Jump to content

aleeen

Recommended Posts

Zanima me kako izać sa ovim ručkama na kraj? Tražim neko trajno rješenje.. Prvo sam ih mislio sa folijom presvući ali folija ne podnosi visoke temperature ljeti? Onda si pak mislim da bi bilo bolje ih polakirati.. Da li se plastika može lakirati uopće? Mislio sam odnjeti to lakireru da mi polakira u tu krem boju ali ne znam da li se uopće plastika može lakirati i koliko je ta varijanta trajna? emoji848.png4368e85c6dee3eaead658836defc5343.jpg

ja sam to na scenicu ogulio kočionom tekućinom i krpicom, kasnije oprao vodom i sapunom, osvježio crnu boju industrijskim fenom i super je već mjesecima. Nema se više što guliti. Imaš negdje taj moj topic sa slikama ako te zanima

Link to comment
Share on other sites

ja sam to na scenicu ogulio kočionom tekućinom i krpicom, kasnije oprao vodom i sapunom, osvježio crnu boju industrijskim fenom i super je već mjesecima. Nema se više što guliti. Imaš negdje taj moj topic sa slikama ako te zanima

Da. Samo kaj on na toj crnoj ima tu bež boju.

Ako oguli sve nece mu se uklapati rukohvati crni.

Po meni neka lijepo pofarba. I da se fula malo nijansa (a nebi trebala puno) nece se ni primjetiti kraj ostalih elemenata koji su sigurno minimalno razlicite nijanse tako i tako nakon godina habanja i koristenja.

Kvalitetan primer za plastiku i farba i to je onda dobar posao.

Ja bi to sam radio. Ili sa farbom zamjesanom u sprej ili sa spricom i zrakom.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

svakako mora oguliti to ljepivo s**nje, a onda je na njemu hoće li farbati ili ne. S obzirom da je bež, možda bi crno ružno izgledalo. Kvalitetno ofarbati s dobrom pripremom i nadati se da rukovaoci neće imati gomilu prstenja i plastične nokte pri uporabi rukohvata

Link to comment
Share on other sites

ja sam to na scenicu ogulio kočionom tekućinom i krpicom, kasnije oprao vodom i sapunom, osvježio crnu boju industrijskim fenom i super je već mjesecima. Nema se više što guliti. Imaš negdje taj moj topic sa slikama ako te zanima

Znam čitao sam taj topic i super je ispalo! Ali ne mogu ostaviti crno nikako jer mi je kompletna unutrašnjost u bež/krem koži tak da crno nebi nikako pasalo. U svakom slučaju ću morati prvo to oguliti.

A ta kočiona tekućina, ona pomaže kod skidanja stare boje? Šta ona omekša staru boju ili kako?

Da. Samo kaj on na toj crnoj ima tu bež boju.Ako oguli sve nece mu se uklapati rukohvati crni.

Po meni neka lijepo pofarba. I da se fula malo nijansa (a nebi trebala puno) nece se ni primjetiti kraj ostalih elemenata koji su sigurno minimalno razlicite nijanse tako i tako nakon godina habanja i koristenja.

Kvalitetan primer za plastiku i farba i to je onda dobar posao.

Ja bi to sam radio. Ili sa farbom zamjesanom u sprej ili sa spricom i zrakom.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Da imaš pravo, ak se i fula malo nijansa neće se primjetiti toliko. I ja bi probao sam ali nažalost nemam kompresor tak da nemrem pošpricati, jedino bi mogo kupiti gotov sprej, odnosno dva, jedan primer za plastiku i jedan u boji, sad ne znam jel tog ima za kupiti, valjda ima? A ak odnesem lakireru opet ne znam koliko bi mi mogo uzeti? Vjerojatno ispod 100€ teško...
Link to comment
Share on other sites

Ma nebi smio toliko.

Ti mu mozes sve pripremiti. Skinuti sve stare slojeve i on samo baci primer i lak.

Stvarno bi bilo bezobrazno da i dobar lakirer uzme za to vise od 200-300 kn sa materijalom. S tim da ce se sad netko javiti da je i to puno i da ima tko bi inza manje. Ima sigurno.

I to ti nema tko kaj kenjat da mu se ne isplati il kaj vec. Dobija skinuto i pripremljeno.

Primer ima sigurno, nijansu zamjesa i ima po svakom rukohvatu po svakoj ruci minutu posla. Igra doslovno usput za lijepu dnevnicu.

Poslano sa mog SM-G930F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Cim bude nagnut auto bude opet curilo jer ne curi kroz zvucnik nego ove silne rupice na oplati. Njih treba zatvorit.

A ovo ako je ona topljena plastika na pistolj a ne silikon se bude otopila :/

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ja sam uvjeren da je ovo rjesnje. Kroz zvucnik je sigurno curilo jer je membrana od zvucnika skroz istrunula od te silne vode. U oplati ima samo 6 rupa u koje se kaci ona ukrasna plastika od zvucnika, e sad, moguce da je i kroz njih voda isla... te rupe se lako zakitaju ako se pokaze potreba, za sada cu ovako ostaviti.

