Jump to content

megane II trosi ulje i dimi jako


mariofil

Recommended Posts

Dakle situacija je sljedeca. Motor rastavljen, poderane uljne karike. Stavljene nove karike, leteći lezajevi, gumice ventile, filter,ulje, filter zraka,filter goriva, promjenjeno ulje u mjenjaču.. Za sada auto nema dima, a o trosenju ulja ne mogu jos nista reci posto nisam bas nesto kilometara napravio. Ali dogadja mi se sada da auto nece upalit od prve,bio hladan il vruc. Zavregla al ne upali, drugi put kad stisnem dugme upali odmah. Jel imao ko slicnih problema? 

hvala na dosadasnjim savjetima!!

Link to comment
Share on other sites

da te ne hebe polozaj radilice, onaj na zamasnjaku da je zapraljan ili nesto. 

Link to comment
Share on other sites

Ovo kad čitam samo se povećava moja averzija prema Dizelima, i onda ljudi kažu "ma kupi dizela, jeftinije je".

Link to comment
Share on other sites

Ovo kad čitam samo se povećava moja averzija prema Dizelima, i onda ljudi kažu "ma kupi dizela, jeftinije je".

glupost....  Ima losih servisera i majstora puno vise nek problema s dizelima i odrzavanjem.  Nije motor svemirksi brod.

Link to comment
Share on other sites

Pa za ove pare koje je čovjek ulupao u auto i još ne radi , ja stvarno ne znam šta bi to na benzincu moralo otići da bi koštalo toliko.

Link to comment
Share on other sites

Ovde samo majstor koji jenocito nesto sjebao.

Ovo s zrakom mi zvuci kao vrlo lako moguce.

Grijace dci jedva da pali a ne bi hebavali na toplo..

Prki600 kad benzinac tog okretnog momenta iz te kubikaze odveze tolko km onda mozemo pricati i usporedjivat trajnost. Do tada usporedjujete neelasticne zabe na plin koje nikam neidu s izuzetno elasticnim babama na dizel..

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Htio si reći preskupim i prekompliciranim dizel babama.Jel na benzincu uopće ima dio koji bi toliko koštao i otišao na 200000km a da ga na dizelu nema.Tipa turbina,bosch pumpa.....I mislim da elstičnost i sve ostalo nema veze s ničim.Znači napraviš 1.0 motor s 200hp i super je elastičan ali ode na 100000km i košta ko suho zlato kad se pokvari, to je OK zato što je elastičniji naspram bemzinca na plin koji se jeftinije i duplo trajnije vozi??????A i kakve veze ima okretni moment s turbinom i uljnim karikama????

Link to comment
Share on other sites

pa ti si poceo mjesati benzinac s time da je ovo lose odrzavana masina i los majstor koji je nes zajebao i pricas kako je jeftinije voziti na plin. 

kao prvo 2.0 je s plinom, ako nije sportski motor je ljen, i nije elasican nimalo, moras ga stalno saltati itd. turbo beninac 2.0 koji se u normalnoj voznji vozi slicno, i tu su po momentu isto mijenja turbina kao i dizelu, a usput je promjenio i svecice barem 4 puta svaki put po 60tak €, bobine neznam kolko su komad, turbine su skuplje nego na dizelu dizne su jeftije al i sklonije krepavanju.  ustede nema kao sto ti tvrdis i tu temu smo vec prozvakali s detaljnom analizom troskova odrzavanja nekoliko motora na istom autu i prijednosti nije bilo ni za jednog kao sto ti tvrdis, pristrano svom ljubimcu kojeg vozis. jedina je razlika tko sta vise voli i kako s vozi

Link to comment
Share on other sites

Karike su otisle jer je netko bio ljen mijenjat ulje. Vjerojatno i turbina kao posledica istog. Nesto sumnjam da bi TB ili NA benzinac isao bez problema bez promjene ulja. Al tko zna mozda i bi.

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Pozdrav! Nije me neko vrijeme bilo na forumu pa evo da kažem po nešto što se problema tiče. Problem s paljenjem riješen, vraćao je gorivo. Evo od mjenjanja karika i ostalog prešao sam 3500 km i za sada je sve dobro. Ne troši ulje, ne dimi. Hvala svima na savjetima! 

Link to comment
Share on other sites

mozda regulator tlaka koji je ostajao otvoren stalno 

Link to comment
Share on other sites

Promjeni majstora, to je prebanalna stvar da bi auto zajebavao radi toga

Edited by laci
Link to comment
Share on other sites

Ode benzin , hahaha

dvije litre razlike u potrošnji. Jaka stavka.  A kad nešto krepe na dizelu diži kredu i popravljaj

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.