Jump to content
OBAVIJEST!!! Moguća je privremena nedostupnost RKH Foruma radi migracije na novi server. Hvala na razumjevanju. ×
OBAVIJEST!!! Moguća je privremena nedostupnost RKH Foruma radi migracije na novi server. Hvala na razumjevanju.

Clio II 1.2 16V čišćenje zaklopke


mcquinn

Recommended Posts

asterix
Ovo ti je ključno. Treba vidjeti otkuda preveliki tlak u usisnoj grani. Prema onim brojevima, svake godine si imao sve više i više zraka u ispuhu.
Uzmi sprej za ispuhivanje. On sadrži propan-butan. Sprejaj po spojevima na usisu (MAP senzor, grlo usisa, iberlauf, vakum cijevo od kočnica...). Tamo gdje je rupa i vuče zrak potegnut će propan-butan i motor će se za sekundu-dvije ugasiti ili će početi jako štucati zbog preniskog AFRa.
Kada ga budeš opet išao upaliti neće upaliti na prvi zub dok plin ne prođe kroz motor.
Koji je to sprej? Ovaj za plamenik/let lampu ili nešto drugo?
Jel ista metoda primjenjiva i na dizel strojeve?

Poslano sa mog RMX2170 koristeći Tapatalk

Link to post
Share on other sites
ivan.martinko

I to ima propan butan?
Mozda komprimirani zrak. Uglavnom dušik. Ali naftni plin? Nikad cuo.
Imam takav sprej zrak pod tlakom.

Link to post
Share on other sites
ivan.martinko

Moguce da je u air dusteru nekad bilo propana ali sad nalazim samo ovo u specifikacijama..

Compressed Air Duster is most commonly filled with the following propellants: HFC-134a, HFC-152a, HFO-1234ze, CO2, and DME.

Link to post
Share on other sites
Ico_Zg

Prije 10-ak dana sam kod Tokića uzeo Liqui Moly sprej za čišćenje klapne, nisam je skidao dolje nego našpricao dok je bila gore na autu, otvorio sam  je pritiskom na papučicu gasa dok je auto ugašen. Očistilo je koliko je i moglo na taj način ali izgleda da ću je morati skinuti dolje i očistiti lagano četkicom i krpom jer nisam uspio riješiti problem sa nemirnim radom na leru i poskakivanjem okretaja.

Dva dana nisam vozio auto i jutros krenem iz N, Zagreba prema Črnomercu i na svakom semaforu na kojem stanem okretaji poskakuju i auto lagano podrhtava, prestalo je tek nakon 6-7 kilometara vožnje. Ovo na snimci je situacija od prije 10-ak dana, jutros je bilo još i izraženije.  Ako nije klapna što još može biti razlog?
 


oki

Link to post
Share on other sites
asterix

Svicica,bobina,dizna. To radi na 3 ili 3.5 cilindra

Poslano sa mog RMX2170 koristeći Tapatalk

Link to post
Share on other sites
Ico_Zg

Brtve usisa i svjećice mijenjanje prije 3 mjeseca tu kod Kreše sa foruma.
Ne događa se ovo stalno, 8-9 dana nije se dogodilo, mislio sam da sam riješio problems a čišćenjem klapne ali izgleda da nije to.
Grešaka nikakvih nema zabilježenih, jedino što imam viška kisika u ispuhu, o čemu sam već pričao, auto ide normalno.

Link to post
Share on other sites
Med0

Ovo mi izgleda kao problema s paljenjem. Prvo vidi fuel trimove i očitanja MAP senzora na leru.

  • Upvote 1
Link to post
Share on other sites
Ico_Zg

Evo mjerenja sa Torque, na leru tj. 750 okretaja, short fuel trim mi varira od 39-45%.
Kak se kod tebe kreće?
 




 

Edited by Ico_Zg
Link to post
Share on other sites
Med0

Clio II ima krivu skalu za fuel trimove. Treba pokazivati nulu s varijacaijama +/- 50. Umjesto toga on pokazuje 0-100 s time da je nula zapravo 50. Drugim riječima prava vrijednost je očitanje minus 50.

Meni short term varira između 47-53 što bi značilo +/- 3
To tako mora biti da bi katalizator mogao funkcionirati.

Zadnji puta kada sam gledao long term mi je bio 48, znači -2. Jednom mi je bio -7 kada sam imao stare svječice.

Tebi short term ne pleše oko nule što vjerojatno znači da oduzima gorivo više nego što long term može kompenzirati. Vidi Long term fuel trim. Ako LTFT ide previše u minus onda imaš prebogatu smjesu koju ECU kompenzira oduzimanjem goriva. Razloga može biti nekoliko: slaba iskra (svjećice, bobina, kabeli), začepljen usis, previsok tlak goriva....

Long term fuel trim bi trebala biti ravna linija.

  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites
Ico_Zg

Budem izmjerio long term fual pa javim..
Svjećice su mjenjane prije 3 mjeseca, bobina sa kablovima 2015g ali nije od tada puno km napravljeno sa Clijačem, možda 30-ak tisuća.

Inače bio sam na preventivnom tehničkom koji se trenutno može obaviti u svakoj STP, pisao sam u temi ovdje da mi ljetos na leru izmjeren O2 od 12,5 dok je danas sve u redu, nema viška kisika, kaže čovjek da je vjerojatno sonda malo virila van i da je tada krivo bilo izmjereno, hm.. :)

Edited by Ico_Zg
Link to post
Share on other sites

Evo snimio i long fuel trim, cijelo vrijeme snimanja iznosio je 52,34.
 

 

Edited by Ico_Zg
Link to post
Share on other sites

Tebi je iznad 50 koliko je meni ispod 50 :)

Hm, čudno je što ti long term blago dodaje gorivo, a short term još više oduzima. Smjesa je lagano bogata pa ECU korigira oduzimanjem goriva u odnosu na mapu. To mi se ne čini puno. Kakvi su trimovi u vožnji?

Link to post
Share on other sites
×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..