Jump to content

Prvo "jutarnje" paljenje - problem


joda89911

Recommended Posts

Stiga mi je ELM327 i preko torque pro-a ne očitava nikakve greške. Jedino u sekciji vehicle test mi se javlja ovo na slici. Sad ovo u crvenom je valjda ona druga lambda sonda iza katalizatora? Jel bi ovo značilo da je riknila ili nije za vjerovat ovome? 

Screenshot_2016-04-09-01-07-29.png

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

vidiš, meni na vehicle testu izbaci samo oznake (MID $01) i samo to piše, nema parametara ni kvačica... ?

Link to comment
Share on other sites

Kod mene su dvije lambde. Prva je ona koja normalno odrađuje posao, a druga je kontrolna koja služi u biti da služi da ECU može skužiti da je prva riknula ili da si otpilio katalizator :)

Obje mi očitava normalno. Prva lambda ide stalno gore-dolje kako i treba osim kad kočim motorom ili dajem full gas, a druga je mislim negdje na polovici grafa s tim da ovisno o stilu vožnje polako ide prema gore ili dolje, ali uvijek gravitira prema sredini i promjene su blage.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo mene opet. Samo da javin da je problem još uvik prisutan. Kad je skroz hladan motor ne pali odma ili upali prigušeno, bez dužeg verglanja. Al doša sam do nekih zaključaka, ako išta oni mogu pomoć. Ispada da ako ga idem duže verglat na prvu, pri tom mislim na ono standardno verglanje kad palite auto na potpuno hladan motor, dogodi se da ne upali ili upali prigušeno kao da pali cilindar po cilindar. A ako ključ samo taknem, kao da je motor topal pa mu ne triba duže verglat kao kad je potpuno hladan - upali bez tih poremećaja da ih tako nazovem. Jel može ovo bit do slavne bobine i kabela? Jer ništa mi drugo nema logike. Lud, zbunjen, ali ne i normalan :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Da li su problemi isti i sa rezervnim ključem?

Provjeri i stanje uzemljenja!

Link to comment
Share on other sites

Da li su problemi isti i sa rezervnim ključem?

Provjeri i stanje uzemljenja!

Probano već davno sa rezervnim ključem - ista stvar. Kažem, upali on iz drugog pokušaja u roku mikro sekunde. Nego eto samo taj prvi put pokušaja paljenja na hladan motor zašteka. Ili se počne prigušeno palit kao da radi na 2 pa na 3 cilindra i onda se unormali nakon par sekundi ili se počne jednako tako palit pa se isti sekund ugasi. Smiješna stvar je šta ako ga samo taknem kao kad znam da je motor topal pa nema potrebe za dužim držanjem ključa - onda upali i kad je potpuno hladan IZ PRVE. Kao da ne može dobro zapalit smjesu kad se drži duže ključ odnosno onako standardno dugo kao kad pališ motor ujutro. Inače ako auto odstoji 3-4 sata sve u redu, nema problema. Al čim odstoji preko noći - dešava se misterij.  Ljudi navalite, ko riješi misterij ima gajbu pive. :bigl:

Edited by joda89911
Link to comment
Share on other sites

Sad trebaš utvrditi da li je u pitanju problem sa strujom ili gorivom. Kad  motor radi prigušeno (kao da ne rade svi cilindri), skini kabel po kabel sa svijećica i nakon provjere ih odmah vraćaš, prati rad motora i na onoj svijećici na kojoj nema promjene u rada motora, najvjerojatnije je kvar na elementima strujnog kruga visokog napona. Ako je to slučaj, onda moraš prekontrolirati sve  u tom strujnom krugu, od bobine, kablova pa sve do svijećice. 

Drugi je način da izvadiš sve 4 svijećice nakon kraćeg rada motora i da vidiš koja je od te četiri svijećice  "mokra" ili zamašćena. 

Za provjeru ispravnosti injektora mogu se koristiti više metoda; stetoskopom, preko dužeg metalnog odvijača i  putem  mjerenja otpora.

Provjeri senzor temperature motora svakako, zbog kojeg također može biti problem teškog starta i prigušenog rada motora.

Edited by geor06
Link to comment
Share on other sites

Sad trebaš utvrditi da li je u pitanju problem sa strujom ili gorivom. Kad  motor radi prigušeno (kao da ne rade svi cilindri), skini kabel po kabel sa svijećica i nakon provjere ih odmah vraćaš, prati rad motora i na onoj svijećici na kojoj nema promjene u rada motora, najvjerojatnije je kvar na elementima strujnog kruga visokog napona. Ako je to slučaj, onda moraš prekontrolirati sve  u tom strujnom krugu, od bobine, kablova pa sve do svijećice. 

