Jump to content

Trese pri kretanju u prvoj brzini kada je auto hladan ( uzrok i rješenje)


Vuco
 Share

Recommended Posts

I ne zaboravite da su Meganei imali problema i s bobinama (najviše dok su imali Siemensove bobine) pa neka se malo oko baci i na taj dio, zlu ne trebalo.

Mislim da Sagem tada još nije bio u vezi sa Siemensom.

Link to comment
Share on other sites

 

Mislim da Sagem tada još nije bio u vezi sa Siemensom.

Da, točno, točno!
Sada sam vidio da sam u tom danu radio Passata kod kojeg su bile Siemens dizne, a koje su isto tako problematične pa ono S i S i automatizam,
ali vjerujem da smo se razumjeli po ovom pitanju :)

Hvala :wavey:

Link to comment
Share on other sites

Ako imate problema sa bobinama savjetujem vam Denso bobine.

od mehe koji je i vlasnik a ujedno i mehanicar u ovlastenom servisu (rjedak slucaj ali ima itakvih)

 kaze covik da on nezna da je ikad dosa neko kome je bila ugradjena DENSOVA bobina da mu je crkla bar na F4R motoru

moje su sad na 240tkm tako da samo preporuka za njih

Edited by macak
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

i meni auto gotovo uvijek trzne kad krenem u prvoj.koliko god se trudio izbalansirati gas i kvacilo uvijek trza.E sad nisam isao za tim dali se to dogadja samo dok je hladan ili i kad je zagrijan.Neobracam puno paznju na to ali da zivcira to jest.Imam punta koji ima savrseno kvacilo,nikada niti malo ne trzne.Probat cu i ja vidjet ovo na pedali dali i meni ispada taj dio.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene nije bio jedan trzaj, već njih tipa 5 u sekundi.

Meni se to minimaliziralo od stavljanja vezice preko zime, a kada se javi (sad kad su više temperature - skoro nikad) onda je to minimalno što ne smatram više problema. Isto ili puno gore sam vidio i na drugim autima (druge marke, čak na jednom BMW-u X1 što me začudilo) pa kad pitam vozače smeta li ih to - oni niti ne primjećuju. I njima je to konstantno, meni prestane nakon 2-3 kretanja. Jebiga, Škoda Fabia istog godišta ima tako dobar kuplung i onda mi je to mjerilo.

Kada sam ugrađivao plin u auto, čovjek mi je pokazao da su mi žice od klapne gasa malo pojedene od nekog glodavca, pa može i to biti. Druga stvar - obzirom da se pigao taj glavni cilindar kvačila, tko zna možda unutra treba kod zamjene tekućine za kočenje i odzračiti cijeli daj hidraulički dio. To će sve ići na zamjenu uskoro.

Link to comment
Share on other sites

Gledao sam sada kod kvacila i meni dobro stoji taj cilindar,ne ispada.Mrvicu se mrda,mozda milimetar.

Ocito je meni kvacilo vec dosta potroseno pa zato trza auto.Tko zna tko i kako je prije vozen ovaj auto.

Link to comment
Share on other sites

Na koliko je auto kilometara ? Ako je baš svaki puta kad krećeš, može biti da je kvačilo i potisna ploča svoje odradilo.

Ja isto nisam 1. vlasnik pa ne znam kako je vožen 6 godina, no eto, izgleda da je ok jer zadnje dvije ide bez većih problema. Ta trešnjava me najviše nervirala, sa vezicom sam je smanjio na minimum, a sad preko ljeta je nema. Čak niti kada se ugrije kvačilo radi kreni-stani, tako da je kod mene stvarno taj cilindar bio veći dio problema.

Link to comment
Share on other sites

pa vise manje svaki put kad krenem osobito na uzbrdici,na ravnome manje a kad krenem na nizbrdici onda nema tresnje.Ubiti najvise na uzbrdici,Rijeka je krcata uzbrdica i nizbrdica,rijetko ima ravne ceste.Ma nije da je to nesto strasno,ali zatrza auto,suputnici ni ne primjete ali ja da.Auto ima 103 000 ali veliko je pitanje dali su stvarni kilometri iako imam servisnu.Kada sam kupio auto sa 88 tisuca odma sam radio veliki servis a pumpa vode je bila original pa eventualno po tome se moze vidjeti da auto ipak nema bas 200 tisuca jer nevjerujem da bi pumpa vode toliko izdrzala,ali tko zna.

U svakom slucaju neka trza i dalje jer mislim da se tako moze jos dugo dugo vozit.

Link to comment
Share on other sites

@ zdravko Ri- da li si probao krenuti oštro 2-3x za redom. Meni Fiesta zna zatrzavati i tako očistim lamelu pa bude mir 1-2 mj.

Moguce da je i potisna košara otisla (perca)

Link to comment
Share on other sites

uvijek krecem lagano,tj vozim polako smireno,nisam od onih sto ganjaju auto:) 

Ako krecem naglo zao mi kvacila haha

A dobro mogu probat malo zesce krenut,mozda se nakupilo necistoca hm hm

Prije sam napisao da imam i punta i on stvarno ima perfektno kvacilo,mekano ko putar,niti malo ne trzne.

Medjutim punto je neodrzavan od prijasnjih vlasnika pa imam samo problema s njime,cudi me da nisu razjebali i kvacilo.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Samo mi nije jasno kakve veze ima bobina sa trzanjem i poskakivanjem pri otpuštanju papučice kvačila i promjene brzine???????Molio bih majstore da mi to pojasne jer meni kao automehaničaru nikako nije jasna ta poveznica ,a vrlo bi rado to upotrebio u praksi.

Link to comment
Share on other sites

Možda zato što iskra nije dobra, pa samim time paljenje nije u redu :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.