Jump to content

Prvo "jutarnje" paljenje - problem


joda89911

Recommended Posts

Eto uglavnom, nakon šta sam rješio mušicu sa mjenjačem, sad me nešto drugo hebe.

Dakle, kad se motor ohladi, ujutro ili nakon 4-5 sati stajanja, ne pali više kao prije "na zub" kako se kaže, nego mu treba da malo zavergla, nekih 3-4 sekunde i tek onda sastavi. Ako držim ključ kraće od te 3-4 sekunde (kao i inače dok je palia na zub) šta se desi....ili ne upali ili se počne palit, al se trese par sekundi i ond proradi normalno. Ono ko da se pali cilindar po cilindar. I mogu ga ja odma nakon toga ugasit, on će upalit na cak! Ili ako prekratko držim ključ pa ne upali iz prve - sljedeće paljenje je besprijekorno. Svako ostalo paljenje je besprijekorno. Proba sam napumpat pritisak goriva sa paljenjem i gašenjem kontakt ključa par puta - opet isto.

Auto radi odlično inače, vuče odlično, nema nikakvih anomalija, osim tog pizdastog paljenja na hladno.

Prominija sam mu svičice ima par mjeseci, originalne. 

Akumulator je vartin star 4 godine, dobro još uvik drži napon. Tako da bi njega isključia, ali ništa me ne košta prebacit novi akumulator iz moje stare clio dvojke u ovaj pa vidit jel se u tome zecu krije grm.

Kultni TDC senzor ne bi trebao bit. Svako ostalo paljenje je odlično.

Može li bit do lošeg goriva? Jer mi se to počelo dešavat od nedavnog tankanja na luk oilu s kojim i nisam baš najzadovoljniji.

Sad tu još ostaje pumpa goriva, injektori itd.... Šta se tiče injektora, prije mjesec dana sam ubacio onaj stp-ov full system cleaner jer mi je nekad zna štucat na niskim okretajima. Nadam se da ga nije to uhebalo haha. 

Ima li možda neko sa sličnim ili još bolje istim problemon, kojeg je uspio rješit? :)

P.S. naiša sam na drugim forumima na nekoliko njih sa istim problemom, nekome je to čak samo od sebe prestalo. Tako da mi se baš ne da bacat novce na kojekakve dijagnoze i minjanja dijelova koje ne treba uopće minjat. Nekoga možda ne bi bilo uopće briga za ovakav problem. Al eto, volim se brinut o svom autu i općenito oko njega prčkat. Al isto tako ne volim kad uz svu tu brigu poblesavi. 

Eto toliko od mene za sad :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

Imaš li  ds150e da na brzinu provjeriš stanje? Da nije DF067"

Probleme kod paljenja obično uzrokuje više elemenata, u nastavku ću spomenuti one najčešće; senzor radilice, kabel mase koji ide na getribu ili ključ brave za paljenje. Ako si pokušao sve i nisi rješio, onda ćeš morati provjeriti senzor zamašnjaka i sve kablove na svjećicama i bobini, da neki nije oštećen ili  gubi struju negdje na masi.

Edited by geor06
Link to comment
Share on other sites

E nažalost nemam nikakav uređaj za dijagnostiku.

Geor-e sve šta si napisao je točno, al evo situacija od danas; okrenem ključ kratko ko da znam da će upalit odma na zub ( a ne bi ) i pustim. Naravno ne upali, al sljedeći pokušaj paljenja je instantno paljenje doslovno na pola zaverglaja, brže nego kao prije kad je sve bilo normalno. Inače auto radi perfektno. Kako je to moguće? 

Zanima me jel se može pumpa i injektori isključit iz ove priče? 

Možda jednostavno trebam pričekat i vidit oće li se stvari poboljšat kad natankam opet, probat ću sa 100kom. Al pogledat ću svakako i ovo gore šta si napisao.

