Jump to content

Molim pomoć ! Laguna coupe 2.0 dci pokazuje check anti pollution sistem


freeruner
 Share

Recommended Posts

kod mene je to izbacivalo (check anti pollution sistem) a preko dijagnostike pokazuje grešku druge dizne, dok je fap u redu i uvijek ispod 20 grama tih čestica koje izgaraju. nakon brisanja greške opet bi kroz 150-200km izbacivalo istu grešku, nakon raznih dijagnoza(zamjena dizne, konektori...) tek jedan majstor mi je preporučio reprogramiranje (update) ECU, napravio sam to prije par dana, od tad sam napravio 400km, zasad se nije još upalila greška, pratim stanje pa ću vidjet jel reprogramiranje pomoglo. dizne nisam htio skidati ni slati na ispitivanje jer je auto potpuno normalno radio i vozio, s tom greškom sam napravio 12 tis. km, izbrisao bih je preko elm327 bez problema

ponavljam opet, ista greška na displayu "anti pollution" na dijagnostici greška druge dizne najčešće nekad i treće, također par majstora spominjalo konektore dizni, konektore ecu, tebi izbacuje egr ali moguće da je isto problem do softvera na ecu, meni je to tek zadnji majstor preporučio i zasad se pokazalo kao rješenje

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Evo da malo  ubacim novosti... danas prije posla odvezem auto natrag u servis u Bjelovaru i objasnim da se opet pojavila greska... pitam covjeka jer mogu to rijesiti ili da idem negdje drugdje... I pazite sad!! Lik se nađe uvrijeđen i kaze mi da inace oni takve slucajeve ne uzimaju i nece vise uzimati..... jbt oni imaju licencu da su ovlasteni servis... nemogu j... vjerovati,, mislim cuo sam svasta o tom servisu dok se nisam uvjerio sam....

Link to comment
Share on other sites

Ne znam koliko si udaljen od ove ekipe iz S.T.D.-a u Koprivnici, ali dečki su stvarno ok. Imao sam i ja check antipollution problem na svom Megane-u, ali je bio 1.5 dci.

Meni se dogodilo kao i kolegi vlado112, imao sam grešku na 3. dizni koja se nije pojavljivala ispočetka često. Prije toga sam imao problem sa grijačem i nekim senzorom koje sam zamijenio. Nakon više pola godine počeli su problemi za dizom. Auto je najnormalnije išao, ali je ta dizna imala nekih problema koje su se manifestirale greškom. Dizu sam isto tako promijenio, ali je već FAP vjerojatno bio dosta zapunjen i nekoliko puta su se dogodile neuspjele regeneracije FAP-a što je uzrokovalo greškom "engine failure hazard" i taj put je svijetlilo crveno. Dečki su mi savjetovali da ga dobro propušem što sam i učinio, ali nije pomoglo. Na kraju je problem riješen sa prisilnom regeneracijom. Zadnja opcija je još bila da napravimo upgade softvera, ali auta sam normalno još vozio 2 mjeseca i prodao.

Sve ovo sam obavljao kod ekipe u S.T.D.-u i s njima nije bilo nikakvih problema. Kod njih vozim i drugi megane koji nam služi kao drugo vozilo.

Link to comment
Share on other sites

Da li je to Autokuća Kržak d.o.o.? Izgleda da su automehaničari ista sorta u svakoj državi! Mislim da bi trtebalo odmah da napišeš Renault Hrvatska pismo i objasniš situaciju a u međuvremenu treba što više javno pričati kao se konkretni mehaničari ponašaju.

Zašto se ne bi na forumima otvarale teme sa spiskom ovakvih servisa i mehaničara?

  • Upvote 3
Link to comment
Share on other sites

Ja sam iz Kc ali radim u Bj pa mi je ovo bilo , ajde recimo na ruku da odem u bjelovar u servis.. ovih dana cu otici u std da se dogovorim kad da im ostavim auto...  

Link to comment
Share on other sites

Pokusaj malo da proucis ovo

http://www.laguna-forum.de/phpbb/viewtopic.php?f=14&t=8628

ako nemas nekog za nemacki pogledacu ti ja sutra, koliko sam na brzinu pregledao ovde je bio problem u crevu koje je bilo puklo. Imas li broj/kod greske?

nemam kod greske vidio sam na laptopu je pisalo da nema konekcije sa egr ventilom... u cetvrtak ga vozim u STD pa cemo vidjeti..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Evo konacno malo vremena da pregledamo auto... nakon testera koji je pokazao da se provjere konektori i pregledaju otpori na egr ventilu i utvrđeno je da  da definitivno treba novi egr ventil koji je u kvaru.. 

Link to comment
Share on other sites

Da li je to Autokuća Kržak d.o.o.? Izgleda da su automehaničari ista sorta u svakoj državi! Mislim da bi trtebalo odmah da napišeš Renault Hrvatska pismo i objasniš situaciju a u međuvremenu treba što više javno pričati kao se konkretni mehaničari ponašaju.

Zašto se ne bi na forumima otvarale teme sa spiskom ovakvih servisa i mehaničara?

predlog prihvacen :) 

http://www.renault-klub.hr/forum/index.php?/topic/51874-ovlasteni-i-neovlasteni-servis-iskustva/

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Pozdrav ekipa! Evo drugi dan otkad sam dovezao auto kući pojavil mi se ista greška na displeju. Ekipa je pored ceste nešto spaljivala i ja sam upalio recirkulaciju zraka u autu i nakon par sekundi kad smo prošli kroz taj dim mi se pojavila poruka na displeju i više se ne gasi! Mislio sam da je samo odreagirao na taj dim i da će proći, ali jok!!! Probat ću ga još malo provozat možda se izbriše.

