Jump to content

aleeen

Recommended Posts

dali ima kakve logike ovo moje razmišljanje?

kako mi se bliži servisni interval za ulje - 15 000km (imam još 1000 i nešto za voziti) skužio sam da auto počne trošiti ulje, dakle, 1000 km do servisnog intervala izmjene ulja - na šipci fali jedno od oka 1 cm do maximuma, kao da kada se počne približavati taj servisni interval počne ga trošiti? moguće ili pričam gluposti?

Link to comment
Share on other sites

To ne da je moguce nego je potpuno točno. Ulje se razbije i svi njegovi aditivi oslabe. Oni koji rade sa novim autima servis na 30.000 km u pravilu do 12-13k km ne nadoljevaju. Poslije toga pocne i do 30.000 uglavnom potroše od 5-8 L ulja. Računice nema nikakve osim štete za motor, a tako rade leasing kuće

Link to comment
Share on other sites

uspio sam i ovo rasturiti

pošto sam jako u banani kad tako nešto zajebem, onda bi želio vrijeme vratiti unazad i da nisam bio barem tako grub/na hladan motor išao skidati i vući to, a meni takve stvari jako smetaju, možda i nisu big deal na stroju starom 10 godina, ali... imate kakvih ideja kako to srihtat? gledao sam ljepila kao super atak koja podnose vrućinu i dobro ljepe plastiku, drže do 120'C? ili sam mislio dva šarafa od 4-5cm sa šajbama provući kroz to, na drugu stranu matica i to je to, eto - možda se čini kao glupost, ali jako sam pedantan i volim da mi je u autu sve tip top, bez greškice

DSC_0132.JPG

Link to comment
Share on other sites

je, plastika je, ali na povišenoj temperaturi (to je ona zaštitna/poklopac na motoru)

Link to comment
Share on other sites

Ubacio sam dvije slike i molim cijenjene kolege sa foruma za mišljenje. Pošto nemam previše novaca, a ovlašteni servis je enormno skup, odlučio sam ubuduće auto servisirati, što bi se reklo "na svoju ruku".

 Prva slika koju sam dodao je veliki servis kojeg je prijašnji vlasnik odradio u 7. mjesecu prošle godine. Tada je auto imao oko 212 000 km.

Ja sam sljedeći servis napravio ove godine, nakon nekog vremena otkako sam ga kupio, cca. u 5. mjesecu i napravio što se vidi na drugoj slici, mislim da je tada imao 228 000 km.

Sada će auto skoro 250 000, točnije 245 000 i po board compu, stoji do servisa još 5000 km, a ulje već lagano troši, znači spreman je za zamjenu.

Ono što sam ja u ovom servisnom intervalu odlučio i moram promjeniti su sljedeće stvari, a poštivajući sva pravila: ULJE, FILTER ULJA te FILTER GORIVA (prema servisnom intervalu mijenja se svakih 40 000 km i to je meni sada taman to vrijeme!) i to je zaista to. (Filter motora i filter kabine su promijenjeni već ove godine, kao i brisači, itd... mijenjao sam set kvačila tako da je i nova kočiona tekućina unutra, itd.). Koliko vidim, na velikom servisu je izmjenjen i antifriz, ali nigdje ne vidim na papiru da je mijenjano ulje u mijenjaču?

Zašto to nije urađeno?

I dali, kada mi je ovaj skidao mijenjač za promjeniti set kvačila, postoji šansa da mi je ulio novo ulje ili je vratio staro?

1.JPG

2.JPG

Link to comment
Share on other sites

pa gdje ti je račun od zamjene kuplunga?

a jasno da je mogao staviti staro ulje, ali ak je ovaj isti to radio, vrlo je fino specificirao, tak da sumnjam  jer se ne isplati štediti na ulju..

ako nisi ziher ispusti ulje  stavi novo. a ovo zamjena ulja u mašini na 30-40000 to zaboravi jer budeš uskoro i ti mijenjao uljne karike. 15-20000km max!!!

Link to comment
Share on other sites

Kakvih 40tkm, na 40tkm mjenjaj samo filter goriva. 15tkm najvise sa istim uljem. I otidi nekome na dijagnostiku da ti promjeni interval zamjene ulja, neka stavi na 10tkm ili 15tkm. Znaci filter ulja, ulje i filter zraka svakih 10-15tkm, i filter goriva(posto nije jeftin) svakih 40tkm.

