Jump to content

aleeen

Recommended Posts

Vozio sam 1.6 16V u Megane 1 Coupe Ph2 1999g, i tamo je taj motor dovoljno snazan, da je auto poletan i zivahan.

Sad vozim taj motor u Megane 2 Hatchback Ph2 2007g, i tu je taj motor u praksi dosta tromiji, jer je i samo vozilo teze ~200kg.

Sto se tice pouzdanosti, tijekom 100k+ km, na Coupe sam imao probleme sa senzorom radilice, pa je vozilo nekad nije htjelo anlasati/upaliti, i drugi problem oko motora je bio curenje antifriza, sto je bio problem napuknutog crijeva.

Na Meg2 Hatchback, tijekom 40k+km, nisam do sada imao problema sa motorom, osim epizode gdje nije htio najednom paliti nakon velike kise, izgleda da su bili oksidirani kontakti na osiguracima/relejima, pa dok nisam sve to povadio i ocistio sa contact cleanerom, i sastavio nazad, vozilo je imalo struju, ali nije htjelo niti anlasati.

Na Meg2 imam BRC LPG sistem.

  • Thanks 2
Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, zveroboy said:

1.6 16V u Megane 1 Coupe Ph2 1999

A ima par KS manje od ovog u meg 2

Kilogrami ubiju konje

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

A i duzi mjenjac

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 13. 02. 2024. at 7:09, direstraits said:

Auto ima nedostatak snage 

Malo Nm na visokim obrtajima i težak auto daje rupu u rezervoaru 

Potpisujem u potpunosti. Kad sam vidio na papiru da ima 113 KS, mislio sam da će to letiti, a u stvarnosti dosta trom auto. 

On 13. 02. 2024. at 16:51, zveroboy said:

Vozio sam 1.6 16V u Megane 1 Coupe Ph2 1999g, i tamo je taj motor dovoljno snazan, da je auto poletan i zivahan.

Sad vozim taj motor u Megane 2 Hatchback Ph2 2007g, i tu je taj motor u praksi dosta tromiji, jer je i samo vozilo teze ~200kg.

Sto se tice pouzdanosti, tijekom 100k+ km, na Coupe sam imao probleme sa senzorom radilice, pa je vozilo nekad nije htjelo anlasati/upaliti, i drugi problem oko motora je bio curenje antifriza, sto je bio problem napuknutog crijeva.

Na Meg2 Hatchback, tijekom 40k+km, nisam do sada imao problema sa motorom, osim epizode gdje nije htio najednom paliti nakon velike kise, izgleda da su bili oksidirani kontakti na osiguracima/relejima, pa dok nisam sve to povadio i ocistio sa contact cleanerom, i sastavio nazad, vozilo je imalo struju, ali nije htjelo niti anlasati.

Na Meg2 imam BRC LPG sistem.

Ima tu sitnica koje su me živcirale na 16 godina starom autu, a trenutno nemam više vremena da se njima bavim i razmišljam hoće li supruga imati auto da krene na posao. U globalu sam bio zadovoljan sa Scenic 2 i kombinacijom plina. Pružila se prilika za nečim mlađim pa je nedavno prodan. 

Link to comment
Share on other sites

10 godina sam vozio Megane 2 1.6 16V. 

Za 1250 kila moze se reci da je trom i nije jurilica ali moze ga se iznervirati kao i svakog ventilca u visim okretajima i zna se naljutit fino kad ga se bas pricepi.

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Mene je razocarao 1.6 u meganu 2 , vozio sam vecinu motora iz megana 2 pogotovo dizele i benzince te najcesce koji su vec isli.

 

Drazi mi je zdravi 1.5dci 63kw 5brzinac od benzinaca , za grad je iskreno on i bolji, ne treba ti 6 brzina ko sto ja ne koristim 6brzina na svom sve dok ne izadem iz grada.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Megane II Grandtour, vrata prtljažnika se nekada neće zatvoriti, tada se obično prilikom spuštanja vrata prtljažnika čuje škljocanje brave. Kada se hoće zatvoriti, uredno se zaključavaju i otključavaju. Doduše, u zadnje vrijeme se jako rijetko zna dogoditi da otključam auto, ali vrata prtljažnika ostanu zaključana. Prilikom dodirivanja snopa žica na pregibu karoserija-vrata prtljažnika također se čuje škljocanje brave. To bi onda trebala biti jedna od žica u tom snopu u prekidu koja je uzrok svega?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

po svemu napisanom, donio bi isti zakljucak. ako ces mijenjati / krpati, dodaj komad zice da produzis od puknuca, i nova zica da bude na pregibu, a da spoj/lem/crimp gurnes naza u auto  i u vrata (visak zice)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.