Jump to content

Koji Megane II, prednosti, mane


Ceki

Recommended Posts

Gledam malo aute i najvise mi se svida mozda Megane/ grantour, 2008. cca
Sad sam naisel na par modela i molim vlasnike ako ih ima da kazu svoje dojmove
Vidim 1.9 (96kw) i 1.5(78kw)

Auto mi prvenstveno treba za voznju po gradu, 2-3x mj. na relaciji od 150 km i 2x na more.
Ne planiram neki skuplji auto posto dijete nemam, a i ako dode ovaj auto je cisto ok.

Eto nekih na njuskalu koji mi zapeli za oko
http://www.njuskalo.hr/auti/renault-...oglas-17905176
http://www.njuskalo.hr/auti/renault-...oglas-17962783
http://www.njuskalo.hr/auti/renault-...oglas-16959923

npr., ovaj zadnji mi se najvise svida.
Ima najvise opreme, ali molim korisnike da mi pomognu smile1.gif

Hvala

Link to comment
Share on other sites

vozim megana II grand tour 1.5dci 78 kw 2007.g., odličan, kad je prazan malo je grublji al pod opterećenjem savršen, potrošnja od Bad Tolza do K.Lukšića rezervoar s tim da se lampica rezerve još ne upali tj ostane ti još nekih 200 km proć po putnom računalu, vožnja prosječno 130 kmh , mana što plačaš malo više cestarinu na tehničkom al to kroz gorivo vratiš, potrošnja po gradu ne prilazi mi 5.2 lit a ovako po cestama 4,1-4.5 lit,nije jako startan al kad dođeš do treće brzine onda pokazuje svoje prednosti sve do šeste brzine, pod klimom prva ti je jako troma , zvučna izolacija odlična, pregled iz vozila odličan itd

Link to comment
Share on other sites

1.5 dci , 78 kW 2007.g do sada prešao 360 000 km i mogu reći od većih "kvarova" lamela i turbina... lamela na 300 000 km i turbina na oko 320 000 km. Ostalo je u redu. Potpisujem sve od ovog iznad mene mirko7 . Uglavnom gdje sam ga sve vozio (po kakvim cestama i rupama) mogu reći da je jedan od izdržljivih automobila i premašio je sva moja očekivanja. Kupi onu kraću verziju jer se sa njim svugdje možeš okrenuti. 

 

Edit: Ne kupuj kod nas auto. Skupi pare i odi u Francusku, skoro isti novci a godište oko 2011-2013. sa manjim kilometara.

http://www.proxauto.fr/cat-AUTO/marque-RENAULT/?energy=2&minPrice=4500&maxPrice=7500&offset=10

Pogledaj cijene na svim stranicama. 

Edited by tomislavwarm
Link to comment
Share on other sites

1.5 dci , 78 kW 2007.g do sada prešao 360 000 km i mogu reći od većih "kvarova" lamela i turbina... lamela na 300 000 km i turbina na oko 320 000 km. Ostalo je u redu. Potpisujem sve od ovog iznad mene mirko7 . Uglavnom gdje sam ga sve vozio (po kakvim cestama i rupama) mogu reći da je jedan od izdržljivih automobila i premašio je sva moja očekivanja. Kupi onu kraću verziju jer se sa njim svugdje možeš okrenuti. 

 

Edit: Ne kupuj kod nas auto. Skupi pare i odi u Francusku, skoro isti novci a godište oko 2011-2013. sa manjim kilometara.

http://www.proxauto.fr/cat-AUTO/marque-RENAULT/?energy=2&minPrice=4500&maxPrice=7500&offset=10

Pogledaj cijene na svim stranicama. 

Ne bi se složio definitivno s ovom činjenicom.

Prijevoz, porez svi ostali troškovi. niti jedan nema u Francuskoj ispod 100tkm tako se i tu kreću kilometri. I također su cijene između 7000-9000 eura.

Možda se varam :) uvjerite me! 

Link to comment
Share on other sites

Ne bi se složio definitivno s ovom činjenicom.

Prijevoz, porez svi ostali troškovi. niti jedan nema u Francuskoj ispod 100tkm tako se i tu kreću kilometri. I također su cijene između 7000-9000 eura.

Možda se varam :) uvjerite me! 

Tata je otišao u Francusku po megane III 2012 godište 3.1.2015. godine. Platio ga je 5500 e , s time da sa putem i trošarinama + registracija platio još kojih 1500 e (ukupno) . Ako je za tebe skup auto od 7000 e s trošarinama, registracija + provjeren auto jer garantiraju kilometražu, onda neznam što je jeftino. Isto tako prošle godine megane III sa kilometrima oko 80 000 km prodavao se između 9 000 e i 11 000 e s time da moraš kod nas platiti porez koji nije nimalo jeftin. 

Edit: ispričavam se na lošem izražavanju....

