Jump to content

Molim pomoć ! Laguna coupe 2.0 dci pokazuje check anti pollution sistem


freeruner
 Share

Recommended Posts

Evo osam meseci i deset hiljada km kako je kod mene i jos nijednom nisam primetio da se vrsi regeneracija. Uvek se trudim da iskoristim svaku priliku za ostru voznju a najvise volim pun gas na uzbrdici.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Ti ga ne možeš prisiliti ako on ne želi. Uglavnom se regeneracija odvija kada nemaš varijacija u broju okretaja, motor potpuno zagrijan i neka približna konstantna brzina.

Moze da uradi i u leru, bar kada je L3 u pitanju.

Link to comment
Share on other sites

Moze da uradi i u leru, bar kada je L3 u pitanju.

Jel moguce to u leru da napravi

Poslano sa mog SM-G925F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Moze da uradi i u leru, bar kada je L3 u pitanju.

Nema šanse da ti krene u regeneraciju samostalno ako auto radi u leru na mjestu.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nema šanse da ti krene u regeneraciju samostalno ako auto radi u leru na mjestu.

 

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

 

 

Regeneracija na mjestu se nemoze pokrenuti sama, iskljucivo preko dijagnostike(prisilna regeneracija), i ne na svim modelima, na nekim se opet moras ici voziti.

Da upali regeneraciju sam na mjestu, svako malo bi gledali kako je auto izgorio, jer opasno je da recimo auto ti radi u garazi, a on ti digne ispuh na 500+ stupnjeva.....

 

Link to comment
Share on other sites

Regeneracija na mjestu se nemoze pokrenuti sama, iskljucivo preko dijagnostike(prisilna regeneracija), i ne na svim modelima, na nekim se opet moras ici voziti.

Da upali regeneraciju sam na mjestu, svako malo bi gledali kako je auto izgorio, jer opasno je da recimo auto ti radi u garazi, a on ti digne ispuh na 500+ stupnjeva.....

 

Preko CLIP dijagnostike se na svakom modelu može pokrenuti prisilna regeneracija.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Nema šanse da ti krene u regeneraciju samostalno ako auto radi u leru na mjestu.

 

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

 

 

Posle voznje obrtaji ostanu na 1000 rpm (skoro),  i nakon toga drzi jos jedno 5 minuta tako. Proverim dijagnostikom i vidim minimalnu kolicinu grama u DPF-u. Vozio taj auto 4.5 godine, tako da znam da je to par puta uradio. Isto i kod Astre J 1.7 CDTI, kao i Insignia 2.0 CDTI. Astra cak sama pokrene ciscenje ako je DPF dovoljno zaprljan nakon startovanja motora, kada motor dostigne suboptimalnu temperaturu. Odradila na moje oci, ja sam je startovao, auto nije mogao da se vozi (zagradjen je bio) i pustio da radi u leru, i nakon nekog vremena digla obrtaje, potrosnju sa 0.4 L/h na preko 1L/h i tako radila jedno desetak minuta. Dakle, provereno u praksi.

 

Link to comment
Share on other sites

Preko CLIP dijagnostike se na svakom modelu može pokrenuti prisilna regeneracija.

 

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

 

 

Krivo sam napisao, ne modelima nego markama. I mislio sam na to da mozes pokrenuti regeneraciju na mjestu, ali ga moras i voziti da odradi do kraja sve, dok na nekim autima nemoras, obavi sve na mjestu. Tocnije jucer sam bas to imao na bmw x3 3.0D, pokrenuo sam regeneraciju preko dijagnotike i napisao mi je upute koje moram napraviti da bi se regeneracija uspjesno obavilo, sto je ukljucivalo voznju od 20min na cesti pod odredenim uvijetima...

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

Krivo sam napisao, ne modelima nego markama. I mislio sam na to da mozes pokrenuti regeneraciju na mjestu, ali ga moras i voziti da odradi do kraja sve, dok na nekim autima nemoras, obavi sve na mjestu. Tocnije jucer sam bas to imao na bmw x3 3.0D, pokrenuo sam regeneraciju preko dijagnotike i napisao mi je upute koje moram napraviti da bi se regeneracija uspjesno obavilo, sto je ukljucivalo voznju od 20min na cesti pod odredenim uvijetima...

Ma to je sve bulshit. Najbolja regeneracija je ona koja se odradi a da je ne skužiš. Takva je na meg 3, nema šanse da je skužiš u vožnji.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ma to je sve bulshit. Najbolja regeneracija je ona koja se odradi a da je ne skužiš. Takva je na meg 3, nema šanse da je skužiš u vožnji.

