema su se kotrljale Michelinke (2seta), Fulda ljetna i zimska, Dunlop (sve x 1).

Auto je 1.vlasnik, trotoara vidio nije u ovih 16godina.... i +200tkm.

Priča se zbiva kod istog vulkica, dođem na zamjenu guma kupljenih kod njega.
Auto nosi desno.
Kontrola balansa, OK.
Zamjena lijeva-desna, isto vuče desno.
Zamjena prednje-zadnje, isto...
Poslao me na optiku kod njegovog pouzdano meštra.
Mestar osim printanja koje je komplet u zeleno alat uzeo nije.

Nazad u vulkica.
Montirane Continental ts 8xx,auto vozi ko po špagi.

I tako kod istog nakon x km ista situacija se opet pomovila sa cjelogodišnjim Contijem.

Ovaj put me nije slao na optiku...




Sent from my RMX2170 using Tapatalk



  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, asterix said:

Mnogo si lep kad te tako vole... Držim za sebe, sretno ti i zdravo bilo u Novoj!

Sent from my RMX2170 using Tapatalk
 

Ne samo da je mnogo lep nego je i ekstra nežan kad nikad na "špuru" bio nije (inače je preporuka kod svake izmjene guma - ali to je samo uzimanje novca i teorije zavjere)

Link to comment
Share on other sites

da li možda netko radi u osiguranju ili ima pouzdanu informaciju, ja već mjesec dana nikako dobit od ni jednog osiguranja napismeno.

Vozilo ima upisanu slijedeću dimenziju xxx/xx Rxx 99V, a maximalna brzina vozila je 206km/h

pošto je V index u zimskim gumama teže dobavljiv i skup, razmišljao sam o kupovini gume indexa H, vulkanizeri kažu da je i T dovoljno, većina ih samo i to ima na stanju,

(što realno i je, jer auto teško da će viditi više od 180km/h)  i da neću imati problema s policijom, što me manje brine, glavna briga mi je FULL kasko i ako se nešto slučajno

desi pa da popušim radi indexa brzine, razlika je oko 800kn na sve 4 gume, što i je i nije puno...

Edited by riceburner
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, overdosed said:

Ne samo da je mnogo lep nego je i ekstra nežan kad nikad na "špuru" bio nije (inače je preporuka kod svake izmjene guma - ali to je samo uzimanje novca i teorije zavjere)

Zašto bi morao ić na centriranje trapa kad je dobar. Dođi provozaj vozi koliko god brzo oćeš , uzmi šubler i mjeri utore , radi što oćeš . Drugo kad zamjeniš simenblok vilice opet dođe na isto , krajnik spone ako znaš dođe u desetu isto ko i prije i amen . Ukratko meni ne dere krivo gume a kome dere neka se voza od jednog do drugog majstora  za trapove. Slobodno svakom bilo . 

E ali moralo bi se tvornici ww reći da obavezno u upustvo za upotrebu vozila napiše koje Polo voli gume .  Koje auto voli gume ? pitanje za milion eura . Nemojte da vas ko pametan čuje jer takvu budalaštinu još nisan čuo .

20 minutes ago, asterix said:

Neznas ti(ja) šta je i kako bilo '69e...

Sent from my RMX2170 using Tapatalk
 

Naravno da ne znaš a vidim ne znaš i štošta drugog pametnjakoviću.

Link to comment
Share on other sites

7 minutes ago, asterix said:

Ovo je više stvar tehničkog mislim.

Na tehničkom mi je rekao da sa indexom T ne bi prošao, sa H bez problema...

Jedino me brine kasko i ono nedajbože da ga moram koristit pa da me otkantaju jer nemam gume indexa V...

Link to comment
Share on other sites

Baci optiku, uzmi subler... Fuj fuj...

Neću se prepirati s tobom jer si osoba koja prizna isključivo ono što mu se osobno desi, ali ne i što se drugome desi...

Samo za takve baš i nije forum... Ovdje se priča i diskutira o problemima, a tu si pokazao da si anti-protiv...

Btw, to što ti auto vozi pravo i jednoliko troši gume je za tebe početak i kraj svijeta.



Sent from my RMX2170 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, asterix said:

Baci optiku, uzmi subler... Fuj fuj...

Neću se prepirati s tobom jer si osoba koja prizna isključivo ono što mu se osobno desi, ali ne i što se drugome desi...

Samo za takve baš i nije forum... Ovdje se priča i diskutira o problemima, a tu si pokazao da si anti-protiv...

Btw, to što ti auto vozi pravo i jednoliko troši gume je za tebe početak i kraj svijeta.



