Jump to content

aleeen

Recommended Posts

SVE to vec ima u manualima koje drzim dostupne vise manje svima, al tesko je malo citat po tome :( 

Imas sta za VS-a :) ?

Link to comment
Share on other sites

baš je bila tema na jednom kompjuterskom forumu, a nikada mi takvo šta nije palo napamet, učinilo mi se kao jako dobra ideja

znači, priča je o tome da se laptop iskoristi kao i autodijagnostika, pretpostavljam miloše da ćeš ti znati više i o tome :D dakle, osim programa (kako se zove za renaulte?), šta mi još treba - pretpostavljam samo kabel sa eBaya koji će ići na onaj žuti utor iz kabine na USB i to je to, voila - evo autodijagnostike za kućnu radinost? naravno da ovim putem ne mislim zarađivati niti dovoditi u pitanje profesionalnost ljudi koji žive na taj način i druge, "profesionalnije" programe, meni treba za osobnu namjernu, da svakih 6 mjeseci do godinu dana pročekiram svog Megane II ;) 

Link to comment
Share on other sites

oko 200€ ti je renault can clip clon, nadje se za 1200 al to je minimum, jeftiniji nisu nista, tj beskorisni su. ovi elm327 itd su beskorisni za pravo dijagnosticiranje bilo cega. 

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav ekipa!

 

Koliko vidim scenic II ima istu benzinsku mašinu 1.6 16  prije i poslije faceliftinga, jedino je razlika u mijenjaču.

pitanje bi bilo da li je moguće nabaviti mijenjač sa 6 brzina i staviti ga umjesto 5 brzinskog mijenjača, a da to ne iziskuje neke preinake, odnosno da je pnp?

Link to comment
Share on other sites

oko 200€ ti je renault can clip clon, nadje se za 1200 al to je minimum, jeftiniji nisu nista, tj beskorisni su. ovi elm327 itd su beskorisni za pravo dijagnosticiranje bilo cega. 

hvala miloše taj program ću pokušati da nabavim, reci mi molim te, osim samog programa šta mi još treba da bi bilo funkcionalno?

Link to comment
Share on other sites

ja sam to zamislio sve puno jednostavnije, tj. jeftinije :D

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav ekipa!

 

Koliko vidim scenic II ima istu benzinsku mašinu 1.6 16  prije i poslije faceliftinga, jedino je razlika u mijenjaču.

pitanje bi bilo da li je moguće nabaviti mijenjač sa 6 brzina i staviti ga umjesto 5 brzinskog mijenjača, a da to ne iziskuje neke preinake, odnosno da je pnp?

:nezna::nezna:

 

nitko nezna?

Link to comment
Share on other sites

pogledaj drugu sliku na oglasu i usporedi prvom slikom na linku koji sam stavio konkretno onaj zaokruzen detalj :) to ti vec daje "clue" 

edit:

po slikama iz oglasa ovaj izgleda legit:

http://www.ebay.com/itm/V157-CAN-Clip-for-Renault-Latest-Renault-Diagnostic-Tool-Multi-languages-/231628883470?hash=item35ee28460e:g:OzQAAOSwjVVVrgxK&item=231628883470&vxp=mtr

a ovaj ako pogledas sliku ploče i sliku one slike di bi trebao da se vidi taj prikljucak.

http://www.ebay.com/itm/2016-V159-Renault-Can-Clip-Full-Chip-Sonde-OBD2-Diagnostic-Tool-Multi-Languages-/232017391372?hash=item3605506f0c:g:-qMAAOSwMsVXjIpk&item=232017391372&vxp=mtr

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

ček ček ček, nisam siguran dali pričamo o istoj "stvari", odnosno istim dijagnostičkim alatima, ovo mi izgleda sve puno naprednije - kada sam bio u HAK-u, tip je iz futrolice izvadio jedan najobičniji tablet, spojio ga na onaj konektor žuti u kabini skriven iza poklopca i očitavao greške, ili se varam da je to uspio bez ovog modula? nemam pojma više ni sam...

Link to comment
Share on other sites

Najvjerojatnije ima univerzalnu dijagnostiku, dok je canclip namjenjen iskljucivo za renfaulte.
Neke univerzalne dijagnostike rade sasvim uredu s renolima dok neke ne. Tako da neznam koliko ti je isplativo uzimati ista drugo osim canclipa.

Link to comment
Share on other sites

taj u haku ima stroj od tisuću + € :D imas Launch npr on je jedan od takvih.

od jeftinijih a da "valjlaju" je delphi koji se kupi za nekih 150€, al to sem za citanje gresaka nesluzi nicemu, tj nema programiranja raznih modula itd. dok s canclipom mozes podesavat apsolutno sve na svom autu

Edited by MilosB
Link to comment
Share on other sites

samo čitam i čekam da delphi je ok za univerzanoga čita i može se uklanjat greške

 ali ne znam koje su prednosti ako se uzme baš isključivo za renaulta dijagnostika.

