Jump to content

aleeen

Recommended Posts

ima neki filter, ja i frend smo to tad zvali katalizator, on je prešo 120000 km s njim i prodo ga kumu ovaj ga još vozi.  i uvijek smo stavljali 5W40.. nije to ovaj supermoderni DPF, to je norma euro IV ili čak III ak je 2002 ko njegov.. doduše njegov je bio 1.5 dci sa 85ks tak nešto..

pa miloš sam si napisao da 24 mjeseca vrijedi za autoput, kaj za grad ne, ma ulje je isto nakon 24 mjeseca i 9000km ili 15000km.. može čovjek vozit nemoj ga plašit.. 

i ne treba mu neko ultra ulje. 5W40 i amen.

Link to comment
Share on other sites

slazem se da je 5W40 dosta, ak ima samo iza turba to je obicni katalizator, dpf ide nakon njega u posebnom loncu na meganu i nalazi se ispod rucice mjenjaca tocno na autu. znaci ak je tu cijev netreba mu nepotrebno skuplje ulje za DPF filtar. 

Link to comment
Share on other sites

Moj je letnik 2006 i prilicno sam siguran da ima DPF, EURO IV je motor .. par mehanicara mi je tak potvrdilo iako ga nitko nije fizicki vidio

tak da mislim da bi i njegov mogao imati, a ako ga ima, ja se nebi zahebavao sa prelazenjem 12mj/15 000km..

I ja bih stavio 5w30 (kao sto je i stavljano u moga), stvarno bi bilo apsurdno stediti 50kn na ulju u nabavnoj cijeni (ak ej u mall.hr 5w30 235kuna a 5w40 190 ..

Link to comment
Share on other sites

sagnes se ispod auta, ako na dijelu ispod rucice mjenjaca nemas lonac, nemas ni dpf.. ili ako ne trazi regeneraciju. kolko ja znam tek 96kW 1.9dci ima dpf.

Link to comment
Share on other sites

moj je 96kw i euro4, 88kw su bili eur3 i nisu imali dpf nikad.

Sto ne znaci da svi 96kw imaju dpf. Ne znam koji motor on ima.

Sagnem se pa javim rezultate :hey:

Link to comment
Share on other sites

Da u Rijeci ima mnogo uzbrdica i jači gas treba dosta često.No medutim nikada se ne iživljavam na autu nego vozim što je umjerenije moguće.Auto je 2007 g i ima dpf.Sutra cu slikati ispod haube motor pa tamo je nacrtan znak za dpf.Medutim sva sreca nemam nikakvih problema sto se tice toga čuda za ekologiju,to je najveca glupost sto su mogli izmislit.

Motor je 1.9 96 kw.

slazem se da je 5W40 dosta, ak ima samo iza turba to je obicni katalizator, dpf ide nakon njega u posebnom loncu na meganu i nalazi se ispod rucice mjenjaca tocno na autu. znaci ak je tu cijev netreba mu nepotrebno skuplje ulje za DPF filtar. 

Rekao mi je mehanicar da je ispod nekakav deblji dio te ispusne cijevi ili cega vec i da je to dpf.

Link to comment
Share on other sites

sagnes se ispod auta, ako na dijelu ispod rucice mjenjaca nemas lonac, nemas ni dpf.. ili ako ne trazi regeneraciju. kolko ja znam tek 96kW 1.9dci ima dpf.

Nikad me auto nije trazio regeneraciju ,nemam pojma kako bi to trebalo izgledati.Sutra poslikam pa vam pokazem.

Link to comment
Share on other sites

Da onda imas :)

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Poceo mi se rositi zadnji lijevi far, valjda ne dihta dobro, a desni je dobar. Ne znam sta da radim, da uzmem neki novi/polovni ili ima jos nade za ovog?7229ad027b8b147a1b89e1bf10764621.jpg

Link to comment
Share on other sites

Stražnje lampe ne brtve kao prednje.Isuši unutarnjost pa će se i one posušiti.

Link to comment
Share on other sites

meni na scenicu puštalo na spoju prozirnog i crvenog dijela. Premazao spoj cianofixom lagano izvana, obrisao višak i više ne magli

Link to comment
Share on other sites

A jel se far moze otvoriti nekako ili rastaviti da se dode do tog dijela? Taj cianofix je nekakvo ljepilo ili?

Link to comment
Share on other sites

A jel se far moze otvoriti nekako ili rastaviti da se dode do tog dijela? Taj cianofix je nekakvo ljepilo ili?