Sent from my RMX2170 using Tapatalk
 

Dobro vozi ne troši gume i ne štelam zbog toga trap . Onaj put kad vidim da se dešava da počima krivo trošit gume smjesta  idem na štelanje i amen . Jeli to problem ? ja ga ne vidim .  Kakve veze to ima sa početkom ili krajom svijeta ? Nemoj krivo govorit i iskrivljivat stvari . Ko je rekao nekom da ne ide na podešavanje trapa ako želi svake godine -niko . 

Šubler sam spomenuo da ako koga zanima neka ga uzme pa vidi troši li mi auto gume ili ne , to je to . Probna vožnja svakom dozvoljena na moju odgovornost , eto što više .Uostalom čekam da uvatim vremena iman kupljene nove zimske gume za montirat a kao svako normalan nisam budala montirat nove gume na trap koji će ih krivo derat . To je valjda jasno. Znam ja da je forum za razmjenu mišljenja no tu treba trpit i tuđe mišljenje, no ne i na očigledno nešto sa čim se ne slažeš pljeskat.

Link to comment
Share on other sites

Ma to je normalno, meni je na zimskima auto udobniji, bučniji, i nije toliko težak na volanu... Kod mene je razlika između ljetnog 235/45 R18 i 215 60 R16...

Čak bi ga i ostavio na 16" da mu mogu prići i ući u njega sa zatvorenim očima 🤣

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, riceburner said:

da li možda netko radi u osiguranju ili ima pouzdanu informaciju, ja već mjesec dana nikako dobit od ni jednog osiguranja napismeno.

Vozilo ima upisanu slijedeću dimenziju xxx/xx Rxx 99V, a maximalna brzina vozila je 206km/h

pošto je V index u zimskim gumama teže dobavljiv i skup, razmišljao sam o kupovini gume indexa H, vulkanizeri kažu da je i T dovoljno, većina ih samo i to ima na stanju,

(što realno i je, jer auto teško da će viditi više od 180km/h)  i da neću imati problema s policijom, što me manje brine, glavna briga mi je FULL kasko i ako se nešto slučajno

desi pa da popušim radi indexa brzine, razlika je oko 800kn na sve 4 gume, što i je i nije puno...

Hm jesi morao to glasno reći? :)

Nekoliko puta sam pozivao se na kasko najčešće branici i slično i nikada nisam imao problema, ali opet cijena popravka nije prelazila cijenu kaska tako da je osiguranje opet zaradilo. Govorim o focusu dok je bio na hr tablama.

da ti olakšam situaciju. 800kn za 4 godine i za 4 gume. Dakle 50 kn godišnje po gumi. Još ako budeš duže vozio iste gume cijena pada :)

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, asterix said:

Baci optiku, uzmi subler... Fuj fuj...

Neću se prepirati s tobom jer si osoba koja prizna isključivo ono što mu se osobno desi, ali ne i što se drugome desi...

Samo za takve baš i nije forum... Ovdje se priča i diskutira o problemima, a tu si pokazao da si anti-protiv...

Btw, to što ti auto vozi pravo i jednoliko troši gume je za tebe početak i kraj svijeta.



Sent from my RMX2170 using Tapatalk
 

Trapavi je u pravu jer se radi o Golfu koji samo točiš i voziš..i mijenjaš gume. Renault je drugo, tu stalno moraš nešto podešavat. Kupi i ti Golfa i vozi se kao čovjek.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, overdosed said:

Trapavi je u pravu jer se radi o Golfu koji samo točiš i voziš..i mijenjaš gume. Renault je drugo, tu stalno moraš nešto podešavat. Kupi i ti Golfa i vozi se kao čovjek.

E pa nije tako servirano na podrugljiv i ciničan način kakav je kod tebe izgleda normala. Dakle nedavno je trapavi promjenio kompletnu distribuciju , što naravno uključuje vodenu pumpu i baš sve role , višestazni remen ,zatezače i sve što ide . 

Prije toga zamjenjeno kvačilo iako bi išlo još al ajd. U prvom mjesecu bosch pumpa prebrtvljena  kod bošiste jer je slinila naftu na gornjem deklu pa sljedom toga sve brtve zamjenjene i izvršeno podešenje. 

Dakle ima tu još tog od sitnica al nisu bitne i fertig . Zamjene ulja i filtera idu i češće neg treba iiiii.

Dakle rugao se ti cinično ili ne stvari stoje tako , da golfa treba tenkirat i održavat pa voziš ko čovjek .  Predpostavljam i Reno jer ja svoga 91 god uredno održavam i tenkiram pa vozam po Velebitu . A i inače cinizam baš i nije nešto , no ko voli nek se sprda njegova stvar i odlika.

