Jump to content

Laguna III 2.0 diesel


adnan195

Recommended Posts

Pozdrav ekipo nije me bilo par godina pa evo da pozdravim sve clanove foruma najprije. Naime odlucio sam se nakon kratkog izleta na talijane( Alfa Romeo ) ponovno vratiti francuzu. Nakon sto sam kao prvi auto ima Clio 1 , pa onda Megane Coupe sada sam zbog zivotnih potreba odlucio kupiti Lagunu III ,2.0 16V , 2008 godiste. Auto koji sutra idem pogledati ima 89000 km ,ocuvan je jako dobro i servisiran u ovlastenom servisu ( ako cemo vjerovati svemu sto pise u oglasu). Sada mene zanima ako netko ima iskustva s tim modelom,i jos bitnije tim motorom da mi kaze boljke,odnosno prednosti. Auto se kao i ja nalazi u njemackoj i cijena mu je 5900 e ali mislim da nije fiksna. Nadam se da je tema u redu i ako moze komentari sto prije jer sutra idem pogledati auto! Hvala 

Edited by frenchkey
Link to comment
Share on other sites

Motor je odavno opjevan kao izdržljiv, ne zahtjevan i dugotrajan. Potrošnja zavisi od uvijeta grad 10L, otvorena 7-8L. Ako je automatski mjenjac onda je grad 13-14L.

Link to comment
Share on other sites

Motor je odavno opjevan kao izdržljiv, ne zahtjevan i dugotrajan. Potrošnja zavisi od uvijeta grad 10L, otvorena 7-8L. Ako je automatski mjenjac onda je grad 13-14L.

Nije automatik sva sreca, potrosnje sam svjestan, reci mi ima li nesto na sto moram posebno pripazit? 

Link to comment
Share on other sites

Nadam se da ce se javiti netko tko ima taj motor. Saznanja o njemu imam jer smo prijatelj i ja servisirali 4g njegovu Lagunu i nije bilo problema čak ni sa automatskim mjenjačem. Auto je imao 240.000 km.

Za nesto detaljnije ne znam.

Link to comment
Share on other sites

Ne trpi ga? Upadaju ventili na 60-80tkm kao na jos nekima ili nesto drugo?

Link to comment
Share on other sites

M4R, Nissan motor. U principu odlican, samo nikako plin, za manje od 100.000 km stradaju sedista ventila. Ne znam jedino servisni interval za zamenu lanca...

Link to comment
Share on other sites

Imao sam prilike okusiti taj motor u Meganeu koji nije bio kupljen u HR. Ono što me ugodno iznenadilo je kako je miran, tih uglađen...

Link to comment
Share on other sites

Ljudi evo me nazad prepun dojmova, auto je u perfektnom stanju, odlicno ocuvan, motor super,vozi se super,udoban,kao sto Med0 kaze motor jako tih i ugladen. Najvjerovatnije kupujem, jer mislim da za cijenu od 5700 necu naci bolji auto.

Link to comment
Share on other sites

Nemoj stavljati plin na taj motor ni slučajno

 

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

 

 

Mene na vise mjesta uvjeravaju da ako se dobro plin podesi, te majstor koji ugraduje zna sto radi, i eventualno neke hladjenje ventila, da plin nije problem za vecinu motora. I naravno da se ne tjera u visoke okretaje da se drzi niskih okretaja...

Link to comment
Share on other sites

Hans radi u renoovom servisu pa mislim da ce znati malo vise od tih uvjerivaca sa više mjesta. No, naravno na tebi je odluka

Papatalk

Link to comment
Share on other sites

Mene na vise mjesta uvjeravaju da ako se dobro plin podesi, te majstor koji ugraduje zna sto radi, i eventualno neke hladjenje ventila, da plin nije problem za vecinu motora. I naravno da se ne tjera u visoke okretaje da se drzi niskih okretaja...

Ako je Hans rekao da plin ne ide u taj motor, meni je to dovoljno.

Link to comment
Share on other sites

Ajde ako je netko upucen, koliko kosta zahvat sredjivanja glave nakon sto stradaju dosjedi ventila i da li strada nesto drugo uz to? Zanima me cisto iz znatizelje, jer znam da su i za 1.2 16v govorili niposto plin bas zbog ventila. I kako se manifestira kvar kad ti dosjedi pocnu sa propadanjem, jel bude odjednom ili postepeno gubi auto snagu ili nesto trece?

Link to comment
Share on other sites

Ajde ako je netko upucen, koliko kosta zahvat sredjivanja glave nakon sto stradaju dosjedi ventila i da li strada nesto drugo uz to? Zanima me cisto iz znatizelje, jer znam da su i za 1.2 16v govorili niposto plin bas zbog ventila. I kako se manifestira kvar kad ti dosjedi pocnu sa propadanjem, jel bude odjednom ili postepeno gubi auto snagu ili nesto trece?

Zavisi od toga gdje radis zahvat. Ako trazis jeftin popravak, platis dva puta. Vise je scenarija, unisteni dosjedi, unisteni ventili. Skidanje glave, novi ventili, nova glava, brusenje stare, ubacivanje sjedista ventila, sve zavisi od toga sta nadjes kad skines glavu. Manifestacija je obicno check engine lampica, trzanje u radu motora, lose paljenje, losa vuca itd. 

Link to comment
Share on other sites

Bez turbine je.

Jel taj motor isti kao u turbaka ili je ipak turbak pojačan na određenim dijelovima, odnosno kakva je stvar sa 2.0 turbo + plin?