Drugi je način da izvadiš sve 4 svijećice nakon kraćeg rada motora i da vidiš koja je od te četiri svijećice  "mokra" ili zamašćena. 

Za provjeru ispravnosti injektora mogu se koristiti više metoda; stetoskopom, preko dužeg metalnog odvijača i  putem  mjerenja otpora.

Provjeri senzor temperature motora svakako, zbog kojeg također može biti problem teškog starta i prigušenog rada motora.

Probat ću poskidat svičiće nedugo nakon paljenja kad uvatim vremena. Senzor temperature pokazuje točno na OBD-u, a sad ne znam...

U svakom slučaju hvala ti šta se trudiš objasnit šta napravit. Ne želim trenutno davat lovu na dijagnostike i promjene dijelova koji nisu uzrok. Voli bi pokušat ovo sam nekako rješit, ako je ikako moguće.

Samo još da napomenem, do prije mjesec-dva, dešavalo mi se nekad kad se motor ugrije, da počne štucat na niskim okretajima kao da mu nestaje goriva sve do nekih 2500-3000 okretaja. A u leru ništa, daješ mu gasa - nema nikakvog štucanja. Samo kad krećem onda se to osjetilo i to podosta. I šta napravim, ugasim ga, ponovo upalim i sve 5. Taj problem je nestao, za sad, već duže vrijeme. Pa se mislim da nije povezano to sa ovim sad. 

Ovakve misteriozne probleme na staroj Clio dvojci nisam nikad imao u 250 000 km. Blažena bila. Ovaj će me izludit.

Link to comment
Share on other sites

Mozda pumpa goriva? Mozda filter. Mozda dizne? Mozda i samo gorivo gdje tocis je lose.

A) dok prodje kroz crijeva na prvom paljenju. A drugo vec ima. Pa i nakon drugog paljenja ima dovoljno da odmah upali.

B) povezan sa A)

C) dizne zahrdjale od loseg benzina

D) lose gorivo ima vode 

Probaj pun rezervoar ali kompletan nasuti.

 

I de nam reci jel pustas redovno da vozis sa rezervom duzi period. Mozda ti je povukao talog iz rezervoara

Link to comment
Share on other sites

Mozda pumpa goriva? Mozda filter. Mozda dizne? Mozda i samo gorivo gdje tocis je lose.

A) dok prodje kroz crijeva na prvom paljenju. A drugo vec ima. Pa i nakon drugog paljenja ima dovoljno da odmah upali.

B) povezan sa A)

C) dizne zahrdjale od loseg benzina

D) lose gorivo ima vode 

Probaj pun rezervoar ali kompletan nasuti.

 

I de nam reci jel pustas redovno da vozis sa rezervom duzi period. Mozda ti je povukao talog iz rezervoara

Pokušavam i ja sistemom eliminacije isključit neke stvari. To sve šta si naveo može bit moguće. Ma da više mi se čini da temperatura motora utječe na nešto. Jer ako odstoji 3-4 sata nije još potpuno hladan-upali bez greške, a čim pređe 5-6 sati stajanja eto ti ga na. Proba sam više puta dat kontakt ključ, napumpavanje goriva nikakve razlike ne radi. Tako da čisto sumnjam da je do pumpe. Zaboravio sam napomenit da mi se zna desit rijetko u vožnji kao mali misfire, tipa treća niži okretaji, daš gas a on malo prekine na moment. I sad ti budi pametan. Šta mi ostaje nego čekat da nešto pošteno rikne. Jer ne namjeravam trenutno iskeširat za gatanje ovoga. Inače nastojim tankat na četvrtini rezervara pun do kraja, al nekad se zna desit da ode gorivo u crveno. Još jedna informacija, a to je da je meho na zadnjem servisu malo pretjerao sa uljem, govorim o par milimetara preko maximuma. Međutim ne vjerujem da to ima ikakve veze. Kako mi ništa nije sto posto logično onda i na to ciljam. I btw OBD ne pokazuje nikakve greške. Osim ovo gore di sam posta sliku, navodno zadnja lambda nije kako treba, al ja mislin da laže. 

Eto meni je tako kad držim do auta i pazim na njega pa se s**nje desi, da ga maltretiram bia bi bez greške, a ja picajzla pa me svaka pizdarija pogodi :aua:

Link to comment
Share on other sites

Ja sam na 2 auta imao cuda sa tim misfire i u oba slucaja su bili kablovi svijecica, vidjelo se sjvanje u mrklom raku kada dignes haubu. Pa probaj :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

PONOVO isti problem paljenja na prvu ujutro. Mislim da sam dopi...i sebi i drugima više sa ovim. 