Link to comment
Share on other sites

Filter zraka mijenjam prema izgledu i zaprašenosti, prljavosti, kvalitetni može puno više od 15 tkm

Link to comment
Share on other sites

nema računa od zamjene kuplunga, rađeno je na crnjaka, a svi ovi računi su iz ovlaštenog servisa, a kako mi javlja jer sam ga pitao, kada je mijenjao set promjenio je i ulje u mjenjaču (to se inače i radi, takav je standard/procedura?) i kočionu/kuplung tekućinu, ako je za vjerovati, onda potrebe za mijenjanjem nema, možda eventualno samo kontrola?

nisam mislio mijenjati ulje nakon 40 000 km, već mi na red dolaze: ULJE i FILTER ULJA - približavam se 15 000km sa istim te 40 000km - slijedi mi i FILTER GORIVA (sve po knjižici - ovaj filter je mijenjan prije točno 40 000km), a pošto su servisi u ovlaštenom jako skupi, materijal ću sam sigurno kupiti, a posao odraditi neko od kuće, ili možda i to sam, sve ovisi, tako da ovaj servis prolazim sa minimalno stvari, sljedeći ćemo viditi, kako bude išlo prema servisnoj (koliko vidim na velikom servisu samo su kontrolirali ulje u mjenjaču jer na onom listiću mi piše "KON", čudi me da nisu i to odmah promjenili)

ono što me dalje muči je sam filter goriva, kako sam zvao trgovine autodijelova, svi su me pitali dali je za senzorom/osjetnikom za vodu ili bez? kako da to saznam? objašnjavali su mi da je na tom filteru, ako postoji senzor, čak i jefitniji, i to je samo jedna rupa di se senzor ugura unutra te da javlja kada ima vode da bi se trebalo zamjeniti - nikad čuo da postoji takva opcija? iz prostora motora s gornje strane se i vidi nešto malo filter goriva, nisam siguran dali se tako može skužiti o kojem je točno riječ?

toliko za sada od mene, i hvala svima!

Link to comment
Share on other sites

sudeći po gornjoj slici di je promijenjen, ovo je njegov originalni broj "7701067123" - i ispada mi po kupi-ulje.hr da je to verzija sa senzorom za vodu?

Link to comment
Share on other sites

Filter zraka mijenjam prema izgledu i zaprašenosti, prljavosti, kvalitetni može puno više od 15 tkm

ovisno o putevima gdje se voziš, ako ima makadama ili neasfaltirane ceste, puno prije se zaštopa..

Link to comment
Share on other sites

vidim po papirima iz ovlaštenog da svaki put mijenjanju stavku "brtva motora", to je dio koji košta nekih 14-ak kuna: https://www.google.hr/search?sourceid=chrome-psyapi2&ion=1&espv=2&ie=UTF-8&q=110265505r&oq=110265505r&aqs=chrome..69i57.4598j0j4 - koliko kužim to je kao neki mali gumeni dihtung, o čemu je riječ i di to stoji te zašto mi to mijenjaju svaki put?

Link to comment
Share on other sites

vidim po papirima iz ovlaštenog da svaki put mijenjanju stavku "brtva motora", to je dio koji košta nekih 14-ak kuna: https://www.google.hr/search?sourceid=chrome-psyapi2&ion=1&espv=2&ie=UTF-8&q=110265505r&oq=110265505r&aqs=chrome..69i57.4598j0j4 - koliko kužim to je kao neki mali gumeni dihtung, o čemu je riječ i di to stoji te zašto mi to mijenjaju svaki put?

Stavlja se na cep od kartera. Preduhitrio si me :p

 

djordjep80 Preduhitrio si me :p

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

Meni samo nije jasno prema kojim tehničkim manualima su ovi iz ovlaštenog Renaultovog servisa zaključili da u Renault Megane II 1.5 dCi ide Elf Glacelf Classic Antifriz? Ili to oni onako kako imaju na lageru?

Link to comment
Share on other sites

šta nije to od TOTAL-a? baš googlam da kupim jedno pakovanje za svaki slučaj

Link to comment
Share on other sites

Da, guma je po unutarnjem obodu. Motori koji nemaju alu karter imaju mesingane brtve

Papatalk

Link to comment
Share on other sites

Meni samo nije jasno prema kojim tehničkim manualima su ovi iz ovlaštenog Renaultovog servisa zaključili da u Renault Megane II 1.5 dCi ide Elf Glacelf Classic Antifriz? Ili to oni onako kako imaju na lageru?

Niko im odozgo ne pravi problem zbog toga, a originalni ne mogu dobiti tako jeftino. Da im neko trazi Type D, narucili bi. Ovako, ide sta je jeftino i dostupno.

Link to comment
Share on other sites

I ja tipujem da je cijena u pitanju , jer dok je sipan 10W40 , znači da je u ukupnom zbiru cijena bila na prvom mijestu.

Type D je u BIH koštao koliko se sječam oko 16KM a u HR bi trebao biti i skuplji zbog većeg PDV-a a ovaj je po fakturi dosta jeftiniji.

Link to comment
Share on other sites

Ne nuzno. 

Aluminijski je sa gumenom brtvom.

Da, guma je po unutarnjem obodu. Motori koji nemaju alu karter imaju mesingane brtve

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.