Super ljepilo vulgaris.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

kaj se nece "zamaglit" far iznutra zbog isparavanja ljepila? 

ja sam tak sje.... jedan stari mobitel... jbg, bilo je prije CSI-a dok nisam znal da Horatio tak trazi otiske...

Link to comment
Share on other sites

A cuj, nista se nije zamaglilo, samo je izvana taj gotovo nevidljiv spoj premazan.

Prije toga probao sam sve drugo ocistiti, onaj spuzvasti dihtung izmedu fara i sasije itd, medutim i dalje je ulazila vlaga. Na kraju izvadio clustet s zaruljama i nalio pola fara vode dok nizam skuzio di kaplje. Fenom kasnije osusio far

Šlapatalk

Link to comment
Share on other sites

kad malo bolje razmislim mozda i nebu problema jer stavljas ljepilo izvana... ovo kad mi se zamaglilo sam staklo od displaya zakeljio natrag na kuciste moba, daklem nije imalo kam isparit osim u taj prostorcic izmedju displaya i stakla kucista... 

probaj pa javi ;) 

Link to comment
Share on other sites

ugradio neke kineske parking senzore da budem precizniji onu elektromagnetsku traku, po shemi kaže samo spoji  na lampu od rikverca ali na meganeu izgleda to nije samo tako...jer sad me zeza žmigavac na toj strani...odnosno povlači struju s te žarulje pa svijetli naizmjence žmigavac i pozicija/kočnica....dal je neko spajao nešto slično i kako je to rješio...možda sam ja krivo spojio mada sam samo pratio shemu koju skuži i ivica u trećem osnovne

Link to comment
Share on other sites

Jel ima to svoju masu il se kaci negdje na karoseriju ? Ovi simptomi su kod loseg kontakta mase..

Link to comment
Share on other sites

A jel se far moze otvoriti nekako ili rastaviti da se dode do tog dijela? Taj cianofix je nekakvo ljepilo ili?

Možeš izbušiti rupicu 1-2mm na najdonjoj točci fara, onaj crni dio koji ide do karoserije.
Link to comment
Share on other sites

Cuo sam da bi samo busenje te rupice bilo dovoljno da se far prestane rositi, jer onda ima kam odlaziti ta voda koja se skupi, tj nebi se ni skupila tad?

Link to comment
Share on other sites

ugradio neke kineske parking senzore da budem precizniji onu elektromagnetsku traku, po shemi kaže samo spoji  na lampu od rikverca ali na meganeu izgleda to nije samo tako...jer sad me zeza žmigavac na toj strani...odnosno povlači struju s te žarulje pa svijetli naizmjence žmigavac i pozicija/kočnica....dal je neko spajao nešto slično i kako je to rješio...možda sam ja krivo spojio mada sam samo pratio shemu koju skuži i ivica u trećem osnovne

Nisi odabrao pravu žicu za masu.

Btw, ti traka senzori nisu nešto precizni pa im ne vjeruj u potpunosti

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Jel ima to svoju masu il se kaci negdje na karoseriju ? Ovi simptomi su kod loseg kontakta mase..

pa ja stavio na žice ko što je bilo nacrtano u shemi, dvije žice crna i bijela idu prema žarulji i spojio na njih...dakle sam senzor radi normalno ali u vožnji kad on uopće ne radi daš žmigavac i svijetli naizmjence pozicija i žmigavac...a kad stisneš kočnicu uopće žmigavac uopće ne svijedli nego žmiga samo pozicija i to onako brzo ko kad rikne žarulja

 

Nisi odabrao pravu žicu za masu.

Btw, ti traka senzori nisu nešto precizni pa im ne vjeruj u potpunosti

a znam da nisu...al stoji doma već dvije godine a ja izgleda nisam više koncentriran ko nekad pa mi treba pomoć :D

mogu spojit masu direktno negdje na šasiju?

 

Link to comment
Share on other sites

super hvala...to smo rješili

sada dalje...moram kupiti set kvačila...čitam svašta i ništa i dvoumim se između LUK, Sachs i Aisin. Dal je svejedno što uzet od ovog i gledat na cijenu ili je ipak nešto bolje od drugog. Što je uopće prva ugradnja na mojem autu

i što mi uopće treba. gledam u sloveniji ali nije cijeli set. šta uopće dolazi u setu. korpa, lamela, ležaj i još nešto. Dal netko ima oem brojeve?

 

Link to comment
Share on other sites

ja sam na stari megane 1 uzeo Valeo i evo već 100.000 km bez problema, mekano kao novo. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.