Jump to content

Ovlasteni servis - iskustva


MilosB

Recommended Posts

Na ideju kolege @Astrea otvorih ovu temu, mislim da ce biti zanimljivih info

Da li je to Autokuća Kržak d.o.o.? Izgleda da su automehaničari ista sorta u svakoj državi! Mislim da bi trtebalo odmah da napišeš Renault Hrvatska pismo i objasniš situaciju a u međuvremenu treba što više javno pričati kao se konkretni mehaničari ponašaju.

Zašto se ne bi na forumima otvarale teme sa spiskom ovakvih servisa i mehaničara?

pa mozemo poceti s friskim iskustvom. 

Evo da malo  ubacim novosti... danas prije posla odvezem auto natrag u servis u Bjelovaru i objasnim da se opet pojavila greska... pitam covjeka jer mogu to rijesiti ili da idem negdje drugdje... I pazite sad!! Lik se nađe uvrijeđen i kaze mi da inace oni takve slucajeve ne uzimaju i nece vise uzimati..... jbt oni imaju licencu da su ovlasteni servis... nemogu j... vjerovati,, mislim cuo sam svasta o tom servisu dok se nisam uvjerio sam....

tema ce biti zalepljena kako bi je se lako naslo jer je jedna od bitnih info po meni. 

ako ko nadje u kakvoj staroj temi nek citira i onda kopira citat u ovu temu. 

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

Posto sam mehanicar mogu samo reci da sa obje strane ima cudaka da se ne izrazim kako bi trebao..

Imam puno prijatelja mehanicara i svi se trudimo biti max korektni i fer prema ljudima i socijalno osvijesteni ali uvijek ima onaj jedan(ili vise panjeva) koji te naguzi i onda trubi okolo kako si ga zajebao, sfušao mu neku poluraspadnutu ragu ili kako je popravak bio preskup..ma primjera je vagon.

Necu braniti svoju struku i "kolege" ali kazem da smo svi ljudi i imamo svoje probleme i da najcesce nastrada netko ni kriv ni duzan( nastrada kao naleti u krivi trenutak sa pitanjem koje je samo kap u moru "takvih" pitanja u tom danu)..

I sam sam se uvjerio da su radnici u ovlastenim servisima dosta neozbiljni u pristupu poslu i ljudima jer eto to nije njegova firma i boli ga ona stvar, svaka cast iznimkama kojih ima da ne mislite da su svi operirani.

A nove generacije mladih mehanicara, elektricara, limara, pitura i ostalih manje od 5% ih je upotrebljivo i zainteresirano za rad. Vani je jos i gore. Svi bi bili inzinjeri ili dizajneri, programeri, modni mačci i posvuduse..nhf nikome nemam nista protiv skolovanih, pametnih i sposobnih ljudi.

Tko nade mehanicara da mu odgovara nece ga mjenjati i to je onda veza za cijeli zivot kao onaj alfista hahaha

 

Link to comment
Share on other sites

Tko nade mehanicara da mu odgovara nece ga mjenjati i to je onda veza za cijeli zivot kao onaj alfista hahaha

 

Lijepo receno. Ja sam nasao sebi doktora od povjerenja za svoju makinu iako mi je jasno da tako nesto nije realno ocekivat u ovlastenim servisima di se majstori mijenjaju vjerovatno na mjesecnoj bazi i di je cirkulacija vozila ogromna. Al da nebi samo trkeljao bezveze jedna pohvala karlovackom ovlastenom. Ako su majstori upola dobri koliko je ekipa na pultu ljubazna i susretljiva to je vec dobar pocetak za zadobit necije povjerenje

Link to comment
Share on other sites

pitanje je kako su plaćeni ti u ovlaštenom servisu

Link to comment
Share on other sites

Pa po meni mislim da je problem obostran. manje više svi smo mi neke struke ili zanata ali je problem dali smo sve u praksi provodili ono što zahtjeva naše zanimanje ili posao.

