Jump to content

aleeen
 Share

Recommended Posts

da, ali mene zanima dali mičete te čepove na aku ili pustite aku u korištenju sa tim čepom nabodenim?

Link to comment
Share on other sites

da, ali mene zanima dali mičete te čepove na aku ili pustite aku u korištenju sa tim čepom nabodenim?
Ovisno o vrsti akumulatora. Mozes imati nastavak za cijevcicu i s druge strane cep. Ta vrsta akumulatora je namjenjena za montazu u gepek kao kod recimo nekih bmw. Cijevcica je spojena izvan gepeka tj kabine kako se ekipa unutra nebi nadisala plinova iz aku. Dosta ljudi to nezna niti spaja tu cijevcicu. Kod takve vrste jedan cep mora bi zacepljen a jedan odcepljen i nataknuta cijevcica. Ako montiras tu vrstu ne sealed baterije u motorni prostor onda isto napravis samo sto najcesce nemas tu cijevcicu posto se ventilira vec izvan kabine.
Link to comment
Share on other sites

i dalje ne kužim baš, primer:

- moj megane 2 - exide excell batt - maknuo sam čep i spojio odušak/cijevčicu koja je promjera fi oko 3-4 mm i spušta mi se skroz do branika dolje, prednjeg lijevog kotača - to je sada tako spojeno

- ljubanica - peugeot 206 - exide excell batt - ostavili smo čep, ona nema tu cjevčicu i čini se da je s desne strane rupica na akumulatoru, a s lijeve smo pustili taj čep

suma sumarum - svejedno je?

Link to comment
Share on other sites

i još nešto me zanima, kupio sam u bauhausu onaj jeftiniji antifreeze tester: https://www.bauhaus.hr/zimska-zastita/ispitivac-antifriza/p/25657843

valja to uopće šta? maloprije mjerio u jednom autu na hladno, bez da je prethodno upaljen cijeli prošli dan auto - usisam tekućinu - -2'C napiše, ispustim, ponovno -17'C, još jedanput -29'C - cijelo vrijeme je plovak plutao, znači nije bio na dnu zbijen ili skroz gore zbog previše tekućine... ne kužim o čemu je riječ, pa nije valjda da sam uzeo takve uzorke :D svaki put s različitm vrijednostima :D

Link to comment
Share on other sites

aleen daj kad cemo trzit tog megana, uzmi si ti nekaj novije ovu zimu nebu prezivjel 1/1 da nis ne zajebava.

 

Link to comment
Share on other sites

i još nešto me zanima, kupio sam u bauhausu onaj jeftiniji antifreeze tester: https://www.bauhaus.hr/zimska-zastita/ispitivac-antifriza/p/25657843
valja to uopće šta? maloprije mjerio u jednom autu na hladno, bez da je prethodno upaljen cijeli prošli dan auto - usisam tekućinu - -2'C napiše, ispustim, ponovno -17'C, još jedanput -29'C - cijelo vrijeme je plovak plutao, znači nije bio na dnu zbijen ili skroz gore zbog previše tekućine... ne kužim o čemu je riječ, pa nije valjda da sam uzeo takve uzorke svaki put s različitm vrijednostima
Ja antifriz testiram drugacije, dosta pouzdanija i jeftinija metoda :-)

Kupim u ljekarni bilo kakvu spricu za 2-3kn, izvucem malo antifriza i spricu ubacim preko noci u zamrzivac.

I odmah vidis na cemu si. Ako se tamo do jutra ne smrzne, nece ni na parkingu u autu.
  • Like 6
  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

unazad 2-3 dana, povremeni smrad gareži/gorenja plastike (ali ne azbesta) u kabini, ne kad kočim, nego kada prebacujem iz 2. u 3. ili vozim u 2. - drugačiji smrad nego kada smrdi kvačilo, a drugo nema šta biti? papučica kvačila normalno radi, za sada, a nisam primjetio da bi bilo koje ulje moglo curiti i negdje izgarati

Link to comment
Share on other sites

još uvijek se pojavljuje, a smrad gareži kao da je od plastike, prisutan samo u kabini u realtivno kratkim intervalima, npr. izađem van i uopće se ne osjeti onaj standardni miris smrada kvačila... plus, nikakve vozne karakteristike se nisu promjenile, na jednakoj visini hvata kvačilo, ne proklizava itd. (barem ne za sada)... ali samo se dešava kada krećem i mijenjam brzine i to iz 2u3?

Link to comment
Share on other sites

Trebao bi promijeniti čitač kartice na Meganu II. Zeza već neko vrijeme, a sad je došlo do toga da se auto gasi u vožnji i nema više zezanja.

Je li netko to radio? Cijena red veličine? Gdje bi to najbolje bilo odraditi?