I još nešto, može li za dijagnostiku ovo pomoć?  Navodno je skroz u redu, samo ne znam kako će s cliom reagirat.

http://m.ebay.co.uk/itm/OBD2-II-ELM327-V2-1-Auto-MINI-Bluetooth-Diagnostic-Scanner-Tool-for-Car-Blue-/201486908980?txnId=1354889563010

:D

Link to comment
Share on other sites

Napisao si 3-4 sekunde. To je puno. Jesi li siguran da baš toliko verglaš? Inače i meni se znalo desiti ponekad tako nešto na cliu. Samo ja nikad ne bi verglao 3-4 sekunde. I to samo ujutro kod prvog paljenja. Kako je palio na zub, ja bi ga taka a on ili ne bi sastavio ili bi sekund radio kako si napisao i nastavio normalno. Ako ne bi sastavio, iz druge bi upalio na zub. Nikad problema nisam imao zbog toga. Grešaka nikad nije imao.

Sa OBD možeš pročitati greške pohranjene u ECU (ako ih ima) i gledati neke parametre koji ovise o senzorima koje ti Clio posjeduje. Instaliraš Torque i spojiš se blootoothom. Ovaj ELM ja imam i testiran je na Cliu. Radi ok.

 

Edited by labrax
Maknute slike jer ih ne prikazuje.
Link to comment
Share on other sites

Napisao si 3-4 sekunde. To je puno. Jesi li siguran da baš toliko verglaš? Inače i meni se znalo desiti ponekad tako nešto na cliu. Samo ja nikad ne bi verglao 3-4 sekunde. I to samo ujutro kod prvog paljenja. Kako je palio na zub, ja bi ga taka a on ili ne bi sastavio ili bi sekund radio kako si napisao i nastavio normalno. Ako ne bi sastavio, iz druge bi upalio na zub. Nikad problema nisam imao zbog toga. Grešaka nikad nije imao.

Sa OBD možeš pročitati greške pohranjene u ECU (ako ih ima) i gledati neke parametre koji ovise o senzorima koje ti Clio posjeduje.

Zapravo je to to šta si napisao! Toliko brzo pali inače, da ovo kad neće sastavit isprve mi se činilo predugo pa sam pretjerao sa te 3-4 sekunde :D

Link to comment
Share on other sites

Zapravo je to to šta si napisao! Toliko brzo pali inače, da ovo kad neće sastavit isprve mi se činilo predugo pa sam pretjerao sa te 3-4 sekunde :D

Mislim da nemaš razloga za brigu. Ne sačekaš da ti motor okrene dva zuba jer inače pali na prvi. Kad probaš ponovno upali na pola zuba.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da nemaš razloga za brigu. Ne sačekaš da ti motor okrene dva zuba jer inače pali na prvi. Kad probaš ponovno upali na pola zuba.

Labrax fala ti na podjeljenom iskustvu! :) Ja virujem da će se to unormalit, kako god bilo da bilo nema smisla tražit "grešku" i pljunit pusto love. A u zadnje vrime sve gledam kako ću rješit bar 50 posto stvari na autu sam. Tipa promjena ulja i tako te banalne stvari. Imam volje i ponešto iskustva i znanja, pa čak i alata, samo fali neka garaža i pokoja dizalica :D

Baš ovaj gori OBD II sam naručia nedavno, sad čekam da dopliva iz Kine.

Inače ovo gori ti imaš Torque ili Torque plus? Ja sam skinija Torque plus sa torrenta, pošto se plaća, a ima nešto više opcija.

 

Link to comment
Share on other sites

Imam Torque Pro sa pluginom za Renault. Mislim da je par dolara na Google play.

 

 

 

Edited by labrax
Link to comment
Share on other sites

Imam Torque Pro sa pluginom za Renault. Mislim da je par dolara na Google play.

 

 

 

Kako si dobia taj plugin? Ili je već bia ukomponiran u app?

Link to comment
Share on other sites

Posebno ga instaliras iz plaj store-a al nemas bas puno podrzanih renola.

Link to comment
Share on other sites

Posebno ga instaliras iz plaj store-a al nemas bas puno podrzanih renola.

Oukej, fala! :)

Link to comment
Share on other sites

Oukej, fala! :)

prvo procitaj dal je tvoj motor podrzan u opisu! 

Link to comment
Share on other sites

Evo me opet, je li bi iko moga znat šta bi moglo bit kad vozim u niskim okretajima po parkingu recimo u drugoj brzini i auto se ponaša kao kad neko ne zna vozit i auto amo reć "prekida" ono ko da gubi dovod goriva ili gubi iskru na nekom cilindru. To se događa samo na niskim okretajima. Čim pređe iznad 2000 do 2500 okretaja to nestaje. U leru lipo radi uz dodavanje gasa. I najzanimljivije je kad osjetim da se to događa, stanem, ugasim auto, upalim ponovo i nema više tog problema do nekog drugog dana. :nezna:

Anybody?

