Tepee 1 Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 Pozdrav ljudi!Prvo - vozim Campusa 1.1 iz 1991.U zadnjih tjedan dana mi se počelo događat slijedeće:Mjenjač radi super 15 minuta nakon paljenja auta (dok je "hladan" u svaku brzinu upada super - nikakvih problema)Nakon 15 minuta vožnje postane teško ubacit u prvu brzinu - ko da neka "membrana" stoji tu i moran je probit da bi ubacija u prvu.Naravno, pošto je teško ubacit moran malo jače pritisnit pa se čuje udarac.Ovo se događa samo u prvoj, u drugoj već dosta slabije (ali na isti način ko i za prvu), dok za ostale nema problema toliko. Kad se ovo počne događat, nemoguće je ubacit u rikverc, a da se ne čuje škrgutanje. Kvačilo je stisnuto do kraja, al uvik ista priča.Kad ga se tek upali, u rikverc upada super, ka i ostale brzine. Ima li itko ovdje sličnih iskustava? Jel moguće riješit problem bez mehaničara? Link to post Share on other sites
mata73 7392 Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 Možda lamela ne odvaja kad se zagrije pa nastaju problemi. Pokušaj dotegnuti sajlu kuplunga kod getribe, to možeš sam. Samo par okretaja. Ako ne pomogne onda može biti do kuplunga ili do kojeg nosaca motora ili getribe. Link to post Share on other sites
Tepee 1 Posted January 27, 2016 Author Share Posted January 27, 2016 Probat ću sutra pa ću vidit kako će se ponašat. Hvala na savjetu Link to post Share on other sites
hans 958 Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 Definitivno ti je problem spojka,ne mjenjač. Nema dotezanja sajle na Campusu. Link to post Share on other sites
Tepee 1 Posted January 27, 2016 Author Share Posted January 27, 2016 Nema dotezanja kažeš? Pa jel mogu kakvu maticu stavit ili nešto?Bilo šta šta mogu sam napravit da prođem besplatno haha Link to post Share on other sites
frenchkey 4331 Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 Koje ti je ulje u getribi? Da nije prerijetko? Ler gas ispod 900 o/min? Link to post Share on other sites
Tepee 1 Posted January 27, 2016 Author Share Posted January 27, 2016 Mehaničar mi reka da je samo dolija ulja u mjenjač, nije spominja koje. Radija je auto skroz u redu nakon servisa, ovo se počelo nedavno događat.Kako ću izmjerit koliko okretaja ima u minuti?Novi sam, nemam iskustva Link to post Share on other sites
Med0 1801 Posted January 27, 2016 Share Posted January 27, 2016 Okretaje možeš izmjeriti s ovakvim multimetrom: http://www.chipoteka.hr/artikl/115059/instrument-ut-107-automobilski-multimetar. Dobro dođe i za puno drugih mjerenja. Koja sreća, izgleda da ga imaju još samo u Splitu Link to post Share on other sites
laci 4560 Posted January 28, 2016 Share Posted January 28, 2016 Mislim da je problem u korpi i nece ti pomoci mjerenje okretaja.. Kad nemozes ubaciti u prvu stani i ugasi auto, onda na ugasen probaj u prvu ubaciti ako ide mjenjaj kvacilo. Link to post Share on other sites
frenchkey 4331 Posted January 28, 2016 Share Posted January 28, 2016 Ako su povecani okretaji može doci do problema pri ubacivanju u 1. i rikverc, pogotovu kada se getriba ugrije i ulje postane tečnije. Naravno za sve to su male mogucnosti, najvjerojatnije će trebati izmjena kvacila, ali vrijedi i ovo provjetiti Link to post Share on other sites
Tepee 1 Posted January 28, 2016 Author Share Posted January 28, 2016 Evo, proba danas opet. Opet ista priča, ali čim ga parkiram i ugasim, upada u sve brzine bez ikakvih problema.Znači kvačilo je problem? Ne mogu ništa sam probat popravit? Link to post Share on other sites
