Jump to content

aleeen

Recommended Posts

bio sam na sto različitih dijagnostika... pokazuju neku grešku, istu kao i na boardu 'GREŠKA PRI UBRIZGAVANJU' i to je to... ili je pumpa ili su dizne, drugo nema šta biti, 120 km/h brzina, okretaji preko 2000 RPM upali se INJECTION FAULT i crveni STOP i auto malo kao da izgubi snagu, odnosno pritiskom na papučicu gasa on se još više uguši, na velikoj uzbrdici zna mi se skroz ugasiti - odjednom... iz prve nikada ne upali, vergla u prazno, izvadim karticu, drugi put - upali iz prve... puno je pitanja ZAŠTO ne napravim ovo, zašto ne ono - iz jednostavnog razloga, jer mi se ne da da me automehaničari deru za auto od 350 000 km i pokušaje pogađaje "možda je ovo-a možda nešto drugo ono"

išao bih i kod boš majstora za pumpe, ali tražio samo dijagnostiku, ne i popravak, dijelove bi nabavljao sam preko ebaya (ovdje su mi uvaljivali novu pumpu za 3000kn pod isprikom "pa nećeš valjda polovno stavljati" - ne da neću polovno stavljati, nego ću gledati da što jednostavnije prođem)

a što se tiče sumnje oko dizni, nemam pojma - zvuk motora na mjestu u leru je normalan, kao i u vožnji, nema traktorskog zvuka, a u drugoj brzini i pun gas zna izbaciti oblak dima kroz auspuh, ali ne čađi ništa extra posebno!

Link to comment
Share on other sites

Nije da ti ne zelim(o) pomoci ali , ili se rijesi tog auta ili odi nekome ko se kuzi u renaulte na proper dijagnostiku,

Vec smo pisali, da moze biti i pumpa i dizna/dizne i egr u nekoj kombijaciji,  poneki senzor , filter goriva sto je bilo na jednom 60kw 1.5dci koji sam kratko vozio i isto nije palio iz prve , i za kraj najmanje vjerovatno po ovome ali crijevo neko da se istekalo/puklo.

Na jednom meganu s tim istim motorom od 63kw mi se ta greska pojavila kad nakon zamjene ulja sam nabio u prvoj gas do daske ... pusti gas i vise se nikad nije upalila.  ?!

S druge strane vidio sam Clia III s tim motorom koji je apsolutno normalno isao, bez ikakvih stucanja kod paljenja i voznje, potpuno normalno sve,a bacalo je gresku žuti znakic i service/ključ žuti, ispalo da je dizna jedna otisla. 1400kn reparacija fakin dizne s rukama, i odonda mir.

DI JA GN OS TI KA  nekoga tko zna iscitavati renaultove greske, nikako neka opcenita Delfi ili kineska, tu su opisi gresaka kao google translate na apratima.

Vise meni kaze Carly for renault spojen ODBD2 adapterom, provjereno.

Doduse opet se vracamo na prvi post, osim ak ti fakat nije prirasao srcu ili nikako nisi na parama , razmisli o novijem modelu. Bar u DE ima Megana trojki jeftinijih,  uzeo 66 ili 81kw dobri su motori, imat ce svojih mana al neko vrijeme bi trebao biti miran.

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, aleeen said:

ljudi, promjenio bih na blef pumpu goriva na svom 1.5dci megane-u zbog greške injection fault koja mi se pojavljuje...

Alene oprosti, koji 1.5 dCi je u pitanju?

Link to comment
Share on other sites

Pa napisao je , 63kw varijanta, onaj manje kvarljiv po meni (manje opterecen).

U subotu idem "dijagnosticirati" jednog 78kw 2008g., samo se odjednom nakon jednog puta od 150km, upalila lampica check injection ... i nesto slabije ide auto.

Link to comment
Share on other sites

Jel ima neko ideju kaj da pogledam pošto mi je auto trom do 2200 okretaja i ko da primi onda i na 2600...
Vakum ventil turbine mozda ? Od kud krenuti uglavnom ?
Dok se zavrti i nejde loše (+2500), ali ono prva druga je smrt...

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, hrvojexyz said:

63kw varijanta, onaj manje kvarljiv po meni (manje opterecen).

