Jump to content

aleeen

Recommended Posts

prošao tehnički - do sljedeće godine je zamjeniti (opet) obje sajle ručne, navodno je lijeva više u banani od desne, na lijevoj vilici zglob/ležaj-nešto, nisam skužio šta, ima lufta, kaže biti će brzo za zamjeniti i zavojnica volana mi ostaje to-do, napravim veliki servis još i ove godine sam bome uložio milijun $ u njega

Link to comment
Share on other sites

ahahaha, ne znam bi li se smijao ili plako, miljun S za zavojnicu, kuglu i sajle...

Čekaj da vidiš moj račun od Scenica

Link to comment
Share on other sites

Meni jučer prdnulo nekai na auspuhu.
Otpeljam mehaničaru, puklo harmonika crijevo egr-a.
Cijena prava sitnica- 1400 kn+ posel.
Reko daj auto, izbacili to crijevo i automatski eliminirali egr ;)
IMG_20210717_112849.jpgIMG_20210717_112856.jpgIMG_20210717_112902.jpg

Poslano sa mog M2101K7AG koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

povremeno mi se zna dešavati kada sam u blizini auta i držim u rukama key card da sam od sebe, bez da ja stišćem tipke, otključava/zaključava pomahnitalo vozilo... dali vam se ikada to dešavalo? nije do baterije, nedavno sam ih mijenjao na oba ključa, ovaj ključ nikada nije bio u kontaktu s vlagom, ali ono šta mi pada na pamet jest da je možda dobio fizički po tamburi jer mi non stop pada na pod... možda je negdje (povremeno) u kratkom spoju pa šalje signal prema autu? imam drugi ključ, na kojem postoji poznata greška "replace key battery" otkako sam kupio auto, njega uopće ne koristim, sekundaran je, spremljenog čuvam u kući, tako da baš mislim da je greška negdje u tom prvom ključu

Link to comment
Share on other sites

Bas otkljucava - zakljucava ili samo jedno od toga ponavlja?

Poslano sa mog koristećiTapatalk



Link to comment
Share on other sites

zaključava-otključava uvijek, ali nikad ga ne ostavi zaključanim, nekada čak zna i po pet puta zaklikati, zaključa-otključa, zaključa-otključa itd. i onda baš izgleda kao da je poblesavio sa tim kliktanjima, malo neobično, nisam do sada susreo da je to njihova bolest

Link to comment
Share on other sites

možda ti je koje tipkalo prespojilo ili je nešto drugo, čini mi se Logan je popravljao jednu takvu karticu od megane 2, njemu je stalo otvaralo zatvaralo gepek

Link to comment
Share on other sites

Zadnjih mjesec dva mi je volan preeelagan. Tu i tamo ''otvrdne'', tj. bude normalan, al dosta puta nema gotovo nikakvog otpora, ko volani na PC-u :) 

Šta bi to moglo bit ? Optika je rađena na 111000km ( 10/2018 ) kad su stavljene i nove gume.  Nema nikakvog tuckanja na brzo L-D u mjestu. Auto se vozi na 17-icama, ništa se lupa osim šta zadnje vrijeme zaškripi preko onih velikih ležećih ako se malo brze pređe..Jel ima kakvih iskustava odakle krenuti s obzirom na simptome?

Auto ima 138000km, Megane 2, 2007.g 1.5 78 kw

Edited by marconi444
Link to comment
Share on other sites

S obzirom da ne mogu vise EDITirat, a imam nove info...Krajnici i spone letve su zamjenjeni na 70000km, al ne znam kako se tad ponašao volan jer sam ga ja tad vozio tek povremeno, a stari se ne sjeća dal je i tad bio volan lakši..🤨

