Jump to content

aleeen

Recommended Posts

300€ ti tutnem i klopu u Rayu il di vec hoces van, ja placam klopu ti  cugu

you cant get better deal than that

Link to comment
Share on other sites

300 ojra nudi se za kćerinu Thaliu 2001., rega do 6/2023, nove gume, klima ispravna, sve ok osim spičkanog gepeka

Link to comment
Share on other sites

On 29. 08. 2022. at 14:40, aleeen said:

prema nekakvoj vašoj procjeni

za koliko bi mogao utopiti megana?

lokalni mehaničar mi nudi 200€ max. :D

Pošalji mi fotke na PM ili na WhatsApp / Viber  :)

Link to comment
Share on other sites

na ovaj broj napisan? baviš se otkupom?

sutra ti pošaljem slike

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Megane 2 1.5 dci K9K 722  60kW.

Ovih dana svako jutarnje paljenje od kad su temperature pale, vergla dosta sporije nego inače / duže, pri čemu lampice na tabli "trepere".

Povijest auta nije nepoznata, ćaćin bivši auto, sad sestra vozi.

Meni su prve sumnje pale na akumulator - u moru računa nigdje nać kad je promijenjen, ali negdje tamo 2016. - 2017. Aku na njemu je "TQ 60Ah 540A ccoa" (dakle sami vrh ponude nema šta :)).

Jučer bio u Berenu, izmjerio mi da je "na 51%". - s tim da je to bilo neposredno nakon što se sestra vratila sa posla - vožnja od  30+km.

Dakle svaki dan auto napravi 60 km, i uz to sljedeće hladno jutro vrti neveselo. Kasnija paljenja u danu odradi normalno uz uvijek identičan zvuk.

 

Što mislite, ima li što drugo na što bi trebalo obratiti pažnju prije definitivne promjene aku-a?

Edited by Domagoj84
Link to comment
Share on other sites

NA sto bi trebalo obratiti paznju...sine obrati paznju na to da izljubis taj auto sa svih strana, svjeCko je cudo da je taj 60kw model izdrzao i ovih ~18 godina, i daj mu taj akumulator omogucite bar da se ne muci.

Zbog njega da trepere lampice kod paljenja. JA stavio novi prije mjesec dana , ne vozim uopce auto pali ko mina.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

:D :D

Ozbiljno, jel ima neki poseban razlog da je čudo. Auto nije vidio gradske vožnje ni kratkih tura, ulje svježe i filter dobivao svakih 10k km.

Tek je na 290.000 km.

Evo dobio sam i video "Nevesela vrtnja": 

(@admini video je 4.4 MB fwiw, neke mega giga pixel slike budu veće, svjedeno ako je previše, maknite ga, al nakon dan dva ako može :)

Link to comment
Share on other sites

Dakle 51% je dobro, po tebi, i ne zelis kupiti novi akumulator?
Em je star, em je mala startna snaga i kad je novi bio.
Za nekog benzinca bi jos i mogao

Link to comment
Share on other sites

Istina tako se čini, nisam mislio reć da je dobar, već dali ima još nešto osim njega za obratiti pažnju kao mogući dodatni uzrok ovoga - zato sam i pitao ovdje.

 Svi akumulatori crknuti u tom autu do sad bi se manifestirali tako da auto nebi ni zavrtio. 

Sam trgovac u Berenu je reka za aku da je pri kraju. Jučer je dogovoreno koji će kupit "za koji dan". 

Link to comment
Share on other sites

Zamjenjeni 11./2021., stavljeni OEM koliko se sjećam.

Drugačiji i simptomi bili, radio je nemirno nakon paljenja i kratko "čekićao".

U četvrtak će novi aku u njega.

 

Edited by Domagoj84
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Megane 2 1.6 16V faza 2 iz 2007g

Nece upaliti od neki dan, niti ne pokusa anlasati niti nista. Struje ima, i sve naizgled djeluje normalno. Nakon par pokusaja paljenja na start/stop prekidac, iskoci "brake fault". Kocnica je tvrda na pritisak, ne stiscem ju dok palim inace pa nemrem reci jel takva inace, samo kuplung stiscem inace kad palim auto.

Nikakvih naznaka nije bilo da ce biti problema sa autom unaprijed, jedino sto je frisko radjeno je zamjenjena je prednja sajba jer se raspukla nakon udara kamena iza kamiona.

Akumulator je orginal Renault, iz 2019, nesto iz Rumunjske, sa takvim sam ga kupio rabljenog. Stavio ga na punjac, Einhell smart neki, vrlo brzo ga je diglo na FULL, znaci nije bio niti prazan vjerovatno. Imam i jedan stariji akumulator iz drugog vozila koji sjedi stalno na tom Einhell smart punjacu u maintenance mode, i sa njim se vozilo isto ponasa, tak da ne djeluje da je akumulator.

Voda nije u onim prostorima pod nogama, tako da vjerovatno nije vozilo/elektronika poplavljeno od silne kise, na sto sam sumnjao isto.

Sutra ce mehanicar pogledati vozilo, pa cemo vidjet do cega je bilo, ako ima netko kakav savjet u medjuvremenu jos, bio bih zahvalan.

Link to comment
Share on other sites

Probao sam i ABS osigurac zamjeniti, onaj koji je lijevo od volana, sa rezervom koja je prisutna u poklopcu, nema razlike.

Link to comment
Share on other sites

Provjerio sa multimetrom, sve kontakte na plusu i na minusu, sto su spojeni na akumulator, sve je pod naponom, ~12.4V, znaci da bi i osiguraci koji su gore na akumulatoru trebali biti zdravi.

