Jump to content

Clio 2 1.2 16v curi ulje?


Matko123

Recommended Posts

Primjetio sma da mi auto trosi ulje i da ima masnih mrlja po motoru. Znaci trosi mi ulje i ispod poklopca di se ulijeva ulje u motor je sve masno od ulja i isto tako je na suprotnoj strani motora. Isto tako sam primjetio i da mi fali antifriza u zadnje vrijeme. Auto vozi normalno bez ikakvih problema, ne dimi, sve oke radi. Dali je to neki veci problem ili moguce samo dihtung glave?
Unaprijed hvala

Link to comment
Share on other sites

Brtva poklopca ventila cca 100kn i staviš malo diht mase. Isti problem imao i ja na tek kupljenom Cliu. Možeš za cca 2 sata ti promjenit i usput operi poklopac i sve.

Link to comment
Share on other sites

ja sam još u garantnom roku mijenjao dihtung na poklopcu ventila i one prstene oko svjećica... tak da ne sekiraj se previše, zamjeniš i to je to...

 

Link to comment
Share on other sites

To je valjda normalno kod manjih motora, tako sam i ja na Saxu 1.1 na 100 000 mjenjao tu gornju brtvu dok je 2.0T suh i nakon 160 000 km, bas nigdje nista ne curi.

Link to comment
Share on other sites

Puno hvala ljudi i mislio sam si da je to otislo al reko bolje da pitam pa da sam siguran nego da trosim novce bezveze :D

 

Link to comment
Share on other sites

Usput ocisti usisnu i onu rupicu kroz koju vuče uljne pare.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Evo da iskoristim postojeću temu..

I kod mene na Cliu klasičan problem sa brtvom poklopca ventila, uz to masni su mi se prstenovi treće i četvrte svjećice, prošle godine počistili i oprali stražnji dio motora da vidmo gdje pušta, danas nakon cca 4000km stanje je ovakvo sa fotki.

Veli mi majstor da po njemu to nema potrebe još dirati i otvarati motor.. Što kažete, mijenjati ili ostaviti još godinu dana do sljedeće izmjene ulja?




 

IMG_20180529_121116.jpg

IMG_20180529_121207.jpg

IMG_20180529_121629.jpg

IMG_20180529_121728.jpg

IMG_20180529_122227.jpg

IMG_20180529_122520.jpg

Link to comment
Share on other sites

Moj je dekl isto malo masan. Lose su to brtve. Plastikaner grana koja se od topline uvija. Posto mi na sipki ne nestaje ulje ne brinem. To da kaplje druga stvar. ovakva "slinjenja" se rjesavaju kadgod. Nebu poceo jace pustati. I ja bi mogo iduce godine skinuti granu, ocistiti klapno gasa i predihtati granu..

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ovih dana mijenjam brtvu poklopca ventila i brtvu usisne grane pa javim rezultate.

Navodno na iberlaufu postoji neka gumica koja s vremenom stvdrne, pa se više uljnih para vraća na usis nego što bi trebalo zbog čega 1.2 16V motori počnu trošiti nešto više ulja.

Zna li netko nešto više o tome?

Link to comment
Share on other sites

Mijenjao sam i ja u 3. mjesecu :)

Ne znam kak je kod tebe, no na ranijim verzijama D4F s poddimenzioniranim usisom se znala začepiti rupa od iberlaufa ili gumica nije dobro brtvila pa je znalo dolaziti do toga (potrošnja / potezanje ulja u usis). Moj razlog je bio skroz druge prirode - ulje mi se slijevalo po bloku i limu ispušne grane, uz popratne miomirise pa sam odlučio da je dosta :) 

To ti je ova rupa s gumicom na sredini (velim, ne znam kak je kod tebe na novijoj verziji): 46208dd0-jpg.911913

Edited by ThePornstar
Link to comment
Share on other sites

Kako se zove ta gumica? Kako ju naručiti? To je idealno za počistiti i promijeniti kad se mijenja brtva poklopca motora...

Link to comment
Share on other sites

Ova online autodata na ruskom kaže "Strainer gasket" ali nažalost nema kataloškog broja
https://tinyurl.com/y975yfjr

Med0, nisi ti već mijenjao jednom tu brtvu poklopca ventila?
Kakvo ti je stanje, jel bolje ili gore izgleda nego kod mene ovo što vidiš na fotkama?
 

Link to comment
Share on other sites

77 01 062 386 (strainer gasket) je za ovaj moj stari tip usisa (712). Može netko potvrdit da odgovara i na noviji, 722?

Link to comment
Share on other sites

Ova online autodata na ruskom kaže "Strainer gasket" ali nažalost nema kataloškog broja
https://tinyurl.com/y975yfjr

Med0, nisi ti već mijenjao jednom tu brtvu poklopca ventila?
Kakvo ti je stanje, jel bolje ili gore izgleda nego kod mene ovo što vidiš na fotkama?

Yup, auto je imao 90.000km i star 6god. Stavljena je originalna kupljena u Baotiću, ali nije stavljena nova brtva usisne grane - nitko mi tada nije rekao da je to potrebno.

Sad ima 162.000km i star je 12god. Očito ona želi biti promijenjena svakih 5-6god na tom motoru.

Link to comment
Share on other sites

Uf, dobro da si spomenuo, ima hrpa tih brtvi, znači kad se odlučim moram uzeti:

- brtvu poklopca ventila
- 4 prstena svjećica
- 4 brtve usisne grane
- brtvu iberlaufa

Ako uzimam OEM to će sigurno biti 400kn-500kn...
Ima tko iskustva sa Elring i Reinz brtvama ili je bolje ne kemijati i uzeti OEM?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.