Jump to content
OBAVIJEST!!! Moguća je privremena nedostupnost RKH Foruma radi migracije na novi server. Hvala na razumjevanju. ×
OBAVIJEST!!! Moguća je privremena nedostupnost RKH Foruma radi migracije na novi server. Hvala na razumjevanju.

Recommended Posts

To ti služi da kod zatvaranja vrata nema pritiska u kabini i krckanja u ušima. Isto tako imaš u prtljažniku na bočnim stranicama roletice koje su ispod branika da odvede komprimirani zrak van.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 1,8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • aleeen

    323

  • MilosB

    158

  • frenchkey

    132

  • ivan.martinko

    122

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja antifriz testiram drugacije, dosta pouzdanija i jeftinija metoda :-) Kupim u ljekarni bilo kakvu spricu za 2-3kn, izvucem malo antifriza i spricu ubacim preko noci u zamrzivac. I odmah vidis na

Otkud ti viška motor brisača? Ja nemam nikad viška, svi odmah idu u prekomandu za rotaciju vunenih i sličnih životinja. ? 

Inace je navigacija iz Captura 2016.g. sjela u megane iz 2003.g. ko budali samar sto bi se reklo Vise o tome cu pisati kad otvorim topic o meganeu. Evo par slika za sada: Evo i tih fam

Posted Images

Ma to vam je kad svercate ove talibane preko granice a kazete da nema nista za prijaviti da im ne bude zima u japankama

  • Upvote 2
Link to post
Share on other sites

Dajte me podsjetite malo oko mjenjača.

Auto hladan:

- dok se ne krećem - sve tip-top, idu lagano brzine

- kad se krećem, iz prve u drugu kao da zapinje i treba ga stisnut jače nego inače

 

Auto topao:

- sve 5, vozio ili stajao

 

Mijenjao sam ulje u mjenjaču na ljeto i nekako sumnjam da je unutra TRANSELF NFJ 75W-80 (JH3 je mjenjač ako se ne varam). OBzirom da kad se zagrije da je sve ok - pretpostavljam da je do ulja, mada su i nosači motora/getribe stari sad već 8-9 godina.

Ne mogu se sjetit koji je bio uzrok kod ovog slučaja gdje se u vožnji teže šalta, a u mirovanju lagano? Mada mislim da nije do toga, jer kad se zagrije sve klizi.

Edited by Vuco
Link to post
Share on other sites

tako je miloše, izgleda mi je sa mog "L" plastičnog komadića ispala cijev i slobodno visila u prostoru motora, uzeo sam ponovo tu fleksibilnu cijev i nabio na L koji mi je uboden bio s lijeve strane akumulatora, malo ispod + kleme

 

 danas sam uspio sam promijeniti filter nafte, povodom toga, zanimaju me daljni podhvati i zahvati do it yourself na mom autu, a kako sam prije pisao, na dijagnostici pokazuje grešku neku P0380 (bubam napamet šifru) - i automehaničar kaže da je to modul grijača koji se komplet mijenja i/ili da je koji od grijača otišao, volio bi da znam više; dali je praksa da na megane II rikava taj modul ili mi možete iskusniji potvrditi da je neki od grijača otišao? šta god da je, volio bi sam provjeriti i uraditi servis. moj prostor izgleda ovako: http://aws-cf.caradisiac.com/prod/mesimages/519308/13052007223.jpg - dakle, ispod ove plastike koja je povezana jednim šarafom i dvije kvačice nalaze se grijači? do njih se dolazi vrlo lako te ih se skida?

 

raditi ću po ovom tutorialu: http://www.meganeownersclub.co.uk/forum/viewtopic.php?t=8224

i onda kada skinem tu plastiku imam ovo? http://i180.photobucket.com/albums/x304/dry_flood/Glow Plugs/5.jpg

kolika je cijena jednog grijača i dali ko zna njihov tvornički broj po kojima ću tražiti ponude po trgovinama?