Ja nažalost često idem automehaničaru sa predrasudama. najčešće je to pitanje dali on to uopće zna mislim više dali se je susretao sa tim problemom. Pa po tom mom nisu svi automehaničari loši ali vjerujem da je njihov obim posla đširok i da je nemoguće sve to danas pratiti na način kako rade kod nas male firme ili obrti.

Evo navešću  primjer

- jednom prilikom sam imao peugeot 307, godina 2008. bila mi je na kontrolnoj lampi upaljena nekakva lampica, više se ne sjećam. Odem majstoru, kaže to  ti je neka greška sada ću ja to spojiti na dijagnostiku i sve rješimo. Može kažem ja. Čovjek spoji auto i gotovo, nema ga više nemože ništa da uradi, nemože ni da ga upali ama baš ništa. Imao krivi softver ili neki falši i računalo u peugeotu je zamrlo. jedini način da ga upali je bilo leći ispod auta direkt spojiti i vozi, nemoj gasiti. Za 2 do 3 sata doznam za drugog koji se samo bavi tim problemom. Popravlja računala na peugeoto. dogovorim se i dovezem auto, a majstor kaže neomj me niti zvati 2. 3 dana niti išta pitati o autu. znam o če,u se radi i biti će rješeno. dogovoreno, nakon 3 dana čovjek daje ključeve pali vozi sve šljaka. plati mislim 350 kn.

Eto Onaj prvi majstor nije loš vozio sam aute i drugi put kod njega ali sa tim problemom nema iskustva. nažalost nije priznao i bilo je kako je bilo.

 

Link to comment
Share on other sites

Ko radi taj i gresi, s tim treba racunati ali treba imati petlju pa i priznati. Ipak, ideja za crnu listu treba da se razradi kroz javno prikazivanje i pokazivanje onog ponasanja koje je u servisu u Bjelovaru covek doziveo i opisao.

Link to comment
Share on other sites

da ja sam na to mislio. jedno je greska a drugo je drsko ponasanje, i kao ono sto se desavalo da bi samo prebrisali filtar i ulje ne mijenjali..

nema potrebe da se bilo sta zataskava.. 

ja sam imao slucaj da su odbili odraditi ono za sta se reklamiraju a to je krpanje vjetrobranskog stakla (imao sam malog pauka), rekli su a neda mi se jer ako sjebem moramo mi (servis) platiti novu sajbu... o je**m ti .. sta za ostalo ne odgovaras.

bilo je pitanje A.P. Adria, ali ajd za drugo su bili ok, al i tamo nisu odradili cijeli posao al nisam to skuzio na vrijeme, a to je bilo vracanje km, kodova dizi i vin broja u ECU, vin nisu upisali.. 

Link to comment
Share on other sites

Imam ja iskustava sa ova dva ovlaštena u Zadru. Po 2-3 puta sam dolazio u oba zbog famozne lampice koja se javljala zbog neispravnih tlakova prednabijanja. Dakle, turbina je slinila. To tada nisam znao da može sliniti i bio sam mišljenja da turbina ili radi ili ne. E sad, i dan danas mi je nevjerojatno da mi u tih nekoliko puta nitko nije mogao jednostavno reći: "E mali, slušaj, turbina ti slini. Ne znamo koliko će izdržati. Reparacija ti je xxx, nova original yyy, a nova garett zzz novaca." Nego je bilo svakakvih nagađanja, ideja o promijeni dijelova i ispitivanja što opet sve skupa nije urodilo plodom. Zapravo, urodilo je limunom.

Kasnije, kada sam i s drugom turbinom imao problem (i malo više znanja i iskustva), otišao sam kod lika koji je zaista entuzijast ali neovlašteni. Doduše, ima i opremu i znanje, to je evidentno. Detektirao je problem u minuti, napravio besplatni pregled cijelog auta, objasnio koje su dobre a koje loše točke na Laguni i na što trebam pripaziti. Čak mi jedan manji jednostavan kvar nije htio raditi nego mi je detaljno opisao što da kupim i kako da sam to kod kuće sredim. I zato ću ga ovom prilikom spomenuti. Dakle, James Craighead, servis E17 u Zadru.

