Jump to content

Kvačilo kompresora klime


backpacker

Recommended Posts

Pozdrav,

Zanima me dali se kvačilo kompresora klime može kupiti posebno ili se mora kupiti novi(drugi) kompresor klime. Radi se o Renault Vel Satisu 2,2dci 110kw.

Također ako se može kupiti posebno gdje bi se moglo naručiti?
Hvala.

Link to comment
Share on other sites

Imas u ciaku. 1109kn ti je redovna cijena.

Broj proizvoda "0165018/0"

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

Lukavec?  Njega izbjegavam u širokom luku, kod njega su polovni dijelovi skuplji nego novi u EU trgovinama....

Znači vjerojatno se može uzeti novo kvačilo kompresora?

 

Hvala na pomoći...

Link to comment
Share on other sites

Pa moze se, cim ga imaju u katalogu :wavey:

Link to comment
Share on other sites

Imas u ciaku. 1109kn ti je redovna cijena.

Broj proizvoda "0165018/0"

Hvala na broju, pogledat ću vani i naručiti taj dio jer je kod nas 50% skuplji nego vani...

 

Baš pogledao,vani je oko 60 eura :yeah:

Edited by backpacker
Link to comment
Share on other sites

Hvala na broju, pogledat ću vani i naručiti taj dio jer je kod nas 50% skuplji nego vani...

 

Baš pogledao,vani je oko 60 eura :yeah:

di? Da i mi ostali znamo di tražiti... Jer 1000kn za kvačilo kompresora klime mi se čini nekako puno...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Pozdrav,

Zanima me dali se kvačilo kompresora klime može kupiti posebno ili se mora kupiti novi(drugi) kompresor klime. Radi se o Renault Vel Satisu 2,2dci 110kw.

Također ako se može kupiti posebno gdje bi se moglo naručiti?
Hvala.

Pozdravljam. Da pitam, zašto novo kvačilo? Jesi li riješio problem?

Ja sam nedavno odvezao auto majstoru (Scenic II 1.5dci) jer se čulo pod haubom. Kada je podigao auto vidio je da se raspalo kvačilo. Kupio sam polovno kod njega i sve opet bilo OK, klima radila i nije bilo zvukova ispod haube. Ipak, i drugo kvačilo se polomilo nakon 10 dana vožnje...

Sada sam u potrazi za kompresorom, pa sam došao da priupitam zbog čega se događa da se polomi kvačilo? Jeli može kompresor tako jak otpor pružati pa da polomi one dijelove u remenici? Kaže mi majstor da je i njemu čudno jer bi komp trebao skužiti problem i ugasiti klimu...

Link to comment
Share on other sites

Kvačilo najčešće odlazi jer klimu palimo i gasimo dok se vozimo. Nerjetko se dešava na potpuno novim autima pogotovo benzincima jer se više vrte da na AC kod uključivanja kvačilo jednostavno ode.

Vijek trajanja produžimo tako da kad trebamo klimu stisnemo kuplung, dok okretaji motora ne dođu na min, uključimo klimu, pričekamo 2-3s dok se ne ukopča i onda otpustimo kuplung.

Tako nema ogromnog opterećenja pri uključivanju zbog broja okretaja.

Link to comment
Share on other sites

Dakle, nikako uključivati klimu na više od 1000okr/min?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Tako bi trebalo.

U mojoj su firmi lomili kvačila redovno na AC, bez obzira na proizvođača auta, kompresora ili motora. Zadnje je na Hondi CRV staroj 5 mj slomila direktorica.

Ja se pridržavam toga što mi je rekao gazda Frigoalata prije 20-ak godina i za sada mi dobro ide.

Kuc, kuc, kuc o glavurdu [emoji23] [emoji23]

Link to comment
Share on other sites

A onda je najbolje staviti klimu na auto pa će se kompresor paliti ionako odmah poslije starta motora. Pod uvjetom da ne krenemo u prvih 10 sekundi nakon starta motora, tako su mene učili.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

U mene je stalno na AUTO na 23C zimi, na 21C ljeti.. 

