Jump to content

Modus s različitim motorima


cdanijel

Recommended Posts

Lijepi pozdrav,
Frend je u nabavci 1.2 16v modusa iz 2005. i muči ga potrošnja. Auto je stvarno u super stanju i sve, ali meni je jedini 1.2 16v u životu bio Twingo (tj. dva, jedan Dinamque (ili kako se piše) i jedan Privilege i niti jedan nije trošio u mjeri da bih vodio računa. E sad, meni 1.5 dci troši u mjeri da je to zanemarivo (tj. 4 po otvorenoj cesti, 5.5 po gradu), ali ne znam što mu reći za 1.2 16v.

Prosil bi ako netko ima nešto za komentirati po tom pitanju, iskustvo ili spoznaju! 

Fala,
Danijel

Link to comment
Share on other sites

Ja ti ne mogu reći za taj motor, ali ja imam 1.6 16 V sa 65 kw i po gradu na kratkim relacijama putno računalo mi pokazuje 8.2 l jer se ne vozim agresivno.

Tvornički podatak za grad je inače 9 litara, ali ja često imam potrošnju manju od one koju deklarira proizvođač je se većinom vozim defanzivno i na nižem broju okretaja.

Znam da nemam taj motor koji te interesira , ali sam se javio jer Modusa ima na kapaljku pa računam bolje ikakva informacija nego li nikakva.

Ne vjerujem da 1.2 može ići iznad toga, ali zna se dogoditi da ti odnovni motoori zbog svoje podmotoriziranosti potroše isto ili jednako kao jači modeli, a poglavito u " agresivnijoj " vožnji tj. sa malo većim pritiskom na papučicu akceleratora, a što je opet neophodno da bi se pratio gradski ritam.

Link to comment
Share on other sites

Suludo ili ne situacija je takva. Kad kupuješ novi ili rabljeni automobil dobro se prije raspitati.

Unatoč unaprjeđenju benzinskih motora ne mogu konkurirati dizelskim po potrošnji. Jasno mislimna identičan model za usporedbu.

Meni to nije puno jer sam prije vozio auto koji je trošio u istim uvjetima 10 do 12.5 l.

Ovo sa 5 litara mi je znanstvena fantastika. Toliko možda troši Modus 1.2 pri 70 km/h u petoj brzini i bez semafora.

I meni nekad putno računalo pokaže trenutnu potrošnju od 4 l , ali ja govorim o prosjeku.

I gradska potrošnja je prilično rastezljiv podatak. Gdje se voziš u gradu i u koje doba dana pa čak i koji dan.

Ja sam napisao da imam dosta kratkih startova u vpžnji od par kilometara, ali da auto ne ganjam u visoke okretaje.

Bilo bi dobro da ti se javi netko baš s tim motorom, ali ili nema puno vlasnika Modusa na forumu ili nisu aktivni.

 

Link to comment
Share on other sites

Nemam taj motor kao ni Modusa, ali da ga kupujem polovnog nebi gledao nista osim 1.2 16V jer taj motor sasvim sigurno ne trosi puno, pouzdan je i osim bobina nema nista posebno sto bi moglo dugorocno praviti probleme...dodatan plus je i sto se povoljnije nadje benzinac, a opcenito benzince se cesce nadje sa manje kilometara.

Link to comment
Share on other sites

Pitao sam danas u servisu. Potrošnja 1.2 16 motora je doista oko 8, dok je 1.5 dCi oko 5.

Ako me bas vučeš za jezik upravo sam ovaj tjedan dosta bio i u Audiju A6 Allroadu s V6 dizelom. Nema te teorije da za svoj novac vozim taj auto iako to mogu jer imam bar još jedno 10000 načina koji su smisleniji za spaliti novac. Takodjer, prije 20ak godina mi je bilo smisleno voziti auto s potrošnjom od 20 litara (2.3 benzinac s turbinom i pogonom na sva četiri). Danas mi je to besmisleno pa iz tog razloga i pitam. Ne radi se o nemogućnosti plaćanja (imam bicikle koji pojedinačno vrijede vise od automobila koji trenutačno vozim) nego jednostavno to ne želim plaćati.

Jednostavna računica pokazuje da je razlika u ekonomiji dizelskih i benzinskih agregata kod Modusa jednostavno velika. S obzirom da radim nekih 35-40K godišnje onda mi samo razlika u gorivu tolika da mogu svakih 18 mjeseci kupiti još jedan modus od cca 8 godina samo za razliku u potrošnji.

Znam da postoje ljudi koji rade ispod 10k godišnje pa im je ravno svejedno kolika je potrošnja. U takvoj varijanti bih sebi kupio Jaguar Daimlera pa neka troši 40...

Bobine znam samo da postoje. Sto su i zašto rade probleme ja ne znam pa ne mogu suditi iako sam vozio aute i s takvim motorima. S oba sam prešao ozbiljnu kilometražu bez kvarova.

Btw, putni komp mi pokazuje 5.1 na zadnjih 1900 km. Uglavnom zgb i okolica...

