Jump to content

aleeen

Recommended Posts

tokarit ti se isplati jedino ako ćeš sam odradit montažu i demontažu,a za 550kn ,a i manje imaš nove diskove...

Link to comment
Share on other sites

dali postoji koji razlog PROTIV da uzmem malu fleksericu i brusnu ploču i sva 4 diska sa obje strane malo izbrusim? 

Zato jer postoji velika vjerojatnost da ćeš licnut po kočionoj površini i napravit kratere. Po meni ne diraj ništa, nego malo pobrusi pločice sa strane. Jedno vrijeme će škiripit, a onda će nalegnut.

Edited by mk32003
Link to comment
Share on other sites

dali postoji koji razlog PROTIV da uzmem malu fleksericu i brusnu ploču i sva 4 diska sa obje strane malo izbrusim? kakva je razlika to ili da se skidaju i idu na tokarski (osim uštede, dobio sam ponudu - tokarenje 100kn svaki disk + 150 montaža/demontaža - znači 550 kn za posao koji ja mogu doma obaviti fleksericom i nešto vremena?) nije da se pokušavam praviti pametan ili bilo što drugo, već stvarno da uštedim sebi koju kunu

Ovo je upravo praviti se pametan a ne ustediti..jer ako nisi spretan u ovakvim(i slicnim) radovima postoji otprilike 100% sansa da ces zajebat nesto i morati mjenjati mozda i sve diskove i mozda koju cijev kocnica, manžetu, prst.. jer ti mozda malo brusilica pobjegne pa cviknes kakav senzor abs-a ili nesto vec blizu..prst ili vise njih..

Ja osobno ne tokarim diskove osim u iznimnim slucajevima a nisam ga imao vec vise od 4god a to je ako je kriv.

A ako je u granicama po debljini samo se skine rub na plocicama koliko je potrebno i vozi dok ne pocne strugati ako procjenim da je disk sljedeci put za izmjenu..a 400kn je otprilike 1 NOVI disk.

Edited by laci
Link to comment
Share on other sites

šalu na stranu, disk je 250kn i proizvođač je talijan (mada ne vidim ništa sporno ni da se radi o kinezima, ali ajde dobro...)

što se tiče brušenja diskova fleksericama, ne bi li stvar bila puno lakša kada bi iste kompletno skinuo i brusio ih?

Link to comment
Share on other sites

Sa čim je najbolje oguliti one rukohvate gumene, najbolje je noktima al je naporno, ima neki bolji nacin a da lijepo izgleda?vidio sam nedavno jedan lijepo oguljeni, skoro izgleda kao da tak treba biti.Nije sprejan nikakvim sprejem bio koliko vsam primjetio.

Link to comment
Share on other sites

hidraulicni cilindri od haube-prtljaznika, isti vise uopce ne dizu do kraja, pretpostavljam da je potrebna zamjena istih?

na netu je bilo nekakvo uputstvo i vise ga ne mogu pronaci, kako zamjeniti obje led diode/zaruljice na ploci gdje se nalaze potenciometri? konkretno, lijeva strana je ok, dok skoro osvijetljenja nema na desnoj strani pa to malo smotano izgleda

Link to comment
Share on other sites

Možda ti je otišao samo jedan plinski amortizer, probaj uštedjeti tako da samo jednog zamijeniš. Novi je oko 150kn. Zamjena je jako jednostavna.

Edited by Grunf
Link to comment
Share on other sites

Sa čim je najbolje oguliti one rukohvate gumene, najbolje je noktima al je naporno, ima neki bolji nacin a da lijepo izgleda?vidio sam nedavno jedan lijepo oguljeni, skoro izgleda kao da tak treba biti.Nije sprejan nikakvim sprejem bio koliko vsam primjetio.

Neki dan je kolega gulio s cilit bangom i jako dobro je išlo ,na fiat forumu preporučaju smac :D

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/34800-fiat-stilo-lepljiv-enterijer/&page=8

 

A što se tiće amortizera, ja imam zamjenske na meganeu 1 već 3 godine, a na svom megane 2 ,1 godinu i rade još uvijek dobro kao prvog dana, tj. moraš paziti da te prtljažnik ne odalami po faci :D ,a cijene smješno niske pa je jednostavnije odmah uzeti oba  https://www.silux.hr/proizvodi/karoserija?car=361503

 

Link to comment
Share on other sites

Sa čim je najbolje oguliti one rukohvate gumene, najbolje je noktima al je naporno, ima neki bolji nacin a da lijepo izgleda?vidio sam nedavno jedan lijepo oguljeni, skoro izgleda kao da tak treba biti.Nije sprejan nikakvim sprejem bio koliko vsam primjetio.

Ima za kupit sprej šta skida onu smolu od borova i sa njime ide dobro. Osobno sam sa uljem za kočnice to skidao.

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Grunf - kako se skidaju ti plinski amortizeri? Skuzio sam da kad je toplije vrijeme, puno bolje "funkcioniraju" nego kad  hladnije, ali to je normalno, jel tako :p 

jos jedanput da priupitam, di se nalazi filter goriva? volio bi ga sam zamjeniti!

Link to comment
Share on other sites

Grunf - kako se skidaju ti plinski amortizeri? Skuzio sam da kad je toplije vrijeme, puno bolje "funkcioniraju" nego kad  hladnije, ali to je normalno, jel tako :p 

jos jedanput da priupitam, di se nalazi filter goriva? volio bi ga sam zamjeniti!

f goriva je iza-ispod desnog fara a dolazise do njega kroz onaj otvor kod kotaca desnog. Vrlo je ugodno i pristupacno smjesten oa ako nisi bas spretan daj nekom drugom da ti to napravi i nece ti biti zao.

Amortizere zadnje haube.mozes sam bez problema aamo ti treba tanka kacavida

Link to comment
Share on other sites

Gdje je na mom meganeu 1.4 16v filter benzina. Tu naprijed ga nema. Mozda kod zadnjeg kotaca, lijevog, desnog?

Link to comment
Share on other sites

na mom RS-u je ispred zadnjeg lijevog kotaća ,kad pogledaš ispod auta se odmah vidi cilindrićna stvarčica s 2 crijeva...

Link to comment
Share on other sites

jučer sam napokon zamjenio podrapane zvučnike (prednje) drugima od 130mm, malo zezanja, ali ništa naročito posebno komplicirano, a sada koliko čujem - čak su i zadnji podrapani, kako se dokopati istih? volio bi ih razmontirati, odnosno samo odspojiti, jer mi nisu potrebni, a još manje ovako kad "stružu"? gledao sam plastiku na stražnjim vratima, nigdje nikakvih šarafa ni plastika koje bi mogao odvojiti!

 hvala!

Link to comment
Share on other sites

Preko radia ih ubij. Fader podesi full na front. Lakse nego vrata rastavit.

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

nekome možda pomogne: ako želite "ubiti" stražnje zvučnike u svom megane II bez da rastavljate vrata, dovoljno je samo Torxom odšarafiti rukohvat, izvaditi plastični dio van i već tu se vidi konektor/jack spojen u zvučnik, sa ravnim šrafcigerom pritisnuti konektor i izvući van, to je to, vrlo lako :)

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.