Jump to content

aleeen

Recommended Posts

baš ovo boldano upravo, i to samo u dva navrata kada sam ga gario po autoputu, i bacio grešku INJECTION FAULT + STOP na jednu sekundu, prikočio, spustio brzinu i greška je nestala, mislio sam lagano započeti s filterom goriva jer ionako dolazi na zamjenu

druge otegovne okolnosti su da i nisam pri nekoj lovi, auto puni 13 godina i 300 000 km i bez ove najnovije greške auto traži ulaganje od minimalno 1000€ (veliki i mali servis, nove gume, udubljenje na prtljažniku, sjeban trap, sva četiri diska su pojedena itd. vjerovatno se još nečeg nisam sjetio), situacija je nezgodna, a stariji auto je rupa bez dna

prijatelju isto bilo na cliu 3, jedna dizna bila u pitanju. Dok ne forsira okretaje ne javlja se greška. Stavio drugu diznu, polovnu i sad nema greške

Link to comment
Share on other sites

jel zna netko kak da skinem ovu rešetku sa donje strane prednjeg branika? jučer sam došao sa autoceste sa vožnje od 700km i prednji kraj mi je bio pun mušica, ali kad sam oprao auto sjetio sam se da mi i kiler sigurno pun mušica. i kad sam pogledao, to nikad nije čišćeno.. a auto star 10 godina, to možda donekle otežava hlađenje (nije mi se nikad pregrijavao itd). htio bih ga pošistiti usisavačem ali ne mogu pristupiti zbog te rešetke, jel se da ona nekak skinuti izvana il moram cijeli branik skidati?

ideja mi je pošpricati ivasolom kiler, ostaviti neko vrijeme, isprati mlazom vode, ne pod pritiskom da ne zabijem mušice dublje, neg toliko da isperem ivasol i da sadržaj omekša i odlijepi se od saća, imam Karcherov usisavač koji usisava i vodu pa bi s njim usisao omekšali sadržaj voda plus mušice i ostalo smeće..

 

8f0991ee539f-800x600.jpg

20180428_163244.jpg

20180428_163255.jpg

Link to comment
Share on other sites

samo branik dolje, da bi skinuo tu mrezu mora branik dolje i onda se tek rastavlja. ima puno kopci i...

 

Link to comment
Share on other sites

znači skinut branik pa na pranje kilera, ništa od same mreže, tak sam si i mislio, hvala..

Link to comment
Share on other sites

jel ima netko neku bolju metodu čišćenja saća kilera ali da ne skidam kiler dole, ni ovaj od mašine ni od klime, ali onaj od klime nije ni zaštopan vjerojatno, ovaj veliki je prvi na udaru..

Link to comment
Share on other sites

dimerom naprskati i poslije doobro isprati. 
prvi je od klime, iza njega je hladjenje motora

Link to comment
Share on other sites

Nemam dimer imsm ivasol i jos neka sredstva... mislim da nije to tak tesko otopiti, nije to neka mascoba.

Hmm..Znaci od klime je zastopan...

Bum to ovih dana..

Link to comment
Share on other sites

U potrazi sam za zicama od komandi iza volana, prvo sam mislio da je to ovaj zuti konektor koji ide u oem radio:

16d4de6ead86fb9179a09f906b813c71.jpg

Ali izgleda da nije jer ima samo 5 zica koje idu na njega, a tipki ima 6 znaci treba biti 6 zica... Zanima me za sta je onda taj zuti konektor opce?

Malo sam istrazivao i dosao sam do toga da bi to mogle biti zice koje idu na konektor od displeja od radia i to od broja 16 do 21 kao na slici:

113fee4fd65539ebc424e7d5b8cff10c.jpg

Nasao sam koji pin je za sta na tom konektoru od radio displeja ali je na njemackom kojeg ne znam, a kad prevedem dobim neki cudni prijevod koji nema veze s mozgom:

cf8bff514a2a29ff543555eb74777efb.jpg

Link to comment
Share on other sites

prijatelju isto bilo na cliu 3, jedna dizna bila u pitanju. Dok ne forsira okretaje ne javlja se greška. Stavio drugu diznu, polovnu i sad nema greške

misliš da bi sve ovo moglo biti povezano i sa automatskim dodavanjem gasa? nego, to se rijetko dešava, a kad se desi, baš priliči da oko ceste bude puno pješaka taman, pokupim najveću sramotu na cesti - auto daje sam gas i to zavrti do 3000 okretaja (i prilikom promjene brzine), svi se okreću i gledaju koji to seljak turira... pisao sam o tome par stranica unazad, no nisam došao do nekakvog potencijalnog rješen zašto se to dešava

Link to comment
Share on other sites

U potrazi sam za zicama od komandi iza volana, prvo sam mislio da je to ovaj zuti konektor koji ide u oem radio:

16d4de6ead86fb9179a09f906b813c71.jpg

Ali izgleda da nije jer ima samo 5 zica koje idu na njega, a tipki ima 6 znaci treba biti 6 zica... Zanima me za sta je onda taj zuti konektor opce?

Malo sam istrazivao i dosao sam do toga da bi to mogle biti zice koje idu na konektor od displeja od radia i to od broja 16 do 21 kao na slici:

113fee4fd65539ebc424e7d5b8cff10c.jpg

Nasao sam koji pin je za sta na tom konektoru od radio displeja ali je na njemackom kojeg ne znam, a kad prevedem dobim neki cudni prijevod koji nema veze s mozgom:

cf8bff514a2a29ff543555eb74777efb.jpg

Radi komande su analognog tipa kolko sam ja upoznat. Tj svaka od komandi spusta napon otpornikom za poznatu vrijednost i na taj nacin HU zna koji je gumb pritisnut. Za to ti je potrebno 3 zice za poprilican broj gumbica pogotovo ako se nikad ne stiska vise od jednog.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Onda bi mogao biti taj zuti konektor? Da li znas mozda koja zica je za sta na tom konektoru? Ja sam skroz izgubljen u tome...