Link to comment
Share on other sites

Hvala, medjutim, nije izgleda da je do osiguraca. Zapravo osiguraci izgledaju jako dobro, i mali gore, i oni jaci ispod. Nigdje pretjerane oksidacije, niti one plavicaste nekakve bijele naslage. Ima malo bijele patine nekakve po osiguracima, izvan mjesta samog kontakta, ali sve to zapravo izgleda OK. Oprao konektore ipak sa kontakt cleaner sprejem, i lezista osiguraca. Srednji onaj konektor iza akumulatora, sta valjda ide u ECU, koji je isto iza akumulatora onaj neki metalni, sa 3 ulaza, samo srednji ulaz je imao male naznake oksidacije, ali vrlo malo, oprao i to sa kontakt cleaner sprajem.

Danas rastavio, sutra cu sastaviti. i ako nece bit promjene, dat odslepat do mehanicara.

Inace Francuzi su to stvarno rijesili, da ostanes bez rijeci, jos jedan saraf od korpe od akumulatora, onaj zvijezda imbus neki, je izlizan bio, morao ga zabusiti i zacekicat manji unutra, da izvadim van. Sve u svemu, pola dana za pogledat osigurace, vrhunski manjak prakticnog dizajna.:bigl:

Link to comment
Share on other sites

I bogme, upalio. Svasta, nista nisam vidio da je problematicno, dakle cijeli sklop svih osiguraca izvadio, i plocu van iz plastike, pregledao, provjerio da nije koji zgoren, oprao kontakte sa contact cleanerom, osigurace na akumulatoru, skinuo sve, ocistio isto sa contact cleanerom. Vratio nazad akumulator koji je bio 2 dana na smart Einhell punjacu, za svaki slucaj, jer nije ukazivalo nista da je prazan, jer je za kratko otisao na full kad sam spojio na punjac prvi put.

Stisnuo start, i upalio ko mina, bolestan sam bio sa nekakvom uho/grlo/nos/oci/glava upalom, pa me neugodno iznenadilo da nije htio palit, jer sam bas isao po lijekove kad je zakazao. No dobro, evo ozdravio ja polako, a bogme i Megane. Francuska drama, ali sa happy endom, Renault classic valjda. 🙃

Malo me brine sto zapravo ne znam sta je tocno bilo, pa da ne odem negdje i da se ne ponovi isto, da nemrem upalit, ali zapravo imam uplacenu pomoc na cesti, ako bude trebalo, pa nek slepaju kod mehanicara direktno i mir.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, zveroboy said:

...oprao kontakte sa contact cleanerom, osigurace na akumulatoru, skinuo sve, ocistio isto sa contact cleanerom. ...

Malo me brine sto zapravo ne znam sta je tocno bilo, ...

Loši kontakti, to je bilo, paziti da su 3 odvodna kanala oborinske vode ispod šoferke stalno prohodna i neće se ponoviti.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Ha longshot je , vidao sam ih puno sa zapunjenim kanalima tim, voda bi cak kod suvozaca curila , i normalno bi palio auto.

al po ovom opisu, mozda je do toga  da drugo ne vidim.

Link to comment
Share on other sites

Kanale ispred prednje sajbe sam ocistio sa sajlom prije zime, jer sam imao unutra bazencic vode, sto sam primjetio tako sto se vozilo pocelo uzasno magliti iznutra, pa sam posumnjao da su kanali zastopani i bili su. Skinuo brisace, skinuo plastike, probao prvo sa slaufom oprat, ona kod suvozaca se otvorila, ali ona kod vozaca nije mogla, pa sam ju prosao sa sajlom koja ima kuglu malu mesing na vrhu i probio zacepljenje. Nakon toga cijele zime vozilo se nije maglilo, tako da je stanje za sada sto se toga tice uredno.

Dvije su odvodne rupe? Nema jos koja u tom prostoru gdje je motor od brisaca?

Link to comment
Share on other sites

Imas odvod iz jedinice klime/ventikatora i tome mozes od dolje pristupit iznad lima koji je iznad auspuha, a malo ispred rucice mjenjaca..

Ako ti je bila barica u kabini onda je to zacepljeno.. 

Link to comment
Share on other sites

mislim da megane 2 ima 3 odvoda, jedan je po sredini i vidi se kratko crijevo u motornom prostoru iza glave motora u firewallu. 

Link to comment
Share on other sites

46 minutes ago, MilosB said:

Imas odvod iz jedinice klime/ventikatora i tome mozes od dolje pristupit iznad lima koji je iznad auspuha, a malo ispred rucice mjenjaca..

Ako ti je bila barica u kabini onda je to zacepljeno.. 

Bazencic vode je bio u prostoru gdje je motor od brisaca, dakle ne u kabini, u kabini se samo jako maglilo zbog te vode koja je bila u tom tunelu izmedju prednje sajbe i motornog prostora.

OK, hvala @MilosB i @frenchkey, potrazit cu i taj treci odvod iduci put kad budem cistio te odvode.

Link to comment
Share on other sites

ma možeš odmah, samo otvori haubu i vidjet ćeš tih 15ak cm crijeva, malo ga prognječi prstima i usput prolijevaj vodu po šajbi i procurit će.

Naravno, ako ga ima, nisam 100% siguran.

Prouči malo ovu rusku stranicu, tamo još ima entuzijasta koji svoje zahvate fotkaju i stave na internet

Google translate если ты не говоришь по русски

https://www.drive2.ru/l/636530647015368835/

 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Magljenje je mnogo vjerojatnije vezano za glavni odvod iz jedinice klime. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.