Pa taj je poznat po tome da ima problema s injektorima. Za razliku od 78kw.

Link to comment
Share on other sites

O , vidio sam ih preko nekoliko s problemima na diznama na tom od 78.

Doduse, zna bit i to s pumpom i senzorima.

Link to comment
Share on other sites

Pa odveze se auto majstoru koji ima dijagnostički uređaj kojim zna da se služi. Platiš i voziš. 

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

Evo , jucer sam oddijagnosticirao dva Renola.

Na meganu onom kaj sam rekao 78kw svijetlio check injection + auto je slabo isao.

Bio je EGR, javljalo je greske grijaca koje cesto javljaju Megani 2 , gresku senzora coolanta odnosno antifriza i 2 -3 greske vezane za EGR.

K5c82KAMw-bKeoaLT8e7vZCKc7hSl47oCCkHCEod

 

PRistekan drugi EGR, nestala greska auto prodisao , danas ce se bas zamjeniti jer je malo tam iza motora pa treba vremena ovak kad nije kod mehanicara bas.

 

Drugi je bio CLio 2 stariji, znao bi se ugasiti kad vi se zagrijao. Struje ima vergla itd..

Pokazalo greske glavnog releya,to smo nekaj sanirali sad cemo vidjet.

 

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@aleeen- na pretincu je pukla jedna strana ručke pa je opruga pala.

Možeš ljepiti tu stranu koja je pukla ali ako staviš oprugu onda neće dugo držati. Pokušao sam sa na razne načine i opet pukne. Na kraju sam zaljepio i nisam stavio oprugu već običnu elastičnu gumicu. Drži dok ju sunce ne pojede, a zamjeni se začas.

 

 

Link to comment
Share on other sites

hvala svima na odgovorima i pomoći :)

hrvoje, vidim da se kužiš u stvar, jesi ikada možda u điru prema rijeci/istri?

Link to comment
Share on other sites

Nevezano za vaše teme.Samo da kažem da mi se pred pol godine par puta upalila greška check inectijon i auto momentalno izgubi snagu.Ulio sam u motor aditiv za cišcenje brzgaljki i cijelog sistema Datacol i od tada nema više problema.Neznam dali je to pomoglo ili nije ali za sada nemam problema s tim.A javljalo je gresku EGR.

Probajte možda s tim ako imate sličnih problema.

Link to comment
Share on other sites

ja sam ulio neki aditiv kupljen na ini za 70-ak kn u crnom pakovanju, nije pomoglo. nisam siguran zapravo ima li kakve koristi od toga ili je to samo papilova.

Link to comment
Share on other sites

Ovaj je 210 kn.Kažu puno kvalitetniji od ostalih ali i skuplji.Ali rađe dati 200 kn nego 2000 kn za razne mehaničare.Nemam pojma dali je to pomoglo ili ne ali ja ga iz preventive uljevam svakih 4,5 mjeseci,neće škoditi.

Eto za sad auto radi bez greske.1.9 dci je motor.

Link to comment
Share on other sites

Jedno pitanje za znalce?Dali megan II 1.9 dci ima mokru spojku??

Naime uskoro mi je zamjena ulja pa mislim prije zamjene ulja staviti aditiv Likvi Moly za ispiranje nečistoča u motoru a piše da se aditiv ne stavlja na autima koji imaju mokru spojku

Link to comment
Share on other sites

Nema

Link to comment
Share on other sites

Ocito mi klima negde pušta, pa sam posvjetlil sa UV lampom.
Ima neko sa iskustvom, da potvrdi jel to plin na spoju cijevi (ispod crvene točkice)
Hvala20200109_182205~2.jpg

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

jel stavljena boja u plin? ak nije brijem da nema kaj svjetlit... nekaj je zdrkano tam [emoji16][emoji16]

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Jeje, stavljena je boja.
I sad je ta boja točno na spoju dviju aluminijskih cijevi (deblje-tanje).
Budem danas slikal sa obicnim blicom, bez uv.

Poslano sa mog SM-G950F koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

onda je boja odradila svoje i tam di si ju nasel pusta... prebrisi boju, stavi jos selnu ili vezicu na taj spoj i mozda bu dobro... vuzgi klimu i gledaj sa uv lampom jel i dalje pusta...

 

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.