Jump to content

aleeen

Recommended Posts

nemam pojma kako se to uopće može otvoriti, sve se čini samo prešano i zalemljeno, pošpricao sa contact spreyem sve dobro, ali opet isto

Link to comment
Share on other sites

Klasika...slabi i rasklimani spojevi u konektorima i/ili spojevima muških i ženskih dijelova konektora.Ovo drugo je češći problem.

Treba improvizirati....doći do limića,savinuti ih i napraviti čvrst i dobar spoj.

Link to comment
Share on other sites

ljudi moji, ja sam kao onaj lik šta je rekao za sebe na drugom automoto forumu, takav sam i ja, ne mogu stati dok mu ne zeznem majku maximalno, tj. dok ne zeznem do maksimalno moguće granice... :D

podmazivao sam sajle i vodilice prije vraćanja na mjesto, nekako su mi sajle ispale iz ležaja, kolotura, kako sam pokušavao masnim rukama sve vraćati brzo natrag, tako je sve brže bolje poispadalo van... šta sada?

našao sam ovaj video: https://www.youtube.com/watch?v=vYA509Tp5gM

dali je nužno da izvadim vodilice van i namjestim sajle gore, ako je, kako da to napravim, jer koliko vidim uopće nije moguće lijepo izvaditi vodilice van... drugo pitanje: ako je odgovor na prvo pozitivno, kako se skida staklo s ležajeva? :D jesam ga punio za***o? :D

Link to comment
Share on other sites

ljudi moji, ja odustajem od ovog projekta - bavim se time već cca. tjedan dana, svako popodne po 2-3 sata i nikako da namjestim... za 15-ak dana ionako moram na servis i nosim sve automehaničaru koji ima uhodanu ruku za ovakve poslove sa sajlama na mehanici...

prvo mi je trebalo cca. sto godina da shvatim kako di koja sajla mora ići, bez obzira na video pomoć :D onda sam shvatio da moram vodilice i zašarafiti u vrata, a to nije bilo moguće - sve dok su sajle bile (uspješno) namještene - NA PODU :D

zatim sam isprobao zatvaranje prozora (jedine opcije koja mi radi od strane suvozača), sve je bilo perfektno, osim šta je sajla, kada se namotavala, pod kutem razvalila dio plastike (bijeli) na koji ide feder/tako da se u principu onaj dio skroz razvalio, a koji ulazi u same namotaje kod motora itd. itd...

Link to comment
Share on other sites

daj to mehanicaru nek se igra s tim, ako je imao iskustava takvih napraviti ce to za pola sata max.

Ovaj moj koji mi to radi promjeni elektroniku podizaca za 15 minuta (sa svim rastavljanjima!!) a kad sajlice odu onda mozda sve skupa 30minuta.

Link to comment
Share on other sites

Trebao bi potvrdu jedne informacije... Da li su ispusne grane na k4m i k4j iste, odnosno dal mi pase bilo koja s bilo kojeg auta na kojem su ovi motori od '99. pa nadalje? Moj auto je megane 2 1.6 2003.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

farovi su po noći u banani... još ako padne kiša po noći - to je živa katastrofa... mislim da ću kroz neko vrijeme staviti gore h7 kit od 4300k... hoće mi bacati van kakvu grešku ili će sve raditi perfektno?

Link to comment
Share on other sites

Nisam strucnjak za farove, al ak su oni losi, nisam ziher da ce sama promjena zarulja pomoci.

Mislim da ti nebi bacalo gresku, koliko sam vidio M2 nema gresku za takve stvari, drugaciji tip zarulja.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

hoce sigurno, i da bude 20% bolje to je svemir, intenzitet je cisto ok, isto sam davno uradio na punto mk2 sa lecom i razlika je bila noc-dan! isplativa investicija od 200kn, barem to ja tsko gledam na to

Link to comment
Share on other sites

Tempomat radi u 4, 5 i 6 - oj brzini.Upališ na tipku i kad dođeš do željene brzine klikneš tipku na + ili -

 

Da ne radi koji prekidač problem na kočnici ili kvačilu?

 

Radi i u 1 ako je preko 30km/h i ubilo kojoj drugoj. Jedino je ovo da mora biti min 30km/h 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

ok to svakako moram pogledati, sad sam našao, ja imam ecu s3000 i tamo je kao upaljen tempomat. Tražio sam video po youtubu i našao milošev video gdje kad dođe u konfiguraciju injektora piše ograničivać i regulator brzine. Je li moguće da jednostavno ti s3000 ECU ne dozvoljava tempomat ? Ili od kada sam zamjenio injektor mi ne piše više vin broj, pa ga i to smeta ? 

 

Tempomat pokreces s + ili s -sa R radis pozivanje staro zabeljezene brzine a s O ja mislim da je oznaka prekidas. Nesecam se sta je na kojoj strani ali mora raditi. Jedino zice na zavojnici da ti nisu dobre pa ne prenosi signal.

 

Jel ti na ekranu ispise "cruise controll". I dal ti kad stavis na limiter ostane u kontaktu jer limiter odma skida kontakt na prekidacu cim ima greska.