Normalno, kada je sve ispravno onda on to odradi sam. Ali ovdje nisu valjalje klapne na usisnoj grani, musterija se oglusila na to i vozila auto dok se nije zastopao fap filter i auto nije nikako isao, i posto je u sistemu bila greska da je fap zastopan on nije mogao pokrenuti automatski regeneraciju.

Nadalje bi sad trebao automatski odredivati regeneraciju ;)

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

jeli tko probao maknuti to govno od DPF-a? 

c/p sa forumhaer:

''Prije par dana skinuo DPF sa nissana QQ, 2.0 dci, 150 ks. Ima 138.000 i vožen je uglavnom autoputem bez kratkih relacija. Ne gušim auto nikad. Reko bi da je idealno vožen. Bez obzira na to DPF je već dugo stvarao probleme i morao sam više puta na prisilne regeneracije. Prije mjesec dana počeli konstantni problemi u vožnji, gasila se turbina i bacao je auto u safe mode (ugasiš-upališ i onda bude neko kratko vrijeme dobro). Dopizdilo mi i dao maknut tj. ispraznit DPF (Lastovčić, 400 kn). Softwerski također sve odrađeno kod kolege tako da više nema regeneracije niti mogućnosti da se neka lampica upali. Mogu samo reć da sam bio budala što nisam to ranije bacio van jer auto doslovno leti i razlika je nebo-zemlja. Ništa ne dimi, izrazito je elastičan. Valjda konačno diše punim plućima. Više ne moram mislit na idiotarije sa lampicama, regeneracijama i 'moraš na autoput da se lampica ugasi jerbo će uć u safe mode'. Jebeš dpf, to je najveće zlo koje postoji u autu.''

Link to comment
Share on other sites

Nije bas tako lako kod 2.0, odnosno ta kombinacija motora i DPF-a je dugo pruzala otpor ovoj proceduri,

Iz licnog iskustva mogu samo da kazem da nikada ni najmanji problem nisam imao sa DPF-om na L3 2.0 dCi, kao ni par mojih prijatelja koji su vozili i dalje voze isti auto. Nekada i nije problem u DPF-u, vec na nekom sasvom drugom mestu (dizne, npr), a na to niko i ne obrati paznju.

Ovaj gore kako je krenuo, mogao je da makne i EGR, pa bi tek onda bilo kako treba.

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ni ja nemam problem sa DPF-om. Kod mene je 50.000 km i samo se prvi dan kada sam auto vozio doma upalila lampica DPF-a koja se brzo ugasila. Ukupno imam 113.000 km i filter se čisti 1x na puni rezervar, znači 1x na 1000 km. Ako se vozim po AC i napravim u par dana 2000-3000 km ne čisti se ni jednom.

Kum ima L3 sa 130kW, na satu 250.000 km i veli da ne zna da postoji. Htjeli mi prihvatiti ili ne ali Renault ima vrlo dobro složen taj sustav za razliku od ostalih.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Da ponovim, za ovih više od 10000 km nisam primetio ni jednom da je bila regeneracija. Prethodni vlasnik mi je pričao da je i on vrlo teško uočavao kada se odvija ali da ipak jeste, tako da se slažem s Matom da su te stvari izgleda na L3 OK. 

Link to comment
Share on other sites

L3 i nema nikakvu lampicu. Sama uradi regeneraciju kada je potrebno i to je to, ne obavestava vozaca. Jedino sto moze da ubije DPF je gasenje motora dok je u toku regeneracija DPF-a. Mislim da je pogubna cifra, ako se dobro secam, 10 gasenja motora dok je regeneracija u toku, a da u medjuvremenu ne uradi nijednu kompletnu regeneraciju. Posle toga je DPF kaputt.

Sad vecina proizvodjaca ima jako dobro resen DPF. Astra J sa 1.7 A17DTC motorom radi regeneraciju i na motoru koji je zagrejan do pola, i to na leru. 1.5 dCI isto ima fenomenalno reseno ciscenje DPF-a (nazovimo je peta dizna), prilagodjeno cestom kretanju u gradu.

Kod automobila koji se dosta voze na otvorenom, odnosno regularno, odvija se i pasivna regeneracija

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

A kako da vozač zapazi da je regeneracija u toku? Povišeni obrtaji na leru su jedino što je pouzdano. Priče oko povećane potrošnje ne piju vodu, ne gledam stalno u podatak o trenutnoj potrošnji a i kada vozilo stoji onda ne registruje podatak o trenutnoj potrošnji ... Nije mi tu nešto jasno baš ...

