Jump to content

aleeen

Recommended Posts

Duge brzine znači da ideš npr 130km/h u 5-oj sa 2300 okretaja. Kod kratkih bi bilo na 130 km/h npr 3800 okretaja

Link to comment
Share on other sites

vidio sam par tema vezanih uz varijabilnu remenicu i selenoid ali nisam našao odgovore...koji dio je ustvari problematičan od ta dva...otkad je pala temperatura čujem te ventile pri paljenju i kasnije se stvar sredi...još ne crkava i ne čuje se ko dizel osim pri paljenju....stvar je daleko glasnija kad auto visi na guzicu neko vrijeme... dal može bit samo ulje problem koje ima nešto preko 10000 i čeka zamjenu... ako neko ima kakve informacije, iskustva, diy popravke ili barem savjet u kojem smjeru krenuti to bi bilo super...samo mi nemojte reć da nema pomoći da moram mijenjt nešto za 200€ :D

Link to comment
Share on other sites

vidio sam par tema vezanih uz varijabilnu remenicu i selenoid ali nisam našao odgovore...koji dio je ustvari problematičan od ta dva...otkad je pala temperatura čujem te ventile pri paljenju i kasnije se stvar sredi...još ne crkava i ne čuje se ko dizel osim pri paljenju....stvar je daleko glasnija kad auto visi na guzicu neko vrijeme... dal može bit samo ulje problem koje ima nešto preko 10000 i čeka zamjenu... ako neko ima kakve informacije, iskustva, diy popravke ili barem savjet u kojem smjeru krenuti to bi bilo super...samo mi nemojte reć da nema pomoći da moram mijenjt nešto za 200€ :D

Za pocetak promjeni ulje u motoru, svejedno je vec za zamjenu. 

Link to comment
Share on other sites

vidio sam par tema vezanih uz varijabilnu remenicu i selenoid ali nisam našao odgovore...koji dio je ustvari problematičan od ta dva...otkad je pala temperatura čujem te ventile pri paljenju i kasnije se stvar sredi...još ne crkava i ne čuje se ko dizel osim pri paljenju....stvar je daleko glasnija kad auto visi na guzicu neko vrijeme... dal može bit samo ulje problem koje ima nešto preko 10000 i čeka zamjenu... ako neko ima kakve informacije, iskustva, diy popravke ili barem savjet u kojem smjeru krenuti to bi bilo super...samo mi nemojte reć da nema pomoći da moram mijenjt nešto za 200€ :D

Više problema radi sama remenica, ali ima i slučajeva kada solenoid radi trošenja ne zaustavi ulje da ističe iz njega, pa onda prolupa lagano i na kraju više se neće otvarati dovoljno (ili uopće) kad mu daš struje.

Link to comment
Share on other sites

volio bi na (siguran) način isprobati i osjetiti kako izgleda ABS? kako da to napravim na najsigurniji mogući način, a da i pritom ne derem nove zimske gume?

Link to comment
Share on other sites

nikako :D ili nadji neku sklisku podlogu tipa garaze u trgovackim centrima kad je kisa.

Link to comment
Share on other sites

Solenoid tako da ga testiraš izvan auta, a remenicu pregledaš ima li oštećenja (rastavit je). Ako sve radi kako treba, mjenjaj ulje 1. godišnje ili 15 000km i to je to.

volio bi na (siguran) način isprobati i osjetiti kako izgleda ABS? kako da to napravim na najsigurniji mogući način, a da i pritom ne derem nove zimske gume?

Barem ovih dana nije bilo teško naći sklisku podlogu. Nađi glatki asfalt (ili na nekoj zebri kad si sam) i stisni kočnicu. Kad počne podrhtavati kočnica, ABS radi. Ne smije te zanositi u stranu i trebaš moći skrenuti sa volanom.

Edited by Vuco
Link to comment
Share on other sites

meni se na autoputu sa 150km na sat pri naglom kočenju cijeli auto stresao, ali zanjelo me nije nigdje..

Link to comment
Share on other sites

volio bi na (siguran) način isprobati i osjetiti kako izgleda ABS? kako da to napravim na najsigurniji mogući način, a da i pritom ne derem nove zimske gume?

Pricekaj da padne snijeg :fucka:

Link to comment
Share on other sites

Ja sam batalio 5w40 i otiso na 10w40 nakon zamjene varijabilne.