Poslano sa mog Redmi Note 2 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ajde ako je netko upucen, koliko kosta zahvat sredjivanja glave nakon sto stradaju dosjedi ventila i da li strada nesto drugo uz to? Zanima me cisto iz znatizelje, jer znam da su i za 1.2 16v govorili niposto plin bas zbog ventila. I kako se manifestira kvar kad ti dosjedi pocnu sa propadanjem, jel bude odjednom ili postepeno gubi auto snagu ili nesto trece?

Manifestira se tako što si manje-više popušio svu uštedu koju si imao na plinu i upao (debelo) u minus. Zatim ti bude žao što nisi slušao ljude koji znaju kad su ti govorili, pa brže bolje i jeftinije zakrpaš motor koji nikad više neće biti kao prije i uvališ ga nekom jadniku dok sebi pikiraš neki drugi auto.

Link to comment
Share on other sites

Koliko vidim plin nije dobar u kombinaciji s ovim motorom ali to i nisam planirao ugradjivat, potrošnja nije problem uopce.Mene jedino zanima kvalitet motora i opcenito mehanike u tom autu. Koliko sam uspio shvatit auto je po tom pitanju u redu, i dobar prilika za kupnju. 

Link to comment
Share on other sites

Evo ja imam Lagunu s tim motorom, kupljena pred godinu i pol sa 124-125 tisuća km, trenutno na oko 160 tisuća.

Za sada sam vrlo zadovoljan, motor je zaista odličan, kao uostalom i cijeli auto. Naravno, nađe se i ponekih mušica: čuje mi se graničnik vrata, malo škripucka papučica spojke (čuje se ako je radio postavljen na malo tiše), mjenjač je možda mrvicu preglasan za moj ukus (baš se čuje kad se ručica ubaci u brzinu, nije da samo nježno nečujno klizne), no sve su to sitnice koje (barem meni) ne kvare ukupan dojam.

Potrošnja mi je čak možda i nešto niža od onoga što sam očekivao prije kupnje, no treba uzeti u obzir da je rijetko baš u pravom gradskom režimu vožnje. Uglavnom je negdje između 8 i 9 litara, vožnja (relativno malim) gradom + otvorena cesta. Na autocesti zna popiti i više kad se vozi iznad 150-160, no isto tako padne i ispod 8 litara ako se vozi 110-120-130.

Motor ima lanac, bez predviđenog intervala za zamjenu, što je još jedan plus. Napisao bih još ponešto o samom motoru kad te to više interesira trenutno, no nemam što puno reći osim da mirno prede i odrađuje svoj posao kako god mu zapovijediš, spreman je uvijek potegnuti ako stisneš gas, čak i od nižih okretaja. Jedino primjetno slabije potegne na nižim okretajima kad klima radi punom parom; dakle nije sad da slabo vuče, nego primijetiš da nije to ono što inače pruža. :)

Od ostalog ne znam što izdvojiti, recimo kupio sam ga s puknutom oprugom, no to je zamijenjeno i za sada nema novih problema s time.

Ukratko, mislim da je riječ o vrlo zahvalnom autu i da si za te novce dobio najviše što si mogao.

Link to comment
Share on other sites

Evo ja imam Lagunu s tim motorom, kupljena pred godinu i pol sa 124-125 tisuća km, trenutno na oko 160 tisuća.

Za sada sam vrlo zadovoljan, motor je zaista odličan, kao uostalom i cijeli auto. Naravno, nađe se i ponekih mušica: čuje mi se graničnik vrata, malo škripucka papučica spojke (čuje se ako je radio postavljen na malo tiše), mjenjač je možda mrvicu preglasan za moj ukus (baš se čuje kad se ručica ubaci u brzinu, nije da samo nježno nečujno klizne), no sve su to sitnice koje (barem meni) ne kvare ukupan dojam.

Potrošnja mi je čak možda i nešto niža od onoga što sam očekivao prije kupnje, no treba uzeti u obzir da je rijetko baš u pravom gradskom režimu vožnje. Uglavnom je negdje između 8 i 9 litara, vožnja (relativno malim) gradom + otvorena cesta. Na autocesti zna popiti i više kad se vozi iznad 150-160, no isto tako padne i ispod 8 litara ako se vozi 110-120-130.

Motor ima lanac, bez predviđenog intervala za zamjenu, što je još jedan plus. Napisao bih još ponešto o samom motoru kad te to više interesira trenutno, no nemam što puno reći osim da mirno prede i odrađuje svoj posao kako god mu zapovijediš, spreman je uvijek potegnuti ako stisneš gas, čak i od nižih okretaja. Jedino primjetno slabije potegne na nižim okretajima kad klima radi punom parom; dakle nije sad da slabo vuče, nego primijetiš da nije to ono što inače pruža. :)

Od ostalog ne znam što izdvojiti, recimo kupio sam ga s puknutom oprugom, no to je zamijenjeno i za sada nema novih problema s time.

Ukratko, mislim da je riječ o vrlo zahvalnom autu i da si za te novce dobio najviše što si mogao.

odlicna recenzija, iscrpna, hvala ti puno nadam se da ce mi se posreciti kao i tebi.

Link to comment
Share on other sites

Malo kasnim sa jednom napomenom: proveri na vozačkom i suvozačkom sedištu (bočni deo upravo dela za sedenje) da li ima pukotina. To im je mana upravo za to godište i po tome možeš da proveriš sveukupnu istrošenost vozila.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.