Link to comment
Share on other sites

Nedavno sam se javio tu kako mi se javila ova greška, slučajno ili ne, nakon što sam prošao autom kroz oblak dima ... uglavnom greška je ostala i dalje uz povišenu potrošnju - jedva sam je održavao na nekih 6 - 6,2 L/100km  dok nisam otišao u servis di su mi rekli da je sve ok s autom i da su samo resetirali grešku (btw. skoro sat i pol im je tribalo) Vele da je vjerojatno naka prljavština u gorivu zasmetala i da se to zna dogoditi, a da je potrošnja takva kakva je i da to nema veze s ovom greškom. Uglavnom, napravio sam nekih 500-600km otada i potrošnja mi je trenutno na 5,6 L - očito je imalo veze s greškom!.

Radi se o 1.5dci, a ne o 2.0 iz naslova, pa se ispričavam na uletu... ;)

Link to comment
Share on other sites

A kako da vozač zapazi da je regeneracija u toku? Povišeni obrtaji na leru su jedino što je pouzdano. Priče oko povećane potrošnje ne piju vodu, ne gledam stalno u podatak o trenutnoj potrošnji a i kada vozilo stoji onda ne registruje podatak o trenutnoj potrošnji ... Nije mi tu nešto jasno baš ...

Zagrejan motor, poviseni obrtaji u leru, kao i povisena potrosnja po bordu - meni je bilo sasvim dovoljno da znam da radi regeneraciju..  I subjektivni osecaj (koji je bio sasvim logican) je da je auto bolje povlacio uzbrdo u tim rezimima.

Link to comment
Share on other sites

Nedavno sam se javio tu kako mi se javila ova greška, slučajno ili ne, nakon što sam prošao autom kroz oblak dima ... uglavnom greška je ostala i dalje uz povišenu potrošnju - jedva sam je održavao na nekih 6 - 6,2 L/100km  dok nisam otišao u servis di su mi rekli da je sve ok s autom i da su samo resetirali grešku (btw. skoro sat i pol im je tribalo) Vele da je vjerojatno naka prljavština u gorivu zasmetala i da se to zna dogoditi, a da je potrošnja takva kakva je i da to nema veze s ovom greškom. Uglavnom, napravio sam nekih 500-600km otada i potrošnja mi je trenutno na 5,6 L - očito je imalo veze s greškom!.

Radi se o 1.5dci, a ne o 2.0 iz naslova, pa se ispričavam na uletu... ;)

Majstori svih vrsta, bili oni serviseri plinskih bojlera ili auta kada ne mogu/znaju riješiti problem vole reći da je problem u kvaliteti goriva. Ja:trk:od takvih majstora.

Link to comment
Share on other sites

Zagrejan motor ... U redu, da bih video povišene obrtaje u leru morao bih da stanem jer je ovo automatik a već rekoh da ne gledam stalno potrošnju ... Nisam Škotlandjanin. Uglavnom, za ovih 10-11000 km nisam imao utisak da je bilo regeneracije

 

Link to comment
Share on other sites

Majstori svih vrsta, bili oni serviseri plinskih bojlera ili auta kada ne mogu/znaju riješiti problem vole reći da je problem u kvaliteti goriva. Ja:trk:od takvih majstora.

 

I ja ću uskoro. Auto mi je pod garancijom još 2 miseca... ;)

Link to comment
Share on other sites

Posle voznje obrtaji ostanu na 1000 rpm (skoro),  i nakon toga drzi jos jedno 5 minuta tako. Proverim dijagnostikom i vidim minimalnu kolicinu grama u DPF-u. Vozio taj auto 4.5 godine, tako da znam da je to par puta uradio. Isto i kod Astre J 1.7 CDTI, kao i Insignia 2.0 CDTI. Astra cak sama pokrene ciscenje ako je DPF dovoljno zaprljan nakon startovanja motora, kada motor dostigne suboptimalnu temperaturu. Odradila na moje oci, ja sam je startovao, auto nije mogao da se vozi (zagradjen je bio) i pustio da radi u leru, i nakon nekog vremena digla obrtaje, potrosnju sa 0.4 L/h na preko 1L/h i tako radila jedno desetak minuta. Dakle, provereno u praksi.

 

E tu je on krenuo TOKOM VOŽNJE u regeneraciju pa ju je dovršavao kad si stao. Ja sam htio reći da ako auto radi u leru na mjestu - u tom režimu nemože sam ući u proces regeneracije.

Link to comment
Share on other sites

E tu je on krenuo TOKOM VOŽNJE u regeneraciju pa ju je dovršavao kad si stao. Ja sam htio reći da ako auto radi u leru na mjestu - u tom režimu nemože sam ući u proces regeneracije.

Za koji auto mislis. lagunu ili astru?

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.