Link to comment
Share on other sites

Trebas izvuc svjecice u momentu kad ti se to desava. I vidit dal je u tom momentu koja svecica zasrana.

Link to comment
Share on other sites

Trebas izvuc svjecice u momentu kad ti se to desava. I vidit dal je u tom momentu koja svecica zasrana.

Malo zeznuto u baš tom momentu :jez: Al provjerit ću svakako.

Baš iz tih razloga sam ih minja prije koji misec.

Link to comment
Share on other sites

Evo me opet, je li bi iko moga znat šta bi moglo bit kad vozim u niskim okretajima po parkingu recimo u drugoj brzini i auto se ponaša kao kad neko ne zna vozit i auto amo reć "prekida" ono ko da gubi dovod goriva ili gubi iskru na nekom cilindru. To se događa samo na niskim okretajima. Čim pređe iznad 2000 do 2500 okretaja to nestaje. U leru lipo radi uz dodavanje gasa. I najzanimljivije je kad osjetim da se to događa, stanem, ugasim auto, upalim ponovo i nema više tog problema do nekog drugog dana. :nezna:

Anybody?

Kod mene je to bilo na kraju kablovi svijecica rijesili stvar. nacistio i namjenjao se senzora bezuspijesno... Ja sam vrlo lako dijagnosticirao. U mom slucaju je bilo da samo vruc auto trokira, dobro ga zagrijao i u mrak sa njim i digao haubu i gledao mini nevrijeme iz 3 kabla svijcica, promjenio (150kn autokreso i 15 min posla) i sada odlican.

Link to comment
Share on other sites

Kod mene je to bilo na kraju kablovi svijecica rijesili stvar. nacistio i namjenjao se senzora bezuspijesno... Ja sam vrlo lako dijagnosticirao. U mom slucaju je bilo da samo vruc auto trokira, dobro ga zagrijao i u mrak sa njim i digao haubu i gledao mini nevrijeme iz 3 kabla svijcica, promjenio (150kn autokreso i 15 min posla) i sada odlican.

Vridi i to probat pošto na ovome nisu minjani kabeli otkad je kupljen 2008. Samo meni su kabeli velikim dijelom sakriveni kucistem filtera zraka, pa sad ne znam oću li uspit vidit išta u mraku da ispaljuje iskre? :aua:

I jel ti se to uvik događalo kad se zagrije ili povremeno?

Edited by joda89911
Link to comment
Share on other sites

Zanima me još jedna informacija, da li ovaj model Clia, znači Clio III 1,2 16v 2008. godina ima vidljiv i zamjenjiv filter goriva?

Link to comment
Share on other sites

Nemogu ti reci svaki puta. Clio se 99.9% voza po gradu ali recimo ako napravimo 5,6 km sigurno se javljalo. A i Zena vozi Clia puno vise nego ja...

A sada koliko ces vidjeti nemam pojma, ali vidi se sjevanje. Skines filter pa pogledas, neznam koliko je komplicirano. Uglavnom imas 5 min posla za dijagnostiku a i nije neki problem naci mrak i dici haubu i gledati sa svih strana.

Link to comment
Share on other sites

Nemogu ti reci svaki puta. Clio se 99.9% voza po gradu ali recimo ako napravimo 5,6 km sigurno se javljalo. A i Zena vozi Clia puno vise nego ja...

A sada koliko ces vidjeti nemam pojma, ali vidi se sjevanje. Skines filter pa pogledas, neznam koliko je komplicirano. Uglavnom imas 5 min posla za dijagnostiku a i nije neki problem naci mrak i dici haubu i gledati sa svih strana.

Gleda jučer u garaži, ne biži iskra nigdi. Inače jučer sam na skoro prazan rezervar ulia 100 oktana na crodux i danas ujutro pali na pola zuba. Čitam po internetu da zna 1.2 16v bit osjetljiv na gorivo. 

