Jump to content

Thalia - Valeo set kvačila?


josipp

Recommended Posts

1.4 8v   165 000km ima, došo je red za zamjenu lamele. kupil sam neki dan u tokiću valeo set, zelena kutija i na njoj i na lameli piše made in france, pa me zanima jel to kaj valja jer sam obišo več 4 majstora ni jedan mi to neče ugrađivat svi seru po tom da je smeče kao Luk je najbolji :/  WTF kaj sam sad na kraju bezveze kupovo? Jel to fakat tolko loše ili ljudi samo seru govna napamet?

Link to comment
Share on other sites

Moj stari je prije nekih 8-9 godina isto tako na E7J 1.4 8v stavio novi set kvačila (originalno Dacia pakovanje, ali je unutri bio Valeo) na cca 160.000km, držalo bez ikakvih problema do dana kada je auto otišao od nas sa cca 219.000km. Kod demontaže starog kvačila se pokazalo da je moglo prijeći još (po riječima majstora) barem 50.000km.

Tako da - za Valeo kvačila od mene - thumb up! Ali naravno treba uzeti u obzir da je to bilo prije 8-9 godina, možda je sada situacija drugačija sa Valeom, iako osobno u to ne vjerujem.

PS - majstori inače općenito nisu ljubitelji kada im ti kao stranka donosiš dijelove, više vole kada ih oni sami kupe/nabave.

Edited by DarioGTI
Link to comment
Share on other sites

Tak sam si nekak i mislio, Valeo nebi trebala biti loša firma. Sve mi se čini da ću ja to sve sam raskopat i zamjenit umjesto da molim okolo da neko drugi napravi. Da izdrži sljedečih 100 000 ja presretan, više od toga netreba samo me brine malo to kaj svi seru da to nebu držalo niti 10-15 tisuča.. Nadam se da su to iz ljubomore rekli ili ko zna čega :/  

Link to comment
Share on other sites

Ja sam isto stavi Valeo, prije 70 tkm. I dalje je pedala mekana kao prvi dan, ne trese pri polasku, sve ok za sada.

Original je izdrzao 295 tkm.

Jedan od prvih znakova da ti je kvacilo pri kraju je tvrda pedala, kasnije pocne proklizavati u najvecoj brzini, pa sve niže

LG G3 via tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Tak sam si nekak i mislio, Valeo nebi trebala biti loša firma. Sve mi se čini da ću ja to sve sam raskopat i zamjenit umjesto da molim okolo da neko drugi napravi. Da izdrži sljedečih 100 000 ja presretan, više od toga netreba samo me brine malo to kaj svi seru da to nebu držalo niti 10-15 tisuča.. Nadam se da su to iz ljubomore rekli ili ko zna čega :/  

Btw, za Luk na nekim forumima tvrde da se drasticno pokvario u zadnjih par godina. Mozda ga Kinezi krivotvore, tko zna... Mislim da s valeom neces pogrijesiti. Set je cca 100€

LG G3 via tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Valeo je dobar i on ne petlja toliko kao luk ili ina. Kod ovih dvoje zna biti svasta u setovima..recimo potisni ina ili skf, korpa valeo a lamela luk.

 

Link to comment
Share on other sites

znači LUK se pomalo pretvara u Febi. Kupuje naokolo i pakira u svoju ambalažu

Link to comment
Share on other sites

e fala vam dečki,  znači nema straha.  Kad ulovim koji dan free sam bum se primio posla.

Link to comment
Share on other sites

Ne znaci to da luk ne valja.

Nadam se da znas da ima posla dostabsa zamjenom kvacila? Popustiti ili skinuti most..letvu..

Link to comment
Share on other sites

ma ak treba pol auta raskopat raskopat cu samo da se ne molim pederima bahatim koji mi prek one stvari odgovore "necu ti ja to ugradivat jer nisi kupio kod mene"

 

mene je samo zanimalo jel taj valeo stvarno nevaljan kak ovi pricaju ili nije. sudeci po nekoliko gornjih postova mogu to bez straha ugraditi 

Link to comment
Share on other sites

ili čekaj da ja prođem još 300000 s ovim kvačilom pa ćeš bit siguran dali valja :tulum:

Link to comment
Share on other sites

Valeo je dobar i on ne petlja toliko kao luk ili ina. Kod ovih dvoje zna biti svasta u setovima..recimo potisni ina ili skf, korpa valeo a lamela luk.

 

znači LUK se pomalo pretvara u Febi. Kupuje naokolo i pakira u svoju ambalažu

2 puta sam mijenjao OEM kuplung set na 197. 