Edited by tomislavwarm
Link to comment
Share on other sites

ako ti u obzir ulazi i hatchback, računaj da ima manji međuosovinski razmak od karavana i sedana, pa tako i manje mjesta iza. a potrošnja tog od 78kW je meni po poreču 5.5-6.5, otvoreno 6-7. jednom sam ga navukao na 4.6 i gležanj mi je natekao koliko sam grčio nogu da ne stišćem gas

a ide kako ide...još 30ak konja mu ne bi škodilo

 

e da, vidim da gledaš panorama krov, pripremi se na to da će vjerojatno malo klepetati po lošim cestama dok je zatvoren, a zvučna izolacija je osrednja, pogotovo s onim šipkama na krovu za nosače. iznad 100 km/h šumi kao da ti je otvoren prozor u normalnom autu

Edited by Bubi Poreč
Link to comment
Share on other sites

ako ti u obzir ulazi i hatchback, računaj da ima manji međuosovinski razmak od karavana i sedana, pa tako i manje mjesta iza. a potrošnja tog od 78kW je meni po poreču 5.5-6.5, otvoreno 6-7. jednom sam ga navukao na 4.6 i gležanj mi je natekao koliko sam grčio nogu da ne stišćem gas

 

al ga i ti kenjaš. Sve verzije imaju identican medjuosovinski razmak. 

 

Meni moj kad ga čepim troši 4,9 litara da me gležanj boli. Kombinacija otvorene ceste, autoceste i grada. 

kad je sama otvorena s kratkim relacijama potrošnja ide do 6,5. 

grada nemože ic vise od 7 nikako. 

konja mu ne fali. nije to rs. Auto je jako jako jako elastican. 

Link to comment
Share on other sites

al ga i ti kenjaš. Sve verzije imaju identican medjuosovinski razmak. 

 

Meni moj kad ga čepim troši 4,9 litara da me gležanj boli. Kombinacija otvorene ceste, autoceste i grada. 

kad je sama otvorena s kratkim relacijama potrošnja ide do 6,5. 

grada nemože ic vise od 7 nikako. 

konja mu ne fali. nije to rs. Auto je jako jako jako elastican. 

Nisi u pravu, karavan i sedan imaju 5 cm veći međuosovinski razmak, tih 5 cm su uložili u zadnju klupu...

Link to comment
Share on other sites

al ga i ti kenjaš. Sve verzije imaju identican medjuosovinski razmak. 

 

Meni moj kad ga čepim troši 4,9 litara da me gležanj boli. Kombinacija otvorene ceste, autoceste i grada. 

kad je sama otvorena s kratkim relacijama potrošnja ide do 6,5. 

grada nemože ic vise od 7 nikako. 

konja mu ne fali. nije to rs. Auto je jako jako jako elastican. 

pripazi malo na jezičinu i educiraj se prije nego se kreneš sramotiti

a što se tiče potrošnje, može on trošiti i 10 litara prosječno, ako baš zaželiš. on živi oko zagreba, tako da prestanite obmanjivati ljude s te 4 litre jer ih tamo gore neće vidjeti nikad, osim ako ima kakvu baku s vozačkom, pa da njoj da koji put đir

 

 

i da, elastičan...lol..ispod 1800-2000 rpm je mrtav, onda potegne do 3000-3300 i nakon toga se samo dere, tako da i to je ku**c. svaki veći uspon koji bi atmosferac od 90 ks u drugoj pri 1500 rpm na 10km/h savladao bez jebemti, ovaj umre i moraš šaltati u prvu

Edited by Bubi Poreč
Link to comment
Share on other sites

pripazi malo na jezičinu i educiraj se prije nego se kreneš sramotiti

a što se tiče potrošnje, može on trošiti i 10 litara prosječno, ako baš zaželiš. on živi oko zagreba, tako da prestanite obmanjivati ljude s te 4 litre jer ih tamo gore neće vidjeti nikad, osim ako ima kakvu baku s vozačkom, pa da njoj da koji put đir

 

 

i da, elastičan...lol..ispod 1800-2000 rpm je mrtav, onda potegne do 3000-3300 i nakon toga se samo dere, tako da i to je ku**c. svaki veći uspon koji bi atmosferac od 90 ks u drugoj pri 1500 rpm na 10km/h savladao bez jebemti, ovaj umre i moraš šaltati u prvu

Onda sam ja jebeni idiot koji nije vozilo 15 takvih auta. to šta ti neznaš iskoristit taj moment jer se ko baba voziš ispod 1800 okretaja kad ideš u pretjecanja nisam ti ja kriv. Ja na jezičinu pazit ne moram jer ne govorim gluposti poput tebe. Ti se nauči vozit auto pa ti neće trošit 10 litara. 

Link to comment
Share on other sites

ovo nije prvi post iz kojeg zaključujem da ne znaš čitati s razumijevanjem, tako da neću previše vremena gubiti na prepucavanje s tobom. vozi još 555 takvih meganea, ali probaj se u međuvremenu sprijateljiti s googlom :hey:

Edited by Bubi Poreč
Link to comment
Share on other sites

78 kW, 1.5 dci kad ja vozim troši:

Autocesta iza kamiona (100 km/h) oko 3.8 l

Autocesta 100 km/h oko 4.2 l

Autocesta oko 130km/h oko 5l

Grad Zagreb (s time da palim i gasim na semaforu ako se upali crveno ili kolona) 4.2-4.5 l 

Auto vozim između 1700 - 2100 okretaja, ne moraš kretati i ubrzavati kao "konj" i još jedno pravilo ne vozim preko 2500 okretaja osim ako se ne ludiram.... Vozi tako i proći ćeš kao ja 360 000 km (na satu). I kad ubrzaš do željene brzine makni nogu s gasa na cca 3 sekunde da ti resetira prosječna potrošnja pa polako dodavaj gas.

Sretno 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.