Jump to content

Procitati obavezno !!


Bambi89

Recommended Posts

Pozdrav ljudi , prije dva dana sam vam se obratio za pomoc zbog problema s paljenjem auta , ovako auto je trenutno na popravku , ali kada sam saznao sta se desilo sokiralo me , ovako radi se o tome da mi je auto poceo jako tesko paliti odnosno samo verglati i dugo mu je trebalo da upali a s rim da je akomulator star dva mj , alnaser star mjesec dana , grijaci , filteri stari 8 mj , mehanicar je utvrdio da mi je uslo jako puno zraka iz rezervara u sistem i gubilo kompresiju. I nakon toga me pitao di tocim gorivo ( nazalost sam to radio na Croduxu ) . Covjek je rekao da njihovo gorivo je smece pomjesano s nekim kemijama i puno je zracnih mjehurica i nakon par mj tocenja goriva na toj benzinskoj doslo je do ovog problema s paljenjem. Oprostite na ovakp dugom postu ali sam vas htio obavijestiti o toj stvari da se ne bi netko nasao u mojoj situaciji pogotovo vlasnici dizel vozila . I naravno nikada vise necu tociti auto na croduxu....isto to preporucam i vama 

Link to comment
Share on other sites

Ne znam sta prica , ali ja sam samo napisao dobronamjerno ako mogu ikom pomoc s tom informacijom , a koliko je ona tocna ne ulazim u to jer nisam po struci mehanicar. Samo sam prenesao sta mi je receno u dobroj namjeri.

Link to comment
Share on other sites

the road to hell is paved with good intentions! ;) 

Edited by zac7654321
Link to comment
Share on other sites

1. Mjenjaj automehanicara, nesto mu se grdo zmijesalo u glavi od tih mjehurica.

2. 7 auta od prvog dana na Omv kasnije Croduxu, niti jedan problema s paljenjem,gorivom, filterima i neznma cime. (Dizelasi, benzinci, turbaki, od 85-300ks)

I reci mu da to vise nikome ne prica, netko ga bude napljsukao ??

Edited by therrlu
Link to comment
Share on other sites

Reci mehaničaru da napravi odušak na bloku kako bi zrak/mjehurići iz goriva lakše išao/išli van.

A onda nek se upuca.

Link to comment
Share on other sites

I također pročitaj pravila foruma obavezno. Već sam ti jednu temu stavio u smeće a mogao bih i ovu. Povedi računa o naslovima za ubuduće. Pozdravi i mehaničara,jasno.

Link to comment
Share on other sites

Slažem se. Kad sam vidio naslov prva asocijacija mi je bila da se nešto s forumom ili Renaultom ozbiljno događa.

Link to comment
Share on other sites

Mehaničar ima mjehurića u glavi.

Taman i da su dospjeli u rezervar, laksi su od nafte pa bi isplivali i na odusak izjurili van. Do filtera goriva i pumpe zrak moze jedino doci ako je pukao lajtung ili filter nije namontiran dobro.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je mehanicar pod utjecajem para iz ugasene rafinerije.

Ne, nije problem u punoljetnoj laguni 2.2dizel , kombinacija par ekselans, nego u gorivu.

Link to comment
Share on other sites

Neka on tebi promjeni zrak u gumama, ispusti ljetnji i napuni zimski zrak i onda bi trebalo biti sve ok. Palit ce od prve i trositi barem litru manje a i registracija je jeftinija u tom slucaju

Link to comment
Share on other sites

A ako to napraviš prije uvoza iz DE, manja će biti i trošarina.

Link to comment
Share on other sites

Nemojte ga zezat,ako se momak nerazumije  ,a meštar mu je naprica svašta nije on kriv vjerujen da je tija samo pomoć 

Link to comment
Share on other sites

A kaj sad vi napadate covjeka i ko vam je kriv pa ne pratite trziste naftnih derivata pa ne znate da Crofuks ima novo AIR gorivo doduse namjenjeno novijim dizelima, a za stare ide aditiv na svaki spremnik.

Link to comment
Share on other sites

Dobro Candalini kaže, da se dečko nešto razumije ne bi mu majstor priče pričao.

Ili pomozite ili razgulite!

Link to comment
Share on other sites

Da je Inino gorivo palo na onom testu i da je covjek rekao da toci na Ini,bila bi ista prica.

Svi velimo da majstor prica gluposti, ne vidim gdi je problem.

Link to comment
Share on other sites

A kaj sad vi napadate covjeka i ko vam je kriv pa ne pratite trziste naftnih derivata pa ne znate da Crofuks ima novo AIR gorivo doduse namjenjeno novijim dizelima, a za stare ide aditiv na svaki spremnik.

a kakav to aditiv ide u stare dizele zbog modernog goriva??

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.