Jump to content

aleeen

Recommended Posts

imam dva pitanja:

1) na delphi pumpi postoji s prednje strane nekakav ventil dug 5-6cm, skida se i stavlja ključem 15... i na vrhu ima rupicu i malu gumicu/dihtung... izgleda kao neki sigurnostni ventil, o čemu je riječ? imam montirati neki koji fizički izgleda lošije od jednog novog kojeg imam sa strane, koliko je to presudna stvar i dali da ga zamjenim?

2) drugo... čini se da mi je meho koji me htio odrerati "slučajno" rekao da je pumpa... ispostavlja se da je jedna dizna bila mortus... pošto imam staru pumpu, volio bih je prodati da si malo povratim trošak popravka, ali bi je prvo volio testirati da je ona ispravna i bez greške, kako i di da to napravim i po kojoj cijeni? hvala!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

čini mi se da mi lonac visi više nego ikad prije i imam vizualni dojam da nije "sakriven" kao šta je nekada bio... sjećam se da mi je jednom na puntu dvojci otišla/istrunula pa se raspala neka guma koja je držala lonac gore uz šasiju, to je isto to i ovdje sada otišlo?

Link to comment
Share on other sites

Zna im otici nosac auspuha zadnjeg da, meni se raspao nakon jedne jace voznje par tjedana nakon kupovine auta..200tinjak kuna s rukama bilo.

 

Kaj si napravio na kraju sa check injection problemom, jel bila stvar u dizni  ?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ok, hvala, budem pogledao, možda si i sam to mogu napraviti kod kuće, šta trebam naručiti, koju gumu i dali ovako riskiram veću štetu, npr. da se odvali cijeli lonac?

šta se tiče injection fault, stvar riješena, čini se da nije bio problem uopće u pumpi i regulatoru, bila je otišla jedna dizna, druga od mjenjača prema zupčastom ako se gleda, odnio lik na reparaciju, ali bila je skroz u banani, našao polovnu, stavio gore i stvar radi bez problema, nakon dvije godine :D ovaj koji radi s diznama, kaže da nije bilo negdje špene u sustavu, nego jednostavno samo dizna u banani... zamijenjen i filter nafte, cijevi pročišćene... da mi meho iz prve priče nije muljao da je pumpa otišla, popravio bih stvar za 2500kn umjesto njegove procjene OKO 5000kn... i hvala bogu da je tako... e sada, greška se ne pojavljuje, auto vuče normalno, ALI - ponekad, dosta rijetko, kada vozim na manjim brzinama i okretajima, najčešće druga/treća brzina zna se desiti da na sekundicu motor izgubi onu svoju stalnu snagu kojom vuče, kao da se "uguši" na sekundicu, dam gasa više, odmah ga dobije, povuče na veće okretaje i sve ide normalno... po meni i amaterskoj procjeni, ostalo je nešto šta ga zeza u pritisku i dotoku goriva, ili će biti koja druga ili ova rabljena dizna, ili pumpa koja je stavljena gore, suuuumnjam da to ima veze sa elektronikom/kompjuterom, baš bi ga volio staviti na dijagnostiku pošto mi se desilo na kratko da izbaci ELECTRONIC FAULT i narančasti ključić, također na sekundu (nije vezano za ovo trokiranje, odnosno te dvije stvari se nikada ne jave paralelno jedna uz drugu!)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Kako se podmazuju retrovizori vanjski,od suvozača mi se preklopi ali se neće otklopi poslije,na vozečevoj strani radi super

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

pozdrav ljudstvo triban savjet jer ne znan šta bi napravija

dakle nisan nikad bija zadovoljan svitlima na meganu, u odnosu na twinga pari da iman dvi šterike sprida, a ne farove. da ne govorimo da svako malo rikne jedna svića, a onda moran vatat ovog jednog da mi promini ja to niti znan, a tek kad vidin da se svitlo minja kroz blatobran... 

došlo mi je vrime za prominit farove i gleda san po internetu ima ih od 400 i nešto sitno kuna komad, 700 kuna, a u renaultu su mi rekli 1520 kuna komad. plus ruke. znan i ja da ovi zamjenski od 400 kuna i ovi orginal od 1500 nije isto, ali ipak skoro 4000 kn za dva fara su mi malo previše. 

jel ko minja farove od vas na meganu ii i ima li za njega uopće farova bez ovih leća? 

živili

Link to comment
Share on other sites

Ima. Ja sam imao one socijalne bez leća. Nisam siguran da su plug & play. Vjv bolje svijetle od onih s lećama. Ja sam malo ćorav pa mi nijedna nisu dovoljno dobra.

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Valeo ili Hella su bili original.
Propadne kromirani sloj u projektoru.
Da se izvadit uz malo rezanja i stavit H1 bixenon projektor ili provat obnovit krom, mislim da je Petak to radio za cetvorku kod nekog i da mu jos traju

Ima. Ja sam imao one socijalne bez leća. Nisam siguran da su plug & play. Vjv bolje svijetle od onih s lećama. Ja sam malo ćorav pa mi nijedna nisu dovoljno dobra.

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk


Ja sam iznenađen koliko dobro ti obicni svjetle na Scenicu. I jos u kombinaciji s boljim zaruljama.
Link to comment
Share on other sites

hvala

a koji je onda štos sa onima od 400 ili 700 kn komad? kraće traju? lošije svitlu? možda se neće dat dobro ugradit? 

kolega smushac može li kakav link na te socijalne bez leća? meni se sve čini da su ove sa lećama, original ili zamjenske, socijalne. s kime san god priča da ima megana svi se žale na te farove.