Link to comment
Share on other sites

vjerujem da ste već uzimali ATE diskove, gdje ste najbolje prošli, ne nalazim ko je dobavljač za hr

Link to comment
Share on other sites

Ako netko zna kako ugasiti automatska svijetla??

 

Mislim da se dugo drži tipka na lijevoj ručici i ugase se sama.

Link to comment
Share on other sites

vjerujem da ste već uzimali ATE diskove, gdje ste najbolje prošli, ne nalazim ko je dobavljač za hr

Anđelko ,firma Lageros... Na forumu je.

Link to comment
Share on other sites

Mislim da se dugo drži tipka na lijevoj ručici i ugase se sama.

da ali mislim da nemam nikakvu tipku na ljevoj ručici.Na desnoj da.Pogledat cu nisam siguran,moram sići dole na parking pa cu javit kad pogledam.

Inače ima li koji dobar majstor za renole u Rijeci??Imate li kakvu preporuku?

Link to comment
Share on other sites

Bok svima, imam dva pitanja za 1.6 16v motor Scenic 2008

Pitanje 1. PUMPA GORIVA BENZIN

Otišla mi je svojevremeno pumpa goriva, a budući da je također nisam čuo na start kontaktu išao sam odmah raskopati, te sam pogodio kvar i promijenio ju.

Kako se može utvrditi kvar pumpe za gorivo prije samog raskopavanja (neki test) putem CLIP-a ili nečeg naime nikakvu grešku nije bacalo, na CLIP-u sam sve pregledao sve je bilo uredno (možda nisam našao) , auto ima plin  pa sam ga palio preko njega tako da sam se i vozio sa pokvarenom pumpom neko vrijeme ama baš nikakve pogreške nigdje?

Negdje sam pročitao da se na računalu u motoru moraju prebrikati neke žice da se dovede plus na pumpu te se na taj način može testirati no to mi je malo vulgaris, mene zanima da li može putem CLIP-a?

Pitanje 2. TERMOSTAT KUĆIŠTE

Promijenio sam kompletno kućište termostata sa gumicom prije nešto više od godinu dana u 'ovlaštenom' servisu uzeo sam sve originalno te je protekom godine dana opet procurilo samo ovoga puta ulje prema Van ne miješa više ulje u antifriz kao prvi puta….

Budući da sam bio prisutan kod izmjene te da mi se odmah čišćenje bloka od zmazanoće nije svidjelo je nije po meni odrađeno pedantno, mislim si imam garanciju (koja je sada prošla) bit će u redu (nova gumica, diht masa itd…)  i bilo je točno godinu dana te sad opet curi.

Sada sam odlučio to sam mijenjati da očistim to kako spada. Da li je potrebno ili se preporučuje sada opet pored nove gumice mazati dodatno i sa diht masom? Čitao sam tu na forumu da zna biti zezancija sa termostatom u vidu ponovnog curenja ukoliko nije očišćeno i zadihtano kako treba? Također onaj dio aluminija kod otvora za antifriz mi se činio dosta nagrizen pretpostavljam da ga treba izbrusiti ručno sa nečim što predlažete brus papir ili neku drot četku…?

 

Edited by Žac
Link to comment
Share on other sites

zna punkuti i kućište, to se meni dogodilo, nakon godinu dana, počelo sliniti ulje. ako je nagrižena površina glave, da, to bi trebalo dosjed na strojnu obradu, ali ne isplati se to raditi samo zbog tog termostata.. 

inače tvornički ne ide nikakva diht masa, ali i ja mislim brtvu lagano namazati loctiteovom crnom masom otpornom na ulja i sve i svašta.. al tanko, ne ono natrpati mase..

 

 

Link to comment
Share on other sites

Jel moguce da megane 2 ima promjenjivi interval zamjene ulja, ono upozorenje na ekranu "service in .... km "

Zakleo bih se da mi je do prije par dana bilo "service in 8000km"

danas se nesto kratko vozim, pise change oil soon , tamo di bi inace pisalo "service in .."

od zamjene ulja sam prosao 9000km cca

interval je namjesten na 15 000km ak se ne varam

Link to comment
Share on other sites

Jok, to te upozorava da uskoro ističe godina od servisa.

Dakle što dođe prije km ili dani 365.

Link to comment
Share on other sites

Izgleda da mi je otisao prekidač kočnice.Naime stalno mi gore stop svijetla.

Taj prekidač se navodno nalazi kod pedale kočnice i trebalo bi ga promjenit.

Ako tko zna koji dio točno moram promjeniti i dali paše polovni prekidač od bilo kojeg megana ll ?Pretpostavljam da to nije nesto skupo..

Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno i taj mozes popraviti takp da ga rastavis, opereš metalnu prašinu koja radi kontakt, malo podmažeš i to je to.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.