Jump to content

Čudno klikanje klime?


aleeen

Recommended Posts

Evo mene opet ovdje, nikada do sada se nije čulo baš takvo učestalo klikanje klime, obično bi mi se čulo "klik" samo kada bi je upalio i klima bi počela raditi, a sada non stop.

Evo klipa/snimke kako to zvuči: https://clyp.it/ysw5iaa0 - ovo sam snimao mobitelom lijevo iznad motora, dakle, to bi bilo više, gore kod posude rashladne tekućine, odnosno gledajući na desnu manžetu homokinetičkog zgloba (jer je otamo najviše zvuk dopirao)

 - zvuk me podsjeća kao da pokušava non stop upaliti klimu, pa se smanje okretaji motora, pa kao da vuče zrak u sebe, stvarno ne znam,... i to se dosta često čuje, nikada do sada (barem nisam primjetio), čak i u vožnji,... kad ugasim klimu, sve OK, nema tih klikanja, a kada stavim na grijanje s upaljenom klimom, opet ista stvar;

 

 1) moguće da je resistor pack sa kojim se bavim čitavo popodne ima kakve veze s time?

 2) izgubio sam gornji šaraf T20 koji drži tranzistor resistor packa u svojoj onoj praznini kod papučice gasa (to mislim da nema nikakve veze s time?), onaj nosač kutije dva releja sam uspio nekako rasturiti, oni na ventilatoru, koji imaju one dvije plastične šine/voda, da ta zaštićena kutija ne šeta amo - tamo svugdje pa mi sada stoji slobodno u zraku (nemam pojma, ni ovo ne bi trebalo imati nikakve veze?)

 3) osim da je vani 23' C pa se možda iz tog razloga klima "zbunjuje"?

Link to comment
Share on other sites

Vjerujem da se kompresor pali i gasi.

Moze biti zbog premalo ili previse plina pa tlakovi na visokom i niskom dijelu ne odgovaraju. To se moze prekontrolirati na aparatu za punjenje klime, tko zna svoj posao.

Ili moze biti da je isušivač zaštopan.

Link to comment
Share on other sites

Hvala na odgovoru. Čudno baš to odjednom kako se počelo čuti. Do sada nisam imao nikada takav slučaj, i eto baš kad je zahladnilo i kada sam švrljao po resistor packu počelo tako štekati. Gdje se nalazi isušivač da ga provjerim? Ima kakvih veze utjecaja vanjska temperatura pa da klima "skuži" da ne može više od vanjske temperature hladiti i da se zbog toga non stop gasi pali - po meni, optimalno bi to bilo onda sutra isprobati, parkirati auto na sunce da udara sunce u njega, podignuti haubu, upalil AC i slušati kompresor hoće li se gasiti/paliti non stop ili neće...? 

Link to comment
Share on other sites

Isušivač je blizu hladnjaka klime i sam ne možes vidjeti da li on ima problem. Obično radi probleme kad se prljavština nakupi i zaštopa ga. To se može dijagnosticirati preko visokih i niskih tlakova. Kada si punio sistem plinom, uljem i vakumirao ga?

Link to comment
Share on other sites

auto sam kupio 29.3., prijašnji vlasnik je stariji gospodin koji je govorio da nikada nije palio klimu - znači ovo navedeno, vjerovatno nije učinjeno nikada.

vidim da po zg-u su cijene punjenja klime preko bonova (popustolovac, crno jaje, itd.) i po 120-130kn sa popustom, dok jedan iz pule traži 400kn na njuškalu, ostale cijene kod drugih nisam provjeravao, koliko mogu tražiti novaca cca. za sve ovo? pod uslugom "punjenje klime plinom" podrazumijevaju se sve ove tri radnje? postoji li neka preporuka za istru, a u zg ću kroz cca. mjesec dana?

i izgleda da nikada nisam obraćao pozornost, ali taj kompresor se vjerovatno čuo otkad sam i kupio auto, moguće da je nešto skuplje riknulo, npr. baš on?

Link to comment
Share on other sites

Realna cijena je 200-250kn. Veliki je minus ako je kompresor rijetko radio. On se treba paliti bar 1x tjedno na 5 min, i po zimi.

Ukupna radnja pražnjenje, vakumiranje i punjenje cca 45min. Ako vakumira manje od 20min onda odi kod drugoga.

Sistem se treba puniti svake 2-3g. Uglavnom u razdoblju 3g gubi oko 300g dakle pola. Zaštitu pali kad ima ispod 360g. Odi prvo na punjenje plina, ulja i boje. Nakon toga sve ostalo.

Link to comment
Share on other sites

moze kakva preporuka za zg? rijeka? istra? 

Link to comment
Share on other sites

Zg: automklima Hrastinski.

Mani se klima servisa od 200kn jer nekad ne ubace ulje u sistem (štede)...obavezno pitaj za to jer ti kompresor može zaribat.

znaci rashlandno sredstvo, boja, ulje, provjera tlakova...nikako ispod 1 sat za to nije dovoljno. I obavezno se sistem ne smije prepunit. Radije 10% manje nego više. Ostalo ti je mata73 sve dobro napisao.

Vjerojatno je i drljanje po resistor packu pridonijelo :)

Link to comment
Share on other sites

Da ja nešto pitam.. možda ima veze sa klimom a možda i ne.. Zadnjih 2 mjeseca kada upalim auto i čim se nakon par sekundi upali kompresor doslovno se čuje zbuk "trrrrrrrr" , kao učestalo lupkanje koje se nakon par sekundi smiri.  Nisam se imao vremena zezati sa time i dobro pregledati zbog obaveza. Kolega je letimično rekao da može biti natezač kanalnog remena ili remenica (spojka) na kompresoru klime. Auto ima 150 tisuća i nisam mijenjao taj natezač. Samo sam remen mijenjao. Znači zvuk se čuje samo pri paljenju kompresora i to obično prvi put. Kasnije se niti ne čuje . Ja sada ne znam jel kopresor stalno radi kada piše AC na ekranu, ili se on pali gasi unatoč tome što piše na ekranu. Klima je automatska. Kada ga ručno palim gasim na gumb AC, onda se svaki put čuje to lupanje.  Kolega kaže da može biti natezač remena jer ga kompresor u tom trenu optereti. 

S druge strane malo sam gledao te remenice kompresora. Nova košta 760 kuna.. To je dosta novaca. Cijeli kompresori se znaju naći za malo više.. Ni sam ne znam što napraviti u tom slučaju. Ne znam dali ode plin kada se mijenja kompresor jer punjena je lani i odlično radi... Svaka preporuka je dobro došla. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.