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, frenchkey said:

Ako ti je phase 2 ne idu obicni farovi.

a je... 2006 godište. 

jel ima ko iskustva sa ovim zamjenskim farovima? ne daje mi se za dva fara pola tržišne vridnosti aute.

Link to comment
Share on other sites

Pozdrav.Ima li koji dobar električar u Rijeci za renole? Trebao bi staviti nove konektore za svijetla jer se istopili stari i svako malo mi žarulje rikavaju ??

 

Link to comment
Share on other sites

za rijeku ne znam, ali znam u umagu jako dobrog, javi se ako si u điru i zanimaju te informacije

Link to comment
Share on other sites

Treba navodno cijeli branik skidati.

Moj mehanicar ima coronu pa je 2 tjedna odsutan a ja to sam ne radim...

Link to comment
Share on other sites

Da, skines branik, izvadis far, odes negdje u toplo i pogledas žice od uticnice kroz far jeli izolacija popucala, istopilo se, mrvi se i slicne gadosti od tankih Hella zica.
Vazno je i da se zarulja nimalo ne mrda u faru jer od vibracija jos prije izgori.
Ja sam na scenicu provlacio deblje zice, lemio, termobuzir navlacio...
Stavljao sam slike na forum.
Mislim da je bio i sluzbeni opoziv za te konektore.

Link to comment
Share on other sites

Da vjerojatno treba to napraviti što si rekao ali meni se neda zajebavati sa tim.Čekat cu da ovaj moj meho ozdravi pa nek on promjeni to.A do tada vozim se sa jednim farom koji radi i maglenkama :)

Link to comment
Share on other sites

Svakako treba skidat far, a kad vec skine nek provjeri zice.
Takoder tfeba staviti uticnicu koja je spojena skupa sa prstenom za zabravljivanje, dakle original, a pase i od drugih Hella farova s drugih auta.
Da se staviti i bilo koja H7 uticnica pa taj prsten iznad toga zabraviti u far da drzi zarulju, samo onda je nemoguce ponovo promijeniti zarulju bez skidanja fara, jer se isto radi na opip, a to je relativno lako kad je sve jedno tijelo. Kad je sve posebno nema teorije napamet staviti novu zarulju

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Glupo je što su to napravili da se mijenja žarulja na opip umjesto na vid ali dobro tko je ispraksiran njemu je to lako.Iako onaj tko ima veću ruku je isto malo teže

Link to comment
Share on other sites

Da. Jos je teze kad se istope konektori pa se stave zamjenski koji ne sjedaju u metalni sesiric pa su onda to dva dijela za nagodit i napipat u far

Link to comment
Share on other sites

Da a za onoga tko nezna baš nepraktično.

Da usput postavim još jedno pitanje..

Veliki servis sam radio 2014 godine na 90 000 km.Sad nakon 7 godina auto ima 150 000 km.Dakle prošlo je 7 g i 60 000 km pa me zanima dali je sad nužno mijenjati opet remenje i sve šta ide uz to ili se može jos koju godinu pričekati??Kakva su vaša iskustva??Motor je 1.9 dci

Edited by Lino
Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Lino said:

Veliki servis sam radio 2014 godine na 90 000 km.Sad nakon 7 godina auto ima 150 000 km.Dakle prošlo je 7 g i 60 000 km pa me zanima dali je sad nužno mijenjati opet remenje i sve šta ide uz to ili se može jos koju godinu pričekati??Kakva su vaša iskustva??Motor je 1.9 dci

Ne samo kako bi trebao nego već i kasniš, svakim danom ti je sve veća opasnost za veliki kvar....7 godina je za svaki remen poprilično...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ok hvala na odg.Dali je potrebno s obzirom na godine i kilometražu uz standardni veliki servis usput promjeniti i leteće ležajeve??

Neki kažu da to nije veliki zahvat a dobro dođe.Što vi mislite?

Link to comment
Share on other sites

Dobro pitanje, to je kao "must have" za 1.5 . ZA 1.9 nisam bas cuo,, al moguce treba i za taj motor?

 

ne zaboravimo da je nemali broj 1.9dci 88kw motora nastradao jer su se raspali u voznji, vidio tj cuo za njih par osobno, raspadne se doslovno nesto u motoru.

 

sto se tice tvog konkretnog slucaja, mislim da ti se nista nece dogoditi jos

Naci renola sa  1.9dci 96kw sa Motorschaden ti je ono, ko nac sta ja znam .... . novi topic na renault forumu na kojem se ne javi bar 1 "stručnjak" i 1 njegov šegrt Hlapić

U teoriji moguce , al u praksi rijetko ka nikad

 

 

Mom je isto kad sam ga kupio bilo 6 godina mislim , isto ne po km samo po godinama.

BTW provjeri si remenicu radilice, moja je bila poluraspadnuta pa smo i to promjenili , od tad mi se doduse cuje kod paljenje auta al bolje da se cuje neg da se raspadne sve skupa.

Edited by hrvojexyz
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

E moj šegrte hlapicu opet dijeliš stručne savjete a zbilja nebi trebao. nešto se doslovno raspadne u motoru.. Možeš li biti manje upoznat sa tim “nečim”?

Puno je bolje ne reci ništa nego širiti  dezinformacije. 
Kako možeš tvrditi da se u njegovom (ili bilo čijem drugom) slučaju neće ništa dogoditi? Ćeš preuzeti odgovornost i sve sto ide uz to ako mu protuce radilica u sljedećih recimo god dana? Ili si vidovit?

I tebi preporucam da na sljedećoj izmjeni ulja promijenis leteće lezaje ako već nisi.  A ovo sto ti se doduše čuje kod paljenja auta neće biti remenica..

 

 

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.