Jump to content

Gume, upiti, preporuke, homologacija


Guest

Recommended Posts

  • 3 months later...

Gledam tu neke zanimljive gume jer moram u narednim tjednima uzeti nove ljetne. Zanimljivo izgledaju recimo Toyo Proxes R888 R, Yokohama Advan A052 ili Michelin Pilot Sport Cup 2. E sad ovaj zadnji koliko vidim nema u mojoj dimenziji, pa su mi prve dvije zapele za oko. Na testovima se čine dosta dobre, pogotovo Toyo, dok opet neki pišu da im je bila skroz bezveze i ne znaju odkud takav hype. Je li netko možda vozio na njima ili postoje još neke slične? Kakve su u usporedbi s njima Michelin Pilot Sport 4 ili Super Sport?

Link to comment
Share on other sites

Ja vozim Michelin Super Sport i guma je vrlo dobra tj. preporučio bih je svakome u svim uvijetima...ali na suhome nije ni blizu Michelin Pilot Sport Cup 2 koja je doslovno polu-slick. Naravno, sa Cup2 zaboravi da ćeš imati grip kada je hladna i na vlažnom ili mokrom asfaltu.  

Link to comment
Share on other sites

On 24. 03. 2021. at 19:21, VedranSB said:

Gledam tu neke zanimljive gume jer moram u narednim tjednima uzeti nove ljetne. Zanimljivo izgledaju recimo Toyo Proxes R888 R, Yokohama Advan A052 ili Michelin Pilot Sport Cup 2. E sad ovaj zadnji koliko vidim nema u mojoj dimenziji, pa su mi prve dvije zapele za oko. Na testovima se čine dosta dobre, pogotovo Toyo, dok opet neki pišu da im je bila skroz bezveze i ne znaju odkud takav hype. Je li netko možda vozio na njima ili postoje još neke slične? Kakve su u usporedbi s njima Michelin Pilot Sport 4 ili Super Sport?

Na daily auto nebih nikad stavio poluslick gume. Ja bih išao na ps4(s) ili gy supersport na tvom mjestu 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Neupotrebljive u normalnoj vožnji, teško postižu temp, malo heat cyclesa ili?

Link to comment
Share on other sites

Pozitivni utisci za potenze S005

Sent from my SM-A515F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 29. 03. 2021. at 11:59, homer said:

Na daily auto nebih nikad stavio poluslick gume. Ja bih išao na ps4(s) ili gy supersport na tvom mjestu 

Malo sam gledao i koliko vidim PS4S i GY Eagle F1 Supersport nažalost ni nemaju u mojoj dimenziji. Preostaju mi PS4 i PSS, koliko vidim po testovima dosta dobre, pogotovo PS4 kojih stvarno ima svuda. Ono što mi je upalo u oko je Bridgestone Potenza Sport (mislim da nasljeđuje S001), izašla je prije par mjeseci, na prvim testovima je bila odlična, ako ne i bolja od gore navedenih, a jeftinija. Tako da će biti jedna od te dvije, odnosno tri.

Link to comment
Share on other sites

PSC2 je UHP guma, nikako semi slick, doslovno nije semi slick. 

Nije Toyo R888r loš, ali je dosta bučan za po gradu, otvorena vožnja, i autocesta čak i nije, ali po gradu je dosta bučan. 

Znam za situaciju gdje 2 ista auta, s istim felgama, i istim ovjesom, voze iste gume, a to su GY F1, i jednom je ta guma super, a drugome je ta guma katastrofa. Što zapravo govori kako se tu radi o vozaču, a ne o gumi. 

Ni s jednom gumom nećeš pogriješiti, a ni dobiti ultimativni win, nemoj da t e to sekira toliko. Svatko ima svoje mišljenje. 
P.S. Idi na potenzu. :) 

Link to comment
Share on other sites

Iako se cup 2 ne deklarira kao semislick, na kiši je užas i nebih ju na daily. Ja bih na tvom mjestu uzeo PS4. Super guma, a i trajat će ti. Potenze ekipa skida s MRS4 i stavlja Michelin. @Marko_Osće ti potvrdit. Doduše, mislim da se radi o S007... 

Edited by homer
Link to comment
Share on other sites

36 minutes ago, homer said:

Iako se cup 2 ne deklarira kao semislick, na kiši je užas i nebih ju na daily. Ja bih na tvom mjestu uzeo PS4. Super guma, a i trajat će ti. Potenze ekipa skida s MRS4 i stavlja Michelin. @Marko_Osće ti potvrdit. Doduše, mislim da se radi o S007... 

Potenza sport je nova guma i trebala bi biti bolja od prethodnika. Sad je samo pitanje tko zeli biti pokusni kunic. PS4 je siguran izbor.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

S001 je bila serijska na MRS4. S007 je koliko je meni poznato dolazila samo na Trophy R.
PS4S je razlika nebo i zemlja prema S001. Tiša, udobnija, ne poskakuje kod oštrih startova. Sad ostaje samo za vidjeti koliko će trajati

Poslano sa mog VOG-L29 koristeći Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ja imam S005 na kupejki i za sad nemam nikakve probleme, ni po suhome, ni mokrome, pa cak ni po ledenom asfaltu (jucer) - dakle ne snijeg ni led, nego hladan asfalt, mozda oko nule temo zraka, max -1.
A u zavojima brutala...toliko da sam na stock visini auta brzi kroz zavoje nego s cuprom sa falkenima fk510 i sredenim ovjesom i kocnicama

Sent from my SM-A515F using Tapatalk



Link to comment
Share on other sites

Jedna ljetna guma se na stalku ispraznila do kraja. Ostale su ok.
Odnio najbližem vuklanizeru, ovaj napumpao i ostavio par sati, kaže da je zalijevao vodom i nije našao di pušta pa mi ju je vratio.

