Jump to content

aleeen

Recommended Posts

Da. Ne može jednostavnije. Kopču staviš na cijev iznad proreza , naguraš cijev na turbinu i gurneš kopču u utor na cijevi, jednu pa drugu stranu. Pomjeriš cijev prema gore da kopča upadne u utor na turbini. Završeno. 

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

Da poslušaš savjet možda ćeš uštedjet hrpu novaca. Ponovno, jel pričaš o debelom crijevu koje ide na lopatice turbine ?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

hvala direstraits, ključno je to ponovno pomjeranje cijevi prema gore da upadne u utor, jedva čekam sunce sutra da i to riješim :D 

nemam pojma di ide, to sam i ja pitao unazad tri-četiri posta :D ide sa radijatora na turbinu a prelazi gore preko common raila, spojena šarafom da ne lamaće, aluminijska, original renault sa dva "rebra" na njoj.

P.S. vidim da ima ulja u toj cijevi, i na kraju di ulazi u turbinu i na dijelu di se spaja sa radijatorom, spojena šelnom? to sve OK?

P.P.S. dobio si krivi dojam, nisam neko "bezveze" koji ide na silu raditi, nego me stvar zanima i u zadnje vrijeme mi je postalo gušt i hobby rješavat si takve stvari, da mi je pukao grijač unutra, tražio bi rješenja kako da ga izvučem, očistim, narežem navoj, itd., šta god da je potrebno, gledam na to da bi bio bogatiji za još jedno kvalitetno znanje i iskustvo, "najlakše" je dati svoj auto nekome i platiti uslugu, kesnuti lovu, ja sam vrlo ozbiljan i strog po tom pitanju - ne odlazim kod bilo kakvog doktora, a još manje dajem svoj auto na majkemi nekom u ruke

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

To ti nije "radijator" nego intercooler. Ako imaš ulja u cijevi to počisti. Skini komplet cijev i počisti.

Ulje ti je iz turbine, što nije dobar znak.

Savjetujem ti da malo pročitaš kako funkcionira turbina i koji su sve elementi, pa da znaš kad spajaš šta da spajaš. Imaš na netu.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

ključno je znanje, odnosno volja za učenjem, napredovanjem, svjesnost i savjesnost, poštenje i iskrenost, odgovornost, kvalitetno određen posao, zadovoljstvo - nađi mi takvog automehaničara u mom radijusu od 20-ak km, dajem mu ruku da mi odreže i sašije nazad, ovdje kod mene, svaki posjet automehaničaru ostavlja gorak okus u ustima, sam pristup problemu, zadnja situacija: kada mi je bio riknuo ventilator (koji na kraju NIJE bio riknuo, kao niti onaj vražji relej), gledao u pod, okreće oči, ne zna šta da kaže - rekao sam hej, ovo budem doma sam riješio - ubio sam se čitavo popodne dok nisam pronašao komad drveta u lopaticama ventilatora, on bi za taj posao, kako je rekao, uzeo 3000kn, o kakvoj uštedi hrpetine love mi pričamo ovdje?

savjet nosi kod automehaničara, ili nešto NE možeš, ili nešto NEmoj, ili NEćeš uspjeti za mene nisu nikad pravi odgovori niti opcije, odnosno dokle sam god ne procjenim situaciju (set kvačila mi je npr. stvarno uradio automehaničar i to ni sada ne bi mogao još uvijek, o tom potom)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

To sa ventilatorom su sitnice i to možeš sam rješavat. Bez velike havarije sa motor. A da budeš sam navoj radio na grijačima, pa ti strugotina uleti u cilindre nije ti "baš pametno".

Neke stvari jednostavno nije pametno sam prtljat.

Kupovina alata za jednokratan posao isto tako nije islplativo rješenje.

Vidim iz ostalih postova, da ti takvi savjeti nisu baš dobro došli.

Traži pouzdanog majstora onda u radijusu 50km...

Link to comment
Share on other sites

 

 

To ti nije "radijator" nego intercooler. Ako imaš ulja u cijevi to počisti. Skini komplet cijev i počisti.

Ulje ti je iz turbine, što nije dobar znak.

Savjetujem ti da malo pročitaš kako funkcionira turbina i koji su sve elementi, pa da znaš kad spajaš šta da spajaš. Imaš na netu.

 

Potpuno novi automobili s novim turbom imaju ulja u toj cijevi. Pročitaj malo o tome da ne bi davao pogrešne savjete. 

Intercooler je vrsta radijatora. 

Edited by direstraits
Link to comment
Share on other sites

To sa ventilatorom su sitnice i to možeš sam rješavat. Bez velike havarije sa motor. A da budeš sam navoj radio na grijačima, pa ti strugotina uleti u cilindre nije ti "baš pametno".