Definitivno ima veze sa temperaturom. Vrlo jednostavno, zahladilo je i jutros bilo 19-20 stupnjeva i naaaaravno clio me trolla. Upali ga on iz prve, al upali uz ono opisano "kašljanje" . Još da palim kadetta pa bi reka, sve je to normalno. Nego auto staro ni 10 godina. Uglavnom....kad je temp ispod ili oko 20...onda zeza. Kad se prži na suncu +32 pali normalno kao i prije.  

I nek mi neko kaže na šta da sumnjam? Da ištekam senzor temperature pa pobam kad opet zahladi? Šta još sudjeluje pri prvom paljenju, a da je osjetljivo na temperaturu? Inače pokazuje temperaturu sasvim normalno. Bljak!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Meni se čini, iz iskustva, da bi mogla biti struja i da će ti se prije ili kasnije to pokazati  uzrokom ovih problema.

 

Link to comment
Share on other sites

Meni se čini, iz iskustva, da bi mogla biti struja i da će ti se prije ili kasnije to pokazati  uzrokom ovih problema.

 

I meni se čini, tu i tamo zajebe bez obzira na temperaturu. Tako da prošli post pada u vodu, nije do senzora temp. Al ništa strašno, u zadnje vrime pali bez greške, nekad malo sporije, a nekad još više usporeno. GMT senzor još nisam čistia, a i nema smisla da je do njega, jer on počne palit, znači injektori otvaraju. Sve u svemu navika sam se, nije toliko strašno koliko pričam. Nema grešaka nikakvih. I samo još da kažem, da sam skoro sto posto počeo sumnjat u struju jer mi se desi da iz niskih okretaja kad dam gas zna zatrzat i plus čistia sam konektor na bobini koji i nije bia uopće nagrižen.

Link to comment
Share on other sites

Na prvi pogled i kad motor ne radi sve može biti OK, međutim kad se treba stvoriti jaka iskra, obično negdje probije ili se iskra oslabi. Kada bi imao uređaj za praćenje rada motora, bilo bi jasnije o čemu je riječ. Ovako ti ostaje da čekaš dok ne ode do kraja.

Link to comment
Share on other sites

Na prvi pogled i kad motor ne radi sve može biti OK, međutim kad se treba stvoriti jaka iskra, obično negdje probije ili se iskra oslabi. Kada bi imao uređaj za praćenje rada motora, bilo bi jasnije o čemu je riječ. Ovako ti ostaje da čekaš dok ne ode do kraja.

Točno, ništa drugo mi ne preostaje nego čekat da ode do kraja. A ionako sam mislio prominit na 100 000 bobinu i kabele. Javit ću ti kad ode :bigl:

Link to comment
Share on other sites

Jesi li provjerio sadašnje stanje akumulatora (vidjeti koliki je napon na klemama) i svjećica, da li su sve 4 svjećice zamašćene, zagorijele ili normalne (kad ih skineš nakon što ne će upaliti)?

Link to comment
Share on other sites

Jesi li provjerio sadašnje stanje akumulatora (vidjeti koliki je napon na klemama) i svjećica, da li su sve 4 svjećice zamašćene, zagorijele ili normalne (kad ih skineš nakon što ne će upaliti)?

Star je preko 5 godina, a napon je na klemama 12,3 V do 12,4 V. Tokom verglanja ne padne ispod 10V šta je dobro. Svićice sam promjenia, nove, original renolove prije 7 000 km i proba sam ih vadit kad bi mi se to desilo i izgledaju normalno. Nisu zamašćene bile i mirisale su jako po benzini u trenutku vađenja, očito se smjesa nije zapalila jel. U zadnje vrime pali ok, desi se još koji put da usporeno pali, al ok je. Sve mi se čini da će bobina otić u prdac u neko skorije vrime kako si rekao. Ja bi osobno bio zadovoljan ako je do bobine i ako ode bobina :bigl:

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

 

7fdbc3b7bbb721840687ef2e00239081.jpg

 

Papatalk

 

 

 

Pa nije ti bas dobar s 12.3V

 

 

Znaš šta ću ti reć, ima koji tjedan da sam mirija i bia je na 12,5 V. To je bia sedmi misec. A izgleda da ukleti osmi misec za akumulatore i na njega utječe ;) Prošle godine riknija iz vedra neba na Clio II isto u kolovozu Exide i to točno nakon 5 godina. Ovi moj je Vartin najobičniji black dynamic i solidno se drži.