Zaključiti ću samo da se meni 1.2 16V ne bi isplatio. Ostali sami neka izračunaju pojedinačno.

Link to comment
Share on other sites

Ne vidim da sam negdje napisao da nemaš novca kupiti bolji auto.

Svatko u životu slaže prioritete. Ja spadam u skupinu koja pređe ispod 10 000 km godišnje pa bih ipak volio da auto troši malo.

Ali bih tada u startu morao dati više novca za dizelaša, a moderni dizelaši danas imaju potencijalno skuplje kvarove nego li benzinci.

Ja se uvijek bojim da će dizelaš teže upaliti pa sam skloniji benzincima.

Da sam vanserijski bogat nikad ne bih kupio dizelaša. Prije svega zbog akustike.

Da prelazim 40 000 godišnje ne bih ni pogledao benzinca.

Twingo je ipak dosta lakši automobil od Modusa pa je logično da i dosta manje troši. Aerodinamika Modusu sigurno nije jača strana.

Ja sam samo napisao da u odnosu na moj bivši auto imam osjećaj da vozim dizelaša, a kako bi bilo da pređem na dizel...Vjerujem da bi mislio da je kazaljka goriva pokvarena.

Razlika između Modusa benzinca i dizelaša u gradu može biti i 3 ili 4 litre. Ali ono što ja podrazumjevam pod grad ne moraš i ti.

Da li je grad stajanje u Vlaškoj u petak u 15h u koloni u koju si ušao iz nekog obližnjeg haustora ili nedjeljom popodne vožnja u petoj brzini po Slavonskoj?

Zato kod Modusa ima solidan izbor motora pa si svatko bira po svojim potrebama.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Istina, slažem se sto posto s tobom.

1.2 16v je na starom twingu bio odlican. Potrosnja radi omjera tezine, snage i momenta gotovo nikakva.

E, upravo je kilometraza ta koja meni (uvjetno rečeno) određuje dizel, iako danas npr. ne bih u kategoriji "normalnih" vozila gledal benzince radi karakteristika motora.

Što se tiče akustike zaboravi argument na 550d (to je dizel od 3.5l s turbo punjačima) nemaš nikakve probleme s akustikom niti unutra niti izvana). ;)

Common rail je preuzeo uglavnom sve i jedino zajedničko sa "starim" dizelskim agregatima je - gorivo, a i to samo djelomčno...

Link to comment
Share on other sites

530d ima ugladjen motor, ali zato manji 320d ronda kao pravi diesel. :D 

Tko misli da se kupovinom samog BMW-a  podrazumjeva ugladjenost svakog motora neka se ne zavarava. :D 

Mene upravo u E90 neugodno iznenadio zvuk...nisam uopce imao dojam da vozim nekakav premium auto...kod BMW-a taj premium i ugladjenost dolazi sa vecim 6 cyl motorima.

Link to comment
Share on other sites

Ne znam koliko je Modus teži od Clia II, ali očekuj oko 7.5-8.5 ako živiš u centru i ako se pretežno voziš po kreni-stani gužvama. Na otvorenoj tipično oko 5.0 s tim da možeš spustiti do 4.5 po Slavoniji i Dalmaciji npr., a do 5.5 po brdovitom Zagorju.

Vidi u mom potpisu detaljnu potrošnju unatrag 7.5god. Živim na periferiji i vozim po mojoj slobodnoj procjeni 90% grad.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Jeli frend kupio modusa? Interesira me jer sam svoga pokušao prodati i nisam imao niti jedan upit. Cijena je bila stvarno niska.

Link to comment
Share on other sites

Moj je lux privilege 1,5 dci sa 85 ks. To je jedan fini autić maksimalne opreme. Sa čak 7 zračnih jastuka, zakretnim svjetlima i npr senzorima za kišu i svjetlo.

Link to comment
Share on other sites

Hmm. Kako 7 ? Ja imam 6. Gdje je taj sedmi? Za koljena  ili gdje?

Najbolja stvar je da kad sam ga kupovao prodavatelj je napisao da ima 4, a ja prilikom pregleda nađem još dva.

Link to comment
Share on other sites

Moj je lux privilege 1,5 dci sa 85 ks. To je jedan fini autić maksimalne opreme. Sa čak 7 zračnih jastuka, zakretnim svjetlima i npr senzorima za kišu i svjetlo.

Imaš link, jesi prodao auto, ima ga na njuškalu ?

Link to comment
Share on other sites

Hmm. Kako 7 ? Ja imam 6. Gdje je taj sedmi? Za koljena  ili gdje?

Najbolja stvar je da kad sam ga kupovao prodavatelj je napisao da ima 4, a ja prilikom pregleda nađem još dva.

Nemam pojma. Uzeo sam ga u renaultu i tako je pisalo u opisu opreme. Sjećam se kasnije su dobili i tempomat.

Link to comment
Share on other sites

Imaš link, jesi prodao auto, ima ga na njuškalu ?

Nisam ga prodao. Ako si zainteresiran Dogovorit ćemo se. Jesi li član facebook grupe renault klub hrvatska podružnica dubrovnik? Prošli vikend su bile gradele kod mene.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.