Jump to content

aleeen

Recommended Posts

@kralj Osigurac alnasera?

Ako imas špic kljesta -špic cange (ravna, kriva) ces moc naciljati osigurac, izvaditi i vratiti sa kljestima bez da ga zdrobis ako se potrudis. U tom slucaju ne moras vaditi kutiju van

ma bio je osigurač pozicije tako sam  lako izvadio/stavio sa spiganim špicangama,ali bit će jebade ako će otič neki osigurač koji je uvučeniji ispod plastike,tada nema druge nego sve van..

Link to comment
Share on other sites

Kako namjestiti mlaznice da spricaju po sredini sajbe? Danas sam ih probao pomaknut al ne mrdaju ni sim ni tam nego se fiksno drze za haubu. Inace spricaju skroz nisko i to mi smeta dosta. Kakva je situacija kod vas?360c4e2dce5c82fff56e2a828082d68e.jpg

Link to comment
Share on other sites

u dva navrata u vrlo kratkom trajanju, od dvije sekunde, na autocesti i velikoj brzini upalio mi se STOP i INJECTION FAULT, malo sam guglao, koliko vidim, može biti sve i svašta :-)

auto će uskoro 300 000km, bojim se da bi dizne mogli otići k vragu?

isto tako, kada vozim sporo, u nižim brzinama, auto naglo izgubi snagu, kao da umre na sekundu-dvije i onda se povrati :D

mislio sam lagano započeti od mijenjanja filtera nafte, pošto ga nisam promjenio nekih 60-ak tisuća km i još je onaj "talijanski"/kineski najjeftiniji tecneco od 190,00kn unutra

Link to comment
Share on other sites

Provjeri koja je greska u pitanju. Moze biti nesto banalno. Ulozi u neki obd2 i skini aplikaciju za mobilni, ne kosta puno, a rjesava mnoge nedoumice.

Link to comment
Share on other sites

da ti nije do maf senzora odnosno protokomjer zraka ili kako se več zove.. isto se i meni događalo na cliu ,izgubi gas na par sekundi i opet se povrati..dao ga na dijagnostiku i izbacilo grešku maf senzora..nakraju sam ga očistio kontakt sprejom i više nije zezao..

Link to comment
Share on other sites

Jbt neka viroza ih je uhvatila..

Prije dva dana prvo paljenje, upali ali čim se doda gas ugasi se i onda teže upali nakon dužeg verglanja, jučer ista stvar ali dvaput.

Danas ista stvar, upalio nakon dužeg verglanja i greške Injection fault koju sam zanemario i nastavio se voziti gdje mi se nakon cca 1km ugasio u vožnji..stao sa strane, upalio ga i nastavio vožnju, greška se ne pojavljuje trenutno.

Odradim noćnu i pravac u servis!

Poslano sa mog ALE-L21 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Provjeri koja je greska u pitanju. Moze biti nesto banalno. Ulozi u neki obd2 i skini aplikaciju za mobilni, ne kosta puno, a rjesava mnoge nedoumice.

Za dizele ne vrijedi apsolutno nis. Nemoze ocitat greske jer nije na obd2 protokolu....

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

da ti nije do maf senzora odnosno protokomjer zraka ili kako se več zove.. isto se i meni događalo na cliu ,izgubi gas na par sekundi i opet se povrati..dao ga na dijagnostiku i izbacilo grešku maf senzora..nakraju sam ga očistio kontakt sprejom i više nije zezao..

1.9 i 1.5 nece za to izbacit gresku ni kad ga se iskopca a kamoli kad lose radi :)

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

u dva navrata u vrlo kratkom trajanju, od dvije sekunde, na autocesti i velikoj brzini upalio mi se STOP i INJECTION FAULT, malo sam guglao, koliko vidim, može biti sve i svašta :-)

auto će uskoro 300 000km, bojim se da bi dizne mogli otići k vragu?

isto tako, kada vozim sporo, u nižim brzinama, auto naglo izgubi snagu, kao da umre na sekundu-dvije i onda se povrati [emoji3]

mislio sam lagano započeti od mijenjanja filtera nafte, pošto ga nisam promjenio nekih 60-ak tisuća km i još je onaj "talijanski"/kineski najjeftiniji tecneco od 190,00kn unutra

Ovu cu se oravit da nisi naposao da sparas na filteru...