Link to comment
Share on other sites

Evo, problem ostaje i dalje nakon 20-ak km propuhavanja! Auto još nisam službeno ni uvezao i odmah problemi... nadam se da neće tako nastaviti.

btw. Malo sam nepristojan...Sretan Božić!!! ;)

Link to comment
Share on other sites

Nema promjena... napravio 300 km umeđuvremenu. Svratit ću u servis do kraja tjedna...samo da riješim uvoz auta. Imam garanciju još par mjeseci - rekoše da vrijedi produžena uplaćena u Belgiji. Javim kad riješim! Btw. provjerit ću i to crijevo.

Link to comment
Share on other sites

Tesko ovako na daljinu odrediti sta je u pitanju a izgleda da smo mi posmatraci nestrpljiviji od vlasnika:tulum:

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ja jesam nestrpljiv, pogotovo što sam tek dobio auto, ali jednostavno ne stignem to riješiti prije. Trebam riješiti uvoz auta prije nove godine i debljih nameta. Samo me buni što se to dogodilo kad sam prošao autom kroz gusti dim i netom prije upalio recirkulaciju u kabini... ne znam ima li to veze s tim, možda je slučajno!

 

Link to comment
Share on other sites

Ma nema to veze s tim vrlo vjerojatno treba napravit samo prisilnu regeneraciju..

Poslano sa mog SM-G925F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Samočišćenje??? Kako ga aktivirat... vozio sam zadnja dva dana parsto kilometara po otvorenoj cesti i ništa. Triba li ga forsat na više okretaje ili...?

Link to comment
Share on other sites

Samočišćenje??? Kako ga aktivirat... vozio sam zadnja dva dana parsto kilometara po otvorenoj cesti i ništa. Triba li ga forsat na više okretaje ili...?

Preko dijagnostike, al neznas nista dok ga ne spojis na dijagnostiku. Ako imas gresku na sistemu od fap-a nemoze se pokrenuti automatska regeneracija, nego treba otkloniti kvar i pokrenuti preko dijagnostike.

Pitanje je radi cega se uopce upalila lampica....

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

Ti ga ne možeš prisiliti ako on ne želi. Uglavnom se regeneracija odvija kada nemaš varijacija u broju okretaja, motor potpuno zagrijan i neka približna konstantna brzina. Ne mora biti auto cesta, dobra je i otvorena cesta kako sam naveo sa konstantnom brzinom. Ako mu se sve poklopi onda će krenuti i ako imaš 2000 rpm. Uglavnom čišćenje traje 20-25min i skužiš da je trenutna potrošnja veća od normalne za 2-2.5 L.

Meni na svaki puni rezervar odradi jednom. Ako ga natjeravam po auto cesti sa puno varijacija u broju okretaja i puno kočenja onda i ne pomišlja, onda siđem na otvorenu i konstantno se vozim 70-80 km/h. Nakon par minuta kalkulacija počne čišćenje.

Sada tek vidim da se Jure sa 1.5 dCi ubacio u temu o 2.0 dCi.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ti ga ne možeš prisiliti ako on ne želi. Uglavnom se regeneracija odvija kada nemaš varijacija u broju okretaja, motor potpuno zagrijan i neka približna konstantna brzina. Ne mora biti auto cesta, dobra je i otvorena cesta kako sam naveo sa konstantnom brzinom. Ako mu se sve poklopi onda će krenuti i ako imaš 2000 rpm. Uglavnom čišćenje traje 20-25min i skužiš da je trenutna potrošnja veća od normalne za 2-2.5 L.

Meni na svaki puni rezervar odradi jednom. Ako ga natjeravam po auto cesti sa puno varijacija u broju okretaja i puno kočenja onda i ne pomišlja, onda siđem na otvorenu i konstantno se vozim 70-80 km/h. Nakon par minuta kalkulacija počne čišćenje.

 

Sada tek vidim da se Jure sa 1.5 dCi ubacio u temu o 2.0 dCi.

Ti na Renou primjeriš kad radi regeneraciju? Ja na Meg 3 blage veze nemam da li radi ili ne. Trenutna potrošnja nikad ne varira tako da ne znam ni po tome. Jedino što sam skužio u ovih 20 tkm da mi je iz auspuha par puta smrdilo lagano po paljevini odmah nakon stajanja i gašenja motora. Također sam jednom skužio da je smrdilo po paljevini 2 dana zaredom što bi značilo da nakon "prisilono" zaustavljene regeneracije, ista se nastavlja čim se za to steknu uvjeti..

Link to comment
Share on other sites

Primjetim jer sam u početku kada sam kupio auto bio zbunjen kako nekad na istoj dionici troši 2-2.5L više nego obično. Trebalo mi je skoro 1g da shvatim da se čisti. Sada već znam kada on misli da bi mogao, a ja baš nisam u poziciji da ga čekam i isčekujem da završi pa mu sa variranjem broja okretaja pokvarim planove. Uglavnom znam kada su mu uvjeti i kilometraža od prethodnog dovoljni da pokrene. Do ovog sam ljeta mislio da rezervar treba biti više od pola, ali me razuvjerio i pokrenuo je tik pred rezervu.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.