Jump to content

Laguna III 2.0 diesel


adnan195

Recommended Posts

Ko god je vozio Talismana razočaran je i nepodeljeni stav je da je to Renault-ov korak unazad u odnosu na L3. Lično, Talisman mi deluje mnogo zanimljivo ali ga nisam vozio ...

Link to comment
Share on other sites

Sad me stvarno zanima kakav je Talisman. Morat ću na neku testnu vožnju.

Vidio sam danas Meganea IV sedan, doduše u mraku, ali izgleda zanimljivo. Kao mini Talisman.

Link to comment
Share on other sites

Ahoj!

 

Evo samo da javim da sam kupio lagunu, i da sam oduševljen s tutačem :hey:

Link to comment
Share on other sites

sta konkretno mislis o talismanu, vrijedi li taj auto tih novaca

Imas tamo o temi o Talismanu sta mislim o tom autu. Mislim da ne vredi tih para, meni je sav "kilav i slampav".

Za te pare radje nesto drugo, tipa Superba ili nove Insignije koja je tu negde sa cenom.

Ako ti kaze ovo neko ko je bio zakleti pobornik Renaulta i ko jos uvek "voli" ovu francusku marku, zbog cega sam izmedju ostalog i na ovom Forumu, onda znaj da nisam uopste imao "wow" efekat kada sam ga vozio. Ni karavan, ni limo. I to su u pitanju bili zaista jaki i vrhunski paketi opreme. Najbolje na tom autu je motor, 1.6 dCi, za koji paradoksalno smatram da i ne pripada u D segmentu, svakako ne kao jedini izbor. Naravno, sramotno je sto je uopste u ponudi i 1.5 dCi, koga eto  mozemo naci u flagship modelu jedne marke, kao i u entry level Clio societe.

Link to comment
Share on other sites

Imas tamo o temi o Talismanu sta mislim o tom autu. Mislim da ne vredi tih para, meni je sav "kilav i slampav".

Za te pare radje nesto drugo, tipa Superba ili nove Insignije koja je tu negde sa cenom.

Ako ti kaze ovo neko ko je bio zakleti pobornik Renaulta i ko jos uvek "voli" ovu francusku marku, zbog cega sam izmedju ostalog i na ovom Forumu, onda znaj da nisam uopste imao "wow" efekat kada sam ga vozio. Ni karavan, ni limo. I to su u pitanju bili zaista jaki i vrhunski paketi opreme. Najbolje na tom autu je motor, 1.6 dCi, za koji paradoksalno smatram da i ne pripada u D segmentu, svakako ne kao jedini izbor. Naravno, sramotno je sto je uopste u ponudi i 1.5 dCi, koga eto  mozemo naci u flagship modelu jedne marke, kao i u entry level Clio societe.

Svaka cast na ovako opsirnom komentaru. Nisam imao priliku sjedati u njega niti ga voziti. Ono sto me zadivljuje je izgled,vanjski!Predivan je. Unutrasnjost po slikama izgleda nestvarno kvalitetna za Renault ali opet kazem nisam sjedao pa neznam kazem samo kako mi izgleda. Motor je ono oko cega sam najvise bio skeptican. Govorim sam o onom sa 160 ks naravno drugo me ne zanima. Ali 1.6 bi turbo sa 160 konja mi se ne cini pouzdano. Mozda je jak ali pouzdanost je upitna ali vidjet cemo kroz vrijeme. Zna li netko hoce li biti ph2 sa drugim motorima?

Link to comment
Share on other sites

Obično se to čuva kao tajna dok ne iscrpe svaku mogućnost prodaje prve verzije i onda samo najave da od danas kreće prodaja osavremenjenog modela.

Link to comment
Share on other sites

Moja je na oko 330tkm i vozi k'o zmaj. :)
Do 310 ju je vozio moj brat i sve održavao u ovlaštenom. Što se tiče motora, koliko znam, samo je još negdje na početku vijeka promijenjena neka elektronika i/ili cjevčica na turbini, drugo ništa.

A i ostalo samo potrošni dijelovi (kočnice, amortizeri...). Kvačilo je još originalno! :):):)

"Najgora" je ručica mjenjača - iako je već jednom mijenjana, koža se skroz olinjala...

Kad sam ju uzimao, također me mučila ta kilometraža, i taj njemački test koji je ocijenio da su ležajevi radilice na 100tkm izlizani kao da im je 300tkm, no na jednom sam forumu vidio sliku u prilogu (možda baš ovdje negdje) :D
A na nekom stranom forumu je čovjek preventivno mijenjao lanac, upravo na nekih 300 tkm, te ustanovio da je stari bio tek neznatno izdužen...

a1eddcaf4bda0a0b6a34b1d48bb902f7.jpg

Link to comment
Share on other sites

Zanimljivo je ovo sa 462318 km (05.02.2014.) na 173965 04.02.2015. :)

Vozio u rikverc puno posljednjih godina.

Link to comment
Share on other sites

Eto ispada da je taj 2.0 zapravo novi motor. Naime, u Nissanovoj reklami za X-Trail se govori da je ovo POTPUNO NOVI dizelski 2.0 motor sa 177 KS. A još meni nešto poznat... :)

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ne znam koliko će trajati motor u mojoj L3 i ne znam ni za druge koliko će trajati ali znam da sigurno neće nemac da hvali francuski proizvod a ni obrnuto.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Vracajuci se s posla maloprije primjetio sam cudan zvuk pri dodavanju gasa. Usporedio bi ga sa ventilacijom odvrnutom na najjace. Vozio sam se nekih 7-8 min pa nemogu nista puno reci uglavnom nije ono klasicno zujanje turbine kad ode u k :) nego kad da je usis zacepljen. Parkirao sam i otvorio poklopac motora i osjetio lagani dim , baca mi na paljevinu . Probat cu sutra opet voziti a u svakom slucaju cu prije sam malo prokopati po predjelu motora a onda ide majstoru. Naravno ako imate savjet tu sam

Link to comment
Share on other sites

Imao sam i ja nešto slično po zvuku pre par stotina km tj. Pre jedno sedam dana. Zaustavim, otvorim haubu i ništa čudno osim zaledjenih cevi klime. Ne sećam se da li sam je isključio ili još pojačao tada, znam samo da sam odvozio tih planiranih cca. 45 km i još toliko nazad i nije bilo primedbi. Pri otvaranju haube nije bilo dima. Da nije tvog posta ne bih se ni setio toga ...

Link to comment
Share on other sites

Riješio sam stvar.Sva sreca nista ozbiljno. Kuna se nekada zavukla po poklopac i izvukla crijevo koje ide sa usisa u motor. Znaci iz kutije filteraa zraka ide ono siroko crijevo a negdje oko sredine njega ima jedno tanje crijevo koje se odvaja i pretpostavljam ide u motor. To sam vratio nazad i sve je ok. Znam da je kuna kriva za to jer sam nadao dlake .

 

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.