Link to comment
Share on other sites

Ja imam launch za koji sam dao 2000e, i on izgleda bas kako si opisao kao tablet i koristim ga recimo na terenu. Citanje gresaka i parametara je super, ali konfiguracija nije nesta na renolima. Dok recimo na brainbee-u imam puno veci izbor konfiguriranja, ali opet nemogu odraditi bas sve kao sa canclipom. A i ona je kostala vise od launcha.

A sta se tice delphija, kolega ga ima i nije se bas proslavio... neke greske uopce neocita, a za konfiguracije neznam. Al cim nemoze greske rjesavati nevjerujem da je i konfiguracija ista bolja.

Edited by kristijan1710
Link to comment
Share on other sites

Ja imam kina clip i ok radi a imam i delfi e pa on je poprilicno glup. Vidi neke greske i neke moze obrisati i ocitati neke parametre i ponistiti servisni interval na nekim autima ali za 150e sam ih tada mogao kupiti ravno 3komada.

Link to comment
Share on other sites

Ja kupio preko aliexpressa clip i radio je cijelih 10min. Vratio ga u kinu i popušio pdv i poštarinu. Jbg

Link to comment
Share on other sites

mislim da ako ces izvlaciti pojas i demontirati ga s auta radi pranja, onaj bubanj na kojem je namotan nemoj ni slucajno da ti se otpusti jer ga nikad neces vise namotat (mislim hoces al ces se jako namuciti)

ne znam dali mi se baš ovo desilo upravo ili sasvim suprotno, evo slike, ja sam prvi na svijetu koji je uspio očito da ovdje nešto zezne :D

nije ga nikakav problem skinuti, ali meni se čini kao da mi se namotao na bubanj previše, i više ga ne mogu odmotati, kao da je zakočen... i ne samo to, i ova žica mi se skroz odmotala... šta da radim?

WhatsApp Image 2017-02-07 at 15.03.10.jpeg

Link to comment
Share on other sites

Tebi se nije nis desilo kao sto sam ti objasnio nego si se spetljao. I onda umjesto da si odma pitao si isao silit":/

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

na autootpadu me drugi dio koštao 200,00kn ravno, za mene kao trenutno nezaposlenog - skupa škola, jbg.

nisam ga montirao, odmah sam ga ubacio u sapunicu opala, kasnije isprao sa omekšivaćem, sada se vani suši na štriku, a u lidlu nemaju silikon sprej, kolika je cijena drugdje? sada, za sprej nekakav mi se ne daje 50-ak kuna

Link to comment
Share on other sites

evo, pojas je montiran, a nakon pranja i sušenja, gore, također - spaljivane su i dlačice.

međutim evo jednog komentara, na mom originalnom pojasu koji je bio identičan izgledom i kvatlitetom kao i ostali postojeći u autu stajao je datum 5/2006. ja sam na autootpadu kupio 4/2004, ako se ne varam u vezi mjeseca, no to nije ni važno. na sam dodir, taj pojas kojeg sam kupio je duplo tanji, da, dakle tanji od mog prijašnjeg. čini se da su u te dvije godine, 2004->2006 "podebljali sigurnost", ako je to ikakvo mjerilo (a i sam materijal mi se na mom činio više kvalitetnim nego ovaj, moja je bila kao neka tamno plava/crna boja, a ovaj je više smeđi). na mom originalnom nisu bile dlačice uopće, dok na ovom se stvaraju odmah zbog onog trenja plastike odakle izlazi i samog pojasa. ovaj pojas se vraća kao novo, skoro, još ću ga podmazati silikon sprayem kada budem imao para za neki kvalitetniji. eto, možda je nekakav zaključak da se na tim novijim, krućim pojasevima, a koji su ujedno kvalitetniji/deblji možda češće pojavljuje problem ne vraćanja, dok se na ovim tanjima to gura, odnosno lijepo namotava pa i nakon 13 godina... doduše, ovaj pojas je puno komfortniji i lakši, nisam ni skontao da sam zavezan, možda zna neko nešto više o tome, ali da je zanimljivo jako, jeste.

Link to comment
Share on other sites

debljina nema veze s pojasom, svi oni moraju jednako usporiti osobu, razlika u debljini tkanja nesmije utjecati na isto.

Link to comment
Share on other sites

osim svega ovoga navedenoga, na onom gore video linku sa youtube-a di lik pokazuje kako zamjenjuje pojas, ubacio mi je u uho zanimljivu bubicu, a o kojoj ja uopće nisam ni promislio, nemam toliko znanja i iskustva, ali vjerujem da ima nešto u tome, on napominje kako je obavezno da se kupi novi novcati, tvornički pojas i takav montira, nikako polovan, nikako sa autootpada i drugih ruka, pošto su vjerovatno sudjelovali u prometnim nesrećama i na oko ne možemo znati u kakvom su onu stanju, pretpostavljam da misli na deformaciju materijala, valja biti oprezan sa takvim stvarima, e sada, koliko je tu istine, ja stvarno nemam pojma, valjalo bi razmisliti, to su jako specifične stvari kao sigurnosne naprave - možda prilikom većih/težih prometnih nesreća ostane/nastane kakav trag na samom pojasu, možda ostane trajno blokiran, itd. uglavnom, jedna jako zanimljiva tema

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.