Jump to content

aleeen

Recommended Posts

Jer sam imao una 1.9td hard core mader faker i za potpuni dojam unutrasnjosti falili su mi crveni pojasevi od una turba koje sam jedva nasao..

Moje nismo morali paliti jer su nakon pranja bili kao novi, i jos su a proslo je preko7god..auto je kod prijatelja iz firme zavrsio.

Link to comment
Share on other sites

Do sad skoro svaku stvar sto si pitao nebi morao pitati da koristis search na forumu..

Skini pojas kompletan, malo spretnosti i alata i nece biti problem. I onda ga odnesi u kucu razvuci do kraja, stavi kopcu prije koluta i dobro ga operi najobicnijim sapunom za ruke po mogucnosti onaj iz komada- ne tekuci.

Kad se osusi vrati u auto i radit ce kao nov. 

Tako je meni brat oprao jedne pojaseve koje sam uzeo na otpadu pred.par god. Bili su grozno prljavi vec sa flekama od vlage i jedva se vracali, nakon terapije izgledali su kao novi a tako su i radili.

 

molio bi kolegu da mi pomogne pronaći temu vezanu za pranj epojasa jer ju ja nisam našao... a možete usput i odgovorit ovdje...dal trebam pazit na neto prilikom skidanja...jer mi negdje na nekom stranom forumu zapelo za oko da moram isključit akumulator da ne aktiviram zračne jastuke odnosno kopču pojasa ili tako nešto...i koji sprej preporučate vi koji imate iskustva

Link to comment
Share on other sites

Ne vidim preko moba sta vozis ali nece biti na odmet da otkopcas bateriju..ja na unicu nisam:laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ne trebas ništa iskopčavati. Pirotehnički zatezač pojasa je u onom dijelu gdje uštekaš (do mjenjača), a na samom pojasu nemaš ništa.

Link to comment
Share on other sites

Evo kaj se tice pojasa.

Izvučen do kraja van i našprican redom sa cockpit sprejom (konkretno Alfacare Joker- zeleni)

Pojas se vraca brutalno brzo :)

Hvala na triku ;)

Link to comment
Share on other sites

Evo kaj se tice pojasa.

Izvučen do kraja van i našprican redom sa cockpit sprejom (konkretno Alfacare Joker- zeleni)

Pojas se vraca brutalno brzo :)

Hvala na triku ;)

nisi ga prao?

 

Link to comment
Share on other sites

bit će dobro... prvih 5 dana :D

nego, vratimo se mi malo na grijače, kako sam uspio sam obaviti posao što sam i napisao, odlučio sam testirati multimetrom grijače i dodatnim testom - spajanjem na 12V... ne biste vjerovali, 3 grijača od 4 su bila potpuno crknuta, nula, ništa, nisu ni malo tinjala, otpor je na 3 komada bio veći od 200 ohma, po 4-5 tisuća, itd., jedini ispravan, imao je oko 0,2-0,3 ohma ako sam dobro gledao na multimetar :D isto tako, taj isti, priključen na 12V jako lijepo počne svijetliti nakon par sekundi :D pretpostavljam da sa crknutim grijačima se truši resurs - akumulator? znači da nisam promjenio grijače, mogo bi jako vjerovatno očekivati da ću promjeniti akumulator jer bi se mučio čitavu zimu? kako je uopće auto uspijevao upaliti na jutarnjim temperaturama oko 0'C i nešto niže uopće?

Link to comment
Share on other sites

ajmo natrag na pojaseve...dakle pojas se nije vraćao gotovo nikako zadnjih pola metra...nisam ih prao jer je prehladno pa ću to ostavit za toplije dane...našpricao sam silikon sprejem i sad se vraćaju brže i gotovo do kraja...ostaje nekih 15cm visiti a tih zadnjih pola metra 70 centimetara gdje je prije stao se vraća brutalo sporo...zanima me dal je možda problem u samoj opruzi koja to namata? ili je i dalje samo do prljavog pojasa...dal je netko raskapao i taj retractor da mi da kakav dobar savjet...hvala

Link to comment
Share on other sites

obavezno obezbediti kvalitetno da se ne odvrne kad se skine. 

Link to comment
Share on other sites

moj se počeo rasvilavati, runiti, morat ću nabavit negdje polovni

ali ti se još vraća natrag? ili?