Quotam sam sebe jer bi volio ponovo oživiti ovu temu oko grijača;

- našao sam i ovaj tutorial, međutim, slika više nema: http://renault-klub.ba/forum/viewtopic.php?f=15&t=3519

1) prvi problem koji se pojavljuje da se grijači bez problema zamjene je cijev, koja čitajući gore navedeni post povezuje turbo sa intercoolerom (?), i tu se vidi na slici (aluminijska sa ova dva rebra/filtera, šta god da jesu?): http://aws-cf.caradisiac.com/prod/mesimages/519308/13052007223.jpg - OK, s donje strane je šelna i to ide bez beda van, ali kako je s gornje strane skinuti? To je neophodno za obaviti posao - jer plastični poklopac koji je također na slici, spojen je sa dvije kopče i jednim šarafom 10-tka mora van kako bi se stvorio prostor za baratanje.

2) druga stvar: http://www.meganeownersclub.co.uk/forum/viewtopic.php?t=8224 - ne mogu vjerovati kako sam blesav, sa multimetrom sam probavao voltažu grijača, ali ja sam to očito radio na pogrešan način, tip je probe spojio na + akumulatora i sa - probe-om ispituje voltažu grijača (ja sam - probe multimetra stavio bilo gdje/na masu/blok motora) a sa + probe-om dirao grijače, uspio sam doći do prvog i četvrtog (za drugi i treći nisam mogao zbog poklopca - tako da je posao bio odmah osuđen na propast, zbog manjka znanja, informacija i alata)

 ali se pojavljuje interesantno PITANJE: nije li moguće voltažu mjeriti samo prvih par sekundi na grijačima, jer ih vremenski relej, a kad zagrije naftu, automatski ugasi = napon 0V? kako mi se čini po ovom tutorialu, tip se "nigdje ne žuri", odnosno izgleda da napona uvijek ima

 

3) igrom slučaja dok smo to radili na parkingu naišao je tip koji se (valjda) razumije u aute, rekao je da nema smisla da mjerimo voltažu (a ovaj tip gore mjeri :D i nekako više vjerujem tom tutorialu :D) i rekao je da ako želimo provjeriti grijače, sa + pola akumulatora da spojimo žicu na tren direktno na grijač, ako baci iskru kod grijača, on je ispravan. Kako sam gore napisao da do 2. i 3. grijača nismo mogli pristupiti, "testirao" je prvi i četvrti, nijedan nije "bacio iskru"? Garantirao je da su oba grijača u banani, a vjerovatno i drugi i treći? Kaže i da nije relej, jer ih je na ovaj način direktno ispitao, odnosno zaobišao taj modul/relej?

Link to post
Share on other sites
frenchkey

Dobro ti je rekao, tako je i meni majstor ispitao grijace na 1,9d renault motoru u Dacia pick up. 3 kom nisu bila dobra

Link to post
Share on other sites
I razlog prelaska na viskoznije ulje na hladno di je i inace viskoznije neg dok je toplo je potpomoglo cemu? Nekuzim razlog.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

S obzirom na temperature u kojima auto obitava,nema potrebe za rijetkim uljem. Volim gušće. ☺

Poslano sa mog GT-I9505 koristeći Tapatalk

Link to post
Share on other sites

Alen, mjerenje napona testira relej grijaca a ne same grijace. I tu se itekako treba pozuriti za izmjeriti svih 4 grijaca. Cca 10s su oni upaljeni na starim autima. Dci motori ih ne pale do dobrih minusa... Ili ih pale na izuzetno kratak period zavisi od nekih parametara motora.

Ako hoces "skolovano" mjeriti grijace, to radis na nacin da mjeris otpor izmedju mase i dovoda + na grijac. Zdravi grijaci su 0.5 do 2.5 ohma pri kraju su na 2.5 do 5 ohma a sve preko toga su mrtvi i negriju zakurac...

Ovaj covjek je to uradio vrlo seljacki al zapravo poprilicno ucinkovito.

