Jump to content

Čudno ponašanje mjenjača


Tepee

Recommended Posts

Pozdrav ljudi!

Prvo - vozim Campusa 1.1 iz 1991.
U zadnjih tjedan dana mi se počelo događat slijedeće:
Mjenjač radi super 15 minuta nakon paljenja auta (dok je "hladan" u svaku brzinu upada super - nikakvih problema)
Nakon 15 minuta vožnje postane teško ubacit u prvu brzinu - ko da neka "membrana" stoji tu i moran je probit da bi ubacija u prvu.
Naravno, pošto je teško ubacit moran malo jače pritisnit pa se čuje udarac.
Ovo se događa samo u prvoj, u drugoj već dosta slabije (ali na isti način ko i za prvu), dok za ostale nema problema toliko.

Kad se ovo počne događat, nemoguće je ubacit u rikverc, a da se ne čuje škrgutanje. Kvačilo je stisnuto do kraja, al uvik ista priča.
Kad ga se tek upali, u rikverc upada super, ka i ostale brzine.
 

Ima li itko ovdje sličnih iskustava? Jel moguće riješit problem bez mehaničara?

Link to comment
Share on other sites

Možda lamela ne odvaja kad se zagrije pa nastaju problemi. Pokušaj dotegnuti sajlu kuplunga kod getribe, to možeš sam. Samo par okretaja.

Ako ne pomogne onda može biti do kuplunga ili do kojeg nosaca motora ili getribe.

Link to comment
Share on other sites

Nema dotezanja kažeš? Pa jel mogu kakvu maticu stavit ili nešto?
Bilo šta šta mogu sam napravit da prođem besplatno haha

Link to comment
Share on other sites

Mehaničar mi reka da je samo dolija ulja u mjenjač, nije spominja koje. Radija je auto skroz u redu nakon servisa, ovo se počelo nedavno događat.
Kako ću izmjerit koliko okretaja ima u minuti?
Novi sam, nemam iskustva

Link to comment
Share on other sites

Mislim da je problem u korpi i nece ti pomoci mjerenje okretaja..

Kad nemozes ubaciti u prvu stani i ugasi auto, onda na ugasen probaj u prvu ubaciti ako ide mjenjaj kvacilo.

Link to comment
Share on other sites

Ako su povecani okretaji može doci do problema pri ubacivanju u 1. i rikverc, pogotovu kada se getriba ugrije i ulje postane tečnije.

Naravno za sve to su male mogucnosti, najvjerojatnije će trebati izmjena kvacila, ali vrijedi i ovo provjetiti

Link to comment
Share on other sites

Evo, proba danas opet. Opet ista priča, ali čim ga parkiram i ugasim, upada u sve brzine bez ikakvih problema.
Znači kvačilo je problem? Ne mogu ništa sam probat popravit?

Link to comment
Share on other sites

Ne odvaja dovoljno. Sajla bi trebala imati pola cm slobodnog hoda. Ako nije samostelujuca provjeri mozes li ju malo popustiti

Probaj s guscim uljem, ili bar novim, tko zna sta je unutra

Link to comment
Share on other sites

Kakva ti je pedala kvačila?

Petica bi tribala imati samoštelajuću pedalu kvačila koja ustvari nateže sajlu onako kako se troši kvačilo.

E taj mehanizam na pedali zna otići i onda je sajla kvačila labava.

 

Link to comment
Share on other sites

Mozes sam ako znas skinuti mjenjac i staviti novi set kvacila..

Nebi smjelo biti skuplje od 700kn novo kvacilo i onda nategnes nekog frenda koji se nekoliko kuzi i slucajno ima kanal i uz koju pivicu imate izlet u mehanicarske vode

Link to comment
Share on other sites

Ako je sinkron zar mi ne bi onda stalno bilo teško ubacit u prvu? Meni to nije slučaj...postane teško tek nakon 15ak minuta vožnje

Link to comment
Share on other sites

Ako je sinkron zar mi ne bi onda stalno bilo teško ubacit u prvu? Meni to nije slučaj...postane teško tek nakon 15ak minuta vožnje

Upravo kad se ugrije sinkron počne za**bavat, barem je tako na mom accentu, prvih 15-20 min, dok je hladan k'o putar !

Link to comment
Share on other sites

Hmm, ovako možemo samo nagađat. Idući tjedan ću ga odvest do mehaničara pa ćemo vidit šta je.
Javim vam rezultate

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Prvo, ispričavam se šta mi je ovako dugo trebalo da vam javim, iskreno zaboravija san.
Naime, nisan ga odvea mehaničaru nego san uzea maticu i stavija je na vrh sajle kvačila (tamo di je ona kao polukuglica) i time riješija problem.
Uzrok je valjda ostarjela sajla koja se rastegla pa mi uzrokovala probleme
Hvala svima na pomoći

:D

Link to comment
Share on other sites

sajla je predebela i nemoze se rastegnuti, samo puknuti...potroseni su ti zubi na mehanizmu za samonatezanje sajle, ne hvata na zubu kojem bi trebalo jer je potrosen ili slomljen, zubi su plasticni i novi set mozes kupiti za nekih 50-tak kuna, sad je ok jer zbog matice lovi na drugom nekom zubu koji je ok ocito..

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.