Jump to content

Prvo "jutarnje" paljenje - problem


joda89911

Recommended Posts

Vidio sam na yt u medjuvremenu, lagano ga izvukao prema gore, O ring je dobar, nije oštećen ni jedan od 2 koja imaju na njemu. Naprskao sam unutra kontakt sprejom , a i same konektore takodje, i ostavio da se osuši. Takodje sam skinuo i tropinski konektor sa bobine i isto naprskao sa kontakt sprejom. Sacekacu sad da se sve osusi pa probati ima li promjene.

Po servisnoj koja sam dobio uz auto, i svjećice bi na sledecem servisu trebalo da se zamjene, ne znam trenutno koje su unutra. Koje su po tebi preporuka?

Edited by gag982
Link to comment
Share on other sites

Vratio sve, nema promjene, prvi okret ključa samo zavergla, na drugi pali na pola ključa. Vjerovatno ću sad zamjeniti i svjećice, još samo da uzmem neke po preporuci. 

Link to comment
Share on other sites

Ako ti nije žao love, motor će ti biti zahvalan sa NGK Laser Iridium ILKAR7A7, OE 82 00 587 901. To su svjećice sa 1.2 TCe 100 motora. Mirnije radi pogotovo na nižim okretajima.

Originalne su Champion REA8MCL.

Link to comment
Share on other sites

To prije neš to do lambde ili knock senzora, nema plin auto?

Link to comment
Share on other sites

Nema plin, ovako je auto uredan, nije iz uvoza, kupio sam ga od prvog vlasnika, do sada svi servisi u ovlastenom sa urednom servisnom knjigom, trenutno nesto preko 102k na satu, kupljen sa 100k prije 2 mjeseca. 

Može li biti problem TDC senzor? Njega sam skidao i očistio, nije nešto bio prljav, nakon čišćenja 2 ili 3 jutra je upalio na prvu, poslije toga isto kao sto sam i rekao. Znam da on kad je prljav ili je pri kraju pravi problem kad je motor zagrijan.

Link to comment
Share on other sites

Nešto slično je meni radio regulator pritiska goriva....

Link to comment
Share on other sites

I za to sam čuo, jel se on nalazi na pumpi goriva u rezervoaru? Čitao sam da su ljudi mjenjali neke O ring gumici i sve bi bilo kako treba.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, macan said:

To prije neš to do lambde ili knock senzora, nema plin auto?

Teško. Motor je u otvorenoj petlji prvih pola minute dok se lambda ne ugrije. ECU je uopće ne koristi. Da je knock senzor onda bi stalno to radio, ne samo prvih par sekundi nakon paljenja.

Stare djelomično začađene svjećice ne okidaju dobro dok su hladne. Dovoljno im je 2-3 sekunde da se ugriju i onda je ok. Motor radi manje mirno ali radi.

Link to comment
Share on other sites

@gag982 Probaj ovu foru: daj mu kontakt i pusti ga 10-15 sekundi u kontaktu prije nego ga kresneš. Ako normalno upali znaš da je nešto u dovodu goriva, redom: nepovratni ventil, filter, regulator, pumpa.

Link to comment
Share on other sites

Pokušaću to sutra, uglavnom pokusavao sam 2-3 puta za redom ono dam kontakt, pumpa odradi, vratim opet odradi, medjutim opet isto nema razlike. Pokušacu i ovako kako si napisao. A sutra ako stignem otici cu uzeti nove svjećice.

Link to comment
Share on other sites

Probao sam jutros, nema razlike,  prvi put samo zavergla, drugi put upali na pola ključa. Ovih dana ću zamjeniti svjećice pa ćemo vidjeti.

Link to comment
Share on other sites

Juče zamjenjene svjećice, na autu su bile original renault, vidno potrosene. Stavljene nove denso XE20HR-U9. Osjeti se da auto mirnije radi.

Medjutim jutros prvo palenje ista stvar,  prvi okret kljuca samo zavergla, na drugi pali na pola ključa,  znaci nema promjene. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.