Jump to content

Problem s paljenjem


Asterix040

Recommended Posts

Pozdrav svima!

Imama Twinga 1.2, benzinac, 43 kW. Ujutro je vožen bez ikakvog problema, no kad sam ga pokušao upaliti popodne, nisam uspio. Akumulator je nov (star 2 mejseca) i on vrti normalno, pumpa goriva također odradi, ali auto se jednostavno neće pokrenuti.

Indikativno je da ona kontrolna crvena lampica koja uvijek blinka, čak i kad je auto ugašen sad uopće ne radi.

Molim pomoć!

Link to comment
Share on other sites

nadam se da sam u krivu al brijem da je ta lampica od kompa... 

Link to comment
Share on other sites

Jel lampica blinka ubrzano?

Ako je ubrzana ne ocita ključ.

Moguć i senzor GMT da treba ocistiti. U biti kreni od senzora na zamašnjaku paćeš vidjeti.

Link to comment
Share on other sites

Indikativno je da ona kontrolna crvena lampica koja uvijek blinka, čak i kad je auto ugašen sad uopće ne radi.

 

Link to comment
Share on other sites

Imam 3 ključa, na sva 3 ne pali. Teško da sva 3 ne očitava. Budem od senzora krenuo...

Link to comment
Share on other sites

Nema veze senzor gmt sa blinkanjem lampice. 

Bit ce nesto oko koda..

Link to comment
Share on other sites

jeli blinka ubrzano ili uopće ne svijetli? U prvom postu tvrdi da uoće ne svijetli

Link to comment
Share on other sites

Uopće ne svijetli. Ni kad nema ključa, ni kad je ključ u bravi.

Edited by Asterix040
Link to comment
Share on other sites

Onda je tu negdje problem

Tapatalk: Popiti casu vode ako je pri ruci

Link to comment
Share on other sites

kreni od osigurača... nije valjda skroz krepalo ... i javi kaj je bilo da znamo... crvena lampica je od blokade paljenja 

Link to comment
Share on other sites

Auto je u servisu, ovo nadilazi moja znanja u popravcima.

Javim što je bilo...

Link to comment
Share on other sites

I ja bih sumnjao na senzor radilice .

Link to comment
Share on other sites

Auto je u servisu, ovo nadilazi moja znanja u popravcima.

Javim što je bilo...

jesi? baš me zanima... 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jesam.
 Znači, puklo je kučište kompjutera blokade motora, nastao kratki spoj i opće veselje. Čovjek mi je morao mijenjati čip blokade i lemiti neke vodove i na kraju je uspio riješiti.

Link to comment
Share on other sites

Blokadu je uklonio, ali je čip ipak morao mijenjati jer on regulira kod ključa.

Uglavnom, ova avantura (dijelovi+ruke) me koštala 800 kn.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Dizemo i ovu temu...kad ne palimo twinga par dana blokada motora odnoano ocitavanje kljuca radi problem... Lampica ubrzano svijetli...zakljucaj otkljucaj...okreni kljuc...otpoji klemu...nekad upali neto od toga nekad nijedno pa dodjem nakon sat vremena i upali normalno...o cemu to ovisi...gdje traziti rjesenje...dal na ph2 postoji mogucnost gasenja blokade softwareski...dal to itko radi u Rijeci...mehanicki ili softwareski...hvala

Link to comment
Share on other sites

Autoelektrika Francetić, na Viškovu, probaj nazvati i reći o čemu se radi, pa vidi što će ti reći.

Link to comment
Share on other sites

Ja pitao prije par god. Traze 100eur.

Na kraju sam na ecu precvikao pin 25 i blokada je nestala.
Ph1 96god. Marelli ecu

Sent from my SM-G970F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kaze elektricar da samo rezanje zice bez dekodiranja nece urodit plodom... A cijela procedura kosta 100€...postoji li jos kakvo diy rjesenje?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.