Neke stvari jednostavno nije pametno sam prtljat.

Kupovina alata za jednokratan posao isto tako nije islplativo rješenje.

Vidim iz ostalih postova, da ti takvi savjeti nisu baš dobro došli.

Traži pouzdanog majstora onda u radijusu 50km...

1) kako sitnica? radio sam cijelo popodne, skinuo sam papučicu kvačila i kočnice, radio naglavačke, sav se izrezao na sto mjesta, dijagnosticirao da nije kvar ni u otporniku ni u ventilatoru, očistio kvalitetno prostor ventilatora i uštedio, koliko ono? 3000kn? to je sitnica?

2) nije, ovisi o čemu se radi, koliko si sposoban da sam riješitit problem, ili misliš da si sposoban, sve je ok, prepušteno pojedincu, ako misliš da nešto možeš, ili pak da ne možeš, u oba slučaja si u pravu

3) kako nije? pošto niko nije imao dugu gedoru 10-tku, kupio cjevasti za 14kn + ključ 14 sa kojim sam odvrtao cjevasti za 35kn = 49kn alat + grijači 260 = 310kn, koliko bi mi automehaničar naplatio kompletan posao? alat će mi poslužiti za cijeli život, nije "jednokratna" roba, tu ne vidim uopće ništa sporno, šta bi onda trebao? kupovati alat koji mi ne treba uopće nikada ili pak ne kupiti alat, pogotovo ključ za 10 kuna, nego zbog toga odmah tražiti majstora?

4) uglavnom svi savjeti ovdje su mi i više nego dobrodošli, i jako sam zahvalan na njima

5) nemam pojma kako, uspio si dobiti kompletno pogrešnu sliku svega, a dobio sam dojam da imaš vlastitu temu za vel satis poput ove Do It Yourself moje

Edited by aleeen
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Što se tiče ulja u cijevi do interkulera nažalost ima auta koji dosta ulja tamo izbace (VW, PSA..), neki malo ili nimalo.

I ovisi kak je ventilacijski sistem motora složen, da li će mu odušak biti jako masan ili ne.

Vozio sam dizela zadnjih 10-ak godina i recimo moj nikad nije imao mastan filter zraka...što će reći da je slinjenje kroz turbinu prema interkuleru bilo nikakvo.

Isto tako ulje koje se spušta do interkulera nagriza to crijevo i onda zna puknuti i padne snaga, cuje se šištanje nekima ide auto u limp mode itd. i odmah panika da je krepala turbina, pumpa goriva itd.

Znači ja bih to počistio.

Grijači,

Nadam se da si namazao navoj nekom temp. otpornom masti i da nisi zavrnuo ko sivonja jer će se sljedeći put teško odvrnut tj. lako će puknut...ide mislim max 10Nm.

Kupi se Haynesov manual za tvoj Megane ili skini sa neta ako ima. To ti je super knjiga sa osnovnim i nekim naprednijim stvarima oko održavanja auta i generalno upoznavanju sklopovlja...

https://haynes.com/en-gb/renault-megane-petrol-diesel-oct-02-08-haynes-repair-manual

Link to comment
Share on other sites

pitanje za ulje megane 2 1.6 (83kw) 210000km manualac, sad je elf 5w40 unutra i ostat ću na tome, zanima me koliko ga ide unutra, moram mijenjati i ulje u getribi, da ne pojasnjavam zašto, pa me zanima preporuka ulja i količina koja unutra ide...hvala unaprijed

Link to comment
Share on other sites

U Laguni imam taj motor i piše 4.8 Lit. Baš sam danas uzeo kantu od 5 lit. elf 5w-40

Za getribu piše 2.8 lit i ide 75w-80

Poslano sa mog D6503 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Da. Ne može jednostavnije. Kopču staviš na cijev iznad proreza , naguraš cijev na turbinu i gurneš kopču u utor na cijevi, jednu pa drugu stranu. Pomjeriš cijev prema gore da kopča upadne u utor na turbini. Završeno. 

još jedanput hvala, danas ujutro sam to riješio u cca. 20-30 sekundi :D

Link to comment
Share on other sites

Što se tiče ulja u cijevi do interkulera nažalost ima auta koji dosta ulja tamo izbace (VW, PSA..), neki malo ili nimalo.

I ovisi kak je ventilacijski sistem motora složen, da li će mu odušak biti jako masan ili ne.

Vozio sam dizela zadnjih 10-ak godina i recimo moj nikad nije imao mastan filter zraka...što će reći da je slinjenje kroz turbinu prema interkuleru bilo nikakvo.

Isto tako ulje koje se spušta do interkulera nagriza to crijevo i onda zna puknuti i padne snaga, cuje se šištanje nekima ide auto u limp mode itd. i odmah panika da je krepala turbina, pumpa goriva itd.