Link to comment
Share on other sites

Rjesio problem sa vodom u vratima, sad je to to [emoji4]32f4b6bafe75102fc6655e759007f903.jpg47ec0489a00a5df03cc04280c10949b9.jpg

Samo da se nadovezem na ovo, znaci sve sam montirao pred koji tjedan i nakon obilnije kise vise nema ni kapi vode u vratima, niti kod vozaca, niti kod suvozaca, a prije bi se nakupilo malo jezerce. Dakle, ovo je definitivno rjesenje.
Link to comment
Share on other sites

Super. Sad jos samo da se ne rastopi kad krenu vrucine kao sto se meni nesto sto sam isto time ljepio.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

misliš da bi sve ovo moglo biti povezano i sa automatskim dodavanjem gasa? nego, to se rijetko dešava, a kad se desi, baš priliči da oko ceste bude puno pješaka taman, pokupim najveću sramotu na cesti - auto daje sam gas i to zavrti do 3000 okretaja (i prilikom promjene brzine), svi se okreću i gledaju koji to seljak turira... pisao sam o tome par stranica unazad, no nisam došao do nekakvog potencijalnog rješen zašto se to dešava

Proveri sva creva vazduha.. Moze i tu biti problem. 

Link to comment
Share on other sites

Radi komande su analognog tipa kolko sam ja upoznat. Tj svaka od komandi spusta napon otpornikom za poznatu vrijednost i na taj nacin HU zna koji je gumb pritisnut. Za to ti je potrebno 3 zice za poprilican broj gumbica pogotovo ako se nikad ne stiska vise od jednog.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Da se nadovezem na ovo, znaci danas sam spojio sve komande iza volana na navigaciju i bilo je onako kako sam rekao da svaka komanda ima svoju zicu, dakle ima ukupno 6 zica i to od pina 16 do 21 na konektoru od radio displeja kao na slici:

16d3d1b05dac3430ab108397dc584225.jpg

Milose ovaj put ipak nisi bio u pravu, ali mi je drago da si barem nesto rekao za razliku od ostalih koji ovo citaju i mudro sute ne zeleci dati nikakav prijedlog ili sugestiju.

Super. Sad jos samo da se ne rastopi kad krenu vrucine kao sto se meni nesto sto sam isto time ljepio.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Znam, upozorio si me i prvi put na to kad sam stavio sliku dok je jos taj tapicirung bio na stolu i moram priznat da me to dosta brinulo tako da sam jos sve spojeve dodatno ojacao sa silikonom. Na ljetnim vrucinama se lim na autu grije do te mjere da mos komotno jaje ispec na haubi... [emoji3]

Sad se nadam da ce to drzati pa sta bude bude. Kad popuste ljetne zege budem otvorio opet da vidim kakva je situacija pa cu se nadovezat sa rezultatom ovdje.

Link to comment
Share on other sites

Super ovo za pinove. Koji ti HU imas oroginal update ili tuner? Jer ako je kod tebe update onda znamo razlike u komandama hehe :)

Tempomat je 100% ovo s otpornicima. Jer kroz zavojnicu idu samo 2 zice za 4 gumba hehe. Kolko sam znao i za radio je kod mene al moguce da ipak nije.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Inace je navigacija iz Captura 2016.g. sjela u megane iz 2003.g. ko budali samar sto bi se reklo [emoji1]

Vise o tome cu pisati kad otvorim topic o meganeu.

Evo par slika za sada:

3a3f5adb371047094ae87a0515298732.jpg

f85e9a4207d16b9f0a0a9257030f6817.jpg

8795110d66a11296f7372df844f219af.jpg

fa4f1c5d1895631440e8d41f02d200a2.jpg

f61e3b1cf5f46b242b3507c09a882e44.jpg

Evo i tih famoznih 6 zica:

a0d5d7b8613831a21d5cdc3b596f0702.jpg

0ed9e008aaa59b215ce283e3ebfedb38.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Javlja mi se zvuk, neki kao tupi udarac ili skljocaj kad stisnem kvacilo prilikom promjena brzina prema visoj, kad spustam u nizu nista se ne cuje. Cuje se u sve 4 promje e. Dal je to znak necega?

Link to comment
Share on other sites

Bas kod stiskanja kvacila ... kod benzinca .. hm .

Nosač motora, mada bi trebalo onda i kad ide u nizu..

 

a kak iskljuciti odnosno ukljuciti automatska svjetla, auto ima na onoj rucici zmigavaca tipku AUTO, mislim da nije iskljcueno u clipu, u kojem stadiju treba biti da se moze to mjenjati ? Znam da treba drzati istovremeno tu tipku AUTO i gumbic putnog racunala al nista se ne dogada , drzim i dok auto stoji i dok se krece i dok nije upaljen , samo se resetira putno racunalo svaki put, kao da ne registrira da drzim tipku AUTO nego samo ovu od putnog racunala.

 

Link to comment
Share on other sites

na modusu se drzi stisnuto samo "auto" na rucici zmigavaca jedno 5-10 sek, tj dok ne pokaze poruku da su aut svijetla on il off

Link to comment
Share on other sites

Cuje se bas kad se stisne pri kraju hoda pedale, kad se pedala popusta nista se ne cuje, i ko sto rekoh nista se ne cuje kad se mijenja u nizu

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.