Al bez dobre dijagnostike zaboravi da ces znati u cem je tocno problem.

Moze biti do senzora tlaka u usisnoj, senzor tlaka rail-a goriva, nesuglasnost zeljenog

i dobivenog tlaka, zaglavljen egr u otvorenom itd itd itd.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

aleen , forsao si ga u petoj na visokim okretajima i vecoj brzini, 130+ ? Ne voli 1.5 bas te brzine i okretaje sto su stariji.

Smanjit okretaje, promjenit filtere, ako u normalnoj voznji ne treba dirat dalje, ako zeza vidjet kakve su dizne.

Ako te tjesi, 63kw su manje osjetljivi od starijih 60 i 74, rekao bih i manje od 78kw ovih jacih

Link to comment
Share on other sites

Od toga nemora bacat greske.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

aleen , forsao si ga u petoj na visokim okretajima i vecoj brzini, 130+ ? Ne voli 1.5 bas te brzine i okretaje sto su stariji.

Smanjit okretaje, promjenit filtere, ako u normalnoj voznji ne treba dirat dalje, ako zeza vidjet kakve su dizne.

Ako te tjesi, 63kw su manje osjetljivi od starijih 60 i 74, rekao bih i manje od 78kw ovih jacih

baš ovo boldano upravo, i to samo u dva navrata kada sam ga gario po autoputu, i bacio grešku INJECTION FAULT + STOP na jednu sekundu, prikočio, spustio brzinu i greška je nestala, mislio sam lagano započeti s filterom goriva jer ionako dolazi na zamjenu

druge otegovne okolnosti su da i nisam pri nekoj lovi, auto puni 13 godina i 300 000 km i bez ove najnovije greške auto traži ulaganje od minimalno 1000€ (veliki i mali servis, nove gume, udubljenje na prtljažniku, sjeban trap, sva četiri diska su pojedena itd. vjerovatno se još nečeg nisam sjetio), situacija je nezgodna, a stariji auto je rupa bez dna

Link to comment
Share on other sites

Je oce to tak. Ako nista, to bi ti trebalo drasticno jeftinije za poplaćat nego nama u RH npr sa istim autom.

Znao sam , visoki okretaji visoka brzina , trazis ga da ubrizga puno goriva, dizne nisu na razini na kojoj su bile i ne mogu isporuciti gorivo.

Moglo bi biti do filtera ali...mislim da ne .

Taj auto nije za 130+., sad ce me neki napast "u mene 180 vozim nema greske trosim tri mjerce dizela" , takvima se ispricavam

Taj auto je super za grad i medugradsku, 5 brzinac je nekako agilniji za kretanje manje treba saltat, a i cini mi se da u praksi potrosi nesto manje od 6brzinca 78kw makar nemora bit, ovisi o puno faktora.

Edited by hrvojexyz
Link to comment
Share on other sites

Nemogu vjerovat da samprocitao smislen post na toj racini, bez trunke sarkazma..

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

?

Ja ove svoje 1.5 dCi nikad ispod 2.5k ne vozim. Svi veselo vrte bez problema. Jedina greška na motoru puknuto crijevo senzora tlaka turba.

Link to comment
Share on other sites

Ispod 2.5 i ne idu nikud. Ne mozes i da ih vozis, sve i da hoces, osim nizbrdo. 1.5 dci 110 ks ispod 1800 ne mrda iz mesta. 

Link to comment
Share on other sites

Ne salim se. Ispod 1800 supalj, mislim na 110 ks. varijanta od 90 ks daleko prijatnija za voznju, osim na autoputu. 

Link to comment
Share on other sites

Probao sam. Jedno 20 minuta u 4-oj, brzine od 120 do 140. Bez promena. Mozda imamo razlicite standarde :)

ili sam ja navikao na malo vece motore ;)

Link to comment
Share on other sites

ovaj auto nikako nije za brzinu 130 km/h

Link to comment
Share on other sites

Probaj slijedeći put autoban 190 km/h, sat-dva. ?

Jes' pa ovi moji plavi andjeli da me uhapse. Ne uliva mi megane nikako poverenje da bih ga vozio tim brzinama. 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.