Link to comment
Share on other sites

15 hours ago, riceburner said:

pošto je V index u zimskim gumama teže dobavljiv i skup, razmišljao sam o kupovini gume indexa H,

Stavi se naljepnica max dozvoljene brzine u vidno polje vozača i to je to. Nema šanse da se neko može uhvatiti za to. 

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, direstraits said:

Stavi se naljepnica max dozvoljene brzine u vidno polje vozača i to je to. Nema šanse da se neko može uhvatiti za to. 

dobih još jedan info, koji nisam uopće vidio u manualu od auta, a čitao sam ga :)

Ograničenje brzine za univerzalne ili „zimske“ gume može se namjestiti u infotainmentu
u izborniku  →  → Gume.
Ako vozilo raspolaže univerzalnim ili „zimskim“ gumama niže brzinske kategorije
od navedene maksimalne brzine vozila (ne odnosi se na tvornički isporučene
gume), u unutrašnjosti vozila i na vidnom mjestu u vidnom polju vozača treba
postaviti upozoravajući znak s maksimalnom vrijednošću kategorije brzine
predviđene za trenutno montirane gume. Znak upozorenja (naljepnicu) možete
zamijeniti nakon što u infotainmentu namjestite maksimalnu vrijednost kategorije
brzine predviđene za montirane gume1). Taj podatak utvrđuje najveću dopuštenu
brzinu vozila s montiranim univerzalnim ili „zimskim“ gumama, koja se ne
smije prekoračiti.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

poceo sam malo gledati da si nabavim ljetne gume prije guzvi i daklem dosao do super zakljucka, nitko od nasih dealera, a bome ni janezi nemaju guma na lageru i ne znaju kada ce doci, nude se eventualno stari DOTovi i rokovi isporuke ne garantirani 2+ tjedna...

jedino sto se nadje su ona kineska govna za saku rize, renomiranih guma nitko nema za odmah, guma nikakva divlja ili supersporstka dimenzija, da bi naletio na clanak, tako da tko treba i planira nove ljetne neka se pripremi i raspita...

 

Veliki problemi sa sirovinama: Slijedi li nestašica automobilskih guma?

Kina i SAD gomilaju velike količine guma kako bi predvidjele deficit u ponudi guma, što samo pogoršava problem, koji sve više postaje globalni. Srž je u tome što globalnim nasadima stabala kaučuka prijeti smrtonosna bolest lišća. Kao rezultat toga, smanjena je isporuke te vrijedne sirovine, a proizvođači guma ne mogu održavati dovoljno visoku proizvodnju. Stabla su posebno teško pogođena u Južnoj Americi, ali postoje velike šanse da se bolest uskoro pojavi i u Africi te u Aziji. Uzgajivači kaučuka trenutno su malo plaćeni za svoju sirovinu, pa odgađaju ulaganja u sadnju novih stabala. Kao rezultat, globalna nestašica gume vjerojatno će trajati dugi niz godina.

Ne samo da su moderne automobilske gume dijelom izrađene od prirodne gume, ‘gume’ na vratima vozila i na drugim mjestima također su izrađene od ovog prirodnog materijala. Još nema dobre sintetičke alternative za ovaj materijal kada je riječ o prigušivanju vibracija i buke u automobilima. Trenutno također nedostaje čipova i baterija za nove automobile, zbog čega mnogi proizvođači automobila kasne kada je riječ o isporukama kupcima.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ljudi ce ti na to sad reći: pa švabe već godinama voze na no-name gumama pa šta, nikom ništa...to samo nama na balkanu guma ispod 200 eura nije guma.

 

To sam cuo jedno 20 puta po grupama/forumima kao argument kad nekog "uhvatimo" da na autu od pola milijuna kuna ima Goodride gume od 500 kuna.

Link to comment
Share on other sites



Evo sad meni netko kaže da je ovo normalno 




Očito je nažalost postalo normalno.
Iskreno mene bi bilo sram.
Ali to sam samo ja.
Link to comment
Share on other sites

Nije to stvar srama..

A da je normalno pa možda je i postalo.
Od kad se ja bavim autima tamo od druge polovice devedesetih je manji postotak turista dolazio sa “nikad čuli” za tu marku guma, pojačalo se u prvoj polovici 2000-ih kad su se kinezi počeli probijati sa njihovim superjeftinim gumama. Kazem turisti jer naši i bih gastarbajteri su uredno vozili na celestonima, iskreno neznam koja je opcija gora..

 

Link to comment
Share on other sites



Evo sad meni netko kaže da je ovo normalno 
...


Ja zivim u okolici Stuttgarta i mogu ti potvrditi da na hrpi ajme skupih/novih auta vidim no name gume.

Kad se nekad tako dotaknemo teme auta, skuzim da dosta ljudi nema ama bas nikakvog pojma o autima i popratnim dijelovima.
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.