Edited by marconi444
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

jučer krenuo na more cca. 30-ak km od kuće, pri kraju puta, LOW BATTERY - STOP - indikator na tabli za bateriju u crvenom i zapištilo jedanput ili dvaput, gledam koji vrag se dešava, ništa vozim do odredišta... nikada do sada mi se tako nešto nije desilo... dođem na parking, ugasim auto, ponovno ga upalim, upali se, vergla - sve normalno... odem na plažu čitavo popodne, vratim se nazad u auto nakon nekoliko sati, upali bez problema, krenem, za 20-ak metara pištanje STOP - LOW BATTERY i ništa vozim laganini u smjeru kuće... na cca. 15-ak km od kuće, nasred puta, počne ponovno pištanje, upali se narančasti indikator ABS, ugasi se ventilator, indikator klime i dalje radi, gubi struju, dobije, pa opet izgubi, sve klikće, treperi u vožnji, na najnezgodnijem dijelu ceste, krivine i nizbridca - osjećaj kao da samo mehanika radi, elektronika ne - volan tvrd, jedva ga okrećem po krivinama i nizbridici, znači sve mrtvo, ventilator na 4 - ne puše ništa, zovem kući da će mi vjerovatno auto stati negdje na cesti, čisto da budemo na vezi, kuham se u autu, spuštam oba prozora, jedvaaaaa jedvice se spuštaju, padne mi na pamet pogasiti sva nepotrebna trošila - ugasim klimu nekako, ventilator stavim na 0 i ugasim svjetla, dobio sam dojam da se situacija oko "struje" stabilizirala, volan se smekšao i postao upravljiviji..., dofuram ga nekako ispred kuće, uparkiram... ugasim i ponovno upalim - sve odradi kako treba, kao i inače, kresne iz prve... nisam ništa dirao preko noći, sljedeći dan (danas) - pokušao sam multimetrom izmjeriti voltažu, ali imam neki prahistorijski na kazaljku i nemam blage kako ga upotrijebiti, LED zeleni indikator na samom akumulatoru - mrtav, ne svjetli ništa - pokušam kresnuti, ništa, nema verglanja, samo klinkanje i divljanje elektronike, klik, klik, gašenje paljenje lampica i to je to... na početku 12 mjeseca 2018. godine stavio neki akumulator kojeg sam kupio u auto krešo za nekih 300-tinjak kn, idem sutra po novi akumulator, nadam se da je to - da nije negdje kakav kratki spoj ili da mi nije alternator riknuo, nadam se... i da je, ne mogu u glavi povezati da ako crkne akumulator usred vožnje dobijem trokiranje ABS-a i blokiranje volana do jedva upravljive granice...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

drugaru propalo kvačilo na kolima, ostalo na podu, nije ga mogao voziti, došao mehaničar, upalio auto i otišao... u čemu je štos?

Link to comment
Share on other sites

znam da možeš bez kvačila voziti, ali to je ono s dovoljnim okretajima za neku brzinu, kako je npr. ubacio u rikverc jer je trebao tako izaći s parkinga

Link to comment
Share on other sites

Pih nisam jedan auto vozio bez kvacila...dva sam , oba megani, oba benzinci :)

nis stavis u ler i zguras di treba, a unaprijed kad ides stavis u drugu sa ugasenim autom, upalis auto i vozis. Nije za svakakoga bas kretati al za nuzdu ide.

 

sto se tvog problema tice, alternator vrlo vjerovatno. Nema to veze s akumulatorom. Hoce to s godinama.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ima neki strujić za megane 2 .. imam jednog koji ce uskoro u opticaj, a suvozavec podizac prozora odbija suradnju

radi se o domacem primjerku 1.4 benzinca koji je gol ko pistolj, majstor di smo isli da popravi podizac kaze da suvozacev prozor na tom modelu nema svoju elektroniku nego je stvar u predkidacu kod vozaca.

Prekidac sam nabavio novi,i dalje ne radi suvozacev prozor, vozavec na oba radi normalno gore dole.

 

Dal ima osigurac neki za svaki prozor posebno negdje? Iskljucujem da je bas podizac otisao tj sajle .

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

380 hiljada km
drugi vlasnik
udubljena guzica/prtljažnik
popravio bih zavojnicu volana da ne svjetli air bag
1.5dci 63kW

koliko realno mogu dobiti za to?

Link to comment
Share on other sites

Ja rijesio onaj problem sa podizacem stakala, bio je problem u prekidacu kod vozaca i/ili osiguracia ispod volana.Oboje sam zamjenio i proradilo :)

Aleeen imas kakve slike? ja skupljam megane..ti nisi u DE nesto se sjeca da si odtamo pisao ? 

Link to comment
Share on other sites

iz istre sam, napiši mi poruku pa ću ti ga poslikati preko whatsappa na 098/501-549

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

kada kupite novi akumulator, oni imaju one čepiće male sa strane plastične za odušak, a sa strane je isto takva jedna rupa nasuprot - dali mičete s novih akumulatora čepove za oduške i spajate ih na one cijevčice? za šta to uopće služi? olovne pare? ili tekućinu iz akumulatora?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.