Link to comment
Share on other sites

obavezno obezbediti kvalitetno da se ne odvrne kad se skine. 

kako ovo misliš? imalo bi smisla da si napisao kvalitetno osigurati da se ne odvrne i KADA SE VRATI NA MJESTO :D iskreno, nekako me strah to skidati i vraćati, a nisam ni pogledao najiskrenije kako izgleda di je spojeno na sjedalo i gore ;) morat ću malo bolje proučiti, i meni ovo full skroz čudno, da nečistoća koči pojas, moj je savršeno čist, nigdje ni jedne dlačice, bojim se da skidanje i čišćenje sapunom neće imati rezultata, ali, ništa ne košta pa budemo već probali (ili npr. da eventualno bude OK 5-6 dana pa počne zezati)

P.S. meni se apsolutno ništa sam od sebe ne namota nakon šta ga otkopčam prije nego izađem iz vozila

Link to comment
Share on other sites

mislim da ako ces izvlaciti pojas i demontirati ga s auta radi pranja, onaj bubanj na kojem je namotan nemoj ni slucajno da ti se otpusti jer ga nikad neces vise namotat (mislim hoces al ces se jako namuciti)

Link to comment
Share on other sites

Zaledila mi se tekucina za pranje stakla jer nisam pazio :aua:.

Bilo mi se ispraznilo i ja sam ulio negdje cca 2l

Kako sad da to rijesim: 

1. Dali da uzmem tekucinu do -25 pa da stavim u nutra.

2. Jedan mi je lik rekao da odem u ljekarnu i uzmem 70% alkohol.

3. U garazu sa njim i susiti posudu sa fenom ?

Help.

 

Link to comment
Share on other sites

ubaci auto negdje gdje je iznad nule, izlij iz posude sve van, natoči ovu koja se ne smrzava i čekaj par sati da se odmrzne u cijevima.. onda potjeraj pumpicom van da na sve dizne krene nesmrzavajuća i to je to..

Link to comment
Share on other sites

Ovo u cijevima najlakse da upalis motor i pustis da zagrije haubu.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ali ti se još vraća natrag? ili?

vraća se bez problema

 

što se tiče pranja dovoljno je cijeli pojas izvući van koliko ide i na kraju stisnuti par kvačica za rublje ili pravih jačih stezaljki da se ne namotava natrag i onda sve potopiti u lavor tople sapunice (Opal pasta je ok za to) i četkicom za pranje ruku dobro isprati, te na kraju s običnom vodom uz malo omekšivača za rublje isprati. Može se pomoći sušenje krpom od mikrofibre i fenom, najbolje ostaviti ga razvučenog dok se ne osuši. nakon sušenja pošpricati silikon sprayem i to je to

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

i garantiraš da apsolutno više kroz neko nadogledno razdoblje neće biti problema?

ja stvarno nisam probao i ne želim da osuđujem, to mi sve nekako zvuči na ono "drži vodu dok majstori ne odu", dobar savjet da se ne skida pojas, baš se budem probao igrati koji dan s time ;) hvala ;) 

Link to comment
Share on other sites

Da.. Izuzetno je to efikasno. Ispere se masnoca/prljavstina koja ukrucuje pojas, a silikon pospesuje klizanje.

Meni je silikon rjesio inace taj problem na nekih god dana. Al kad otopli cu morati i ja oprati.

Tak da @Optimista eto kolko mi je trajalo to rjesenje ono kad smo pricali na tu temu. Jos uvijek je bolje neg pre silikon spreja al je losije i nedovoljno se vraca.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Jucer stavim aku, ukucam kod, poništim obavijest za servis i sve 5

Danas ujutro idem curu vozit na posel, radio ne dela, mlade sam dobil.

Citam po netu, otpojim kleme i radio radi.

E sad, jel to radi minusa vani ili nekaj drugo ?

Gde bi bila kutija osiguraca ? Napred kraj akumulatora ?

Link to comment
Share on other sites

Jesam stavio OK/prihvatljivu cijenu za ovo? http://www.njuskalo.hr/gume/gume-bridgestone-195-65-15-ljetna-4-kom-oz-alu-felge-oglas-21309926

Molim mišljenja i komentare, savjete.

 

p.s. - zvao me jedan potencijalno zainteresirani koji vozi Megana I i pita dali odgovaraju dimenzije šarafa na njegovo vozilo? Ja se u to uopće ne razumijem.

Link to comment
Share on other sites

odgovara na megane 1, sto se tice felgi i sarafa, gume mu ne pasu. cijena tak tak. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.