Jump to content

Tempomat ne radi nakon zamjene zavojnice?


Pipo Zloba

Recommended Posts

Hi.

Dakle, kao što naslov kaže ...

Nakon promjene cijelog sklopa sa prekidačima i zavojnicom, tempomat ne radi. Sa prekidačem se uključi ali ne reagira na podražaj tipki na volanu ...

Je li netko imao takav slučaj?

Kablovi ispravni, provjereni multimetrom uzimajući u obzir i otpore u tipkama na volanu, provjereni osigurači, ...

Sklop je Valeo 251640, odnosno ono što Renault prodaje pod 8200216462 ...

Tnx

Link to comment
Share on other sites

ne, rekao bih da je nesto krivo sastavljeno, inace radi tempomat i bez aktivace tj na autu koji ga nije imao, samo se spoje prekidaci i radice samo nece prikazivati. 

kako si provjerio kablove nije mi jasno ? s koje si strane mjerio, da li je kupljen nov nov sklop ili polovan ?

Link to comment
Share on other sites

ne, rekao bih da je nesto krivo sastavljeno, inace radi tempomat i bez aktivace tj na autu koji ga nije imao, samo se spoje prekidaci i radice samo nece prikazivati. 

kako si provjerio kablove nije mi jasno ? s koje si strane mjerio, da li je kupljen nov nov sklop ili polovan ?

Novi. :-( Nije mi se dalo zezati sa krpanjem zavojnice ...

Sad kad vrtim film unatrag, mjerio sam od tipki do konektora ispod zracnog jastuka na sklopu i od tog konektora na sklopu do konektora na drugoj strani sklopa ... Nisam cijelu liniju ... :-( To ću sutra.

Link to comment
Share on other sites

Dakle, nakon provjere sve linije od prekidača na volanu do izlaza iz skolpa zavojnice i prekidača ispod volana su ispravne. Sami prekidači prikazuju vrijednosti otpora kako i treba. Prekidači kočnice i kvačila rade jer inače ne bi mogao upaliti auto ... Osigurač F7A 7,5A u motornom prostoru je ispravan.

Traba li nakon zamjene zavojnice nesto napraviti kroz Clip? Reinicijalizacija cc/sl?

Link to comment
Share on other sites

Na kraju konca cu sloziti staru zavojnicu samo da probam radi li tempomat ... :-( Ne kužim ... Gdje god da čitam i trazim, nema neke procedure "reseta" i sve bi trebalo raditi PnP ali nije bas tako ...

Link to comment
Share on other sites

Na kraju konca cu sloziti staru zavojnicu samo da probam radi li tempomat ... :-( Ne kužim ... Gdje god da čitam i trazim, nema neke procedure "reseta" i sve bi trebalo raditi PnP ali nije bas tako ...

nesto drugo si ti zajebao.. nema veze s mijenjanjem zavojnice, namijenjao sam ih se.. i nikad nista.

kazem i ljudi koji nemaju original CC, i spoje zavojnisu i volan s i onim dole prekidacem radi, i ako se ne prikazuje na ekranu....

Link to comment
Share on other sites

A ne znam kaj. Skinuo staru razvaljenu, stavio novu, spojio konektore i to je to ... Provjerio linije u samom sklopu prekidaca da mi nisu slucajno uvalili sklop sa zavojnivom koja nema linije za tempomat ... Ali to je sve ok ...

Link to comment
Share on other sites

Osigurač koji spominješ F7A ti je samo za žaruljicu na prekidaču za aktivacuju tempomata.

Moraš provjeriti osigurač F5F, 7,5A. Preko njega ide napon za aktivaciju tempomate prema PSU kompu.

Link to comment
Share on other sites

Oba osigurača treba pogledati.

F5F - cruise control/speed limiter on/off control

 

F7A - cruise control stop/start control

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

nesto drugo si ti zajebao.. nema veze s mijenjanjem zavojnice, namijenjao sam ih se.. i nikad nista.

kazem i ljudi koji nemaju original CC, i spoje zavojnisu i volan s i onim dole prekidacem radi, i ako se ne prikazuje na ekranu....

Kod mene nije radio dok nije aktiviran clip-om tako da nije pravilo...

Poslano sa mog V3 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Kod mene nije radio dok nije aktiviran clip-om tako da nije pravilo...

nije ti radio ili nije prikazivao na ekranu pa nisi ni pokusavao klikat ??

Link to comment
Share on other sites

Jel ti mene zekiš pekiš.... Dobivao je signal u komp, prepoznavao koja funkcija je aktivirana ali nije radilo ništa dok se nije stavila "kvačica" na tu funkciju clipom...

Poslano sa mog V3 koristeći Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ali on je samo mijenjao instalaciju sa perifernim uređajima. Nije ovo nova, prva ugradnja tempomata.

Tako da mislim da je funkcija već od prije aktivirana. 

 

Link to comment
Share on other sites

Akumulator je bio odspojen kada sam mjenjao zavojnicu, radi zracnog jastuka. Oba osiguraca su ispravna.