Prvi puta LUK korpa, a Valeo lamela, drugi put kontra. 

Pa si vi mislite.

Link to comment
Share on other sites

Jel valja kaj ovaj INA druk ležaj ili da ostavim serijski, serijski bi trebal vozit bar 300 hiljada kaj ne? 

Edited by josipp
Link to comment
Share on other sites


Sve stavi novo i obavezno podmaži osovinu koja gura drug ležaj. Onaj dio u zvonu kroz koji prolazi

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Svi oni surađuju međusobno, jer nitko ne radi sve.
Sveto trojstvo kod kvačila je: LUK, SACHS, VALEO (abecednim redosljedom, da ne bi bilo da nekog favoriziram) :D 

Jedino se treba brinuti da li je original ili lažnjak, jer toga ima kod nas dosta i to je problem.
Uvijek može biti problem, pa i u original kutijama, kao i novim vozilima koja siđu s trake.

Problemi su u tome što majstor nije prodao i ugradio dio, jer si ostavi rabat + još ruke i eto lijepe cifre koja se pospremi u džep.
Majstor treba ugraditi sve što u se donese, eventualno samo sugerirati da li ej sa nečim imao problema ili ne i zašto pa onda i provjeriti odakle je bila ta roba i slično pa da se zna odakle što ne valja ili da li netko prodaje lažnjake.

Ili da samo navedem primjer za BMW 3 (e46), 325i motor. Set kvačila je bio od SACHS-a, a na lameli uredno sva 3 pečata (LUK, SACHS i VALEO), 
a kako mi je to bilo za frenda, pita one mene da li je to 3 u 1 :D:D:D:D 

Bez brige, samo to ugradi, ako je original i mora voziti :)

 

Link to comment
Share on other sites

Upravo je u tome kvaka , masa bofl robe stiže kod nas i odtuda kuknjave na sve brendove kvačila.

Ako je Valeo pravi nema nikakvih problema je Valeo dolazi i kao OEM dio.

Link to comment
Share on other sites

Može li koje stručno oko donijeti zaljkučak jel ovo org ili fejk? auto je već na pol raskopan, sutra bu getriba dole pa da na vrijeme obustavim radnju ako je ovo ipak lažnjak od lamele?

 

IMG_20160503_010905563_zps1z7c5s00.jpg

 

IMG_20160503_010924838_zpsymhxdeuo.jpg

 

IMG_20160503_010949626_zpsbgnlmqrc.jpg

 

IMG_20160503_011007230_zpskrjbhpat.jpg

 

IMG_20160503_011012014_zpsslhxkiyg.jpg

 

IMG_20160503_011022992_zpsyuncciib.jpg

 

IMG_20160503_011049883_zpsvfv8pzfe.jpg

 

IMG_20160503_011115971_zpsoif8dhab.jpg

 

IMG_20160503_011240289_HDR_zpsefpkyje8.j

Link to comment
Share on other sites

Sve je montirano, usput raskopan alnaser, opran u benzinu i podmazana piksa i iglicasti, podmazana i osovina bendixa. osiscen onaj senzor na getribi i auto sad ljepse radi i ne cuka izmedu 2 i 3000 okr  kao prije. milina se vozit :D 

Link to comment
Share on other sites

:yeah: sad bar znamo di bumo mijenjali kuplung!

Link to comment
Share on other sites

hehe neznam bas da bi to vise radio doma, ja i stari smo to serafili, posto je ovo prvi put da tak nekaj vece radimo po autu raskopali smo i kaj treba i kaj netreba tak da je bilo duplo posla kad se sve vracalo nazad. sve mi se nekak cini da je laksa metoda iscupat cjeli motor van skupa sa getribom pa onda petljat tuda nego skidat most.. komplicirano uglavnom, dok sam bio klinac sjecam se da je na 4-ki stari izvadio motor i getribu za pol vure, tu je bilo dan i pol raskapanja i jos tolko sastavljaja

Link to comment
Share on other sites

mozda malo je mekanija, skoro pa isto ko i prije, nije neka velika razlika. Nije ona nikad ni bila tvrda. vozila bi stara vjerovatno jos ovu sezonu da nisam prije 2 tj vuko traktor iz brazde ( crko u oranju, raspala se bos pumpa ) izvuko ga i šlepo po makadamu do doma i to uzbrdo, neznam jesam vise podero gume ili lamelu.   hahaha sad znam da auto ne sluzi za to:aua:

Link to comment
Share on other sites

Morala bi bit mekanija osjetno. Svaki put kad sam mjenjao kvacilo je bilo mekano kso putar. Sad mi je opet tvrdo.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.