Jump to content

aleeen

Recommended Posts

Ili na spoju vrata s šasijom otkačiti konektor :zubo:

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Glavno je da pronađemo rješenje ;)

imam DVA trenutno meni dosta važna pitanja:

1) kako se mijenja filter ulja? odnosno, na koji način/strane mu pristupiti? na dizalicu pa "od dolje" ili se može i "od gore" (smeta jedna ili dvije cijevi, mislim, ali dalo bi se i tako) - od svih manuala koje sam gledao na netu, uglavnom ljudi kod kuće mijenjaju od gore... znači uzmem šmirg papir veličine dlana, stavim u dlan i odšarafim filter? to je to?

 

2) drugo pitanje - opet vezano za brušenje diskova, koliko je lagano razmontirati kliješta/čeljusti sa paknama i disk sa vozila? kako ne bi ništa zeznuo, planiram kompletno poskidati sve, i sa malom fleksericom i brusnom pločom (onom papirnatom) lijepo obraditi sva četiri diska, mislim da bi to trebalo biti sasvim OK solucija.

Link to comment
Share on other sites

Ne drkaj po diskovima sa brusilicom!

Nismo to gradivo vec usvojili??

Skini gornje-donje rubove na plocicama i tako montiraj i na sljedecoj izmjeni plocica mjenjas i diskove i gotovo.

Filter ako je neki konj stisnuo zadnji put nece skinuti tako da ga pogladis sa smirg papirom.

Link to comment
Share on other sites

Filter uvijek skidati odozgo na 1.5 dCi. Ako ne ide rukom, mozes namotati par puta podesan konopac oko filtera i zategnuti, i onda povlaciti za jedan kraj. Ispod filtera staviti komad krpe ili slicno, da ulje ne curi po senzoru i crijevima.

Link to comment
Share on other sites

a da dizel je..

inače postoje alati za filter, koristim ih od kad znam za sebe.. ima par verzija, ja koristim ovu sa kao gurtnom, ak je pretegnuto, između stavim šmirgl papir..

 

UNIOR-Kljuc-Za-Skidanje-Filtera-Ulja_slika_O_40202737.jpg

Link to comment
Share on other sites

Nema mjesta za takvu napravu kod 1.5 dCi, filter stoji ukoso i nema ga se odakle naspanovati. Ili pravi alat za filter, ili konopac oko vrata. Ja sam davno investirao u alat za skidanje metalnog filtera, originalni. Odvijem filter cak i kad ga konj u ovlastenom servisu stegne tim alatom i ne podmaze gumicu cistim uljem prije sarafljenja.

Link to comment
Share on other sites

kakav je to originalni?

ovaj lik koristi klasičan metalni ključ..

 

Edited by ivan.martinko
Link to comment
Share on other sites

Ovo je ok za stojadina ili punta keca ili ostala vozila di je filter jako pristupacan..

Ima kao gedora na kriket, ima "troprsti" na skupljanje..

Link to comment
Share on other sites

Ok, moze ako se poskidaju ova crijeva s pumpe goriva i ostalo sto je skinuo. A pravi alat je ovakav:

s-l225.jpg

76 mm

Link to comment
Share on other sites

Zato sam zavolio renault. Da mogu kupiti jos alata za 3000 kn da ga mogu odrzavati ;-)

Link to comment
Share on other sites

Ovaj alat je jeftin. Ja sam kupio verziju koja moze prezivjeti nuklearni napad, ima jos puno jeftinijih verzija, ali nisam sigiran koliko traju, ova je bas heavy duty, i teska je, moze se vola ubiti s njom.

Link to comment
Share on other sites

2) drugo pitanje - opet vezano za brušenje diskova, koliko je lagano razmontirati kliješta/čeljusti sa paknama i disk sa vozila? kako ne bi ništa zeznuo, planiram kompletno poskidati sve, i sa malom fleksericom i brusnom pločom (onom papirnatom) lijepo obraditi sva četiri diska, mislim da bi to trebalo biti sasvim OK solucija.

Yeah [emoji48]

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ne vidim ništa sporno u videu? čovjek je odradio super posao, za 0 kuna

znači filter ulja skidam od gore - baš danas gledao, smetaju dvije cijevi, njih je potrebno razmontirati za promjenu filtera?

Link to comment
Share on other sites

ne vidim ništa sporno u videu? čovjek je odradio super posao, za 0 kuna

znači filter ulja skidam od gore - baš danas gledao, smetaju dvije cijevi, njih je potrebno razmontirati za promjenu filtera?

Meni je malo sporno što je sam priznao da je idiot. Jer je montirao pločicu naopačke. 

Link to comment
Share on other sites

aha, nisam gledao sa zvukom i napreskokce, mislio sam da je obavio posao :D

Link to comment
Share on other sites

I moze komotno ocekivat da ce pocet trest. Namontirao je nazad diskove na hrdu koju nije ocistio. To prilozeno iz videa se zove fuserski posao.

Link to comment
Share on other sites

Ahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahaha hahahahahahahahahahahahahahaha hahahahahaha hahahahahahaha hahahahah aaaaaaaaaaaaahahahahahahahahaha:aua: tip je totalni idiot ili se samo zajebava s ovima sto puse ta sranja i nakon snimke je stavio nove diskove i plocice..bar se nadam.

Ugl ovo se ne radi niposto!! Disk ima neku svoji min mjeru i ako ima puno zuba se izmjeri i ako je za baciti se baci.

Ne radite ovo kod kuce. Ovo je kao kad u crtanom skoci sa 20metara na glavu u casu vode.

Link to comment
Share on other sites

Ovo je ok za stojadina ili punta keca ili ostala vozila di je filter jako pristupacan..

Ima kao gedora na kriket, ima "troprsti" na skupljanje..

ja na mom time bez problema odradim :) mislim ovim s videa :D kupio u lidlu za 15kn :D 

Link to comment
Share on other sites

ja na mom time bez problema odradim :) mislim ovim s videa :D kupio u lidlu za 15kn :D 

istina, ovakav ključ imaš i na benzinskoj za kupiti..

Link to comment
Share on other sites

1) koliko litara ulja ide u motor 1.5dci?

2) koliko litara ulja ide u mjenjač?

3) koliko antifriza a koliko dest. vode ide u ekspanzionu posudu?

4) jesam zaboravio još neku tečnost koja se mijenja i treba da se kontrolira redovito (osim ulja za kočnice/kuplung)?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Skineš AutoDatu i sve ti piše

 

Capture.thumb.JPG.0fc7285211a55de083c405a9c9c180bc.JPG

Daj na pm link i na kojem os-u ti je?

Poslano sa mog V3 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

da, i meni bi to trebalo, hvala i na odgovoru usput

 

 a što se tiče pitanja dalje - tapiserija na krovu mi se počela odvajati, ona spužva ispod svako toliko kroz rubove se trusi, a ja sam pribadačama, iglicama sa malom bijelom staklenom glavicom ponabijao unutra par komada (puno) njih da to ne visi, a koliko sam čitao po forumi, ljudi tapiseri uzimaju po 400kn za taj posao i živa je zezancija skinuti taj krov, nikako ga izvući, pogotovo na sedanu, pa se trusi svugdje ta stara spužva, itd... jedino sam mislio zaheftati onom klamericom

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.