Ja se ne bih zamarao s grijacima pogotovo ne bih to sam radio. (izmjenu mislim) tj ako osjetis da i jedan ne ide van lagano. Nosi na servis ovlasteni i nek ti oni mjenjaju. Ker ako pukne grijac jebada ga je iscuoat van a bogami znaju pucat..

.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to post
Share on other sites

znači da ponovimo gradivo:

1) tip koji mjeri voltažu na engleskom forumu radi u potpunosti krivo?

2) tip koji je došao na parking slučajno i spojio + akumulatora na, ako se ne varam, - grijača i nije bilo iskre napravio je najbolji mogući test?

3) di je + grijača, onda ću pokušati sa mjerenjem otpora, jer ne želim sva 4 grijača mijenjati, a ako nisu u banani, mislim da nema smisla mijenjati nešto šta radi kako treba

Link to post
Share on other sites

Planiram ugraditi druge zvucnike u Megana

Kolko citam po netu (ako sam.dobro skuzil) da su zvucnici relativno "plitki", tj. da nema mjesta u vratima

Druga stvar, ako se stavljaju 16 cm da treba rezati vrata, ali onda da se ima problema sa vodom u istima.

Ima neko da je imal borbe sa zvucnicima ? :)

Link to post
Share on other sites

Alen. Tako je dobro si sumirao. Plus na grijacu je onaj gde je navoj na njemu od gore tanak. Kad svuces dovod struje na grijac.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Ceki, ima pionir zvucnici sasvim dobrih karakteristika, koji su namjenski za megana.

Rain je mozda ugradjivao bece no nesjecam se.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to post
Share on other sites

kada mijenjam grijace, dali je potrebno da odspojim - klemu sa baterije da nema napona uopce?

Link to post
Share on other sites
pitanje: primjetio sam da postoji obična plastična cijevčica (naborana) na nekakvim svojim plastičnim nosačima, kroz nju ništa ne prolazi, a počinje kod akumulatora, ispod njegove lijeve strane, i spušta se niz blatobrana sve do lijeve strane ispred prednjeg kotača u plastiku ispred branika? to mi je virilo vani jedno 5-6 cm (zato sam je i skužio) i malo ugurao unutra da više ne zjapi toliko, izgleda mi nešto kao bez funkcije, bez određenog kraja i početka?

Odušak akumulatora ako je tanka ...

Link to post
Share on other sites

Nema potrebe jer nemaju struje dok nema kontakta

a na kakav motor da radim, pretpostavljam NE skroz na hladan, NE skroz na vruć, već mlak? :D ozbiljno je pitanje, da ne bi bilo pucanja :D ali ajde, polako i sa strpljenjem budem radio ;) 

Link to post
Share on other sites

Skidanje grijača baš ne prođe uvijek po planu. Ako pukne onda imaš gadan problem.

Bilo bi dobro da je motor mlak, a sa sprejom za pothlađivanje našpricaš grijač. Ako mu za koju stotinku mm smanjiš promjer lakše će popustiti.

Link to post
Share on other sites

šta AKO pukne? dobio sam dojam da uglavnom više pucaju nego se promjene uspješno :D

Link to post
Share on other sites

uz malo muke, grijači danas popodne zamijenjeni bez VEĆIH problema i poteškoća, vidjeti ću sutra na cold start ujutro, živo me zanima hoće li biti kakve razlike, a i na kraju krajeva, dali će dijagnostika i dalje nakon šta je greška izbrisana pokazivati glow plug/relay šifru greške, no...

