Jump to content

megane 3 grandtour, spustanje 30tak mm


pere

Recommended Posts

pocelo me polako svrbit...

nikako ne bi vise od 25-30 mm, znaci radio bi to cisto iz estetskih razloga... ima koga s grandtourom da je spustao auto samo s kracim oprugama? eibach pro line ili neki H&R? da se toga nabavit za do max 150€ al me zanima kak prolazi udobnost u tom slucaju.... i velim, nikak nebi previse... clio je pao nesto malo prek 30mm dok sam stavil h&r 30mm, a s bilstein b8 je poraso za oko 1 cm.

Link to comment
Share on other sites

Ja mislim da nemas brige. Kad sam spustio svog CC-a, -35mm a pao je jos i vise naprijed, gume 18" i nije bio neudoban auto. Renault je udoban i bez problema ces podnijeti to. Go for it... :)

Link to comment
Share on other sites

Imam ja eibach na coupeu, spustio je 1.5 cm, a pošto je coupe niži za dodatnih 15mm od grandtoura i berline to je taman to. Udobnost nije puno kompromitirana jer je coupe bio ionako dosta tvrd, ali korist je više nego očita. Manje valjanje preko nosa, bolje ležanje u zavojima i manje naginjanje i poniranje. Samo naprijed! Evo ti i slika mog s eibachom i serijala gt u pozadini.DSC_1019.thumb.JPG.6b6a3528e8cd85a67706a

 

Edited by homer
Link to comment
Share on other sites

dakle podrsku Imam :zubo:

homer, fino je sjeo, ne previse, ne premalo... moj je GT Line pa je isto 1-1.5 nizi u startu pa pretpostavljam da bi trebao reagirat ko tvoj. Budem jos malo proucil tematiku...

Nino, tvoj je bil taman, to se sjecam! :dobroje:

Link to comment
Share on other sites

dakle podrsku Imam :zubo:

homer, fino je sjeo, ne previse, ne premalo... moj je GT Line pa je isto 1-1.5 nizi u startu pa pretpostavljam da bi trebao reagirat ko tvoj. Budem jos malo proucil tematiku...

Nino, tvoj je bil taman, to se sjecam! :dobroje:

Da, ovo je ok, jer da ide vise onda obavezno distance ili felge s manjim ETom, posto je serijala dosta uvucena pod blatobran, pogotovo iza.

Link to comment
Share on other sites

Ma...bolje KW :D... prodam ti v2 u pol cijene novih nemaju na sebi 5000km :) pa spustaj koliko oces :p

A sad moje iskustvo sa oprugama. Eibach nove sam stavio i dok nje proslo par tisuca km nije bio bas nista nizi... frendica imala serijskog i isti dan kad sma stavio eibach sam parkirao do njezinog i ono razocaran sam bio ne da nije pao malo nego nije uopce pao... nakon par tisuca km je to doslo na svoje i onda je nizi cca 1-1,5 cm od serijskog... kao sta je homer i napisao malo je nizi i nije bas nista neudobniji i malo bolje drzi... 

Link to comment
Share on other sites

hehe, nis u pocetku nije pao?? :D dakle 1-2 cm mogu ocekivat s oprugama, taman.

homer, ja bi recimo prvo rjesaval ET jer su serijala felge uvucene strahota... neovisno o visini auta, to mi se nikak ne dopada... set felgi s 13mm izbacenijim ofsetom i pol cola sire su spremne i za vikend idu gore. to je neka 2 cm sire u odnosu na origigi... dok vidim kak bu to sjelo onda idem kombinirat s oprugama.

anyway, tnx na iskustvim! :dobroje:

 

Link to comment
Share on other sites

Ja sam na 2ku karavana stavio eibach 30 30

9cm je imao rupu od gume do blatobrana, poslje na 6cm pao i ostao , i jos uvjek ima ogromnu rupu izmedu kotaca i gume ?, koda su ih radili da su suv.....al uredno zapnem ponegdje, i dizalica (krokodilka ) mi ne ide napred pod prag nego auto moram primit sastrane i podignuti?. Pragovi su dost niski , a rupe za kotace visoke. Neznam sad kako 3ka ima to rješeno. Al puno bolje se vozi auto i udobniji.

20150414_161344.jpg

Link to comment
Share on other sites

da, na duji je rupa tolika da komotno možeš staviti 19" i neće strugati 

ja sam se nekako ohladio od spuštanja. pogotovo otkako živim u Splitu gdje je lakše naći  jamca za kredit nego parking, pa se parkiram kojekuda... neka malo višeg auta

Link to comment
Share on other sites

hm, kakve veze ima colaza sa struganjem.?

neovisno o colazi, promjer kotaca (felga plus guma) se ne mjenja (par mm + il - ne racunamo)... vise felge povlaci manje gume (nizi Profil).