Link to comment
Share on other sites

Sigurno je to? Ja na scenicu makon paljenja auta mogu izvaditi karticu i normalno voziti

  • Upvote 2
Link to comment
Share on other sites

Auto ti se sigurno ne gasi zbog čitača

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, aleeen said:

još uvijek se pojavljuje, a smrad gareži kao da je od plastike, prisutan samo u kabini u realtivno kratkim intervalima, npr. izađem van i uopće se ne osjeti onaj standardni miris smrada kvačila... plus, nikakve vozne karakteristike se nisu promjenile, na jednakoj visini hvata kvačilo, ne proklizava itd. (barem ne za sada)... ali samo se dešava kada krećem i mijenjam brzine i to iz 2u3?

meni je tako smrdilo par dana prije nego se skoro zapalio u vožnji zbog ventilatora kabine, kabina mi se u roku par sekundi napunila dimom

Edited by darijan
Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, frenchkey said:

Sigurno je to? Ja na scenicu makon paljenja auta mogu izvaditi karticu i normalno voziti

a jel ga moš zgasit onda? 😆

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, frenchkey said:

Sigurno je to? Ja na scenicu makon paljenja auta mogu izvaditi karticu i normalno voziti

 

7 hours ago, Smuchac said:

Auto ti se sigurno ne gasi zbog čitača

Poslano sa mog Redmi Note 8 Pro koristeći Tapatalk
 

Dakle, jučer se ugasio u vožnji uz "electronic fault" poruku i nije htio više upalit.

Zvao HAK, njihov tehničar je probao sve i svašta po pitanju struje, zaista se angažirao i na kraju sve što je napravio prije uspješnog paljenja je pozicioniranje kartice malo drugačije unutar čitača. Nakon toga ju je oblijepio izolir trakom kao privremeno rješenje da "čvršće" stoji u čitaču. Auto se nakon kretanja još jednom ugasio, no nakon toga je upalio i do servisa vozio normalno.

Zadnjih mjeseci inače nešto u toj kombinaciji kartica/čitač ne radi kako treba. Zna javljati "replace card battery" iako je baterija u kartici nova. Zna biti problema sa otključavanjem/zaključavanjem (uhvati nakon 3-4 puta) jer su vjerojatno gumbi i sve što je ispod unutar kartice potrošeni nakon skoro 18 godina upotrebe. 

Ostavio sam auto jučer u servisu, danas su me zvali da sve radi normalno i da ne vide izvor problema. Još će malo probati par stvari pa će me opet zvati, no sve upućuje da sad to radi kako treba. Nema nikakvih grešaka na dijagnostici.

Ipak, sama činjenica da se auto jučer ugasio u vožnji (dva puta) mi nije zezancija. Nekako sam sklon promijeniti čitač i karticu nakon 18 godina. Vidim neke tutorijale dečki koji su popravljali, lijepili, lemili itd., no nisam na toj razini tehničkog znanja i umijeća. Kažem, drugih vidljivih izvora problema u ovom trenutku očito nema.

Edited by Luka
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, alki9969 said:

a jel ga moš zgasit onda? 😆

mogu. Dvaput za redom stisnem gumb 🙃

  • Upvote 1
Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Luka said:

 

 

Ostavio sam auto jučer u servisu, danas su me zvali da sve radi normalno i da ne vide izvor problema. Još će malo probati par stvari pa će me opet zvati, no sve upućuje da sad to radi kako treba. Nema nikakvih grešaka na dijagnostici.

Ipak, sama činjenica da se auto jučer ugasio u vožnji (dva puta) mi nije zezancija. Nekako sam sklon promijeniti čitač i karticu nakon 18 godina. Vidim neke tutorijale dečki koji su popravljali, lijepili, lemili itd., no nisam na toj razini tehničkog znanja i umijeća. Kažem, drugih vidljivih izvora problema u ovom trenutku očito nema.

šta je uzrok da se auto gasi u vožnji - senzor radilice ili senzor bregaste?

Link to comment
Share on other sites

Pretpostavljam da može bit bilo koji od tih senzora, no očekivao bi da u tom slučaju baci grešku na dijagnostici koja upućuje na jedan ili drugi senzor.

Ništa ne baca na dijagnostici, auto normalno pali i vozi.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

18 hours ago, alki9969 said:

šta je uzrok da se auto gasi u vožnji - senzor radilice ili senzor bregaste?

kad sam ja imao problema sa senzorom radilice na meg1 benzinac, auto nije htio ponekad uopce anlasati, znaci okrenes kljuc ali ne vergla, drugi put sve normalno, ali nikad se nije gasio u voznji

Link to comment
Share on other sites

može neko poslati renault kod za naručivanje spare parts i to od prekidača prtljažnika/gepeka? jučer sam ga htio otvoriti i već me zeza tipkalo neko vrijeme, malo jače sam pritisnuo i ostalo je sljepljeno, sada uopće ne radi više "klik" jer se zapeklo, moram spuštati zadnje sjedište da dođem do stvari koje se nalaze unutra,...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.