Malo mi je to nezamislivo, da odlaze jer ih treba gonjati po obrtajima. Ipak, kod mene je neki drugi problem. Gore se nisam dobro izrazio, dakle ja sam kupio auto prije 4 godine, polovan i prije mjesec dana se to dogodi. Zamijenim jednom kvačilo koje ode nakon 10 dana, stavim opet polovno i ono ode za 2 dana. Sada čekam da majstor pronađe novi kompresor pa da ga zamijenimo.

Mene zanima jeli postoji način da se vidi jeli kompresor zaribao?

Link to comment
Share on other sites

A onda je najbolje staviti klimu na auto pa će se kompresor paliti ionako odmah poslije starta motora. Pod uvjetom da ne krenemo u prvih 10 sekundi nakon starta motora, tako su mene učili.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Onda ćeš imati loš miris iz klime jer ju nećeš gasiti 2-3 min prije nego ugasiš motor.

Link to comment
Share on other sites

Onda ćeš imati loš miris iz klime jer ju nećeš gasiti 2-3 min prije nego ugasiš motor.

Zasto bi imao "los miris" ak redovno mjenja filter i jednom godisnje napravi dezinfekciju i kontrolu?

Ja osobno na tri lagune i jednom espacu niti sam imao los miris ni problema s kvacilom, a uvijek je na auto i ljeti i zimi

Link to comment
Share on other sites

Zato što se u ventilacijskim kanalima stvara kondenzacija koja ostane ako nisi ugasio kompresor par minuta prije nego ugasiš motor. Onda se u toj vlazi i toploj okolini beštije nalegu i to zapravo smrdi kad se klima pali.

Link to comment
Share on other sites

Ja kad upalim klimu imam totalno drugaciji zvuk. To kad stisnem gascinu bas onak zuji. Sto je to? I tak mi na svakom kompresoru.

Link to comment
Share on other sites

Onda ćeš imati loš miris iz klime jer ju nećeš gasiti 2-3 min prije nego ugasiš motor.

Taj voz je već prošao, vjerojatno zahvaljujući bivšoj vlasnici a i na grbi Lagune je već 15god. Svake godine dezinficiram onim sprayem, prošle godine čak i pjenom ali svježina traje samo tjedan-dva. Mislim, nije neki lilling smrad al osjeti se nešto. Mislim da ću ga nagodinu dati na neko profi ozonsko - dvozonsko čišćenje :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da bi se riješio smrada potrebno je nasaftati isparivač, najbolje kroz ispust kondenzata.

Tamo je leglo beštija.

Link to comment
Share on other sites

Skine se filter polena i nasprica aktivna pjena po isparivacu. Poslije sve iscuri kroz odvod kondenzata.

Link to comment
Share on other sites

Gledao sam nedavno na auto-mobil (vox) test tih sredstava za čišćenje klime. Uglavnom oni sprejevi koji se otvore u autu pa klima rad i15 min su bili 0 bodova,pjene su nešto sitno smanjile beštije (skoro pa ništa)... uglavnom jedino kvalitetno rješenje je bilo doći do isparivača i mehanički ga očistiti i isprati. To su radili na autima na kojima vjerojatno nikad nije bilo čišćeno, pa je bilo gamadi... jer nemože pjena pojesti to smeće, to se mora izvaditi

Link to comment
Share on other sites

Pjena ima neki efekat, ali se mora direktno nasprejati na isparivac. Sprejanje u otvore ventilacije moze izazvati drugi, nezeljeni efekat, kao npr. probleme s elektro instalacijama.

Link to comment
Share on other sites

Kako god, meni majstor upravo instalira novi kompresor. Sutra napunim i valjda bude ok. 

Malo sam istraživao, nisam znao da je kompresor zapravo dio pun klipova (6 komada kod nas) pa zato i može zaribati tako često. Uvijek sam smatrao da je neki rotacijski mehanizam koji je uvjetno rečeno manje osjetljiv. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.