Link to comment
Share on other sites

U ovlaštene neidem....moji auti su uvijek bili prestari za njihove cijene servisa....

Zato sam uspio naći meštra i u Zagrebu i u Vodicama s kojim sam uspio ostvariti korektan (skoro prijateljski) odnos. S ovim Vodičkim puno bliže prijateljski nego s ovim iz Zagreba jer čovjeka sam vidio jednom u zadnjih 9 godina.

Ali opet taj majstor iz Zagreba kad mi se razletio natezač zupčastog remena prije godinu ipo dana mi je odradio posao ekspresno brzo za dobre novce (naravno da me se sjetio)

Oba majstora sam našao preko GTE-a jer je taj auto bio "egzotika" za naše majstore i u Zagrebu sam prošetao kroz jedno 6-7 majstora dok nisam naletio na ovog. Čovjek je vozio (i još uvijek ima u garaži) GTT-a. S njim sam se preporodio.

Dobar dan, dobar dan.....meni nešto "smrdi" na autu....sad ćemo viditi....otišlo ti je to i to....mogu ti stavitti dio x za xxx kuna, dio y za yyy kuna ili dio z za zzz kuna.....meni se najbolji pokazao dio y a ti odluči. Ako još nešto nađem čujemo se...javim ti se kad bude gotovo.....

 

Sličan odnos imam i sa ekipom (jer su dva brata blizanca) iz Vodica....

Svoje majstore imam, i nemam namjeru tražiti dalje.......

Da se razumijemo nisu ni oni bezgriješni, ali se uspijemo "pogoditi"

 

Otac opet stalno ide u ovlašteni u Šibeniku (tamo je svakih 2-3 mjeseca - zbog velike kilometraže koju radi) znaju ga i uvijek mu odrade korektno, ali recimo zadnji put na 220tkm kad je tražio da se očisti EGR nisu odradili već su mu uvalili  neki aditiv ili da će promjeniti EGR....Čišćenje je tražiio na moj nagovor i preventivno, radio je kako treba....

Braća su čišćenje odradili bez pogovora ( i EGR-a i cijevi i svih popratnih vodova)

 

Poanta je da neovlašteni majstori mogu biti jednako dobri (a nerijetko su i bolji - više znanja, iskustva i opreme) od ovlaštenih.

To je moje neko iskustvo u zadnjih 18 godina koliko imam svoj auto

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Slažem se. Pogotovu je maltene nemoguće u nekoj manjoj sredini da majstor bude specijaliziran za jednog proizvođača jer čovek treba da živi preko čitave godine a da li ima dovoljno vozila za svaki dan? Zato su prisiljeni da održavaju praktično sve i onda mogu da nastanu problemi. Opet, stoji činjenica da samostalni majstor ima daleko veću odgovornost nego ovlašćeni serviser. Najbolje je iskusan majstor u ovlašćenom servisu za male pare - lepo deluje samo da li to ima?

Link to comment
Share on other sites

U ovlaštene neidem....moji auti su uvijek bili prestari za njihove cijene servisa....

ova tvoja rečenica u potpunosti opisuje i moje stanje. Uglavnom radim sam koliko mogu s obzirom da sam u stanu i da nemam, barem ovdje, svoju garažu.

Za kompliciranije stvari i dijagnostiku imam majstora koji ujutro radi u ovlaštenom, a popodne kod sebe doma u fušu. Recimo on mi je odradio promjenu brtve glave i sve uz to što ide.

S obzirom da mi je auto up to date što se tiče stanja, dakle probleme riješavam u samom začetku, nemam nekog lošeg iskustva s ostalim majstorima

Link to comment
Share on other sites

sve vise ce mo morati u ovlasteni ili da mestri nabave renault canclip itd.. jer mnoge stvari se nemre bez istog.. pa ni s najskupljom elektronikom

Link to comment
Share on other sites

ovaj moj ima canclip, jedino mu je baterija na laptopu crkla pa razvlači produžni kabel do punjača :bigl:

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

to je svajedno preporuceno da se i auto (aku) spoje na punjac i calip bude na sigurnom prilikom programiranja...