...kako stvari ne bi bile savršene pojavio mi se sljedeći logički problem koji ne mogu razlučiti nikako,

pretpostavljam da je to aluminijska cijev koja otkuda (?) - radijatora (? molim odgovor i na ovo pitanje jer me zanima) dovodi zrak na turbinu, ona je zakvačena nekakvom metalnom kvačicom koja je presavijena na krajevima, a tuba/cijev ima dva proreza, i kada sam to skidao, samo sam sa ravnim odvijačem izbio taj metalni osigurač van i on je ispao, danas - nakon šta sam više vremena potrošio da skontam kako staviti kvačicu nazad nego mijenjanja grijača - nisam uspio, najljubaznije molim za pomoć - kako vratiti metalnu kvačicu gore? pri vožnji mi se zna desit da cijev ispadne van i onda valjda turbina "direktno" vuče zrak u sebe, pa se guši, gubi energiju, čuje blesavo i zafrkava! :nezna:

Link to post
Share on other sites
direstraits

Metalna kvačica ide u prorez, upada u utor na turbini. Kad povučeš cijev prema gore, ne smije spasti s turbine. 

Link to post
Share on other sites

mislim da sam izgubio dobra 2 sata da "skužim" uopće način kako prikvačiti nazad, koliko sam vidio sa baterijskom lampom, nema nikakvog utora na turbini? situacija je slična kao na ovoj slici: http://www.njuskalo.hr/ostali-autodijelovi/turbina-renault-clio-1.5-dci-oglas-4472974 - dakle, ta cijev koja gleda za gore na turbini, na nju lijepo sjedne aluminijska cijev za radijatora i to je to, uopće ne vidim načina kako nagurati tu metalnu kopču ni prije, a ni poslije nakon šta uguram jednu u drugu :nezna: 

Link to post
Share on other sites

Ti buš stari svojim majstorovanjem kad tad sjebo auto. Ili si otkvačio nešto sa wastgate ventila ili nešto drugo...

Ako ti u turbinu ulazi zrak mimo dovoda zraka preko filtera zraka imaš veliku šansu uništit lopatice turbine i samu turbinu...

Da ti je grijač puko, šta bi napravio onda ?

  • Downvote 1
Link to post
Share on other sites

renault-clio-megane-turbocharger-1.5-dcihttps://goo.gl/images/IrJP8p

 

Ima utor, veoma je jednostavno. 

evo, recimo tu se još najbolje vidi: http://www.ilanset.com/ilanfoto/54399880070-renault-clio-3-turbo-15dizel-27182-1.jpg

znači ja bi trebao prvo nataknuti cijev na turbinu, tako da se oba proreza sa cijevi na turbini poklapaju, onda bi trebao kopču nagurati u takav prorez a one kvačice na kopči (zakrivljene prema unutra čini mi se), dakle ostaju vani?

Edited by aleeen
Link to post
Share on other sites

Ako si skinuo cijev sa wastegate ventila onda nema regulacije na usisu u turbinu. Boost ti ne radi kak spada i auto se kilavi.

Ima "majstora" koji tak popravljaju auto, pa onda prodaju auto i novi vlasnik godinama odgonetava kam koje crijevo vodi jer znaju pobrkat vakuum crijeva i onda novi maher na forumu ispituje kak treba biti kaj spojeno.

Plati majstora parsto kuna, a ti se potrudi jeftino nabavit kvalitetne dijelove - to bu ti najzdravije za auto.

Edit: nadam se da ne pričaš o debelom crijevu koje ide na lopatice turbine.

  • Downvote 1
Link to post
Share on other sites

 

 

Ako si skinuo cijev sa wastegate ventila onda nema regulacije na usisu u turbinu. Boost ti ne radi kak spada i auto se kilavi.

 

Ima "majstora" koji tak popravljaju auto, pa onda prodaju auto i novi vlasnik godinama odgonetava kam koje crijevo vodi jer znaju pobrkat vakuum crijeva i onda novi maher na forumu ispituje kak treba biti kaj spojeno.

 

Plati majstora parsto kuna, a ti se potrudi jeftino nabavit kvalitetne dijelove - to bu ti najzdravije za auto.

 

dali te mogu ljubazno zamoliti da prestaneš sudjelovati u ovoj temi?

  • Downvote 1
Link to post
Share on other sites

Announcements

  • OBAVIJEST!!! Moguća je privremena nedostupnost RKH Foruma radi migracije na novi server. Hvala na razumjevanju.



×
×
  • Create New...

Important Information

Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja..