Jump to content

Gume, upiti, preporuke, homologacija


Guest

Recommended Posts

Navodno nesto losija od T1R, koliko sam shvatio, ali trebalo bi isprobati prvo pa onda zakljuciti, a mislim da ih jos nitko nema na autu u HR

Link to comment
Share on other sites

Neznam ništa ali sam je mislio pikut!!! pa bi vidio!! ne bi smjela biti loša??ipak je to Toyo i nova je!

*ebi ga i ja mislio piknut, al nemam 15" felge!

:tup:

Steta...

a biti će i to jednog dana

Link to comment
Share on other sites

Ja sam isto skuzio da je malo losija od T1R ali je i malo jeftinija pa ko voli...

Link to comment
Share on other sites

Guest Polyanna

OT Kad ste vec kod guma, pa da ne otvaram zaseban topic:

Da li se losije gume stavljaju naprijed ili straga ako imas prednji pogon??? Pitam, zato jer mi je dosadasnja praksa bila da losije idu straga, medjutim danas sam cula da treba staviti obrnuto??

E sad, ko je tu lud i kak to stvarno ide?!?

:??:

Link to comment
Share on other sites

Uvijek se bolje gume tj. one u boljem stanju stavljaju na pogonsku osovinu... e sada... koja Ti je pogonska osovina... to ne znam... ali o tome ovisi...

Link to comment
Share on other sites

ja isto mislim da bolje gume trebaju ici na prednje kotace...naravno ak imas prednji pogon.... :wall:

Link to comment
Share on other sites

Koliko ja znam isto se bolje stavljaju naprijed (prednji pogon), ali onda je nezgodno ako su iza celave a guza lagana pa jos malo mokro vani i odeeeee.

Link to comment
Share on other sites

Guest Polyanna
Koliko ja znam isto se bolje stavljaju naprijed (prednji pogon), ali onda je nezgodno ako su iza celave a guza lagana pa jos malo mokro vani i odeeeee.

...pa zato sam se i zamislila nad time, pogotovo s obzirom da je moja guza (olitiga skvikijeva) ful lagana :??:

U biti najbolje bi bilo uzet sve cetiri nove gume pa si miran (da ne racunam ostale popravke koji me cekaju)

Link to comment
Share on other sites

Michelin preporuca da se bolje gume stavljaju iza, na autima s pogonom na prednje kotace. Zasto? Zato jer racunaju da te savjete citaju ljudi kojima je sportska voznja strana i svako zanosenje zadnjeg kraja moglo bi rezultirati panikom i imat skupe posljedice. Sto mi imas smisla.

Ako znate sto cete s autom kad vas guze pocne prestizati onda cete i znat koje gume stavit gdje.

Ajde Janko bolje uzmi T1-r, pa ces nam rec dali su bolje od SS-595. Koliko je meni poznato trebale bi Toyo bit dosta bolje, to su mi rekli svi koje sam pitao.

Nije velika razlika u cijeni izmedu Proxes 4 i Proxes T1-r (65,00kn je T1-r skuplja), ali mislim da bi ipak radije uzeo T1-r.

Inace ako netko zanima kao informacija gume (T1-r) 195/50 R15 idu na sirinu felge od 5.5 do 7.0.

Link to comment
Share on other sites

Cini mi se da idu i na 7.5 ali su dosta razvucene.

Mozes ih ti navuc na bilo sto, ali onda ti guma vise ne radi nikako.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Guest Boris

Ne znam sta da savjetujem sestri, treba promijeniti gume (i to je stvarno HITNO).

Problem je u tome sto ona stvarno nema gdje pospremiti catiri zimske ili cetiri ljetne gume, pa navija za neke cetiri tzv. "cjelogodisnje".

Jedna varijanta je uzeti neke koje su polupristojne i po zimi ili naci neku varijantu cuvanja guma za pare (mislim da tako nesto postoji).

Dimenzije su 195/60 R14, a auto je Golf 2.0 automatic iz 1997 (znam da nije Renault ;) )

Prijedlozi su dobrodosli.

Hvala!

Link to comment
Share on other sites

dryden, vulkan ti nude cuvanje guma za 50kn godisnje.

A te cjelogodisnje gume neka zaboravi, nece imati dobru gumu ni po ljeti ni po zimi, ako si moze priustiti radje neka uzme set ljetnih i set zimskih, pa plati 50kn za cuvanje

Link to comment
Share on other sites

Guest Boris

Mislim da si moze priustiti. Cinilo mi se da netko nudi to cuvanje guma, samo nisam imao niti ideju o cijeni tog cuvanja. 50 kn nije puno.

Link to comment
Share on other sites

Cijelogodisnje gume bi ti ja opisao kao "ni v'rit ni mimo" :laugh: dakle totalna glupost, ne drzi ni po ljeti ni po zimi. S tim da se po ljeti trosi kao sladoled. To je moje iskustvo sa Toyo Vario gumom.

Link to comment
Share on other sites

Guest Boris

Dobro, te cjelogodisnje sam definitivno prekrizio i sad ide varijanta ljetne + zimske kad za to dodje vrijeme.

Jedino jos moram odluciti kaj da uzmem za te ljetne. Najvjerojatnije se to rjesava sutra i to u Drydenu.

Ono sto vidim na netu da nudi u toj dimenziji i trenutno ima je:

Continental

- CONTIPREMIUMCONTACT

TOYO

- PROXES E 10

- R 610

FEDERAL

- FORMOZA FD1

Dakle trebam se odluciti za nesto od toga

Link to comment
Share on other sites

toyo r610

frend ih ima na kecu gti i zadovoljan je...u dimenziji 185/55-14 cini mi se

Link to comment
Share on other sites

Imao ih i ja na Kadettu, bio super zadovoljan. A ima ih i Twingara na CLiu, i nije zadovoljan dok temp na raste - dakle, guma za lijepo i toplo vrijeme, a tad drzi odlicno. Ako je kisa, takodjer drzi dosta dobro, ako nije bas hladno ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja imam R610 na svom zmaju i mogu reci sve najbolje o njima. Istina je da nemam prejak auto, ali se ipak znam proganjat i gume su mi super, ful sam zadovoljan s njima i po kisi i po suhom :yeah:

Link to comment
Share on other sites

Ako ipak se odlucis za cjelogodisnje onda GY Vector 5... brze se trose ljeti, ali su na testu zimskih guma Auto Bilda za zimu 2003./2004. bile bolje u zimskim uvjetima od mnogih "pravih" zimskih guma i dobile veliku pohvalu...

Mada sam i ja u nacelu protiv cjelogodisnjih guma.... :roll:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.