Doma napumpao na 2,5 bara i ostavio. Nakon tjedan dana stajanja na stalku, pritisak 2,0 bara. Idem po drugo mišljenje. 
Vulkić kod kojeg sam bio je spominjao rub felge i brušenje, to mi djeluje preekstremno.

Link to comment
Share on other sites

Zna se stvorti korozija ili se nakupi šporkica) na rubu gdje guma nasjeda na felgu i onda guma nebrtvi dobro nego lagano pušta.

Dovoljno je taj rub proći malo brusnim papirom (može i naruku) da se skine ta korozija (ili šporkica) kako bi se osiguralo dobro prijanjanje gume uz rub

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ili to ili je stvarno izbušena, ali se vulkiću nije dalo puno istraživati. Imao sam takav sličan slučaj, ali si je vulkić dao truda i nakon pola sata namakanja kotača u nekom koritu s vodom je našao gdje pušta i izvadio maleni komadić stakla. :)

Link to comment
Share on other sites

48 minutes ago, petak said:

Zna se stvorti korozija ili se nakupi šporkica) na rubu gdje guma nasjeda na felgu i onda guma nebrtvi dobro nego lagano pušta.

Dovoljno je taj rub proći malo brusnim papirom (može i naruku) da se skine ta korozija (ili šporkica) kako bi se osiguralo dobro prijanjanje gume uz rub

ja sam imao isto ovako iskustvo i pomoglo je lagano brušenje ruba

nakon toga guma više nije puštala nimalo

Link to comment
Share on other sites

3.0 bara i neki sprej stakloper ili slično. Oko ventila, na nasjedu felge bude obično mjehurića. 🤓

Prethodno vidjeti koliko guma max drži u Barima. 

Link to comment
Share on other sites

On 08. 04. 2021. at 6:40, borny said:

Jedna ljetna guma se na stalku ispraznila do kraja. Ostale su ok.
Odnio najbližem vuklanizeru, ovaj napumpao i ostavio par sati, kaže da je zalijevao vodom i nije našao di pušta pa mi ju je vratio.

Doma napumpao na 2,5 bara i ostavio. Nakon tjedan dana stajanja na stalku, pritisak 2,0 bara. Idem po drugo mišljenje. 
Vulkić kod kojeg sam bio je spominjao rub felge i brušenje, to mi djeluje preekstremno.

Imao sam isti slučaj koji jedino brušenjem možeš riješit (najbolje kod vulkića). Meni je gubilo 0.5bar na mjesec dana 

Link to comment
Share on other sites

Isto zna biti šprokice kako kaže kolega, i na alu felgama. Ali može biti i ventil problem.

Link to comment
Share on other sites

On 06. 04. 2021. at 21:41, Josip. said:

PSC2 je UHP guma, nikako semi slick, doslovno nije semi slick. 

Nije Toyo R888r loš, ali je dosta bučan za po gradu, otvorena vožnja, i autocesta čak i nije, ali po gradu je dosta bučan. 

Znam za situaciju gdje 2 ista auta, s istim felgama, i istim ovjesom, voze iste gume, a to su GY F1, i jednom je ta guma super, a drugome je ta guma katastrofa. Što zapravo govori kako se tu radi o vozaču, a ne o gumi. 

Ni s jednom gumom nećeš pogriješiti, a ni dobiti ultimativni win, nemoj da t e to sekira toliko. Svatko ima svoje mišljenje. 
P.S. Idi na potenzu. :) 

Da, na Tyre Reviewsu sam u jednom testu vidio da su je deklarirali kao polu slick, dakle legalnu za cestu, pa sam zato to pomislio. A i kao takva je bila bolja od Toya R888R koji je polu slick, što samo govori koliko je guma dobra. Kolega s posla mislim da ima baš taj PSC2 i rekao je da idem na to, ali eto nažalost nema je u toj dimenziji.

Bridgestone Potenza Sport je stvarno fantastična u prvim testovima, iako ih nema puno. Navodno bolja od PS4S (koje isto nema u mojoj dimenziji), a onda pogotovo od PS4. Ali eto, što kaže kolega iznad, želim li biti pokusni kunić.

S druge strane, naišao sam i na neke informacije da Potenza Sport dolazi samo sa 6.7 mm dubine profila (što me iskreno i ne bi smetalo previše, kao i što me nije briga koliko traje i koliko buči), opet za PS4 sam pročitao da je pola kile teža po gumi od nekih svojih konkurenata (zaboravio sam sad kojih), pa mi pada na pamet ona priča o ovješenoj i neovješenoj masi, koliko to utječe na ubrzanje itd.

Uglavnom, bit će ili Potenza Sport ili PS4, samo je pitanje koliko će mi trebati da se odlučim, iako i sam znam da se opterećujem totalno nebitnim stvarima, ali zabavlja me :)

Edited by VedranSB
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.