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

hoce sigurno, i da bude 20% bolje to je svemir, intenzitet je cisto ok, isto sam davno uradio na punto mk2 sa lecom i razlika je bila noc-dan! isplativa investicija od 200kn, barem to ja tsko gledam na to

Neces dobit jer izgore zarovi iznutra. Punto ima lose lece i tu pomogne jaca zarulja. Na megane s izgorenom lecom iznutra mozes staviti i od 100W neces nista postici. Oem ima jako dobre farove tako da rjesavaj uzrocnik problema..Inace te jeftine zarulje i ti kineski sistemi ubrzajunsjebavanje fara tj lece abnormalno brzozbog nedostatka uv zastite na samim zaruljama. Tako da za 200kn nije investicija nego investicijanu jos jace unistavanje.

 

Sent from my LG-H870 using Tapatalk

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

vezano za problem koji imam, pisao sam par strana unazad - oko 120-130km/h po autoputu i 3000 okr./min - INJECTION FAULT greška, još brže se javi ako je u autu više ljudi/veća masa vozila i uzbrdo, kaže automehaničar da treba skinut sve dizne i pogledati u kakvom su stanju, prije nego šta to napravim evo dijagnostike pa molim za mišljenje:

čitanje memorije grešaka : DCM1-2

P0089DA funckija regulacije tlaka u razvodu: veliki protok niži od minimalnog - prisutno

P0087DB funkcija brzine protoka: struja velikog protoka > maksimum - prisutno

P008945 funkcija reuglacije tlaka u razvodu: na maksimalnoj granici - prisutno

P01060 ciklus za učenje brizgaljke nije proveden - prisutno

Link to comment
Share on other sites

ček, hoćeš reći da su dizne već mijenjane na autu? :) zanimiljiva informacija :)

a što se tiče ostalih grešaka, o čemu je riječ?

dali se iz ovih grešaka da isčitati baš da su dizne u banani onda, govori to o tome?

p.s. moram baciti kad tad bombu (vjerovatno porez na budale) - tablete za pročišćavanje dizni? :D ne, ha? :D

Link to comment
Share on other sites

Ja mislim da trebas otici nekom tko radi reparaciju pumpi i dizni, tko ce iz tih ocitovanja znati procitati od kud da se krene s popravcima. Jer ovi opisi gresaka su onak, ubi Bože.

iz ovih opisa bi zvucalo kao da je neki senzor, spominju se brizgaljjke samo jednom, al da nisu uopce ukodirane nebi auto nikak radio , tak da osobno mislim da nije do tog.

 

Kaj nema u DE netko tko zna to napravit? najbolje ti meni ostavi taj auto u Zagrebu a uzmi si trojku neku, 81kw 6 brzina 1.5dci, preporodit ces se

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Delphi ubrizgavanje, kladim se na regulator tlaka na pumpi ili njegov kabl ili konektor. Jesi li prao motor? Otišao bih negdje da se uradi dijagnostika s Clipom, ovo je nemoguće znati što znači, prijevod je nonsens. 

Link to comment
Share on other sites

ma daj? znači pretpostavka da su u banani dizne može biti skroz pogrešnom? :) to mi je zapravo i jako drago čuti... znači preko simptoma: injection fault greška na 120-130kmh i 3000+ rpm i trokiranja na sekundu u vidu gubitka snage uopće ne mora značiti da su dizne u banani? dakle, popravak bi me mogao koštati puno jeftinije nego sam i mislio... prao motor nisam nikada! znači prvo na dijagnostiku sa clipom i onda vidjeti šta dalje... šta je clip i di toga ima po istri/rijeci? hvala!

Link to comment
Share on other sites

Zamjenu dizni se radi samo ako je sve drugo ispravno. Clip je original dijagnostikaza renault. 

Link to comment
Share on other sites

ljudi, zeznuo sam jednu sajlu od suvozacevog mehanizma za podizanje i spustanje stakla, dali je moguce kupiti samo sajlu bez mehanizma? i dali postoji kakav video tutorial kako sve to vratiti nazad, mislim da to ovako ne bum mogel (jer mi je i pukla bijela plastika na sajli na onom dijelu na kojem se namotava unutra)?

Link to comment
Share on other sites

Imaš tih sajli sa plastičnim završecima na ebay-u za tipa 10€. Inače je cijeli sklop (koji samo umetneš unutra, sadrži sve osim motorića) je oko 300kn bio najjeftiniji kod nas. Sad, vrijeme x novac, a te sajle su zajebane i dobro će ti doći drugi par ruku ako ideš sam na to.

Ja sam to pitao par stranica prije i dobio sam dobre odgovore i linkove:

 

 

Edited by Vuco
linkovi
Link to comment
Share on other sites

puno hvala na ovome, uljepsalo mi je dan... ima da narucim dva seta i igram se... kako si uspio to sve sam vratiti? i kako fiksiras plasticni dio sa motorom na oplatu, nisam slikao i snimao kad sam radio i sada sam zaboravio kako je to islo?

p.s. dali se moze i izvana naruciti jeftinije prekidac za staklo, vozaceva strana?

Link to comment
Share on other sites

Mučio sam se sa time dan-dva sam, vidio što je puklo, trebao čekati danima da dođe pa se odlučio na quick fix - majstor koji je uzeo cijeli taj komplet za podizanje (sve složeno na one metalne nosače). 500kn i ćao, drugi puta ću pametnije.

Inače je dućan na Rudešu imao taj cijeli sklop (ne samo sajle) za 2-3 dana za tipa 250kn (Megane 2).

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.