frenchkey 4331 Posted January 28, 2016 Share Posted January 28, 2016 Ne odvaja dovoljno. Sajla bi trebala imati pola cm slobodnog hoda. Ako nije samostelujuca provjeri mozes li ju malo popustiti Probaj s guscim uljem, ili bar novim, tko zna sta je unutra Link to post Share on other sites
petak 4309 Posted January 28, 2016 Share Posted January 28, 2016 Kakva ti je pedala kvačila? Petica bi tribala imati samoštelajuću pedalu kvačila koja ustvari nateže sajlu onako kako se troši kvačilo. E taj mehanizam na pedali zna otići i onda je sajla kvačila labava. Link to post Share on other sites
laci 4560 Posted January 28, 2016 Share Posted January 28, 2016 Mozes sam ako znas skinuti mjenjac i staviti novi set kvacila.. Nebi smjelo biti skuplje od 700kn novo kvacilo i onda nategnes nekog frenda koji se nekoliko kuzi i slucajno ima kanal i uz koju pivicu imate izlet u mehanicarske vode Link to post Share on other sites
Tepee 1 Posted January 28, 2016 Author Share Posted January 28, 2016 Aha, ok. Ništa, morat ću kontaktirat onda mehaničara. Ljudi hvala vam na pomoći Link to post Share on other sites
frenchkey 4331 Posted January 28, 2016 Share Posted January 28, 2016 Valeo set za megane bio je 700kn Link to post Share on other sites
cliomir 61 Posted January 28, 2016 Share Posted January 28, 2016 Zar ne bi mogao bit i sinkron ? Link to post Share on other sites
Tepee 1 Posted January 28, 2016 Author Share Posted January 28, 2016 Ako je sinkron zar mi ne bi onda stalno bilo teško ubacit u prvu? Meni to nije slučaj...postane teško tek nakon 15ak minuta vožnje Link to post Share on other sites
frenchkey 4331 Posted January 28, 2016 Share Posted January 28, 2016 Ne odvaja dovoljno i dio vrtnje motora prenosi na mjenjač. Link to post Share on other sites
cliomir 61 Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Ako je sinkron zar mi ne bi onda stalno bilo teško ubacit u prvu? Meni to nije slučaj...postane teško tek nakon 15ak minuta vožnje Upravo kad se ugrije sinkron počne za**bavat, barem je tako na mom accentu, prvih 15-20 min, dok je hladan k'o putar ! Link to post Share on other sites
frenchkey 4331 Posted January 31, 2016 Share Posted January 31, 2016 Isto u prvoj brzini? Mislim da tu sinhron malo igra Link to post Share on other sites
Tepee 1 Posted January 31, 2016 Author Share Posted January 31, 2016 Hmm, ovako možemo samo nagađat. Idući tjedan ću ga odvest do mehaničara pa ćemo vidit šta je.Javim vam rezultate Link to post Share on other sites
Tepee 1 Posted April 23, 2016 Author Share Posted April 23, 2016 Prvo, ispričavam se šta mi je ovako dugo trebalo da vam javim, iskreno zaboravija san.Naime, nisan ga odvea mehaničaru nego san uzea maticu i stavija je na vrh sajle kvačila (tamo di je ona kao polukuglica) i time riješija problem.Uzrok je valjda ostarjela sajla koja se rastegla pa mi uzrokovala problemeHvala svima na pomoći 1 Link to post Share on other sites
dadox 173 Posted April 25, 2016 Share Posted April 25, 2016 sajla je predebela i nemoze se rastegnuti, samo puknuti...potroseni su ti zubi na mehanizmu za samonatezanje sajle, ne hvata na zubu kojem bi trebalo jer je potrosen ili slomljen, zubi su plasticni i novi set mozes kupiti za nekih 50-tak kuna, sad je ok jer zbog matice lovi na drugom nekom zubu koji je ok ocito.. Link to post Share on other sites
Tepee 1 Posted April 29, 2016 Author Share Posted April 29, 2016 Ahaaa, hvala na pojašnjenju Link to post Share on other sites
Recommended Posts