Link to comment
Share on other sites

Tek sad vidim temu. Problem ti je u onom konektoru na bobini koji ima tri pina koji ide iz glavnog kompjutera. U njega prodre vlaga koja uzrokuje koroziju na kontaktima što dovodi do pada napona i loše iskre. Događa se upravo to što opisuješ. Zbog korodiranog kontakta od vlage iskra nije dobra. Zbog toga mu treba dulje da se upali odnosno kad se upali kao da umire par sekundi dok glavni kompjuter ne skuži šta se događa i pomakne kut paljenja pa auto bolje radi ali s manje snage odnosno vozi letargično s nešto bučnijim i manje mirnim motorom. Drugi simptom je kad na niskim okretajima u drugoj stisneš gas on kao da si malo razmisli prije nego krene ubrzavati. U težim slučajevima cukne kao da je izgubio struju na trenutak. Uzrok toga je ista stvar. Tipično za 1.2 16V motore.

Nikakva diagnostika neće baciti grešku zbog ovoga nego tek kada iskra bude toliko loša da ECU neće moći korigirati. Okupaj konektor na kabelu i bobini u WD40 i uživaj neko vrijeme!   Za 2-3 mjeseca češ morati opet :)

Link to comment
Share on other sites

Tek sad vidim temu. Problem ti je u onom konektoru na bobini koji ima tri pina koji ide iz glavnog kompjutera. U njega prodre vlaga koja uzrokuje koroziju na kontaktima što dovodi do pada napona i loše iskre. Događa se upravo to što opisuješ. Zbog korodiranog kontakta od vlage iskra nije dobra. Zbog toga mu treba dulje da se upali odnosno kad se upali kao da umire par sekundi dok glavni kompjuter ne skuži šta se događa i pomakne kut paljenja pa auto bolje radi ali s manje snage odnosno vozi letargično s nešto bučnijim i manje mirnim motorom. Drugi simptom je kad na niskim okretajima u drugoj stisneš gas on kao da si malo razmisli prije nego krene ubrzavati. U težim slučajevima cukne kao da je izgubio struju na trenutak. Uzrok toga je ista stvar. Tipično za 1.2 16V motore.

Nikakva diagnostika neće baciti grešku zbog ovoga nego tek kada iskra bude toliko loša da ECU neće moći korigirati. Okupaj konektor na kabelu i bobini u WD40 i uživaj neko vrijeme!   Za 2-3 mjeseca češ morati opet :)

E vidiš baš jučer kad sam iša gledat jel baca negdi iskru preko kabela malo sam prčka taj konektor. I danas je uredno palia. Iako jel bia sam uvjeren da je to do goriva, odnosno do 100ke koju sam danas ulia.  Medo fala ti, sutra budem ga okupa u wd-u i kontakt cleaneru, malo zabave oko auta dobro dođe u slobodno vrime.:hop:

Link to comment
Share on other sites

Gleda jučer u garaži, ne biži iskra nigdi. Inače jučer sam na skoro prazan rezervar ulia 100 oktana na crodux i danas ujutro pali na pola zuba. Čitam po internetu da zna 1.2 16v bit osjetljiv na gorivo. 

Onda sam pogrijesio, ali eto. BTW 100 oktana nista ne znaci, osim da se teze zapali smjesa.

Link to comment
Share on other sites

E vidiš baš jučer kad sam iša gledat jel baca negdi iskru preko kabela malo sam prčka taj konektor. I danas je uredno palia. Iako jel bia sam uvjeren da je to do goriva, odnosno do 100ke koju sam danas ulia.  Medo fala ti, sutra budem ga okupa u wd-u i kontakt cleaneru, malo zabave oko auta dobro dođe u slobodno vrime.:hop:

Kad izvučeš taj konektor van i samo ga vratiš natrag bez da išta drugo radiš auto će ići bolje jer će se sastrugati malo korozije na pinovima. To je poznati brzi fix čak i na 1.2 TCE motorima ;)

Link to comment
Share on other sites

Kad izvučeš taj konektor van i samo ga vratiš natrag bez da išta drugo radiš auto će ići bolje jer će se sastrugati malo korozije na pinovima. To je poznati brzi fix čak i na 1.2 TCE motorima ;)

E to nisam znao ,dobra informacija ,hvala Medo :yeah:

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.