Link to comment
Share on other sites

Ja sam na 2ku karavana stavio eibach 30 30

9cm je imao rupu od gume do blatobrana, poslje na 6cm pao i ostao , i jos uvjek ima ogromnu rupu izmedu kotaca i gume ?, koda su ih radili da su suv.....al uredno zapnem ponegdje, i dizalica (krokodilka ) mi ne ide napred pod prag nego auto moram primit sastrane i podignuti?. Pragovi su dost niski , a rupe za kotace visoke. Neznam sad kako 3ka ima to rješeno. Al puno bolje se vozi auto i udobniji.

20150414_161344.jpg

Gdje si kupio opruge? Jesi li stavljao distance? Ja još uvijek razmišljam o spuštanju (isto meg2). Ostavio bi original16'' felge.  Kad sam se raspitivao pred godinu dana bile su kod Gabreka 1.500kn.

Link to comment
Share on other sites

hm, kakve veze ima colaza sa struganjem.?

neovisno o colazi, promjer kotaca (felga plus guma) se ne mjenja (par mm + il - ne racunamo)... vise felge povlaci manje gume (nizi Profil).

ma mislio sam i 19" i "deblje" gume, znači ako imaš 225-45-17, da ne staviš 245-30-19 nego štajaznam 245-40-19

Link to comment
Share on other sites

hehe, nis u pocetku nije pao?? :D dakle 1-2 cm mogu ocekivat s oprugama, taman.

homer, ja bi recimo prvo rjesaval ET jer su serijala felge uvucene strahota... neovisno o visini auta, to mi se nikak ne dopada... set felgi s 13mm izbacenijim ofsetom i pol cola sire su spremne i za vikend idu gore. to je neka 2 cm sire u odnosu na origigi... dok vidim kak bu to sjelo onda idem kombinirat s oprugama.

anyway, tnx na iskustvim! :dobroje:

 

Nisam pratio karavane GT line i koliko su oni spusteniji u odnosu na "obicne" ali imam ti slike oba 2 coupea prije i poslje spustanja na isti dan kad sam spustio auto... dakle auto ne padne nista... kasnije je to bolje i bude onako kako bi trebalo biti serijski... homer je stavio moje opruge zato mu je odma i pao auto nakon stavljanja... vidio sam i sta su stavljali h&r i ista prica nista bolje jedino navodno KW opruge spustaju malo vise sad dali je istina ili ne nemam pojma.... ugl da idem na opruge u svakom slucaju bi opet isao na eibach jer se udobnost ne mijenja takorec nista...

Link to comment
Share on other sites

Meni sa H&R Megane II CC pao junacki. Jos je bio dizel 2.0, naprijed su jedva dva prsta isla pod blatobran.

Edited by njambrosic
Link to comment
Share on other sites

Gdje si kupio opruge? Jesi li stavljao distance? Ja još uvijek razmišljam o spuštanju (isto meg2). Ostavio bi original16'' felge.  Kad sam se raspitivao pred godinu dana bile su kod Gabreka 1.500kn.

kod gabreka kupljeno i ugradeno, mada to bilo pred 3 g jer su meni 3 opruge popucale tvornicke...sad bi stavio h&r 35/35 ima ih za naruciti iz njemacke 120€+20€ postarina.. 29528-2 broj od h&r 

 

Nema distanci 

17 ET 40 8J felga

 

Edited by Vox2
Link to comment
Share on other sites

Ovako je to ispalo kod mene..

IMG_8698.thumb.jpg.6b53a431d76b7798bf84c

Link to comment
Share on other sites

hahahaha dobar

prodo sam corsu i ostale mi felge i samo sam prebacio starom na megana :p , mozda su 4 mj bile stare ???

ako mercedesovu mogu na audija i kontra :p

ovo je nis onda

FB_IMG_1431270180528.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ovako izgleda sa 4cm down na 18 coa 225 40 18  

Dobiješ sa oprugama H&R control card. Naručio sa eBay-a prezadovoljan.......

2015-09-02_19.13.36.jpg.0a09a70194f039d1

2015-09-02_19.13.23.jpg.6fd19816cebe3dfa

Edited by gaso636
Link to comment
Share on other sites

To je to.vise od toga nema smisla.

Kako sa zapinjanjem na rubnjake s prednjom zadnjom stranom? I krokodilkom pod auto?  Meni na meg2 moram podignut malo auto da bi je ugurao pod prag, a napred zapinje na vecinu rubnik pa se parkira na zadnju stranu....eibach 35 35 je

Pa me zanima kako je to na meg3?

Link to comment
Share on other sites

jako lijepo!!! koje su dimenzije felgi (ET i sirina)?

kak je prosla udobnost? molim bez uljepsavanja, dakle realno stanje... novi cvrcci u kabini?

Edited by pere
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.