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

I razlog prelaska na viskoznije ulje na hladno di je i inace viskoznije neg dok je toplo je potpomoglo cemu? Nekuzim razlog.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ima koja razlika sad kad je 10w40 unutra ? 

Ja se još dvoumim oko 5w40 i 10w40 ali jedino šta znam da bude ELF 

i da auto ima 205000Km.

Link to comment
Share on other sites

ima koja razlika sad kad je 10w40 unutra ? 

Ja se još dvoumim oko 5w40 i 10w40 ali jedino šta znam da bude ELF 

i da auto ima 205000Km.

i mene zanima odgovor na ovo pitanje, sjećam se davno u autoškoli kada nam je predavač govorio da po ljeti točimo 10w40 u auto, a zimi naravno 5w40 (ne mislim na doslovno točenje, već izmjene), jer naravno kada je ljeto - toplo vrijeme vani, stavljati gušće ulje, a kada je zima vani, rjeđe ulje da se brze zagrije, potjera kroz cijevi, itd. itd.

 

2) još jedno pitanje - http://s1077.photobucket.com/user/renpartsltd/media/Air Con/Megane II PH1 Center Vents 1_zpsbehexw8x.jpg.html - kako se uopće naziva ovo? :D i potpitanje vezano za to - moj megane II sedan ima i takve "puhače" otraga, koji bi na neki način trebali puhati u zadnji vjetrobran, ali ne puše ništa kada uključim ventilator, pretpostavljam da je to fejk, samo dekorativno? morao sam ovo pitati :D kao da izgleda ljepše, viša klasa? vidio sam na nekom starom mercedesu isto to

Edited by aleeen
Link to comment
Share on other sites

čemu puhati u zadnju šajbu? Grijač šajbe ako je sledilo odradi svoje, a za magljenje tu je klima

Link to comment
Share on other sites

i mene zanima odgovor na ovo pitanje, sjećam se davno u autoškoli kada nam je predavač govorio da po ljeti točimo 10w40 u auto, a zimi naravno 5w40 (ne mislim na doslovno točenje, već izmjene), jer naravno kada je ljeto - toplo vrijeme vani, stavljati gušće ulje, a kada je zima vani, rjeđe ulje da se brze zagrije, potjera kroz cijevi, itd. itd.

 

2) još jedno pitanje - http://s1077.photobucket.com/user/renpartsltd/media/Air Con/Megane II PH1 Center Vents 1_zpsbehexw8x.jpg.html - kako se uopće naziva ovo? :D i potpitanje vezano za to - moj megane II sedan ima i takve "puhače" otraga, koji bi na neki način trebali puhati u zadnji vjetrobran, ali ne puše ništa kada uključim ventilator, pretpostavljam da je to fejk, samo dekorativno? morao sam ovo pitati :D kao da izgleda ljepše, viša klasa? vidio sam na nekom starom mercedesu isto to

to sto su vas ucili nema apsolutno nikakve veze s razumom a jos manje s znanjem..

ulje na hladno je kako god, viskoznije (gusce) nego na toplo, a na toplo je svejedno dal je zima ili ljeto, radna temp ulja je vise manje ista, a i 10W40 i 5W40 se ponasaju slicno a po pitanju viskoznosti jednako na radnoj temperaturi...

Link to comment
Share on other sites

znači najbolje stavljati ulje koje je propisano, makar u knjižici piše da je dobro i 5w40 i 10w40 ali u ovlaštenom servisu stavljaju samo 5w40. 

Ako stavim 5w40 ELF ne mogu pogriješiti ?

Link to comment
Share on other sites

u mom manualu piše ako su uobičajene temperature zimi do -20 onda 10W40, ako su do -25 onda 5W40.

pa sad ti misli jel je il nije točno.

Link to comment
Share on other sites

U manualu je bilo pisao i interval izmjene od 30oookm, sad ti misli jel to tocno ili ne :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

primjerice u AC Kos (varaždin) ovlašteni renaultov servis komp im izbacuje samo 5w40 za megane 2 1.6 16V 

Sad ga ti znaj kome vjerovati i kaj napraviti... 

Link to comment
Share on other sites

čemu puhati u zadnju šajbu? Grijač šajbe ako je sledilo odradi svoje, a za magljenje tu je klima

OK, slažem se, ali čemu dovraga onda ovo služi: http://imgur.com/a/BhUwZ ?

Link to comment
Share on other sites

Grijanje prostora, tj da se prostor ne hladi od hladnih stakala. Valjda...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.