Jel moguce da se deaktivirao kada se iscupala zavojnica u radu i da ju sa clip-om treba aktivirati?

Link to comment
Share on other sites

nesto drugo si ti zajebao.. nema veze s mijenjanjem zavojnice, namijenjao sam ih se.. i nikad nista.

kazem i ljudi koji nemaju original CC, i spoje zavojnisu i volan s i onim dole prekidacem radi, i ako se ne prikazuje na ekranu....

Kad vec pricamo o tempomatu, veliš da si radio oko zavojnica i tempomata vec, sto treba minimalno promjeniti/ugraditi da bi se dobio tempomat?

Ovo mi pada na pamet:

 

zavojnica koja ima žice za tempomat

prekidac za paliti gasiti tempomat/speed limiter (dal idu neke zice dolje di je taj prekidac, pokraj onog za podesavanje snopa svjetala?)

nekakv senzor na kocnicu i kuplung da se gasi tempomat kad se pritisnu

ocito tipke na volanu

kontrolna tabla - možda su unisex pa sve imaju mogucnost prikaz tempomata

Link to comment
Share on other sites

Akumulator je bio odspojen kada sam mjenjao zavojnicu, radi zracnog jastuka. Oba osiguraca su ispravna.

Jel moguce da se deaktivirao kada se iscupala zavojnica u radu i da ju sa clip-om treba aktivirati?

ako si u mogućnosti spoji ga pa riješi sve nedoumice treba li ili ne

Link to comment
Share on other sites

Kad vec pricamo o tempomatu, veliš da si radio oko zavojnica i tempomata vec, sto treba minimalno promjeniti/ugraditi da bi se dobio tempomat?

Ovo mi pada na pamet:

 

zavojnica koja ima žice za tempomat

prekidac za paliti gasiti tempomat/speed limiter (dal idu neke zice dolje di je taj prekidac, pokraj onog za podesavanje snopa svjetala?)

nekakv senzor na kocnicu i kuplung da se gasi tempomat kad se pritisnu

ocito tipke na volanu

kontrolna tabla - možda su unisex pa sve imaju mogucnost prikaz tempomata

moze se izvuci s postojece zavojnice zice, same zavojnice su identicne, samo je pitanje da model bez tempomata nema izvucene konektore, kabel je isti i provodi signal takorec.

dolje treba vidit najcesce je vec provucen kontkeor za aktivaciju.

sto se tice kocnice i kvacila prekidaci su vec tu radi paljenja, nemas samo kickdown gumb koji sluzi samo za prekoracenje speed limitera sto sam ziher da neces koristiti. na CC cim stisnes gas on ubrzava kad pustis vrati na zadanu brzinu.

tabla je identicna :) samo se aktivira na clipu da prikazuje. 

 

Link to comment
Share on other sites

:-) nisam, ali nekako mi se cini da je ovo onaj trenutak kada sam ga odlucio nabaviti .. :-)

Znam da su na ebaju ili alibabi klonovi ali ... ;-)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
 

ako si u mogućnosti spoji ga pa riješi sve nedoumice treba li ili ne

Veli Clip:

DF010-Combined stalk under steering wheel circuit. (The combination switch is incorrectly connected or not connected) odnosno, 1.DEF

Kako se čini, mutimetar u ruke, sve dole i pretraga ...

Dodatak.

Provjerio sam sve spojeve do konektora na sklopu prekidača i sve ima kontakt. Dakle, na dva pina na izlazu iz sklopa prekidača i zavojnice na kojem se izmjenjuju otpori sa prekidača na volanu uredno se izmjenjuju otpori kako stiscem prekidače.

Problem očito leži negdje drugdje. Bilo je u nekom postu da je čovjekek bio u servisu i da su mu sa clipom nešto resetirali i da je tempomat proradio. U cijeloj priči je možda bitno reci da je meni zavojnica "pukla" u radu tj. u voznji ...

Dijagnostika ide dalje ...

Edited by Pipo Zloba
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

RJEŠENO.

Problem je bio u konektoru tempomata i zračnog jastuka (2x5 pinova). Pinovi koji na stražnjoj strani kućišta zavojnice trebaju biti na mjestu 1 i 2, bili su iz nekog razloga pomaknuti na mjesto 2 i 3, i naravno da nije bilo spoja tipki tempomata na volanu.

Pažljivijim spajanjem konektora sjeli su na svoje mjesto.

Miloš je imao pravo. Nije bila potrebna intervencija Clip-om, makar je olakšala traženje problema jer se vidjelo da je problem u tipkama na volanu koje ne rade.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...

Important Information

Renault-klub.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva, funkcionalnosti i prikaza sustava oglašavanja. Cookie postavke mogu se kontrolirati i konfiguritati u vašem web pregledniku. Nastavkom pregleda web stranice slažete se sa korištenjem kolačića. Koristeći se ovom web stranicom, pristajete na opće uvjete te pravila ponašanja.