Znači ja bih to počistio.

Grijači,

Nadam se da si namazao navoj nekom temp. otpornom masti i da nisi zavrnuo ko sivonja jer će se sljedeći put teško odvrnut tj. lako će puknut...ide mislim max 10Nm.

Kupi se Haynesov manual za tvoj Megane ili skini sa neta ako ima. To ti je super knjiga sa osnovnim i nekim naprednijim stvarima oko održavanja auta i generalno upoznavanju sklopovlja...

https://haynes.com/en-gb/renault-megane-petrol-diesel-oct-02-08-haynes-repair-manual

Pa kako bi ti bio prljav filter zraka isuse kad se povrat iberlaufa stavlja tik pred turbinu, nekih 40tak cm nakon filtera zraka. Stvarno nevidim tu fiziku da ti zaprlja filter zraka..

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Objasni molim te kako nekima bude filter zraka mastan od ulja u PM.
BTW, 40cm na nekim autima definitivno nije, malo bliže.

Edited by mk32003
Link to comment
Share on other sites

Ne treba, nego samo Aleenu da je mogao počistiti crijevo interkulera i pogleda crijeva ventilacije kad ga zanima sad kopat po autu i proučavat...

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Malo-dosta-puno me počelo živicrati NEvraćanje sigurnosnog pojasa s vozačeve strane, svaki put kada se otkopčam, prije nego izađem iz auta, moram ga ručno "vraćati" i namotavati, ako ne, ostane razbacan posvuda, malo mi je to dosadilo i mislim da nema smisla... dali je itko probao sa zamjenom istog? koliko je komplicirano? na autootpadu bi naravno prvo pogledao koliko košta cijeli dio, ispravnost - da se vraća kako bog zapovjeda, kupio, i onda bi ga pokušao montirati na svoje vozilo, za sada mi se čini da ta priča ne bi trebala biti preskupa niti prekomplicirana za mene

Link to comment
Share on other sites

Malo-dosta-puno me počelo živicrati NEvraćanje sigurnosnog pojasa s vozačeve strane, svaki put kada se otkopčam, prije nego izađem iz auta, moram ga ručno "vraćati" i namotavati, ako ne, ostane razbacan posvuda, malo mi je to dosadilo i mislim da nema smisla... dali je itko probao sa zamjenom istog? koliko je komplicirano? na autootpadu bi naravno prvo pogledao koliko košta cijeli dio, ispravnost - da se vraća kako bog zapovjeda, kupio, i onda bi ga pokušao montirati na svoje vozilo, za sada mi se čini da ta priča ne bi trebala biti preskupa niti prekomplicirana za mene

Nema potrebe ni za kupovanjem drugog ni za zamjenom. Kupi silikon sprej i naspricaj po pojasu.

Link to comment
Share on other sites

ma jesam... u lidlu... traje šta traje i onda kad prestane djelovati ide još gore :D nakon toga nestalo silikon spraya i našpricao sa WD-om, a baš čitao po netu nešto da nikako to, sada ide još gore :D sumnjam da će dio i moja zamjena biti preskupi i nemogući, sigurno ima neko da se zezao s time?

Link to comment
Share on other sites

Do sad skoro svaku stvar sto si pitao nebi morao pitati da koristis search na forumu..

Skini pojas kompletan, malo spretnosti i alata i nece biti problem. I onda ga odnesi u kucu razvuci do kraja, stavi kopcu prije koluta i dobro ga operi najobicnijim sapunom za ruke po mogucnosti onaj iz komada- ne tekuci.

Kad se osusi vrati u auto i radit ce kao nov. 

Tako je meni brat oprao jedne pojaseve koje sam uzeo na otpadu pred.par god. Bili su grozno prljavi vec sa flekama od vlage i jedva se vracali, nakon terapije izgledali su kao novi a tako su i radili.

 

Link to comment
Share on other sites

Zašto si uzeo pojaseve na otpadu? Stari se nisu mogli oprati? :D Nemam pojma, samo pitam :D 

Link to comment
Share on other sites

Ako pojas ima od trošenja kao dlačice onda ih oprezno s obje strane spali upaljačem. Silikon sprej iz Lidla je silikon vodica.

Napravi kako Laci kaže, spali dlačice i po potrebi nasprejaj sa dobrim silikon sprejom, ne silikon uljem ili masti.

Link to comment
Share on other sites

OK, hvala, to su super savjeti, mada moj nema nikakve znakove trošenja, dlačice i kada ga izvučem do kraja uopće nema nikakvih fleka na sebi, koliko sam skužio, oni se samo zaprljaju, nikada doslovno ne odlaze u klinac?

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.