Jump to content

aleeen

Recommended Posts

2 hours ago, laci said:

nešto se doslovno raspadne u motoru..

To što se raspadne, to se pokvarilo. 

 

Screenshot_20210203-115721_Samsung Internet.jpg

  • Haha 2
  • Confused 1
Link to comment
Share on other sites

Moj je 1.9 96 kw .Imam auto 7 godina i neprimjećujem neki drugačiji zvuk od kad ga imam.Ok vidjet cu malo sa mehanicarem kad budem radio veliki servis.

Link to comment
Share on other sites

Kad počneš primjećivati zvuk kasno je = skupo

Link to comment
Share on other sites

Na 88kw je znala protuc radilica radi lose uljne pumpe. Na 96kw dosta je toga poboljsano kao i ta pumpa i malo je slucajeva bilo sa bilo kakvim udesima. Motor je skoro bulletproof. Naravno da je preporuka zamjenit letece jer prakticki nemozes nikad znat. Vjerojatno na 150k km da skines i na bilo kojem jtd, tdi,hdi,cdti nebi bili idealni. Na novijim 1.5dci isto kao netreba mjenjat letece a svejedno ekipa kad ih skine znaju izgledat i ocajno i kao novi iz tvornice. Sve zavisi o koristenu, servisiranju i ophodenju.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

JA sam gore prozvao šegrte, ali se odmah javio majstor. Taj ima instinkt mjesavina divlje macke i madagaskarskog lemura, osjeca bol svakog pojedinca , i mogucu totalku na motoru ako hrvoje s foruma napise ne sto krivo.

Mozda bolje ne pisati da je 1.9 96kw bulletproof, herc bu strefil naseg strucnjaka.

 

Ja ne širim nikakve dezinformacije, to kaj se ti lepis za moje postove ko muha za onu stvar, to je samo tebi jasno iz kojeg je razloga. Ja govorim svoje misljenje, i ne uvjeravam nikog da radi il ne radi zamjenu neceg.

 

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Ajde da vidim s kojeg motora su skinuti 

 

 

20210203_142216.jpg

@hrvojexyz pretpostavljam da ćeš ih prepoznati odmah i napisati koja je varijanta u pitanju. 😎

  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

Odlično zapažanje, koleza, položili ste. 

Još da nam kažete ko je OE proizvođač ovih na slici? 

Link to comment
Share on other sites

Nadao sam se da će @hrvojexyz moći odgovoriti na neko od pitanja. 🤓

Ali evo pitanje za tebe @Lowlife, zašto bi se prilikom skidanja ovih moglo izabrati glyco ili KS umjesto originala? I koja je još razlika kod ovih novijeg tipa?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

To sto si ti o veliki znalče podijelio svoje misljenje je doprinjelo forumu 0% korisnosti. Opet. Zato se lijepim. Sav si važan istrčao nešto rec a nemas pojma. Opet. Dovodiš ljude u zabludu. Još jednom ću ponoviti: mijenjajte leteće lezaje na renolovim dizelima. Jbte. Napravis to svaki put uz distribuciju i izbjegao si puno nervoze i problema. Šta je to tako teško shvatiti? 
Tipicni si pametnjaković. 
Prosli mjesec sam na 3renola promijenio leteće uz distribuciju, ovaj mjesec imam još dva od kojih je jedan moj sa 93tkm..
Ti si ih uvaženi kolega sa mišljenjem promijenio u životu koliko? 

  • Like 1
  • Haha 2
Link to comment
Share on other sites

@direstraits

Ja nebi stavljao nista osim originala bar na K9K. Bar u mom servisu imaju takvo misljenje. Original je 300-400kn kako u kojem ducanu a glyco mozda nesto manje. Znam da su neki zamjenski lezajevi sta su ljudi stavljali bili nakon 60tkm puno gori pa i prolupali nego ovi sta su skinuli oem nakon 180tkm sa malim tek vidljivim trosenjima. Treba tu ici s oprezom, izmjenom napravis jako lako vece srajne neg je bilo.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Mislio sam više na različite dimenzije kod posljednjih serija. 

20 minutes ago, CRN11 said:

Pa dizel, hebo ga ti😂😂😂

Pa da. 1.5 dCi pretpostavljam, ali koji broj 636? Ili 8xx?

Link to comment
Share on other sites

Mislio sam više na različite dimenzije kod posljednjih serija. 
Pa da. 1.5 dCi pretpostavljam, ali koji broj 636? Ili 8xx?
Neznam jel uopce sta na novijima 2015+ redizajnirano? Ali mislim da je isti kataloski za 836 i 636 za letece. Btw s kojeg je ovo auta skinuto i kolko km. Jel preventivno ili su bili problemi
Link to comment
Share on other sites

Povukao vodu u cilindre iz IC, clio 4 dCi 90.

Bilo leda u cilindrima pa nije mogao okrenuti, sumnjao na ventile i klipnjače. Kad se led otopio, ispravili se klipnjače i ventili. 🤓

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Standard na novijim dCi u uslovima nižih temperatura, rebra na IC okrenuta uspravno, ulaz gore, izlaz dolje, kad se otopi led i kad krene paliti, odvali Al-nasser, osigurač ili klipnjače i ventili. Ili neka od kombinacija. U svakom slučaju sex. 😁

Drug s vučnom službom za jedan dan 8 komada vozio, svi 1.5 dCi s novim tipom IC s okomito postavljenim rebrima. 🤑🤑🤑

Link to comment
Share on other sites

I sta u civiliziranim zemljama sumnjam da ih se popravlja nakon ovoga. Idu via hr, bih i srbiju. Popravak ko 3/4 cijene clia 4. A pretpostavljam da renault ni u ovom ne participira s troskovima?

Link to comment
Share on other sites

Počeo mi vibrirati  u letu lonac auspuha, grozno se čuje van i unutar auta. Jel problem to zamijeniti ili je to više manje skini, stavi novi i stegni? Treba kakav loctite ili nešto slično? Megane 2 Sedan 1.6 16V 2008. godina.

Link to comment
Share on other sites

Vidi da nije otpala gumena prigušnica vibracija, negdje oko sredine vozila. 

Ili eventualno neki od nosača auspuha. 

Link to comment
Share on other sites

Kod zadnjeg kotača, cijev koja povezuje lonce i radi s zavoj, lupa u toplinsku zaštitu u letu. Malo gasa i nestane, stisnem zaštitu i nestane.

Mora se podići auto. Nije to na šaraf očito baš tamo tako :D

Zastita je fiksna, ta cijev se njoj približila.

Edited by Vuco
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.