Jump to content

megane II trosi ulje i dimi jako


mariofil

Recommended Posts

Pozdrav! Novi sam na forumu. Imam megana 2003. god 1,5 dci 60 kw. Presao 193000 km. Problem je što trosi ulje na nekih 500 km poceo mi je uzimati do 1l ulja. Sipam elf 5w40. Bio sam u servis i oni ne znaju tocno sto mu je. Kao oni bi krenuli od turbine kao ima malo lufta, a kao mogle bi biti i uljne karike.. auto inace ide dobro, lijepo vuce.. Jel imao ko slicnih problema? svaki savjet dobro dosao!!

Hvala!

Link to comment
Share on other sites

Pa neka skinu tlacno crijevo s turbine. Upale auto i vide dali baca ulje iz turbine van. Ako je do turbine bit ce mu ruka kompletna od ulja jer po tvome postu pije dosta ulja. To barem nije problem za napraviti. 

I preporucujem ti da se ne vozia tako, pogotovo da ga ne stisces, jer postoji mogucnost da se pozdravis i s motorom i svime ako ode u iberturazu.

Link to comment
Share on other sites

Treba imati muda i motoru koji je u iberturaži prić, dignut haubu i otvorit čep i nadolijavat. Svuda ce bacat još se spećeš. Ljudi bježe od takvih auta :)

Link to comment
Share on other sites

Iskljuciti auto pod prvo. Brzo par puta pritiskat start stop gumb, uz to u najvisi prenos i naglo pustiti kvacilo i drzat kocnicu pre toga jako dobro.

Ni slucajno polako pustat kvacilo jer ce se samo zapalit..

Ako to neuspe mozes jedino u usis naduvat co2 iz protupozarnog aparata ako ga imas i tako ugasiti motor

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

U principu najbrze i najlogicnije rjesenju u tom trenutku je dobro pritisnuti kočnicu, prebaciti u najviši stupanj prijenosa i "otkinuti" ga brzo na kvačilu. Ako je kvačilo dobro motor se gasi, ako kvačilo prokliže jedina opcija je CO2 u usis.

Link to comment
Share on other sites

Pa nije bas najpametnije otkinuti po kvacilu jer to moze napraviti druge probleme. 

Polomiti vide na zamasnjaku, preskociti zupcasti, polomiti kajle na remenicama pa opet preskoci zupcasti i polomi ventile klipove posavija klipnjace..razbiti zamasnjak. 

Najbezbolnije ga je " ugusiti" na usis.. Naravno ne sa pijeskom, zemljom ili vodom.

Link to comment
Share on other sites

može se i majica ugurati u usis, ali ja bi radije u najvišu brzinu i pustio kuplung. ništa mu neće biti

Link to comment
Share on other sites

odluka je pala, turbina ima lufta do nekih 5 mm.  turbina ide na remont.2200 kn u turbos-u.

Hvala na savjetima! javim vam ishod

Link to comment
Share on other sites

Ak je ostecena turbina potrebno je obavezno ocistiti cijeli uljni sistem, te naravno cijevi usisa od turba do usisne grane, usisnu granu..

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ipak nije 5 mm do nekih 3 mm ima lufta..po procjeni sad kad je skinuta... Ne ronda, mozda malo krilca dodiruju kuciste, ko da se poznaje trag malo.. naravno, kompletno ciscenje,zamjena ulja i filtera.. te zamjena brtve poklopca ventila jer je malo slini... Veselje ce me kostati oko 3000 kn

Link to comment
Share on other sites

Da jer 3mm je full malo. Hahaha te lopative su dobrim potrosene onda jer je tvornicki zazor izmedju tijela i impelera kompresora 0.5 do 0.7mm :D

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pozdrav!! E ovako..da se i ja javim nakon dužeg vremena. Problem s trošenjem ulja je i dalje ostao, turbina reparirana u Vinkovcima. E sad me zanima je imao tko iskustva s polu generalnom motora? Da se isplati raditi ili uzeti drugi motor?

Link to comment
Share on other sites

Cekaj

Sto su majstori zakljucili, di pobogu odlazi to ulje ako ne odlazi kroz turbinu, a ocito ne odlazi?

Karike?

Link to comment
Share on other sites

Kako ti pali auto?Jel ti se čini da ima koji okretaj,pola okretaj više prije nego uhvati ili uhvati pa ga alnaser još malo "poguruje" ?

Link to comment
Share on other sites

Kazu majstori vjerojatno spekle uljne karike. E sad nekako mi to opet previše ulja ode. Pcv ventil prvi zamjenjen. E sad na to nisam bas obraćao pažnju dal alnaser nakon paljenja jos vrti. Auto inače dobro pali. E sad kakav bi to utjecao moglo imati ako ga alnaser još malo "poguruje"?

Edited by mariofil
Link to comment
Share on other sites

Ma na dci-u nema veze kako pali. -15 je palio bez problema. Otvorio svoj motor sa 400tkm. Trosio mi je 2l-3l na 10tkm ovisno o režimu voznje. Kompresiona karika je bila s minimalnim zazorom, dok je uljna karika bila poderana.

Link to comment
Share on other sites

kad je motor u fazi za generalnu "teže" pali, neće vrtit u prazno ni slične pojave ali to više nije paljenje kao na ispravnom...

Link to comment
Share on other sites

Ni prvi  i zadnji kome su uljne karike fasovale , znači motor u globalu bude u ok stanju , kompresija odlična , ne bude potrošenosti stublina , samo uljne karike stradaju , tako da se tu isplati osvježiti motor tj uvući nove karike i obavezno leteće nove.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

A nista, ne gine mu onda rastavljanje. Malo sam se raspitao i to veselje će koštati od 3000 kn na dalje. Idući tjedan ko majstora nema druge pošto i registracija izlazi u 12. mjesecu. Hvala svima na savjetima!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.