Link to comment
Share on other sites

Vidi da ti MAP senzor nije upao u usisnu granu. To je onaj koji je uboden s gornje lijeve strane motora, a žice mu prolaze blizu bobine. On ne bi smio biti uboden do kraja nego cca 2mm prema van.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
On 03. 04. 2016. at 6:34, joda89911 said:

Eto uglavnom, nakon šta sam rješio mušicu sa mjenjačem, sad me nešto drugo hebe.

Dakle, kad se motor ohladi, ujutro ili nakon 4-5 sati stajanja, ne pali više kao prije "na zub" kako se kaže, nego mu treba da malo zavergla, nekih 3-4 sekunde i tek onda sastavi. Ako držim ključ kraće od te 3-4 sekunde (kao i inače dok je palia na zub) šta se desi....ili ne upali ili se počne palit, al se trese par sekundi i ond proradi normalno. Ono ko da se pali cilindar po cilindar. I mogu ga ja odma nakon toga ugasit, on će upalit na cak! Ili ako prekratko držim ključ pa ne upali iz prve - sljedeće paljenje je besprijekorno. Svako ostalo paljenje je besprijekorno. Proba sam napumpat pritisak goriva sa paljenjem i gašenjem kontakt ključa par puta - opet isto.

Auto radi odlično inače, vuče odlično, nema nikakvih anomalija, osim tog pizdastog paljenja na hladno.

Prominija sam mu svičice ima par mjeseci, originalne. 

Akumulator je vartin star 4 godine, dobro još uvik drži napon. Tako da bi njega isključia, ali ništa me ne košta prebacit novi akumulator iz moje stare clio dvojke u ovaj pa vidit jel se u tome zecu krije grm.

Kultni TDC senzor ne bi trebao bit. Svako ostalo paljenje je odlično.

Može li bit do lošeg goriva? Jer mi se to počelo dešavat od nedavnog tankanja na luk oilu s kojim i nisam baš najzadovoljniji.

Sad tu još ostaje pumpa goriva, injektori itd.... Šta se tiče injektora, prije mjesec dana sam ubacio onaj stp-ov full system cleaner jer mi je nekad zna štucat na niskim okretajima. Nadam se da ga nije to uhebalo haha. 

Ima li možda neko sa sličnim ili još bolje istim problemon, kojeg je uspio rješit? :)

P.S. naiša sam na drugim forumima na nekoliko njih sa istim problemom, nekome je to čak samo od sebe prestalo. Tako da mi se baš ne da bacat novce na kojekakve dijagnoze i minjanja dijelova koje ne treba uopće minjat. Nekoga možda ne bi bilo uopće briga za ovakav problem. Al eto, volim se brinut o svom autu i općenito oko njega prčkat. Al isto tako ne volim kad uz svu tu brigu poblesavi. 

Eto toliko od mene za sad :)

 

 

Da li si do sada rijesio ovaj problem?

Ja sam odnedavno vlasnik clio 3 modela, takodje 1.2 16v 55kw, 2010 FL model, i imam identičan problem. Prvo jutarnje palenje ili ako je auto stajalo vise od 5-6 sati. Na prvo okretanje ključa upali, 2-3 sekunde se guši i onda radi kako treba. Svako sledece palenje radi normalno. Čistio sam klapnu gasa i tdc senzor. Situacija se nije promjenila. Jeste mislim 2 jutra nakon cisćenja tdc senzora je upaio na prvu, poslije toga i dalje opet isto. Bio sam kod majstora , rekao mi je da se nakon čisćenja klapne treba odraditi i kalibracija, sto je on uradio preko dijagnostike. Uglavnom nije ni to pomoglo. Nakon toga jedina je razlika sto sad na prvi okret ključa bio on na kratko ili duze, auto samo zavergla i nikad ne upali, a na drugi okret upali na pola ključa.

Evo i snimak , uglavnom ovo je snimljeno prije kalibracije: 

 

Link to comment
Share on other sites

Očisti MAP senzor sa kontakt sprejem. Okupaj ga u kratkim mlazovima i pazi da sa slamkom ne diraš ništa unutra. Pusti ga da se osuši 15-20 minuta prije nego ga ubodeš natrag.

Senzor se nalazi gore lijevo na vrhu motora uboden u plastičnu usisnu granu.

Ako to ne pomogne onda su najvjerojatnije svječice. Meni je to radio sa Bosch svjećicama.

Link to comment
Share on other sites

Kako se on skida, pretpostavljam da se samo izvuce samo prema gore? Očisticu kontakt sprejom i onaj tropinski konektor na bobini kako ste vec ovdje pomenuli.

Link to comment
Share on other sites

Izvuče se prema gore ali nježno da se ne bi oštetio donji o-ring. Ako je on oštećen treba ga zamijeniti sa 6.8mm promjera 1.9mm debljine i da je otporan na benzin, ulja....

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.