Jump to content

Gume, upiti, preporuke, homologacija


Guest

Recommended Posts

Mogu ti dati broj telefona od ovog frenda...on je "najiskusniji" s gumama u našem klubu,najviše ih je isprobao.., :zubo:

post-3-1108503631.jpg

Link to comment
Share on other sites

Joj, gle Jasmin... :hearts;

Zadnji put kad ih je palio na parkiralištu se frajer zabio u njega!!! I bio sav u šoku kako ga nije vidio od tolike magle! :lool::lool::lool:

Link to comment
Share on other sites

Od malo ozbiljnijih guma, dosad vozio na Toyo Roadpro R610 i Bridgestone Potenza RE720. Toyo sam imao na Kadettu, no ovjes mu je bio u banani, pa se nisu mogle bas iskazat, ali imao sam nekoliko naglih manevara s njima, drzale su ko lude, nije bilo ni zanosenja ni nicega.

Bridgestone su na Astri, guma fakat odlicno drzi, na kisi i pri vecim brzinama auto je miran, pogotovo ako je asfalt dobar. Nisam istrazivao kad se pojavljuje akvaplaning, ali mogu rec da jako dobo odvode vodu, tj. i kad je dosta kisovito, guma dodiruje asfalt ;)

Na suhome po zavojima auto jako lijepo mijenja smjer, i nema proklizavanja preko nosa ni kad se brze uleti u bogen. S njima sam fakat zadovoljan bio

Link to comment
Share on other sites

toliko me iznenadila yokohama avs sport, cak mi je i indeks veliki ali kad se zagrije doslovno se lijepi za cestu.

potpisujem... :hura:

Link to comment
Share on other sites

Imao na Astri GT3 koja je nasljednik GT2. GT3 je zivi uzas, ne bi je vise stavio ni da je dobijem besplatno!! Frend kaze da su mu GT2 dobre, no on jedva da vozi izand ogranicenja. S druge strane, P3000 smo imali na Corsama u rent-a-caru, i iako su bile 155/80/13, mogu ti re da se autic jako lijepo ponasao s njima. Cesto sam ganjao te Corse, i nije bilo nikakve frke ni u okukama, ni pri kocenju, dapace, jako sam iznenadjen kako se auto ponasa! CAk sam se vozio i s momkom koji je s istom Corsom malo prebrzo uletio u zavoj dok se neki tip vukao 30 km/h, i morao je naglo kociti, auto je ostao miran, bez zanosenja! Dakle, koliko sam imao iskustva, za P3000 tople preporuke!!

A koliko se sjecam, u ADAC-ovom testu prosle godine su pobijedile upravo P3000, ne sjecam se koja je dimenzija bila upitanju

Link to comment
Share on other sites

takodjer mi je frend na astri imo te gt2 gume a drugi na pugu gt3...i stvarno su se gume pokazale kao jako lose :tup:

Link to comment
Share on other sites

Imal sam ja tvornicke GT3 na 206-tici. Guma je smece, nakon 20000 su se izoblicile bocne stranice, kvrge su skocile. Nakon njih sam vozio samo Yokohamu, prvo 539, pa onda AVS i preporucio bi ih svima

Link to comment
Share on other sites

Ovako seriski dimenzija: 185/55R15

Koju dimenziju 195/50R15 ili 195/45R15

Zelim cuti zasto 50 ili zašto 45??

Koja je razlika?

Prednosti

Nedostaci?

Sto moze biti felgi??

Link to comment
Share on other sites

Moja preporuka je 195/50 jer je bliza originalu po profilu (niza oko 4mm, ali to je OK), a i iz cisto ekonomskih razloga... 195/45 je daleko skuplja guma...

Felgi ne moze biti nista, nisu to TAKO velika odstupanja....

To je klasicna zamjena na Cliu 16V prve generacije koji serijski dolazi na takvim gumama kao kod tebe...

Link to comment
Share on other sites

A sa 195 45 15 ces osjetiti svaki kamencic i rupu na cesti,ali zato ces dobiti vise povratnih informacija.bolja upravljivost itd.

Link to comment
Share on other sites

Prednosti pumpanja guma dušikovim plinom

Savjeti poznatih proizvođača guma(Michelin, Good Year, Pirelli...) temeljeni na ispitivanjima, govore o višestrukim prednostima i koristima pumpanja dušikovim plinovima.

ATMOSFERSKI ZRAK

- 79% dušika

- 19-20% kisika

- 1% ostalih plinova

- visoki % vlage

- kisik iz zraka uzrokuje oksidaciju materijala i rđanje metala

SMJESA DU

Link to comment
Share on other sites

Prednosti pumpanja guma dušikovim plinom

Savjeti poznatih proizvođača guma(Michelin, Good Year, Pirelli...) temeljeni na ispitivanjima, govore o višestrukim prednostima i koristima pumpanja dušikovim plinovima.

ATMOSFERSKI ZRAK

- 79% dušika

- 19-20% kisika

- 1% ostalih plinova

- visoki % vlage

- kisik iz zraka uzrokuje oksidaciju materijala i rđanje metala

SMJESA DU

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.