Jump to content

aleeen

Recommended Posts

Nije cak ni aluminij. Bakar ili mesing. :dobroje:

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kod mene ide ova predzadnja.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ova plastika mi na nižim okretajima zuji/blesavo vibrira, kako da to sredim? koliko je lagano raskupusati ovaj dio da počistim smeće iznutra? dali je to direktno povezano za prostorom ventilatora i filterom kabine, znači sve smeće upada kod filtera? dali se ko kada igro sa time?

DSC_0007.JPG

Link to comment
Share on other sites

Može se staviti i ta bakarna na alu karter , ali se zna desiti da malo bali pored nje.

Po Dialogysu obično ide , bakarna za limene karere , ova sa gumenom  brtvom za alu kartere.

Link to comment
Share on other sites

Sve sem zadnje bakarne je suplja i isto se jako ljepo prilagodi bloku.

Iste takve su na svecicama (tamo su alu) koje idu u alu glave pa brtve i tih 40tak bara :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

ova plastika mi na nižim okretajima zuji/blesavo vibrira, kako da to sredim? koliko je lagano raskupusati ovaj dio da počistim smeće iznutra? dali je to direktno povezano za prostorom ventilatora i filterom kabine, znači sve smeće upada kod filtera? dali se ko kada igro sa time?

http://my-megane2.ru/proklejka-paneli-priborov

Translate na engleski. Inače, pogledaj si taj cijeli sajt. Rus je rastavio Megane 2 na proste faktore tamo :D

Link to comment
Share on other sites

nisam skužio kako čupa van, dali vuće prema sebi, znači prema svojim prsima ili gura prema gore, odnosno prema retrovizoru? 

EDIT: nakon šta skoro cca. godinu dana vozim auto, u potpunosti mi je jasno zašto je napisao "don't be afraid to pull stronger" :D i ja imam osjećaj da je sve zakvačeno tim nekvim čudnim kvačicama/spojevima, pitaj boga :D

Edited by aleeen
Link to comment
Share on other sites

ova plastika mi na nižim okretajima zuji/blesavo vibrira, kako da to sredim? koliko je lagano raskupusati ovaj dio da počistim smeće iznutra? dali je to direktno povezano za prostorom ventilatora i filterom kabine, znači sve smeće upada kod filtera? dali se ko kada igro sa time?

Probaj podmetnuti komadic papira između stakla i te spuzve od plastike.

Meni je ta spuzva kao cvilila po staklu.

Mozda i tebe to zeza ;)

Probaj...

Link to comment
Share on other sites

ja imam osjećaj da je nešto u tim rupama odakle puše zrak vani, nekakvo smeće, moguće? volio bi te kanale pročistiti i tu plastiku "fiksirati" da ne radi više te pucketajuće zvukove

Link to comment
Share on other sites

 

Probaj podmetnuti komadic papira između stakla i te spuzve od plastike.

Meni je ta spuzva kao cvilila po staklu.

Mozda i tebe to zeza ;)

Probaj...

 

Bolje da našprica silikonski sprej po spojevima.Obavezno sprej sa cjevčicom da ne zamasti staklo.

Link to comment
Share on other sites

vjerovatno ima nekakvog smeća unutra, ali kako doći do njega? prostor filtera kabine se spušta dolje? ili strana ventilatora?

malo važnije pitanje - bio sam na dijagnostici i izbacuje nekakav error P0380, ili takva nekakva kombinacija, prema riječima automehaničara ili je u banani onaj modul koji se komplet mijenja ili neki od grijača, ima li tko kakvih sličnih iskustva sa Megane II? To se javlja kao crveno, tj. stalna greška, obrisao je pa kad svratim, pogledat će ponovo

A kao narančasta oznaka, povremena greška javlja se A - prekidač kvačila, i to mi je rekao da je normalna stvar jer se auto pali uz kvačilo, to štima?

Link to comment
Share on other sites

zašto i nakon punjenja klime plinom, kompresor i dalje klika, odnosno čuje se onaj zvuk na mjestu kao da se gasi i pali svakih par sekundi, a motor gubi na okretajima te klima dok sam na mjestu radi jako slabo, dok je u vožnji također slabija, jedino se "normalizira" pri većim brzinama, npr. na autocesti?

Link to comment
Share on other sites

Ili instalaciju, zice, ako je motor slinio moguce je da su negdje ostecene..

Link to comment
Share on other sites

Pretpostavljam da je ovo ph2 , a oni su imali problema sa kompresorima a upravo ovakvi simptomi budu kad ode.

Link to comment
Share on other sites

znači ima posla, i znači opet deranje od strane automehaničara prije ljeta 2017. :D ...koliko koštaju polovni/novi kompresori?

Link to comment
Share on other sites

Novi oko 700€ polovni nznm. Al kad su ti punili klimu su mijenjali i ulje ili samo plin nadopunili?

Takodjer klimu moze iskopcavat na leru ako je dovoljno spustio temperaturu. Sto na leru zapravo jako brzo napravi. Ili kad poraste previse temperatura u hladnjaku klime ako nema strujanja zraka..

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nov kompresor za to vozilo nije vise od 350 €, OE kvalitet (Hella, Valeo), a cijene startaju na 220 €. Ta cifra od 700 € je za šišanje ovaca, svakako nemas nikakvu garanciju dulju od godinu dana, ni ako kupis i ugradis u ovlastenom.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.