Jump to content

aleeen
 Share

Recommended Posts

Koliko je skakljivo doc do motora od brisaca, stao mi je, i zabima me dal ga trba mozda samo ocistit i osusit ako ima vode ili je vrisnuo...

Link to comment
Share on other sites

Koliko je skakljivo doc do motora od brisaca, stao mi je, i zabima me dal ga trba mozda samo ocistit i osusit ako ima vode ili je vrisnuo...

možda uspiješ sa čišćenjem riješiti, ako trebaš drugi motor javi, imam jedan viška

Link to comment
Share on other sites

možda uspiješ sa čišćenjem riješiti, ako trebaš drugi motor javi, imam jedan viška

Otkud ti viška motor brisača? Ja nemam nikad viška, svi odmah idu u prekomandu za rotaciju vunenih i sličnih životinja. ? 

  • Upvote 6
Link to comment
Share on other sites

:yeah: 

Ma joj to mi je bolest od kad sam una imao, crko mi motoric po kiši, naravno, a jedan koji sam imao za rezervu dao u prekomandu kao ti. I onda nisam 2-3dana mogao nabaviti drugi, išao busom na posao. 

Mislim da još imam od sierre i od tipa motorice brisaca :geek::doh:

  • Upvote 4
Link to comment
Share on other sites

Zadnji prozor mi se ne otvara , iskreno nisam ga dugo otvarao sve dok nije doslo svjetsko prvenstvo pa da stavim iza zastavice, ali na kraju nista od zastavica jer mi zadnji prozor neradi. Neznam dali je moguce da je krepao motoric ili , nesto drugo.

Link to comment
Share on other sites

Vjerojatno elektronika podizaca koja ide na motoric. Što god bilo, imam ispravno rabljeno pa ako bude trebalo, javi se na pm. 

Link to comment
Share on other sites

Ime neko da zna dimenziju/kat. broj lijevog semeringa poluosovine/getribe.

Da vidim jel ima po ducanima ili moram oem uzeti

Link to comment
Share on other sites

Gdje se nalazi vakuum ventil koji kontrolira povrat goriva, ili tako nekako, jer mislim da mi se vraca gorivo u rezervoar kad auto stoji. Megane II 1.6 

Link to comment
Share on other sites

ljudi, počela mi je curiti hladna voda - kondenzator kada je klima upaljena kod suvozačevih nogu. nisam skidao onu plastiku - pokrivač koji pokriva filter kabine, a koliko vidim od tamo curi i voda... čitam na netu da je moguće da se smeća nakupilo u onim odvodima kod vjetrobranskog stakla ili kod filtera kabine, dok treći tip tvrdi da je riješio problem tako da je auto podigao i ispod samog auta, kod auspuha, postoji nekakav odušak pomoću kojeg je počistio smeće?

Link to comment
Share on other sites

znači auto baš mora ili na kanal ili na dizalicu ha?

Link to comment
Share on other sites

Da,ja sam digao na dizalicu prednju suvozačku stranu,podvukao se i rukom našao završetak drenažnog crijeva od kondenzata klime.Na njemu se nalazi gumena zaklopka koja od topline i smeća ostane zatvorena.Uspio sam otkinuti tu zaklopku i zaliti se sa pola litre prljave vode ali od tada nemam sa time problema.

Elegantnije je otići u servis da oni to isto naprave kad podignu auto.

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

a baš, da, hvala, dobro da si me sjetio, imati ću to na umu kada budem otfurao auto na promjenu ulja, do tada, neka malo curi vodice, ništa strašno

Link to comment
Share on other sites

Danas u mom Meganeu poplava na suvozačkoj strani. Odmah sanirano. Jutros je kiša lijevala i odvod je bio zaštopan, nije moglo sve progutati pa je završilo u kabini.

Raskopana plastika ispod brisača, skinuto odvodno crijevo, očišćeno crijevo i smeće iz  kanala ispod brisača. 

2B446272-ABFF-4A04-89EE-E8C502ED13F7.thuAA67606C-6A6C-4B6B-8E46-C59DF4936845.thu

21816433-3222-4DB5-A62E-132E02631FB1.thu

Evo manji dio smeća koje sam iskopao iz crijeva. 

4EAB1E64-C077-49E1-964E-F3B2D2A959C0.thu

 

Na kraju crijeva ima zaklopka koju sam ucvrstio vezicom da stalno bude u otvorenom položaju, za bolji protok. Sad se ne bi trebalo tako lako zastopati.

A3F81AA3-3112-4D07-A322-0C3E448DF2EF.thuDFCB1977-0AAA-4F0B-9E66-0DEF51CFF828.thu

 

 

Link to comment
Share on other sites

ne kužim čemu te zaklopke od strane renaulta?? isto tako sam imao dvije gumene, tj. dva gumena čepa na strani vrata vozača i suvozača, naravno da sam ih skinuo prstima i spremio negdje

Link to comment
Share on other sites

Ni ja, a bas se zbog toga sve  nataložilo. Mislim da je pola crijeva  bilo zastopano i to tako nabijeno da voda uopće nije prolazila. 

Link to comment
Share on other sites

Zastita da ne bi mogle zmije i veci insekti ulazito u vozilo. Glupo al jbg. Ovo za kad radi klima kondenzat a vani suho se kora taj od ispod. Ja sam na svima bio izrezao te zaklopke i nikad problema od tada. No onaj ispod klime sam jedva odcepio.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Koliko ima tih cijevi kaj se mogu zaštopati (odvodi, klima) na Meganu 2 ? Dva ili tri ?

Link to comment
Share on other sites

I ispod u klimi i 2 ispod sajbe.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

ček, znači da niti ne gledam odvode kod brisača, one male rupice, otvore? na svakoj strani je pravokutan + jedan okrugli u sredini, nego ovo je baš kondenzat od klime i auto definitivno mora na dizalicu?

Link to comment
Share on other sites

Nemas u sredini ispod brisaca. Imas samo dva u stranama. (Sem ako sam corav)

Ovo kad ti curi kondenzat od klime je to nista vise nista manje nefo odvod iz same. Sak i ovo kad je gore ispod brisaca zapuseno, ako je taj u klimi dobar a je zacepljen nece curiti u kabinu :)

Nije to neki posao ja sam lezeci ispod auta a digo samo jednu stranu na podnu dizalicu (i osigurao tronoscem. Uzduzno se nalazi otp gde se zavrsava rupa za prednje kotace lako napipas.

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

hvala ti miloše! ako budem bio u prilici definitivno ću sam napraviti, ovako nemam uvjete za 'safety first' pa će pričekati do sljedeće izmjene ulja - koja je ionako već dosta brzo...

da se malo vratim na ono moje pitanje - definitivno potvrđujem: greška INJECTION FAULT mi se javlja isključivo kada motor vrti na 3000+ RPM i na nekoj brzini od cca. 130 km/h, ovisno u uzbrdici i broju ljudi koji se voze u autu... nekada se zbog opterećenja i prije javlja greška... pretpostavljam da je to u banani jedna dizna/injektor, je li tako? osim cca. +1000kn popravka :D - što to znači točno? da ta jedna dizna koja je u banani uštrcava previše ili premalo nafte u combustion chamber?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Koji su senzori vezani uz čok jer mi se cini da imam problema s njim odnosno da auto stalno vozi pod istim, i sljedece gdje je filter goriva na 1.6

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.