Link to comment
Share on other sites

Po imenu i prezimenu taj nije sa ovih prostora?

Nije, čovjek došao iz Londona, tamo je radio u ovlaštenom Toyotinom servisu. Preselio ovdje sa obitelji. U biti, žena mu je odavde.

Link to comment
Share on other sites

Kaže se "Odakle si - odakle mi žena" pa tako i on. Mi svi navikli da loše utičemo na te pridošlice i da ih brzo preštelujemo na naše loše navike a ono se čovek drži i pokazuje kako se treba ponašati. Čestitam!

Link to comment
Share on other sites

AK Jerković Opuzen, moj ga je susjed u Dubrovniku hvalio ,išao je čak tamo na servis, kad sam i ja kupio novog renolčeka, zbog garancije i ja vozim tamo auto ( i zbog garancije), super su, a za polovno auto imam svog mehu u kojeg imam povjerenja i do sada mi sve aute odlično održavao .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Jel netko zna dobrog mestra sa dijagnostikom za moju lagunu u okolici Tribunja/Vodica? 

Link to comment
Share on other sites

Našlo bi se! Samo danas ti ne rade! i sad su dosta u gužvi......lito.....jedva mene neki dan ugurali za riješiti lagunu.

Nemogu ti obečati, ali možemo probati 

Javi se. Broj mi je tu tatlane

Edited by petak
Link to comment
Share on other sites

Tu sam u Tribunju do 28.8. tak da bumo.nesto probali dotad, javim se :-)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Meni je kod mehanicara najbitnija iskrenost.

Meni se kod mog trenutnog mehanicara (Dolenčić u ZG - nasao sam ga na ovom forumu) na prvu loptu svidjelo kad mi je rekao ovo i ovo cu ti popravit, a ovo drugo ne mogu/ne znam/ili sl. ali mogu ti preporuciti xx i yy koji su ti to mogu poptaviti.

Na pocetku sam provjeravao cifre koje mi je rekao za dijelove (pogotovo ako je nekaj skuplje bilo), sada vise to ne radim jer mi je svaki put rekao cijenu sa svojom maksimalnim rabatom, samo mi je naplatio ruke.

Uvijek sam imao korektan odnos, dijelovi i posao su bili kvalitetni, svaki put sam mogao biti kraj auta i uvijek je bio voljan odgovoriti na 1.000 pitanja koja sam imao.

Uz njega dobra iskustva imam i sa AC Roca koji su mi u vrlo kratkom roku i relativno povoljno popravili kvar na elektronici.

Dok Štarkelj ne bih preporucio, zbog odnosa prema klijemtima i jako visokim cijenama.

Sent from my E6653 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Pohvale Adria P.A. Rijeka. Riješili su problemčiće u garanciji i usput su uvijek ljubazni i korektni uključujući i vlasnike koji au se ponudili za pomoć ako zatreba i što je najbitnije postavili su se kao ljudi.

Ali zato u R.B. Auto moja noga više neće kročit iako sam tamo kupio auto. Servis im je nesposoban, a Butorac bahat i bezobrazan. Nakon što sam im nakon 1000 km odvoženih na novom novcatom autu prijavio po 2. put lampicu " check imjection system", nisu se udostojili niti spojit auto na dijagnostiku i očitat greške. Sve šta su mi pričali je " voda u gorivu" (prvi put) i "nešto ti je u početnoj fazi raspadanja u motoru, ali ne možemo ništa dok ti lampica ne bude stalno svijetlila- onda dođi" (drugi put R. Butorac glavom i bradom).  Dođe mi da Butorcu  ispred servisa platim jumbo oglas sa natpisom RenFAULT Hrvatska. Kad netko spomene da ide u R.B. Auto na servis ja mu kažem da :trk:

Link to comment
Share on other sites

AC Roca definitivno za preporuku, ljubazni i strucni, sve hoce objasniti i saslusati. 

Starkelj je u totalnom raspadu, tamo necu vise nikad uci, nekad davno su bili dobar servis ali srozali su se skroz. I bezobrazno su skupi.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.